Autor: Novia_Cadaver » dl. feb. 28, 2011 5:30 pm

Autor: snake35 » dl. feb. 28, 2011 5:36 pm

Autor: Novia_Cadaver » dl. feb. 28, 2011 5:51 pm

Autor: Novia_Cadaver » dl. feb. 28, 2011 5:58 pm

Autor: tresor » dl. feb. 28, 2011 6:35 pm
Novia_Cadaver ha escrit:CREO Q LO TENGO...
http://www.elperiodicodetuvida.com/
QUE OS PARECEEE??
Les puedo hacer dos periodicos, dl dia d su boda...y al final poner alguna foto nuestra...ya mirare como lo hago...pero me parece super original....no??

Autor: snake35 » dl. feb. 28, 2011 6:37 pm
tresor ha escrit:Novia_Cadaver ha escrit:CREO Q LO TENGO...
QUE OS PARECEEE??
Les puedo hacer dos periodicos, dl dia d su boda...y al final poner alguna foto nuestra...ya mirare como lo hago...pero me parece super original....no??
Però t'has fixat que et donen 20 exemplars i que val entre 295 i 395€?

Autor: tresor » dl. feb. 28, 2011 7:04 pm
snake35 ha escrit:tresor ha escrit:Novia_Cadaver ha escrit:CREO Q LO TENGO...
QUE OS PARECEEE??
Però t'has fixat que et donen 20 exemplars i que val entre 295 i 395€?
Tresor però més abaix hi ha un exemplar que et costa 65 euritos, ei no és mala idea novia cadaver, pot queda molt xul.lo!

Autor: MerR » dl. feb. 28, 2011 7:45 pm
Autor: Novia_Cadaver » dl. feb. 28, 2011 8:35 pm

Autor: chei » dl. feb. 28, 2011 11:10 pm

Autor: Novia_Cadaver » dt. març 01, 2011 9:34 am

Autor: Novia_Cadaver » dt. març 01, 2011 12:31 pm

Autor: kitiara78 » dc. març 02, 2011 2:03 pm
Novia_Cadaver ha escrit:He estado pensando...y creo q lo mejor va a ser regalarles un finde semana, o un viajecito....
Me gustaria mirar algo tipo LONDRES+MUSICAL
Les encantan los musicales, y seguro q ir a un Musical en Londres les pirra....ya veremos lo q me cuesta jejejeje
El problema es q aun no puedo mirar nada...xq tengo q esperar a q salgan las fechas de septiembre adelante...
Si veo q Londres me sale muy caro, quizas mire madrid...q también hay buenos musicales.
Aunke la verdad es q si encontrara algun "viaje organizado" de 3o4 dias seria lo ideal...xq ellos solos x londres creo q se van a perder jajaja
Pero bueno, depende d lo q valga, quizas nos apuntamos mi futuro y yo jajaja

Autor: Novia_Cadaver » dc. març 02, 2011 5:02 pm

Autor: snake35 » dc. març 02, 2011 6:52 pm
kitiara78 ha escrit:Novia_Cadaver ha escrit:He estado pensando...y creo q lo mejor va a ser regalarles un finde semana, o un viajecito....
Les encantan los musicales, y seguro q ir a un Musical en Londres les pirra....ya veremos lo q me cuesta jejejeje
El problema es q aun no puedo mirar nada...xq tengo q esperar a q salgan las fechas de septiembre adelante...
Si veo q Londres me sale muy caro, quizas mire madrid...q también hay buenos musicales.
Aunke la verdad es q si encontrara algun "viaje organizado" de 3o4 dias seria lo ideal...xq ellos solos x londres creo q se van a perder jajaja
Ostres!! Això si que és un regal pels pares i ho altre són tonteries!!
Nosaltres no tenim ni idea del que farem.... de fet, no tenim ni idea de tots aquests protocols...
Sabeu d'algun fil on s'expliqui tot això?? O si algú m'en pot fer 5 cèntims...
Moltes gràcies!!!!

Autor: kitiara78 » dj. març 03, 2011 8:23 am
snake35 ha escrit:kitiara78 ha escrit:Novia_Cadaver ha escrit:He estado pensando...y creo q lo mejor va a ser regalarles un finde semana, o un viajecito....
Ostres!! Això si que és un regal pels pares i ho altre són tonteries!!
Nosaltres no tenim ni idea del que farem.... de fet, no tenim ni idea de tots aquests protocols...
Sabeu d'algun fil on s'expliqui tot això?? O si algú m'en pot fer 5 cèntims...
Moltes gràcies!!!!
Hola Kitiara!!!
A veure és la teva festa i pots fer el que vulguis, nosaltres vam donar el ram de flors a les mares i els nuvis a la parella que es casaven i res més, ni embarasades, ni avis (que no en tenim, ni al padrí, ni res de res, a més ja vam donar el detallet a tothom i prou. O sigui que a partir d'aquí pots fer el que us agradi, és el vostre casament i vosaltres sou els que maneu.

Autor: Novia_Cadaver » dj. març 03, 2011 9:43 am

Autor: belosu » dj. març 03, 2011 4:02 pm

Autor: MerR » dj. març 03, 2011 4:12 pm
Autor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 8:05 am
MerR ha escrit:A mi me regalaron una Smartbox de balneario y me lo pasé pipa!!!!!!!!yo estoy barajando regalarle eso a mis padres!