BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 9:52 am

Buniketa no m'ha arribat res!!! :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 10:15 am

oK! Ara ho torno a enviar... si a tu no t'ha arribat, a la gemmaijordi tampoc! :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 10:27 am

Noies dissabte he quedat amb el fotògraf Lluis V.Jou, per anar a veure el seu treball i tal, i también si tinc temps vull anar a la Elena Vallès però no se si podré aquest cap de setmana... perquè también hem d'anar al restaurant!! així que ja os contaré que tal!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 10:31 am

Perdoneu Lluis Jou, que me confonc amb el Jordi V.Pou que també vull anar a veurel!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:23 am

Jo vull anar a veure la Susanna Martínez a veure què ens explica i el Jordi V Pou també m'agradava. De totes maneres, no m'hi ficaré en serio fins l'any vinent, ara només recopilar info perquè vull anar a veure els del Marco Rojo, que m'encanten!

Aix, m'acabo d'adonar que tu no volies vídeo Nuvolet, i t'he enviat la info igual... bueno, per si algú la necessita, ja ho saps!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:27 am

Ah! L'altre dia vaig anar a la Catedral i sembla que no hi hauria problemes per casar-nos allà. Diu el capellà que podríem fer la missa a l'altar major i el ritus del matrimoni en sí a l'altar de la Verge de Montserrat, que és on jo volia... Ara només em cal convéncer el meu amor de fer-ho així... traslladar-nos els 5 o 10 minuts del casament a aquell costat del temple. A mi m'agrada la idea, però tinc temps de convéncer-lo fins passats festes, que em va dir el capellà que no m'hi havia d'amoïnar fins llavors... Vosaltres com ho veieu, fer-ho així?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 12, 2009 9:02 pm

hola noies!!! he estat uns dies desconnectada i ara he entrat i veig que ja parleu dels fotògrafs!!!??? jo estic una mica depre aquesta setmana perquè vaig trucar dimarts a l'església i em van dir que fins al gener no obren llistes per apuntar-se per a les bodes del 2011!!! :-( pel que haurem d'esperar fins llavors per agafar restaurant!!! :-/ és que no ens fiem de mirar-ho ja perquè primer volem tenir lligada la data amb l'església perquè només pot ser a Sta Maria del Mar!!! no ens volem casar en cap altre lloc, i si resultés que hem de canviar de data per casar-nos allà, doncs seria un follón moure també el restaurant i després igual són problemes... en fi...

per cert, merci per la informació sobre la fira!!! m'hagués agradat d'anar-hi perquè ja diuen que potser la de Barcelona aquest any no la fan...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 12, 2009 9:24 pm

Cadui doncs naltres nem fem, i encara no sabem segur on ens casarem, pero com tenim varies opcions si falla una doncs l'altra, el restaurant ja el tenim, i la data!!! tu tranquila que al gener también està be per reserva!!! :-)ok:

Buniketa, doncs si et fa il.lusió fer-ho a la petita capella, feu-lo així la gent ho entendrà perfectament, a més trobo que es algo original!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:37 pm

cadui ha escrit:hola noies!!! he estat uns dies desconnectada i ara he entrat i veig que ja parleu dels fotògrafs!!!??? jo estic una mica depre aquesta setmana perquè vaig trucar dimarts a l'església i em van dir que fins al gener no obren llistes per apuntar-se per a les bodes del 2011!!! :-( pel que haurem d'esperar fins llavors per agafar restaurant!!! :-/ és que no ens fiem de mirar-ho ja perquè primer volem tenir lligada la data amb l'església perquè només pot ser a Sta Maria del Mar!!! no ens volem casar en cap altre lloc, i si resultés que hem de canviar de data per casar-nos allà, doncs seria un follón moure també el restaurant i després igual són problemes... en fi...

per cert, merci per la informació sobre la fira!!! m'hagués agradat d'anar-hi perquè ja diuen que potser la de Barcelona aquest any no la fan...

No pateixis, Cadui, pots començar a mirar els restaurants per assabentar-te de preus, instal·lacions, a veure quin t'agrada més, les disponibilitats de dates (aproximades), i així ja pots tafanejar, et fas una idea del que hi ha i vas eliminant candidats... I quan tinguis la data per l'església, només cal trucar als dos o tres que més t'hagin agradat (per ordre de preferència, evidentment) i comprovar la disponibilitat de la data. Tot té solució!!! Anima't dona!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 11:43 pm

NUVOLET ha escrit:
Buniketa, doncs si et fa il.lusió fer-ho a la petita capella, feu-lo així la gent ho entendrà perfectament, a més trobo que es algo original!!! >.-<:

Si et dic la veritat, no m'importa gaire el que digui la gent... em preocuparia més si els hagués hagut de tenir asseguts de costat al banc o de peu tota la missa... De fet, no és res de l'altre món, el que passa és que normalment això es feia amb els batejos a la Catedral. La pila baptismal és a l'altra punta del temple respecte l'altar major, i els pares, padrins i nen s'han de desplaçar fins allí; i també els convidats que així ho desitgin. Al menys, la capilla lateral de la Montserratina és just al costat de l'altar major, potser uns 15 o 20 metres, a tot estirar. A mi m'agrada molt la idea, em sembla una cosa poc vista en un casament, però molt especial... em faria molta il·lusió la veritat. Ara em faltaria convéncer el meu amoret, perquè som dos els que ens casem, i si a ell no li fa il·lusió, potser tampoc em valdria la pena...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 13, 2009 9:09 pm

hola noies,
buniketa si a tu et fa tanta il·lusió casar-te a la capella no crec que al teu amoret li importi, doncs ja saps que seran com siguin però el que més feliços els fa és veure'ns a nosaltres contentes :-)ok: ja ens contaràs!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 13, 2009 9:12 pm

per cert, moltes gràcies pels vostres ànims!!! ja fa més d'un més que tenim varis pressupostos de restaurants i ja en tenim dos que ens agraden moltíssim, un més que l'altre per això! i estem esperant amb candeletes tenir la data confirmada per anar a veure'ls i quedar-nos amb el que més ens agradi! però ja ens havíem fet a la idea de que abans de fi d'any podríem tenir la data i el restaurant per començar a confirmar una mica a la gent, i ara haurem d'esperar fins al gener... en fi, què hi farem??! mentre continuem pensant en idees i buscant informació.

Merci, sou genials! >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: macu1313 » dv. nov. 13, 2009 10:16 pm

cadui ha escrit:per cert, moltes gràcies pels vostres ànims!!! ja fa més d'un més que tenim varis pressupostos de restaurants i ja en tenim dos que ens agraden moltíssim, un més que l'altre per això! i estem esperant amb candeletes tenir la data confirmada per anar a veure'ls i quedar-nos amb el que més ens agradi! però ja ens havíem fet a la idea de que abans de fi d'any podríem tenir la data i el restaurant per començar a confirmar una mica a la gent, i ara haurem d'esperar fins al gener... en fi, què hi farem??! mentre continuem pensant en idees i buscant informació.

Cadui,
ja et trobava a faltar per aqui...Bonica no et preocupis que d´aqui a no res ja tenim dates pel casament.Si a començaments de gener ja gairebe es aqui...Nosaltres estem mirant restaurant i al gener segur que ho tenim decidit.
En dos mesos estem obrint un asumpte de" data de bodes en santa maria del mar"..jejeje
Imatge
macu1313
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 13, 2009 10:50 pm

macu1313 ha escrit:
cadui ha escrit:per cert, moltes gràcies pels vostres ànims!!! ja fa més d'un més que tenim varis pressupostos de restaurants i ja en tenim dos que ens agraden moltíssim, un més que l'altre per això! i estem esperant amb candeletes tenir la data confirmada per anar a veure'ls i quedar-nos amb el que més ens agradi! però ja ens havíem fet a la idea de que abans de fi d'any podríem tenir la data i el restaurant per començar a confirmar una mica a la gent, i ara haurem d'esperar fins al gener... en fi, què hi farem??! mentre continuem pensant en idees i buscant informació.

Cadui,
ja et trobava a faltar per aqui...Bonica no et preocupis que d´aqui a no res ja tenim dates pel casament.Si a començaments de gener ja gairebe es aqui...Nosaltres estem mirant restaurant i al gener segur que ho tenim decidit.
En dos mesos estem obrint un asumpte de" data de bodes en santa maria del mar"..jejeje

siii en un tres i no res obrim nou post!!! *.-o-o.* gràcies noies!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » ds. nov. 14, 2009 12:24 am

És veritat! Com aquell qui diu ja som a mitjans novembre, d'aquí a no res nadals, cap d'any i reis... i ja ho teniu aquí! Gener per anar a parlar amb els de l'església, reservant data i hora a Santa Maria del Mar, reservant restaurant, i totes posant fotos perquè ens veguem les cares i si ens trobem pel carrer poder saludar-nos! Molts ànims, guapes! D'aquí a no res, quan demanem informació a qualsevol lloc i diguem que ens casem el 2011 ja no ens miraran com si estéssim boges! No us passa?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 14, 2009 8:25 am

Buniketa, estic completament d'acord amb tu, al nadal ja no ens miraran com bojes perque ja estarem al 2010... i sol faltara un any... però jo ara ho evito dir...

Cadui, pots fer lo que t'han dit avans per aquí na descartant opcions de restaurant, i tal, així quan ja tinguis la data, al ataqueeeee :-///:

Nenes bon cap de setmana, ja os contaré les novetats!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 14, 2009 5:02 pm

Noies aquest matí he anat de fotografs, ja tinc les coses mes clares. De preus si fa o no fa tots son iguals!!! així que solament has de triar l'estil que et convenç més... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 14, 2009 6:39 pm

hola noies, avui per primer cop una persona m'ha dit: "ho tens aquí mateix" quan li he dit la data en què ens volem casar!!! havia de compartir això amb vosaltres perquè pel que sembla us passa el mateix que a nosaltres... quan diem la data ens miren amb cara de "si encara falta mooooolt!"

nuvolet ja heu decidit amb quin fotògraf us quedeu??? ja ens contaràs!

Bon cap de setmana a totes!!! a mi aquest em toca treballar... però alguna cosa farem també!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dg. nov. 15, 2009 9:19 am

Cadui ejejej quina alegria et deuries portar!!! a mi ma mare ara si que comença bueno d'aqui res el 2010 i després ja vosaltres, ves mirant allò ves mirant lo altre quina emoció ::love:: jajajaja i la pobra, em diu, tinc unes ganes de dir-ho a les tietes a no se qui... jejeje però ja sap que res de res fins mes endavant!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: lluna2000 » dg. nov. 15, 2009 6:35 pm

buniketa ha escrit:Doncs nosaltres ho farem al Palau de Margalef; el que ens falta és l'església: hi ha,de moment, diverses possibilitats. La Catedral (però una capella lateral), la Seu Vella (però hi ha els inconvenients de què ja hem parlat algun cop) i Sant Joan, que al meu carinyo li agrada molt. Ja veurem...

Serem, de moment, i si ningú no falla, uns 160. I la veritat és que hi ha més amics que no pas familiars...

Per cert, tenim uns coneguts que diuen que es volen casar el 30 de maig de 2010, i crec que pensen en la Finca Prats, tot i que no tenen restaurant ni església. Tu com ho veus? Jo ho veig com a una mica impossible, però no sé... potser al ser diumenge...

Hola! Nosaltres hem anat aquesta setmana a la Prats per reservar pel 15 de maig i tenien lloc! es qüestió de sort pq ho hem deixat força pel final!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants