Autor: DafneBcn » dt. març 29, 2011 2:19 pm

Autor: DafneBcn » dt. març 29, 2011 2:20 pm

Autor: MiM » dt. març 29, 2011 2:43 pm

Autor: siobhan » dt. març 29, 2011 3:37 pm
DafneBcn ha escrit:hola octubreras!! Una pregunta: ¿todas teneis ya el vestido? yo empezaré esta semana a mirarlo y mis compañeras de trabajo me dicen que ya voy tarde!!! espero ir con suficiente tiempo porque se que me caso en octubre hace unas 3 semanas jeje ¿Os costó mucho decidiros? a mi me da algo de miedo porque tengo una idea clara de lo que quiero....

Autor: siobhan » dt. març 29, 2011 3:39 pm

Autor: bond0087 » dt. març 29, 2011 8:21 pm
DafneBcn ha escrit:hola octubreras!! Una pregunta: ¿todas teneis ya el vestido? yo empezaré esta semana a mirarlo y mis compañeras de trabajo me dicen que ya voy tarde!!! espero ir con suficiente tiempo porque se que me caso en octubre hace unas 3 semanas jeje ¿Os costó mucho decidiros? a mi me da algo de miedo porque tengo una idea clara de lo que quiero....
Autor: nenae » dt. març 29, 2011 8:30 pm

Autor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 8:39 pm
nenae ha escrit:bond007... solo quieres ir a nueva york???
Yo alli nos cojeremos uno barato y centrico, tipo milford, new yorker...

Autor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 9:00 pm
nenae ha escrit:que le pasa al new yorker???

Autor: nenae » dt. març 29, 2011 9:02 pm

Autor: Dolçeta » dt. març 29, 2011 9:05 pm
nenae ha escrit:no sabia nada de la milford club!!!
sabes que suplemento tiene???? es que los hoteles con desayuno en NY se disparan muchisimoooooo!!!! (ya de por si son muy caros...!!!!)))

Autor: nenae » dt. març 29, 2011 9:07 pm

Autor: MiM » dt. març 29, 2011 9:26 pm
siobhan ha escrit:Hola MiM!
no en sabia jo aquesta tradició de posar-hi 4 brillants al cap de 25 anys! sempre s'aprenen coses noves
).bond0087 ha escrit: Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??
la veritat és que mai m'hagués imaginat que hi agafaria tanta afició i que col·laboraira tant en la organització! Ja sabeu que els homes normalment solen passar del tema...
Autor: siobhan » dc. març 30, 2011 12:25 pm
MiM ha escrit:siobhan ha escrit:Hola MiM!
no en sabia jo aquesta tradició de posar-hi 4 brillants al cap de 25 anys! sempre s'aprenen coses noves
1- Tot és perqué quan tu mires l'aliança sapigues en quin grup està aquella persona... suposu!
2-Però bé, és cert que hi ha molts matrimonis que fan 25 anys de casats, i tampoc ho celebren com ho van fer els meus paresbond0087 ha escrit: 3- Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??

Autor: bond0087 » dc. març 30, 2011 7:35 pm
Autor: bond0087 » dc. març 30, 2011 7:41 pm
siobhan ha escrit:MiM ha escrit:siobhan ha escrit:Hola MiM!
1- Tot és perqué quan tu mires l'aliança sapigues en quin grup està aquella persona... suposu!
2-Però bé, és cert que hi ha molts matrimonis que fan 25 anys de casats, i tampoc ho celebren com ho van fer els meus paresbond0087 ha escrit: 3- Veo que estáis con las alianzas.. MiM a que precios nos enfrentamos más o menos??
Hola Mim! és molt maco aquest detall, l'aliança és senyal de persona casada, però d'aquesta manera a més a més és un senyal del temps que hi portes, què guai!
ara estic pensant en la Liz Taylor, que es va casar 8 cops, ella mai no va poder fer els canvis a les aliances! t'imagines organitzar el teu casament 8 cops?! jeje tot i que amb calés... és més fàcil!
Hola bond! para que te hagas una ligera idea, nuestras alianzas nos cuestan 570€, la mía es de la talla 11(lleva un diamante) y la de mi chico es de la talla 25. Las vimos en un stand de la feria Bodamarket, son de una joyería de Igualada.
Antes de verlas, estuvimos a punto de cogerlas en Fina García, tienen mucha variedad y buenos precios!
Autor: Dolçeta » dc. març 30, 2011 7:43 pm
bond0087 ha escrit:Hola Chicas!!
MiM gràcies per comentar-me les teves aliances. Nosaltres busquem unes aliances econòmiques i aquesta botiga de Igualada igual la mirem també..però és un tema que volem estalviar bastant també..
Busquem algunes aliances de color vermell o així que ens agrada força!segur que les vostres són guapes guapes per això.. no sé suposo que ncara tenim temps no?
Nenae, Dolceta,
Busco New York y COSTA OESTE!!! LOS ANGELES ETC... lo que pasa es que para ir a la costa Oeste tienes que pasar por New York!
En una agencia de BCN me han comentado, que ronda los 2000€ por barba... no sé, se dispara bastante, aparte es lo que decís.. los precios de hoteles allá se ve que valen una pasada..
Por cierto el MILDFORD no nos lo han recomendado en la agencia.. se ve que es bastante cutre.. no sé..en cambio el Room mate grace hablan maravillas, es verdad! caro pero se ve que muy bueno!!
Si alguna hace o quiere hacer la ruta que pensamos, Nueva York más costa Oeste, si sabe de algún sitio para ir mirando y abaratar precio lo agradeceríamos..
Chicas un besote!!
Pili:)))

Autor: nenae » dc. març 30, 2011 8:15 pm

Autor: siobhan » dj. març 31, 2011 8:24 am