CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 24, 2010 7:47 pm

Bolonia 1530
Balear 1590, es el que surt a la portada.Kasia m'has llegit la ment, dema al matí vaig a veure doble imatge, avia'm si también ens agraden, si no ens quedarem amb DVS,però esq jo no vull ni pro i menys post boda, aiixxxx, nose...
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: kasia25 » dc. març 24, 2010 8:45 pm

ostres! surt molt bé de preu!! m'acabo de mirar el balear que no el tenia present! molt elegant duna!!! ::love:: doncs ja ens explicaras que tal la ruta de fotografs! jejeje
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 24, 2010 9:36 pm

Nenes, si voleu podem mirar el fotògraf q tinc clar que escolliré. Es diu LGG FOTOGRAFIA, y a part de que es econòmic, dona totes les fotos a alta resolució (1000 fotos mes o menys) i sense marques d'aigua xq puguis fer les còpies que vulguis.
Te les dona també totes tractades per fotoshop per corregir llums i contrastes

Os deixo la web

www.lggfotografia.com
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 24, 2010 10:25 pm

gràcies Berta!!!!ho miraré!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 24, 2010 10:27 pm

Kasia són dos vestits molt diferents, però el Balear es molt fi, i et fa una figura q no vegis, jjajaja, encara que la tela no m'acaba de convèncer.en fi, avi'am demà...
Tinc ganes de ke tu también comencis a mirar, així intecanvie'm opinions, jejejeej
Muakis a totes!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. març 24, 2010 10:32 pm

Berta me puedes pasar los precios plis?
DUNA_BCN

EntradaAutor: kevoly » dc. març 24, 2010 11:03 pm

Hola noies!! jo també em caso a ca'n alzina! el 7 de maig de 2011 =0-0-) jeje

quina ilu, jo encara no he començat a mirar vestits... ara cap a primavera-estiu començare a mirar cosetes, encara que ja se més o menys quin estil m'agrada... tinc unes ganes...

perquè ara, el més important ja ho tinc: restaurant (ca'n alzina, que xuli esss jeje) i fotograf (DVS, q el vam anar a veure i ens va agradar molt, quines fotos més xules, és el que ens van dir, que com sempre treballen allà, coneixen molt el lloc i li treuen molt de suc a les fotos, la llum...a més, la calitat és molt bona, tinc un amic que és fotograf i ens ho va recomanar, pel paper fotografic que fan servir, el tipus d'album... jo perquè ell hi enten, que jo... ni papa!! perque es veu que hi ha llocs on fan servir plotex o algo així i les fotos en un temps perden color i son una meee i per un dia que em caso, vull les fotos per sempre! jajaja )

Doncs això que us deia, que m'enrollo! l'altre dia parlavem amb el Josep i li deia, que tinc unes ganes de fer cosetes, les invitacions, el preboda... però bueno, tot arribara!!! he vist que alguna de vosaltres també l'heu agafat)
Imatge
kevoly
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: kevoly » dc. març 24, 2010 11:04 pm

jo, porto molt poques entrades, com no m'espavili no arribo a les croniques!! :hmm::
Imatge
kevoly

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. març 24, 2010 11:05 pm

DUNA_BCN ha escrit:Berta me puedes pasar los precios plis?

Te lo envio por privado :-)ok:

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 25, 2010 12:13 am

Kevoly guapa, felicitats i benvinguda, jo encara no tinc fotògraf ahir vaig anar a DVS,però j ho trobu car i no vull ni pre ni post,així que seguiré buscant,jejeje, però las fotos son molt boniques!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 25, 2010 9:04 am

Duna, wapa...em podrien enviar per privi els preus que et van donar els de DVS?? y si tens algun altre també porfi...jo crec que Doble imatge pot estar bé no??
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 25, 2010 9:35 am

Kel guapa. ara et paso els preus que tinc, i avui vaig a doble imatge, aquesta tarde también tels paso!!
DVS ta bé, però per mí es massa pasta, a més no vull fer el pre i meys el post, crec que em fara massa mandra renta el vestit per tornar-lo a embrutar, el pre té una mica de sentit per conèixer el fotograf i el teu estil, però el post per mi es per treurens pasta, es una opinió personal, apa guapas cuideu-vos i que tingueu totes un molt bon dia!!!
Ja us diré que tal a Rosa Clarà :-))
DUNA_BCN

EntradaAutor: kel&Toni » dj. març 25, 2010 10:46 am

Eso eso Duna, tu ves passant preus i aisí no ens espantem tant...
I escolta, si tens clar q no vols fer ni pre ni post, ni invitacions pq no els hi dius, llavors serà més barat no?? o es obligatori agafar el pack?
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: kasia25 » dj. març 25, 2010 4:55 pm

si,si!!! quines ganes de començar amb els vestits duna!!! ja explicaras què tal per Rosa Clarà!!!
Benvinguda kevoly!!! cada dia som més!! >.-<: >.-<: doncs nosaltres de moment tenim el mateix pack: ca n'alzina + DVS! jejeej kina gràcia! ena va pasar com a vosaltres, que es coneguessin el lloc era super important! on estan les núvies de després del juny??? de moment sóc la que em caso més tard del 2011 :-/
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 25, 2010 6:56 pm

Kel a DVS ja els hi vaig comentar, però insisteixen en el pre s'ha de fer per conèixens i el post per si no dona temps el dia de la boda, però a mi em fa mandra posar-me el vestit després de tot, xq l'haure de netejar x durlu a la platja, ummm...no em convenç a part deq no tens el mateix pentinat ni maquillatge...jo crec que es per cobrar més, així quan tu dius que es un paston ells et diuen que clar, son moltes fotos.Jo vull les fotos del meu dia i punto,jajajajaja.
A doble Imatge et deixen escollir, però més o menys ten vas al mateix preu...stic feta un embolic!!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 25, 2010 7:05 pm

Vaig llegir a un post del 2009 que AIRE era la marca "barata" de Rosa Clarà, dons nenes vinc convènçuda de que és així, jo i la meva mare también!!
els vestits de la segona entrega de Rosa Calara "TWO" son identics, hi ha un que es idèntic al Bolonia, i les instal-lacions son iguals!!!mateixos colors, mateixos sofas...
Experiència-per el meu gust són molt cars.els de la primera entrega sen van tots ràpits als 3000 euros
els de la col-lecció "TWO" son una mica més econòmics.
el tracte molt bé, millor que a AIRE, m'han tret jaquetetes, el vel per veure com quedaven amb als vestits, etc...i m'han deixat unes sabates per emprobar el vestit, cosa que a AIRE no.
Però definitivament m'agrada més els vestits de "AIRE" , els de Rosa Clarà els trovu més...serius.
Apa aquí esta la meva opinió, espero veure les vostres aviat!!!
xcert m'encanta provar-me vestits, crec que enganxa, jajajajaja.
DUNA_BCN

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. març 25, 2010 7:08 pm

DUNA_BCN ha escrit:Kel a DVS ja els hi vaig comentar, però insisteixen en el pre s'ha de fer per conèixens i el post per si no dona temps el dia de la boda, però a mi em fa mandra posar-me el vestit després de tot, xq l'haure de netejar x durlu a la platja, ummm...no em convenç a part deq no tens el mateix pentinat ni maquillatge...jo crec que es per cobrar més, així quan tu dius que es un paston ells et diuen que clar, son moltes fotos.Jo vull les fotos del meu dia i punto,jajajajaja.
A doble Imatge et deixen escollir, però més o menys ten vas al mateix preu...stic feta un embolic!!!

Veig que estàs una mica liada...jejeje
Mira, et dic els meus finalistes que surten molt bé de preu:
- lggfotografia: ja et vaig enviar els preus
- creacionesmk: es una noia, es diu mònica y està molt bé de preu, i m'agrada molt els seus treballs
- divisionrm: molt originals i tampoc son cars

Si necessites preus, m'ho dius!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. març 25, 2010 7:28 pm

Bertaa guapa, això no es preguta, jejeje, si em fas el favor de pasar-mel's.MUAKIS.
XCERT com portes la recerca de restaurant?
DUNA_BCN

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. març 25, 2010 7:42 pm

DUNA_BCN ha escrit:Bertaa guapa, això no es preguta, jejeje, si em fas el favor de pasar-mel's.MUAKIS.
XCERT com portes la recerca de restaurant?

Ok, quan arribi a casa t'els envio!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: kevoly » dj. març 25, 2010 8:20 pm

DUNA_BCN ha escrit:Vaig llegir a un post del 2009 que AIRE era la marca "barata" de Rosa Clarà, dons nenes vinc convènçuda de que és així, jo i la meva mare también!!
els vestits de la....... xcert m'encanta provar-me vestits, crec que enganxa, jajajajaja.

que bé duna, jo ja tinc ganes de començar... quan costen més o menys els vestits? jo també volia mirar-me aquestes col·leccions perquè diuen que qualitat preu són molt bons! pero em fan una por els preus...
de moment, vaig mirant vestits a les pags web! jeje
Imatge
kevoly

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants