BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: lluna2000 » dt. nov. 17, 2009 12:10 pm

buniketa ha escrit:Bueno, no queda gaire, ja...

Jo pensava dir-ho per Nadal, també, però com que ja hi ha gent que ho sap, em fa sentir una mica malament no haver-ho dit ja als meus germans, així que ho haurem de precipitar una miqueta...

Boniketa, a mi hem passa igual com ja gent que ho sap... m'esta costant esperar a festes!

En principi ho vam dir als pares sogres i testics, i un parell d'intims però ma'mare ja li ha dit a sagermana i com son 8 germanes, hem temo que abans de festes ja ho sapigui tothom!!

Que hi farem! A final li he dit a mamare que ho esbombi ella a la familia i per festes hi anirem personalment a donar les invitacions!

Que encara estic en blanc amb les invitacions!!

PER CERT CONEIXEU ALGUN CORO MACO? M'agradaria agafar-ne un per la boda!

Petonets!!

gracies per la rebuda noies!!! :-)ok: Ja veig que aprendre molt de vosaltres!!!

Ara us estic fent cas i m'estic insensibilitzant en relació als comentaris, sobretot pels de la meva sogra.... :-(
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. nov. 17, 2009 12:16 pm

lluna clar que si passant dels comentaris nocius i que no aporten res!!!

Jo de coro no en conec cap, bueno un però es rociero no se si t'interessa, del que m'han parlat molt be de la soprano Mª Teresa Figa, si ho poses pel google te sortirà informació, es de Barcelona però es desplaça per tota Catalunya, el coro el vols per la cerimonia a l'ajuntament?

Mireu m'he posat la data amb els glitters aquestos, com s'atança nadal ja m'adorno els meus post ejjeje
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 17, 2009 12:36 pm

Jo de coro no en conec cap, però potser podries anar a l'orfeó lleidatà, a informar-te al sícoris (fins on sé jo, al damunt del teatre principal hi ha una escola de cant i cada any fan per nadal o final de curs una actuació a l'auditori... la meva neboda hi anava; segur que allí t'informarien o et recomanarien alguna cosa) o fins i tot a les parròquies: n'hi ha que tenen cors propis i si estàs disposada a pagar... no sé, només són idees...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 17, 2009 12:49 pm

Buniketa y Nuvolet!
Os he enviat per privi el resum dels fotograf que nosaltres teniem!
Espero que ho hagueu rebut bé i sinó ja hem direu!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 17, 2009 12:58 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Buniketa y Nuvolet!
Os he enviat per privi el resum dels fotograf que nosaltres teniem!
Espero que ho hagueu rebut bé i sinó ja hem direu!

jejeje... ja ho hem rebut i em penso que tens uns quants privis de resposta, jejeje!
Per cert, benvinguda un altre cop!!! quants dies!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 17, 2009 3:26 pm

lluna2000 jo tinc una amiga que toca el piano i el violí i que, de vegades també junt a uns nois i noies més formen un grup petit, actua en bodes i altres esdeveniments. Tots tenen formació a l'Auditori de música de Lleida i alguns, com la meva amiga, a més han estudiat la carrera de musicologia, pel que són gent seria i ben formada. Sé que toquen i canten tot tipus de música, tant a l'església com al banquet, però no et sabria dir quant cobren per actuació. Si vols et puc posar en contacte amb ella. Ja em diràs ok? Sense cap compromís eeh?! Si us sembla bé, perfecte i sinó també, no hi ha problema :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 17, 2009 3:33 pm

cadui ha escrit:lluna2000 jo tinc una amiga que toca el piano i el violí i que, de vegades també junt a uns nois i noies més formen un grup petit, actua en bodes i altres esdeveniments. Tots tenen formació a l'Auditori de música de Lleida i alguns, com la meva amiga, a més han estudiat la carrera de musicologia, pel que són gent seria i ben formada. Sé que toquen i canten tot tipus de música, tant a l'església com al banquet, però no et sabria dir quant cobren per actuació. Si vols et puc posar en contacte amb ella. Ja em diràs ok? Sense cap compromís eeh?! Si us sembla bé, perfecte i sinó també, no hi ha problema :-)ok:

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeei Cadui! Jo també voldria un pressupost aproximat, please, y alguna manera de posar-me en contacte amb ells... per veure qui són, com ho fan... pot ser que ja ho haguéssis comentat abans? Són de Lleida o s'haurien de desplaçar? Jejeje... ¡toma 3r grado!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluna2000 » dt. nov. 17, 2009 4:45 pm

GRÀCIES CADUI!!!

Doncs m'agradaria que m'hi poses en contacte, ja hem diras com ho fem, que jo aqui soc nova!
Es genial hem triat algunes cançons en angles que m'agradarien per la cerimonia a l'ajuntament!

Fins al desembre no pensava posar-mi!! Pero si ho tinc enllestit millor que millor!!

Moltes gràcies!
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » dt. nov. 17, 2009 4:47 pm

Boniketa! les dos ens casem el maig, pero en anys diferents aixi que no ens solapariem amb el coro!jejeje

Que util que es aquest forum! sou genials! ::love::
lluna2000

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 17, 2009 8:05 pm

hola noies, acabo de parlar amb la meva amiga per assegurar-me que encara toqui i canti a les bodes i m'ha dit que si. Depenent de les dates i dels gustos dels nuvis, ho pot fer ella sola, ajuntar-se amb alguns nois/es o bé, passar-vos el telèfon de gent que coneix que s'hi dedica més professionalment a aquest tema -ella ho fa com a hobbie-. Ella és de Lleida, m'ha dit que no té massa problemes en desplaçaments, però això us ho dirà millor ella que jo :-)ok: Si voleu us puc passar el seu mòbil o el seu correu electrònic per privat i parleu amb ella directament.

Veieu com encara que no em casi a Lleida us puc ser d'alguna utilitat jejejeje!!! ja em direu noies, si voleu el tlf o email, ok?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 17, 2009 8:44 pm

Cadui, guapa! Tu pots dir que et casaràs a BCN i també a Lleida... em penso que, d'una manera o altra, totes acabarem estan presents en la boda de totes, eh?

Jo t'agraïria que em passessis el mail, em resulta més còmode, encara queda molt de temps i la trucaria més endavant.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 17, 2009 8:50 pm

crec que tens raó... em serà inevitable pensar en vosaltres els dies dels vostres casaments, doncs vulguis o no, serà un any i mig de compartir idees i opinions amb vosaltres! en el meu cas em porto a Lleida cap a Barcelona per casar-me jejeje! perquè farem venir a tothom cap aquí per al nostre dia!

t'envio el seu mail per privat :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 17, 2009 10:57 pm

Jejejeje, home, anar fins a barna aquell dia, no ho sé, però les que ens quedin apropet, ho podem intentar, d'anar a veure'ns, no? bueno, queda molt per això... a veure si ens coneixem personalment abans, noooooooo? >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. nov. 17, 2009 11:05 pm

Quan ho sapiga tothom, jo no tinc cap incovenient en coneixeus personalment, de moment estic d'incognit encara jejejejejje :.0.-0.:

Quan tingueu informació dels musics feu-la arribar también!!! Gràcies!!!

Lluna has visitat la sala de l'ajuntament on fan la boda??

noiess sou genials!!!! *.-o-o.* >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 17, 2009 11:33 pm

Hola a totes!! Benviguda lluna2000!!!
Ja he vist la resposta, encara no havia escrit el post ja hi era!!Que ràpides!! Doncs si que feia dies que no hi era, la feina que ha omplert el meu temps!!! Però ja estic aquí (descanset, que tan treballar no es bo!!) a més he tingut una feinada de por en llegir TOT l'escrit deu ni dó, no es pot faltar ni una setmana que he passat 2 pàgines (crec!!) em sembla que ho he entes tot i no m'he equivocat i es a tu cadui que t0he de dir que hem passis el correu de la teva amiga(Cosina!?) si no si algú li ha enviat un que passi per privi el que li ha comentat i tal!!!
Merciiiiiiiiiiii
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 17, 2009 11:38 pm

No he comentat que estem MOLT contents!!!!
Avui ja tenim l'estructura externa del pis acabada i una paret interna!!!!!Tot i que sembla que duu una mica de retard (setmanes) sembla que la cosa ha agafat ritme i tindrem acabat el pis per finals de Gener!!!!!! Els dos en tenim unes ganes.... Per que apart de preparar boda, haurem de preparar la NOSTRA LLAR!!! És el primer projecte junts (apart de la boda!!!!).
Ja anirem explicant, totxo a totxo!! Estem super emocionats, ens passem l'estona parlant de boda o de pis....
Ja aniré atabalant per aquí també!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 17, 2009 11:41 pm

Enhorabona per lo de começar a dir.ho, a mi em fa MOLTA il·lusió, doncs quan ja ho hagueu dit i es pugui descobrir la vostra identitat, seria genial quedar per coneixer-nos i poder establir un doble contacte!! Aveure si ens coneixerem ja! Quina emoció! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 18, 2009 8:35 am

Gemmaijordi, ara que t'has possat al dia no ho deixis!!! que estem encantades que estiguis per aquí, la veritat que ens passa a totes el nostre tema de conversa entre naltres es la boda ::love:: i lo divertit que ho trobo organitza tot, m'encanta!!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 18, 2009 11:02 am

Neneeeeeeeeees!

Jejeje... us ho he de dir... ja no puc méeeeeeeeeeeees! :-///: :-///: :-///: :-///:
Si tot va com penso, JA TENIM INVITACIONS!!!!! Realment, les farem nosaltres! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja us explicaré quan tingui els materials... en tinc unes ganeeeees!Vaig treure la idea inicial d'un altre foro, però em va semblar ideal i ja tinc el disseny, ara falta fer les proves, jijiji!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 18, 2009 11:04 am

NUVOLET ha escrit:Gemmaijordi, ara que t'has possat al dia no ho deixis!!! que estem encantades que estiguis per aquí, la veritat que ens passa a totes el nostre tema de conversa entre naltres es la boda ::love:: i lo divertit que ho trobo organitza tot, m'encanta!!!!!!

Ei, sí! Que jo vaig estar el cap de setmana que casi no em vaig connectar i vaig haver de llegir a sssssssacoooooo!

En realitat es super xulo,compartim moltes cosetes, idees, ens ajudem en unes altres... també ens animem i consolem quan cal...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants