Fira BCN 21-22 de novembre

un gran any!

Re: Fira BCN 21-22 de novembre

EntradaAutor: MerR » ds. nov. 20, 2010 4:36 pm

Laurabcn ha escrit:Hola,
Yo no creo que vaya, porque a mi novio le agobian mucho estas cosas y porque dice que como nos casamos en octubre queda mucho tiempo, sabeis si hacen alguna otra más adelante, o es una al año.

Nena! dile a tu novio que no diga tonteria!!!!yo me caso en septiembre y a mi novio le queda media hora de siesta xq allí que nos vamos! Seguro que a el le gustan cosas que tu le acompañas...como yo le dije al mio: cada año vamos al salón del automovil y eso no significa que te vayas a comprar un coche!y yo te acompaño tenga ganas o no!así que tu vas a la feria de las bodas, te guste o no!!!!jajaaa
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Laurabcn » ds. nov. 20, 2010 6:34 pm

Jejejeje....
Muy bién Mer.
El problema es que también estamos mirando temas de la casa y vamos muy liados.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: gemmapeke » ds. nov. 20, 2010 7:37 pm

Bueno Noies!!!

Que tal la fira???jo he aprofitat pel fotograf y poca cosa més....la veritat és que m'ha decepcionat...la fira molt petita...en els estants de detallets massa gens per poder mirar les coses amb tranquilitat...si ja tens el restaurant...díficilment hi ha gaire més coses!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: dory » ds. nov. 20, 2010 7:39 pm

A mi también mha decepcionat una mica... mho esperava més gran, amb més cosetes i per exemple la de cromatica super peque!! no shi entrava gairebé! en fi, jo la veritat que ja ho tinc tot, solament era fet el xafarder i mirar detallets pero aixxxxxx ha estat bé pero podria haver sigut mes a lo grande.
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Piticlina » ds. nov. 20, 2010 7:49 pm

Jo també acabo d'arribar i amb la mateixa sensació. Molt poca cosa, m'esperava més stands, al de cromatica una mica mes i ni podem entrar, hem aprofitat per parlar amb un parell de fotografs, participar en tots els sortejos, per si de cas... i ens ha perseguit la tuna! quina vergonya!! pero bueno, tinc mil folletos a casa per quan m'avorreixi, anar mirant!
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Salaok » ds. nov. 20, 2010 9:32 pm

Hola!
Jo com que vaig anar a la fira del moll de la fusta ja m'ho esperava. Jo he agafat catàlegs de vestits, he demanat informació de viatges hem mirat anells, inviacions... Bé ens hem fet una idea de unes cuantes coses. Per agafar idees està bé. Jo he disfrutat pq com que no tinc temps per mirar, almenys he passat una bona estona!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » ds. nov. 20, 2010 10:35 pm

Q us ha semblat els fotografs? Jo hi vaig demá principalment per veurels i xafardellar la resta jeje
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: arwals » dg. nov. 21, 2010 12:07 am

A nosotros también nos ha sabido a poco. Hemos aprovechado para las invitaciones y poca cosa más...No sé si para la de Sabadell estaba muy emocionada o algo...pero lo pasé mucho mejor!
Imatge

Imatge
arwals

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dg. nov. 21, 2010 12:27 am

Jo he anat aquest matí i hem aprofitat per mirar el vestit del meu xicot, que no te clar l'estil que vol portar i hi havien un parell de botigues i l'hi han donat un descompte del 10%.
Desprès hem vist el tocador de la novia, i he vist sabates que estaven molt be!! I m'han donat un cartronet on posa que si vaig i compro alguna coseta, em faran un detall.
A Cromàtica buscava una figura ven maca de dos nuvis, ja que totes les que trobem de parelles gais no ens fan el pes, i volem sorprende al germà del meu xicot però no hi ha sort!
Desprès volia parlar amb les de What Image? Que vull agafar-les per el dia del casament i hem estat xerrant dels preus i tot això, mentre en Toni m'intentava convèncer de deixar un videomissatge! Per cert hi havia una familia sencera (amb dos nenes ben maques) deixant un! Jejejejejeje
Desprès també hem mirat aliances, que tampoc se com les vol ell... Així que hem anat mirant cosetes! No era gran cosa la fira, però deu n'hi do el que hem mirat!!! Ens han donat un gelat els de Can Ribas i una brotxeta de xuxes a un altre stand! jejejejejejeje
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MerR » dg. nov. 21, 2010 2:12 am

A mi me ha decepcionado bastante...esta feria está bien si vas sin nada, pero yo que ya tengo restaurante, fotografo y vestido...pues la verdad que de poco!!!!Iba más por los detallitos y sólo había dos stands y no te podias ni mover!!!!! Si de algo me ha servido es que a mi novio le ha gustado el stand de Io!y habéis visto el pase de modelo???? Dios mio!!!que modelos más tisicas había!!!!poco más y se rompen de delgadas!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Liebe » dg. nov. 21, 2010 4:10 am

Hola,
nosaltres hem agafat el cotxe al www.gruplimo.com, el nuvis a Cromática i ens faran un descompte amb els detallets, hem mirat aliances i ja tenim una idea mes clara del que volem, ell a vist tratjes de nuvi. Hem aprofitat bastant.
Que us sembla What image?
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: dory » dg. nov. 21, 2010 7:10 pm

Liebe! soc la dory, vam coincidir mentre ens maquillaven... :-)) jo vaig reservar desde l'altre fira ( moll de la fusta ) a what image, desde el principi vaig tenir feeling amb el que fan. Tambe dir-t'he que avans de decidir-me, vaig anar a veure a Eva Sanz, perque era de Barcelona i hi ha molt bones referencies.. pero al final em van agradar més les de what image! no sé, en 5 minuts que van tardar en maquillar a les 2 fires, mha agradat molt com he quedat i el que em van ensenyar a la cita que vaig tenir amb elles també em va interessar força!
Espero haver-t'he ajudat una mica!!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Laurabcn » dg. nov. 21, 2010 8:09 pm

Pues mira, eso que me ahorré. Voy de vólid y si encima que iba me decepcionaba vaya chasco.
En fin, espero que las que fuerais buscando algo en concreto lo encontrarais.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

EntradaAutor: Lanati » dl. nov. 22, 2010 12:23 pm

A nosaltres també ens ha decepcionat bastant. Jo anava buscant fotògraf, bàsicament. Molt petita, pocs stands... L'stand de cromatica m'ha decepcionat bastant. Vam anar molt d'hora, a les 10:00, i no hi havia pràcticament ningú. Vam veure que tenien el llistat de preus obert damunt una taula on la gent consultava els catàlegs, i al apropar-me per mirar alguns preus, una de les noies, sense dir res, em tanca el llibre als nasos i se l'endú. Obviament, no comprarem res aquí. Ja podía haver dissimulat, si no volía que miressim, i dir: "és que els preus varien en funció de les unitats que compreu" o quelcom similar. Molt malament.
Pensavem que ens passaríem el matí allà, i vaig tenir temps, fins i tot, de fer una paella per dinar.
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Laurabcn » dl. nov. 22, 2010 6:56 pm

Pues vaya ganas de vender.
Eso no son maneras.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

EntradaAutor: VFG » dc. nov. 24, 2010 6:53 pm

Hola!

Nosotros eramos dos parejas, y la verdad es que nos lo pasamos muy bien. Tambien habiamos ido a la feria del Moll de la Fusta y pensabamos que la de MIBODA sería más grande, tieniendo en cuenta que es la gran feria de Barcelona. La verdad es que faltaban un par de pasillos más de expositores. Los restaurantes que habian muchos eran repetidos de la feria del Moll, y habian muchos están de revistas, webs, etc como el boda click ( un stand doble en medio de la feria )...que no puedes hacer ni pedir info sobre nada concreto, así que tambien son stands que pasas de largo....además de otros que mejor no comentar..pero bueno...hay de todo, y para eso esta la feria.

En resumen, como diria la de la serie "Oh Europa!" : "Me la imaginava més gran" :-///:
Imatge
VFG

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant