Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: DafneBcn » dt. març 29, 2011 2:19 pm

hola octubreras!! Una pregunta: ¿todas teneis ya el vestido? yo empezaré esta semana a mirarlo y mis compañeras de trabajo me dicen que ya voy tarde!!! espero ir con suficiente tiempo porque se que me caso en octubre hace unas 3 semanas jeje ¿Os costó mucho decidiros? a mi me da algo de miedo porque tengo una idea clara de lo que quiero....
DafneBcn
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 3:19 pm

EntradaAutor: DafneBcn » dt. març 29, 2011 2:20 pm

Bueno, y tema invitaciones y alianzas no he mirado nada. En cuanto tenga el vestido me dedicaré a las invitaciones y para las alianzas supongo que no hace falta tanto tiempo,no?
DafneBcn

Entrades: 111
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 3:19 pm

EntradaAutor: MiM » dt. març 29, 2011 2:43 pm

Hola noies!
Nosaltres la setmana passada vam anar a encarregar les aliances. Normalment s'han d'encarregar uns 4 o 5 mesos abans, però nosaltres hi hem anat tan aviat perqué ens les fa un joier, que ens fa la majoria de joies que tenim la meva mare i jo, que hi has d'anar amb temps perqué et fa les coses quan en té ganes... i de vegades li has d'estar insistint una mica. Així almenys té temps. Les nostres aliances són les típiques de mitja canya d'or groc, o sigui les de tota la vida. Les hem triat així senzilles perqué el meu anell de promesa ja és molt maco i ostentós i no vull treure-li el protagonisme que es mereix. A més, quan es fan 25 anys de casats, s'han d'agafar aquestes aliances i posar-hi 4 brillantets a cada un (el de l'home i el de la dona). A nosaltres ens agraden molt les tradicions i ho intentem fer al màxim de tradicional possible.

Pel tema vestit... dona molt tard no vas, però gaire temps per perdre... tampoc tens! A alguns llocs et demanen 6 mesos d'antelació i en altres 4 o 5... va com va.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: siobhan » dt. març 29, 2011 3:37 pm

DafneBcn ha escrit:hola octubreras!! Una pregunta: ¿todas teneis ya el vestido? yo empezaré esta semana a mirarlo y mis compañeras de trabajo me dicen que ya voy tarde!!! espero ir con suficiente tiempo porque se que me caso en octubre hace unas 3 semanas jeje ¿Os costó mucho decidiros? a mi me da algo de miedo porque tengo una idea clara de lo que quiero....

Bienvenida Dafne!
Entre este mes y el próximo mira de tener listo el tema del vestido, si tienes bastante claro lo que quieres entonces lo tendrás más fácil, a mí me sucedió así, tenía claro mi estilo y me quedé con el segundo vestido que me probé!
Que vaya bien! ya nos contarás!
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan
:: núvia experimentada

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: siobhan » dt. març 29, 2011 3:39 pm

Hola MiM!
no en sabia jo aquesta tradició de posar-hi 4 brillants al cap de 25 anys! sempre s'aprenen coses noves :-)ok:
siobhan

EntradaAutor: bond0087 » dt. març 29, 2011 8:21 pm

DafneBcn ha escrit:hola octubreras!! Una pregunta: ¿todas teneis ya el vestido? yo empezaré esta semana a mirarlo y mis compañeras de trabajo me dicen que ya voy tarde!!! espero ir con suficiente tiempo porque se que me caso en octubre hace unas 3 semanas jeje ¿Os costó mucho decidiros? a mi me da algo de miedo porque tengo una idea clara de lo que quiero....

HOla Dafne y Siobhan!! bienvenidas!!

Aún no habíamos posteado tu y yo!! si no tienes claro dónde comprar el vestido, te aconsejo que vayas a Úrsula Escoriza en Santa Coloma de Gramenet!! yo me lo pillé allí no hace mucho y en agosto tengo la primera prueba definitiva. Mi vestido de novia es espectacular y superbién de precio! te aconsejo que eches un vistazo cuando puedas!.

Chicas!!! la última vez que posteamos estábamos hablando de las invitaciones no?? jejeej tenemos ganas de hacer cosillas eh? nosotros esta semana tendremos las invitaciones ya, las hemos preparado nosotros mismos y llevado a una imprenta a editar y, la verdad, te ahorras dinero... y empezaremos a darlas a final de semana, a família y amigos inicialmente.. y poco a poco a los demás invitados.

Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??

Nenae estamos igual que vosotros..

nosotros empezamos a pensar en el tema.. no nos gustaría gastar mucho porque queremos reservar para el viaje a NEW YORK!! si puede ser claro.. que también lo estamos mirando y para octubre se ve que es temporada ALTA!! y stá todo caríiisimo... no sé.. estamos estudiando presupuestos..hay alguna que vaya para allá¿ nos podéis aconsejar algo?

Mari wapi!! me ha encantado el tema dels clauers..es muy original la idea!!
Besos chicas!!

Pili:))
bond0087

Entrades: 44
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 1:06 am

EntradaAutor: nenae » dt. març 29, 2011 8:30 pm

bond007... solo quieres ir a nueva york???

Yo alli nos cojeremos uno barato y centrico, tipo milford, new yorker...
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 8:39 pm

nenae ha escrit:bond007... solo quieres ir a nueva york???

Yo alli nos cojeremos uno barato y centrico, tipo milford, new yorker...

Yo estuve en el New Yorker y no te lo recomiendo... Mucho mejor el Milford, mejor situado y acabado de renovar!!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nenae » dt. març 29, 2011 8:45 pm

que le pasa al new yorker???
nenae

EntradaAutor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 9:00 pm

nenae ha escrit:que le pasa al new yorker???

Que el lavabo de mi minipiso era más grande que la habitación... No podíamos abrir la maleta en ningún sitio, solo encima de la cama. El baño era antiquisimo y bastante descuidado. La habitación daba a un patio donde habían oficinas y a primera hora se oía ruido. De verdad que está mejor el Milford, te puedes coger una Milford Club que te incluye el desayuno y bebidas durante todo el día (si no lo han cambiado después de la reforma).
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nenae » dt. març 29, 2011 9:02 pm

no sabia nada de la milford club!!!

sabes que suplemento tiene???? es que los hoteles con desayuno en NY se disparan muchisimoooooo!!!! (ya de por si son muy caros...!!!!)))
nenae

EntradaAutor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 9:05 pm

nenae ha escrit:no sabia nada de la milford club!!!

sabes que suplemento tiene???? es que los hoteles con desayuno en NY se disparan muchisimoooooo!!!! (ya de por si son muy caros...!!!!)))

En su propia web lo puedes ver. Pon las fechas en las que vayas y ahí ya debe de salir. Mira también el Room Mate Grace, que es mi preferido de NY!!!! Es nuevo y muy bien situado :-)ok:
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nenae » dt. març 29, 2011 9:07 pm

ya estube mirando el room mate grace.... pero se me dispara mucho!!! 200€ x persona la noche! el milford me sale a 141€
nenae

EntradaAutor: MiM » dt. març 29, 2011 9:26 pm

siobhan ha escrit:Hola MiM!
no en sabia jo aquesta tradició de posar-hi 4 brillants al cap de 25 anys! sempre s'aprenen coses noves :-)ok:

Hola siobhan!!

Nosaltres tampoc ho sabiem!!! Però els meus pares fa tres anys i mig, van fer 25 anys de casats i ho van voler celebrar amb una renovació de vots. Es van tornar a "casar" a l'esglèsia a on ho van fer 25 anys enrere, vam anar a fer l'àpat en el mateix restaurant a on el van fer i van tornar a convidar a tots els convidats que hi van anar la primera vegada. Bé, evidentment, en aquest últim punt hi ha gent que epr desgràcia no va poder venir i n'hi van haver de nous (com per exemple jo ::love:: ).

I ells es volien comprar unes aliances noves, i algú els hi va dir que pels 25 anys havien de ser d'or blanc. Però quan van anar amb el joier, aquest els hi va dir que aivam, que l'or blanc era una possibilitat "moderna" per cambair completament les aliances. PErò que tradicionalment el que es feia era desfer-les (o fer-ne una de noves) i afegir-hi 4 brillants a cada aliança (home i dona). Evidentment, si les aliances incials són d'or groc i or blanc, o tenen dibuixets (línies o així), no tens més remei que tornar-les a fer de nou o aprofitar les mateixes.

I llavors quan fas els 50 anys de casats, també s'hi fa una altre cosa i quan ja fas les bodes de diamant (60 anys), se'n fa una altra. Tot és perqué quan tu mires l'aliança sapigues en quin grup està aquella persona... suposu!

Però bé, és cert que hi ha molts matrimonis que fan 25 anys de casats, i tampoc ho celebren com ho van fer els meus pares (els meu sfuturs sogres, per exemple, van anar a un restaurant una mica "pijo" a dinar amb els fills i ja està).

bond0087 ha escrit: Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??

Hola Bond!!!
La veritat és que l'or cada dia puja de preu i cambia... per tant t'aconsello que quan més avait les encarreguis més diners t'estalviaràs perqué de moment no hi ha previsió que l'or baixi...

A nosaltres ens costen entre 600 - 700€, però ja et dic són les típiques aliances de tota la vida. Si comences a demanar brillants, dos ors, dibuixos... tot va sumant!

De totes maneres, a nosaltres ens les regala el meu germà, que també és qui ens les portarà a l'altar. Està més content... li fa moltíssima il·lusió el meu casament ::love:: la veritat és que mai m'hagués imaginat que hi agafaria tanta afició i que col·laboraira tant en la organització! Ja sabeu que els homes normalment solen passar del tema...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: siobhan » dc. març 30, 2011 12:25 pm

MiM ha escrit:

1- Tot és perqué quan tu mires l'aliança sapigues en quin grup està aquella persona... suposu!

2-Però bé, és cert que hi ha molts matrimonis que fan 25 anys de casats, i tampoc ho celebren com ho van fer els meus pares

bond0087 ha escrit: 3- Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??

Hola Mim! és molt maco aquest detall, l'aliança és senyal de persona casada, però d'aquesta manera a més a més és un senyal del temps que hi portes, què guai!
ara estic pensant en la Liz Taylor, que es va casar 8 cops, ella mai no va poder fer els canvis a les aliances! t'imagines organitzar el teu casament 8 cops?! jeje tot i que amb calés... és més fàcil!

Hola bond! para que te hagas una ligera idea, nuestras alianzas nos cuestan 570€, la mía es de la talla 11(lleva un diamante) y la de mi chico es de la talla 25. Las vimos en un stand de la feria Bodamarket, son de una joyería de Igualada.
Antes de verlas, estuvimos a punto de cogerlas en Fina García, tienen mucha variedad y buenos precios!
siobhan

EntradaAutor: bond0087 » dc. març 30, 2011 7:35 pm

Hola Chicas!!

MiM gràcies per comentar-me les teves aliances. Nosaltres busquem unes aliances econòmiques i aquesta botiga de Igualada igual la mirem també..però és un tema que volem estalviar bastant també..
Busquem algunes aliances de color vermell o així que ens agrada força!segur que les vostres són guapes guapes per això.. no sé suposo que ncara tenim temps no?

Nenae, Dolceta,

Busco New York y COSTA OESTE!!! LOS ANGELES ETC... lo que pasa es que para ir a la costa Oeste tienes que pasar por New York!
En una agencia de BCN me han comentado, que ronda los 2000€ por barba... no sé, se dispara bastante, aparte es lo que decís.. los precios de hoteles allá se ve que valen una pasada..
Por cierto el MILDFORD no nos lo han recomendado en la agencia.. se ve que es bastante cutre.. no sé..en cambio el Room mate grace hablan maravillas, es verdad! caro pero se ve que muy bueno!!

Si alguna hace o quiere hacer la ruta que pensamos, Nueva York más costa Oeste, si sabe de algún sitio para ir mirando y abaratar precio lo agradeceríamos..

Chicas un besote!!

Pili:)))
bond0087

EntradaAutor: bond0087 » dc. març 30, 2011 7:41 pm

siobhan ha escrit:
MiM ha escrit:

1- Tot és perqué quan tu mires l'aliança sapigues en quin grup està aquella persona... suposu!

2-Però bé, és cert que hi ha molts matrimonis que fan 25 anys de casats, i tampoc ho celebren com ho van fer els meus pares

bond0087 ha escrit: 3- Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??

Hola Mim! és molt maco aquest detall, l'aliança és senyal de persona casada, però d'aquesta manera a més a més és un senyal del temps que hi portes, què guai!
ara estic pensant en la Liz Taylor, que es va casar 8 cops, ella mai no va poder fer els canvis a les aliances! t'imagines organitzar el teu casament 8 cops?! jeje tot i que amb calés... és més fàcil!

Hola bond! para que te hagas una ligera idea, nuestras alianzas nos cuestan 570€, la mía es de la talla 11(lleva un diamante) y la de mi chico es de la talla 25. Las vimos en un stand de la feria Bodamarket, son de una joyería de Igualada.
Antes de verlas, estuvimos a punto de cogerlas en Fina García, tienen mucha variedad y buenos precios!

HOla wapa!!!

Gracias por comentarme el tema de tus alianzas.. ya veo k el oro no para de subir.. la verdad es que igual intentamos abaratar y coger algo más simple, menos recargado.. no sé... es que no queremos que se vaya mucho dinero en este tema.. habíamos hablado entre 400 y 500 euros máximo..
Igual pasamos por esa joyería de igualada que dices.. sabes si tenían alianzas asequibles?
de oro rojo o bañadas en rojo o rosado?? es que nos gustarían mucho..

Besotes wapi!!

bond0087

EntradaAutor: Dolçeta » dc. març 30, 2011 7:43 pm

bond0087 ha escrit:Hola Chicas!!

MiM gràcies per comentar-me les teves aliances. Nosaltres busquem unes aliances econòmiques i aquesta botiga de Igualada igual la mirem també..però és un tema que volem estalviar bastant també..
Busquem algunes aliances de color vermell o així que ens agrada força!segur que les vostres són guapes guapes per això.. no sé suposo que ncara tenim temps no?

Nenae, Dolceta,

Busco New York y COSTA OESTE!!! LOS ANGELES ETC... lo que pasa es que para ir a la costa Oeste tienes que pasar por New York!
En una agencia de BCN me han comentado, que ronda los 2000€ por barba... no sé, se dispara bastante, aparte es lo que decís.. los precios de hoteles allá se ve que valen una pasada..
Por cierto el MILDFORD no nos lo han recomendado en la agencia.. se ve que es bastante cutre.. no sé..en cambio el Room mate grace hablan maravillas, es verdad! caro pero se ve que muy bueno!!

Si alguna hace o quiere hacer la ruta que pensamos, Nueva York más costa Oeste, si sabe de algún sitio para ir mirando y abaratar precio lo agradeceríamos..

Chicas un besote!!

A ver, el Milford es un hotel sencillo pero muy muy bien ubicado, a 1 minuto (vaya, en la esquina) con Times Square. Depende del tipo de Luna de Miel que quieras el hotel es adecuado o no. Pero sabiendo dónde te metes, no hay ningun problema. Además, que hace poquito que lo han renovado... Y eso es mucho porque en NY los hoteles ni los pintan :P
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nenae » dc. març 30, 2011 8:15 pm

yo creo que si vas a nueva york no hace falta dejarse tanto dinero (q ya valen bastante caros) xq no vas a estar en todo el dia en el hotel ( solo para dormir y ducharte).... no quiero lujos.... prefiero en Riviera Maya.... el grace mate de NY es muy chulo pero es eso.... me vale de diferencia 118 € x noche x pareja... x 3 dias que estamos,unos 350€ unicamente por un hotel mas moderno y con desayuno.... no vale la pena...¡aunque si pudiese me encantaria! pero prefiero gastarme esos 350 y pico en excursiones...
nenae

EntradaAutor: siobhan » dj. març 31, 2011 8:24 am

Hola bond007!!

De la joyería de igualada no te puedo explicar mucho, porque todavía no hemos ido personalmente, vimos una pequeña muestra en la feria y cogimos la oferta de la alianza de chica a mitad de precio.

Como veo que buscas alianzas de oro rojo (queda muy fino! mi anillo de prometida es de oro rojo y blanco!), te pongo tres modelos que encontrarás en Fina García, y el precio orientativo suponiendo que tú tienes la talla 11 y tu novio la 23, espero que te gusten! :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
siobhan

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant