LAS JOYAS DE LA NOVIA

un gran any!

Re: LAS JOYAS DE LA NOVIA

EntradaAutor: aairinn » dl. des. 20, 2010 5:43 pm

arodrigu ha escrit:Sumisión de la mujer, las perlas? No lo había oído nunca....pero vaya, es que me da lo mismo!!!!

Es que te tiene que dar lo mismo, faltaría más! Nos vamos a poner lo que más nos guste sin tonterías, ni mala suerte ni nada de nada!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: adriana27 » dl. des. 20, 2010 5:46 pm

Aixxx noietess! a mi les perles m'encanten per nuvia i jo porto sempre unes q molta gent em diuen q em keden super bé...pero jo soc molt maniatica amb tot això! la meva mare siu q son cuentos de viejas! pero com soc tant superticiosa! no se q fer :-( els brillantets m'agraden pero no em llueixen tant com les perles!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. des. 20, 2010 5:58 pm

adriana27 ha escrit:Aixxx noietess! a mi les perles m'encanten per nuvia i jo porto sempre unes q molta gent em diuen q em keden super bé...pero jo soc molt maniatica amb tot això! la meva mare siu q son cuentos de viejas! pero com soc tant superticiosa! no se q fer :-( els brillantets m'agraden pero no em llueixen tant com les perles!

Ai quin dilema! T'entenc perfectament, vols i dols a l'hora. Mira, tens les dues no? Doncs les tens les dues preparades fins al dia del casament i llavors, segons estiguis aquell dia, te'n poses unes o altres. neu:-)
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dl. des. 20, 2010 9:20 pm

jo portare unes swaroski que li vaig regalar a la meva mare o unes perles, tot i que a mi m'agrada que penguin...

Lo de les perles no ho havia sentit mai!!!pero es bo saber-ho
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: miriamS » dl. des. 20, 2010 9:23 pm

adriana27 ha escrit:Aixxx noietess! a mi les perles m'encanten per nuvia i jo porto sempre unes q molta gent em diuen q em keden super bé...pero jo soc molt maniatica amb tot això! la meva mare siu q son cuentos de viejas! pero com soc tant superticiosa! no se q fer :-( els brillantets m'agraden pero no em llueixen tant com les perles!

Doncs jo crec que si t'agraden tant les perles, te les has de posar. Al final realment creieu que la vostra felicitat la marcaran les arracades que portis el dia del casament? Jo crec que la felicitat és crea amb el dia a dia i no amb supersticions.

A més, amb l'il·lusionades i felices que estem totes segur que tot ens va perfecte amb perles o sense!!! :)
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 20, 2010 10:08 pm

Hola noies! Jo avui he anat a mirar anells i les arrecades i collar que he de portar per el dia de la boda. Vull portar perles pero es que la veritat que no se quines quedar-me perquè vull que pengin una mica i les que hi ha no m'acaben de fer el pes.
Jo penso que has de portar les que a tu realment t'agradin i deixar al costat les supersticions!!
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. des. 20, 2010 11:44 pm

sandra_lh ha escrit:Hola chicas,
Yo me los he mirado los pendientes en las Swaroski del centro comercial SPLAU de Cornellà y la chica fue muy maja la verdad, son el regalo de reyes, me los regala mi novio jejeje le hacia ilusion, y eso que me caso en Julio asi que esa dependiente no tenia ganas de vender.

Si te gustan unos pendientes te van a gustar ahora y dentro de 4 meses es que yo flipo a veces, y con la de gente que hay en el paro madre mía.

Un saludo.

Jajaja! Qué razón tienes! Hay dependientes que parecen molestarse si le preguntas más de dos cosas seguidas, ay, con la gente que hay en el paro!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants