Inscripcion en los anillos

un gran any!

Re: Inscripcion en los anillos

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 18, 2010 3:31 pm

Mari (MJM) ha escrit:Hola guapas!!! Ire a principios de Noviembre a buscar los anillos y tengo que decir que es lo que queremos gravar, pero no tengo ni idea, ponemos lo tipico??

Mª JESÚS 29-10-2011 (El anillo del Sergi)
SERGI 29-10-2011 (Mi anillo)

Alguna idea?

Hola Mª jesus!

Això és molt personal per exemple nosaltres no tenim posats els noms, pq no ens diem pel nom, bé a vegades sí, som els nnninos! així que en el meu anell posa nnnino (un diamant al mig) nnnina i a dins la data del nostre casament i el seu doncs al revès i sense el diamant.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: tresor » dl. oct. 18, 2010 3:36 pm

snake35 ha escrit:
Mari (MJM) ha escrit:Hola guapas!!! Ire a principios de Noviembre a buscar los anillos y tengo que decir que es lo que queremos gravar, pero no tengo ni idea, ponemos lo tipico??

Mª JESÚS 29-10-2011 (El anillo del Sergi)
SERGI 29-10-2011 (Mi anillo)

Alguna idea?

Hola Mª jesus!

Això és molt personal per exemple nosaltres no tenim posats els noms, pq no ens diem pel nom, bé a vegades sí, som els nnninos! així que en el meu anell posa nnnino (un diamant al mig) nnnina i a dins la data del nostre casament i el seu doncs al revès i sense el diamant.

::love:: Molt original! :-)ok:
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dl. oct. 18, 2010 4:30 pm

snake35 es super original
Unes inscripcions unicas !!!!!!!!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 18, 2010 5:38 pm

Diciembre75 ha escrit:snake35 es super original
Unes inscripcions unicas !!!!!!!!!!!!!

Jejejeje així és com ens diem carinyosament, ara que la joiera va flipar eh! jejejeje a més això va ser molt bó i és que quan ens vam anar a fer els anells no li vam deixar el nom real nostre, total que truca a l'empresa i diu que hi és la nnnina? jejejeje menys mal que em vaig posar jo però de primeres no sabia de què anava el tema, menys mal que va dir truquem de la Joieria de Granollers jejejeje ahhh vaig dir sóc jo! ostis l'agafa la meva companya i l'engega a fer punyetes!!!
snake35

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. oct. 18, 2010 8:25 pm

jajaja!!! Que bó!!! M'agrada molt la vostra inscripció! És molt original snake35.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Fancy » dt. oct. 19, 2010 2:19 pm

Si, es muy original >.-<:
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: cuki_25 » dt. oct. 19, 2010 4:34 pm

Hola Chicas!!

Nosotros vamos mirando los anillos; pero en todas la joyerias nos comentan que cuando nos falten ds mes pa la Boda que vyamos. Ha vosotros os a pasado?
Habiamos pensado en poner las iniciales y la fecha o solo la fecha.

Besos
Imatge
cuki_25

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: tresor » dt. oct. 19, 2010 4:40 pm

cuki_25 ha escrit:Hola Chicas!!

Nosotros vamos mirando los anillos; pero en todas la joyerias nos comentan que cuando nos falten ds mes pa la Boda que vyamos. Ha vosotros os a pasado?

Besos

¿Y por qué lo dirán? :-/ a nosotros nos sucedió todo lo contrario, fuimos antes del verano a la joyería y nos insistieron en que los compráramos cuanto antes porqué iba a subir el precio del oro y, efectivamente, subió.
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dt. oct. 19, 2010 4:49 pm

A mi me comentaron que era mejor esperar a que faltasen 2 meses o menos ya que en verano los dedos se ensanchan por el calor y al contrario y se encontraban que luego para el gran dia o se quedaba grande o no entraban depende de la epoca ....
A mi me convencio ya que en verano se me ensanchan mucho los dedillos jejejej y de esta manera no hay el problema de que luego se me caiga el anillo !!! No hay cosa que me de mas rabia que me regalen un anillo y me quede grande y no lo pueda llevar ( hablo por el de prometida ....)
No se supongo que cada joyeria debe de decirte una cosa ..... de todas maneras los anillos con cogerlos 1 mes antes .... ya que en grabarlos no se tarda nada ..... :-)ok:
Diciembre75

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. oct. 19, 2010 9:05 pm

cuki_25 ha escrit:Hola Chicas!!

Besos

A mi me queda mas de un año para casarme y ya me he comprado los anillos!! En la joyeria no me dijeron nada! Vamos todo lo contrario! Fuimos en julio y nos dijo que estaban muy liados con las novias del 2010 y que tardaria en hacernoslos, le dijimos que no habia ninguna prisa, que nos daba igual octubre que noviembre... y tachaaan!! Mediados de octubre...

Tu si quieres mirar los anillos ya, puedes hacerlo, Yo me los provare en octubre y me casare en octubre, misma época mismo grosor de los dedos... Pero lo he hecho mas que nada porque el oro subira y pk tenia un 50% de dto. en el anillo mas barato, para que engañarnos!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: veronik18 » dt. oct. 19, 2010 9:08 pm

CHICAS YO AUN NO SE NI COMO PILLARME LOS ANILLOS ESTOY SUPER AGOBIADAAAAAAAAAAAAAAA, JAJAJAJ CADA DIA ME SALEN MAS DUDAS
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 19, 2010 9:15 pm

jo m'esperaré perquè tant jo com el meu xicot volem baixar alguns kilos! un parell de mesos abans hi anirem :-) m'encanta la colecció ditades de solà

Imatge

el meu xicot és més clàssic no sé si colarà jijiji
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dt. oct. 19, 2010 9:30 pm

Bie es que aquest anells son una passada pero deuen ser carillos ...... ains mes calers
jo crec que agafarem uns que son aquests d´alba uns que son molt sencills amb un brillantet blau el de la noia i el del noi igual pero sense brillantet i em fa gracia perque mira aixins ja porto alguna cosa blava jejejej
Diciembre75

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. oct. 19, 2010 9:45 pm

Bie ha escrit:jo m'esperaré perquè tant jo com el meu xicot volem baixar alguns kilos! un parell de mesos abans hi anirem :-) m'encanta la colecció ditades de solà

Imatge

el meu xicot és més clàssic no sé si colarà jijiji

A mi la veritat que no m'agraden... pero les aliances son molt personals i va a gustos!
veronik18 ha escrit:CHICAS YO AUN NO SE NI COMO PILLARME LOS ANILLOS ESTOY SUPER AGOBIADAAAAAAAAAAAAAAA, JAJAJAJ CADA DIA ME SALEN MAS DUDAS

Y pk te preocupas?? A mi me gustaban los twins pero me he quedado unos completamente diferentes y unicos! No te preocupes, tu cuando quieras ves a mirar a las joyerias y alli te enseñaran muchas y muy diferentes que no se ven por internet.

Fui a la Joyeria trias en Igualada y nos enseñaron mogollon!! Nos dieron una bandejita donde cabian unos 20, y nos iban sacando, vimos tantos, y tantos y tantos, nos iban sacando cada vez mas bandejas. Al final de los 20 teniamos que dejar 6, y de esos 6 nos diria precios y decidiriamos. Iba con una idea y acabe con unas alianzas completamente diferentes, las queria de oro blanco, pero alli decidi cuando la tube en mis manos el anillo que iba a ser el nuestro, que seria la mayoria oro amarillo.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 19, 2010 10:36 pm

Diciembre75 ha escrit:Bie es que aquest anells son una passada pero deuen ser carillos ...... ains mes calers

no més que altres joieries, jo pensava que al ser artesanals i que els pots modificar al teu gust seria més car, però en tenen per 300€ la parella, d'altres sí que costen 1000€ la parella
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 19, 2010 10:42 pm

Quant solen costar els anells? Es que no en tenim ni idea! Les joieries que hem mirat els més barats són 300 o 400 euros i m'espanta molt.... Ai ai
Bie són molt macos els anells, però crec que molt cars!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 19, 2010 10:50 pm

potser ho recordo malament pero aquests crec que ronden els 600, jo pel que he vist 300-400 es el mes barat, també depèn perquè hi ha alguns més barats, per exemple tipus aixi
Imatge

pero a mi no m'agraden... si és or groc ha de ser mate perquè si és brillant i l'aliança fineta no m'agraden gens... menys amb els bordes "tallants" em sembla com si haguessin sortit d'una d'aquelles màquines que poses un euro i et surten dins un ou jajajjaa
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. oct. 19, 2010 11:22 pm

A nosaltres que ens agrada el mon del ball i a més a més som molt muntanyencs, la inscripció que tenim és :
BALLEM, CAMINEM, ENS ESTIMEM
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 20, 2010 12:09 am

Que bona! és molt original la inscripció! M'agrada molt!! jejee
Home Bie, de fet clar són molt més macos els teus, però clar s'ho valen!
El meu nòvio no és gens de joies i ell vol una cosa senzilla.... no sé què acabarem trobant però ho trobo molt car tot!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. oct. 20, 2010 7:59 am

ada77 ha escrit:Quant solen costar els anells? Es que no en tenim ni idea! Les joieries que hem mirat els més barats són 300 o 400 euros i m'espanta molt.... Ai ai
Bie són molt macos els anells, però crec que molt cars!

Hola Ada!

El preu depèn de l'or, que està pujant i de si poses brillants, com més brillantets posis més car és, els nostres ens va costar 750 euros els dos, el meu és més petit que el d'ell, és la meitat, però té un diamant que és el que encareix i el seu és el doble del meu, o sigui té més or però no té el diamant. Ens ho vam fer en una joieria de Granollers i són de disseny.
snake35

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants