Autor: Bie » dt. oct. 19, 2010 11:16 am

Autor: neus » dt. oct. 19, 2010 12:02 pm

Autor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 2:07 pm

Autor: snake35 » dt. oct. 19, 2010 2:40 pm
Shaik ha escrit:Per la calor no crec que hi hagi problemes, de fet, les mitges seran el més lleuger i finet del pack!! O si no pensem en les capes i capes del vestit... A part de que les trobo maques (per les fotos, jo no tinc les cames de model i les mitges camuflaran els defectes, jejeje), tinc els peus molt delicats, i posar-me unes sabates noves "a pèl" no ho veig gaire clar...

Autor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 4:12 pm

Autor: cuki_25 » dt. oct. 19, 2010 4:18 pm

Autor: snake35 » dt. oct. 19, 2010 5:29 pm
Shaik ha escrit:Em referia a això Snake, tinc uns peus que són un fiasco, sempre em surten ampolles o se'm enceten.

Autor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 10:07 pm

Autor: ada77 » dc. oct. 20, 2010 12:14 am

Autor: snake35 » dc. oct. 20, 2010 7:51 am
Shaik ha escrit:Ufff que valenta Snake!!![]()
![]()
Jo dono per fet que no aguantaré les sabates tot el dia, i això que no poden ser gaire altes (passaria el meu home, jajaja). Confio trobar un estil que agafi bé, cordat al turmell perquè no em patini el peu per les mitges. Ah! I dur un arsenal de compeed per si de cas com tu dius! No hi ha res pitjor que patir dels peus, i més un dia així!
Sempre dic que em costarà més trobar sabates que vestit!!![]()
però estic acostumada a dur talons. Doncs sembla una tonteria això de les sabates i a mi em va costar més, no sé perquè però és veritat! Les meves no anaven agafades al turmell però com que m'anaven una mica grans li vaig dir al sabater que m'ho fes, ja veuràs que si les portes per casa no et faran mal el dia del casament. Jo ho feia, i segur que la veína estava contenta, contenta!! jajajaja
Autor: Corena » dc. oct. 20, 2010 12:35 pm

Autor: Shaik » dc. oct. 20, 2010 2:10 pm
snake35 ha escrit:Shaik ha escrit:Ufff que valenta Snake!!![]()
![]()
Jo dono per fet que no aguantaré les sabates tot el dia, i això que no poden ser gaire altes (passaria el meu home, jajaja). Confio trobar un estil que agafi bé, cordat al turmell perquè no em patini el peu per les mitges. Ah! I dur un arsenal de compeed per si de cas com tu dius! No hi ha res pitjor que patir dels peus, i més un dia així!
Sempre dic que em costarà més trobar sabates que vestit!!![]()
Shaik! em vaig veure obligada a dur aquests mega talons, el meu marit fa 1.94 i jo 1.63 ....però estic acostumada a dur talons. Doncs sembla una tonteria això de les sabates i a mi em va costar més, no sé perquè però és veritat! Les meves no anaven agafades al turmell però com que m'anaven una mica grans li vaig dir al sabater que m'ho fes, ja veuràs que si les portes per casa no et faran mal el dia del casament. Jo ho feia, i segur que la veína estava contenta, contenta!! jajajaja
amb una mica de taló l'atrapo!! Suposo que sí que les hauré de dur uns dies abans per casa, i acostumar-m'hi! Ayyy, que dura que és la vida de la núvia!!
) y siempre se me quedan los granitos después de depilarme, así que con este cuadro es mejor taparlas un poquillo, jejeje!! O esto o que el fotógrafo me cobre un plus por el photoshop... 
Autor: helena26 » dc. oct. 20, 2010 3:47 pm
[/url]
Autor: Javi-Neny » dj. oct. 21, 2010 3:00 pm

Autor: helena26 » dj. oct. 21, 2010 3:20 pm
Javi-Neny ha escrit:Yo las mías las compré en la misma tienda del vestido de novia. No eran blancas túpidas sino un blanco transaparente y la blonda que aguanta de un color blanco roto. Adjunto foto.
[/url]
Autor: arwals » dj. oct. 21, 2010 8:28 pm
Javi-Neny ha escrit:Yo las mías las compré en la misma tienda del vestido de novia. No eran blancas túpidas sino un blanco transaparente y la blonda que aguanta de un color blanco roto. Adjunto foto.

Autor: Javi-Neny » dv. oct. 22, 2010 8:46 am

Autor: Metis » dv. oct. 22, 2010 6:47 pm

Autor: Montseta28 » dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

Autor: Diciembre75 » dv. oct. 22, 2010 8:07 pm