BLOOMFLORS (BLOOMIE)

un gran any!

Re: BLOOMFLORS (BLOOMIE)

EntradaAutor: Fancy » dg. gen. 23, 2011 7:05 pm

Ainss que nervios, ya tengo ganas de ir, pero hasta el 19 de febrero nada de nada.
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: agnesi82 » dl. gen. 24, 2011 3:03 am

¿Como habeis conseguido contactar con ellos? Yo ya estoy desesperada (y un poco mosca también, pa que negarlo....). Les he dejado 5 mensajes en el teléfono (2 la semana pasada), llamé el martes pasado para pedirle cita para el jueves o viernes y no me devolvieron la llamada. Como tnía que ir a Barna para otra historia, aproveché el viernes por la mañna y me pasé por el taller a la hora que en la web dice que está abierto y estaba cerrado. Volví a llamar diciendoles lo que había pasado y cero noticias... en fin... que todas hablais maravillas y por algo será, pero me estoy pensando mirar otras opciones pq visto lo visto no contactaré con ellos en la vida... :(
¿Algún consejo?
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 24, 2011 10:39 am

agnesi82 ha escrit:¿Como habeis conseguido contactar con ellos? Yo ya estoy desesperada (y un poco mosca también, pa que negarlo....). Les he dejado 5 mensajes en el teléfono (2 la semana pasada), llamé el martes pasado para pedirle cita para el jueves o viernes y no me devolvieron la llamada. Como tnía que ir a Barna para otra historia, aproveché el viernes por la mañna y me pasé por el taller a la hora que en la web dice que está abierto y estaba cerrado. Volví a llamar diciendoles lo que había pasado y cero noticias... en fin... que todas hablais maravillas y por algo será, pero me estoy pensando mirar otras opciones pq visto lo visto no contactaré con ellos en la vida... :(
¿Algún consejo?

Agnès yo contacté con ella en el almuerzo que organizó en el taller... estaba como tú. Las bloomie-novias del 2010 me dijeron que es mejor pasar por el taller o llamar por la tarde, a partir de las 17,30h porque antes está o al fondo del taller trabajando o en el hotel Mandarin (es la florista). Además decirte que en el taller hay muy mala cobertura y muchas veces la pierdes, te lo digo porque bloomie nos los dijo y pudimos comprobarlo todas en nuestros teléfonos.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: agnesi82 » dl. gen. 24, 2011 6:59 pm

Gràcies Carol!!! PEr fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Acabo de trucar i a la segona he aconseguit parlar amb ella!!! Merci guapa!!!
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 24, 2011 7:18 pm

agnesi82 ha escrit:Gràcies Carol!!! PEr fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Acabo de trucar i a la segona he aconseguit parlar amb ella!!! Merci guapa!!!

pa'eso estamos!! m'alegro que hagis pogut contactar amb ella!! ja ens contaràs eeeh?!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Erfre » dl. gen. 24, 2011 7:19 pm

Yo también acabo de hablar con ella hace un momentito!! Aunque la tengo que llmar mañana otra vez...no tenia la agenda :-s Pero a sido muy simpatica por teléfono ;-)
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. gen. 26, 2011 11:00 am

es super simpatica y sincera!!!!
Yo estoy intentando solucionar el tema de mi ramo..ayer me pasó un correo con unas cuantas fotos pa que le diga más o menos cuales son los que me gustan..pero no me gusta ninguno.....pero seguro que me hace alguno que me encante!!!
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 08, 2011 5:45 pm

chicas algunas ya habéis ido a la cita individual con bloomie verdad?? qué tal?? yo voy hoy... qué ganitas!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. feb. 08, 2011 8:41 pm

Carol como ha ido???
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 08, 2011 8:55 pm

chicas ha ido genial!! es que es un encanto de mujer!!

le he dicho todo lo que quiero encargarle (mi ramo liofilizado y dos réplicas liofilizadas también, 2 ramos para las abuelas, 2 anilleros de cono, 5 prendidos, 2 plantas para las mamis y 1 ramo para tirar).
Confirmado que el ramo será de rosas blancas con rosas malvas, seguramente con alguna flor más para que no se vea tan igual todo. Me ha dicho que me enviará un mail con fotos de propuestas y estructuras para todo y que a partir de ahí ya concretaremos todo.

100% recomendable!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dt. feb. 08, 2011 9:24 pm

hola, he donat una ullada a la pagina web i esta molr bé!! el problema és que no sé si el padri em demanarà opinio o no....vosaltres com ho heu fet aixo??? jo vll que em sorprengui pero tampoc vull una sorpresa que em deixi amb la boca oberta i no precisament en positiu...
quins preus te? quan val mes o menys un ram? i sabeu quan val també adornar el cotxe??? pagueu vosaltres el tema cotxe?? o ho sol pagar qui et porta en el cotxe??
perdoneu el munt de preguntes pero encara no he començat ni a mirar-ho....
Imatge
vanessamay
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: dory » dt. feb. 08, 2011 9:56 pm

vanessamay ha escrit:hola, he donat una ullada a la pagina web i esta molr bé!! el problema és que no sé si el padri em demanarà opinio o no....vosaltres com ho heu fet aixo??? jo vll que em sorprengui pero tampoc vull una sorpresa que em deixi amb la boca oberta i no precisament en positiu...
quins preus te? quan val mes o menys un ram? i sabeu quan val també adornar el cotxe??? pagueu vosaltres el tema cotxe?? o ho sol pagar qui et porta en el cotxe??
perdoneu el munt de preguntes pero encara no he començat ni a mirar-ho....

Jo al padrí no li he demanat opinio jejejje es el meu germa i ja li vai dir que aniria jo ( crec que también li he fet un favor ) encara que jo crec que la mateixa aroa et sorpendra!! la majoria de nuvies no veuen el ram fins el dia B!!
De preus está super be! molt mes economic que moltes floristeries! depén del ram, pero oscila entre els 60 aprox pero si es liofilitzat es mes car. Adornar el cotxe jo se que les manetes son aprox 5 euros per unitat, no se mes...

Jo, excepte el ram, tota la resta ho pagare jo
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 08, 2011 10:15 pm

Vanessa a mi mon cunyat que és el padrí no ha parlat del tema encara... ni respira! així que jo passant si m'ho vol pagar que m'ho pagui però jo tenia super clar que volia ser núvia-bloomie i hi he anat directa, aquesta tarde he estat al taller i genial! els rams liofilitzats depèn de les flors que posis i de la quantitat però ronda els 100€. Els anellers uns 15-20€ i els rams naturals entre 30-40€ (també depèn del tamany i de les flors). Ara que parleu dels cotxes penso que no li he dit res! aix quin cap!!
Ella generalment, envia vàries fotos de proves fins que veu més o menys quin és l'estil que t'agrada i et pega i llavors no veus ni els anellers ni el ram fins el dia de la boda, així que és sorpresa!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: vanessamay » dt. feb. 08, 2011 10:23 pm

D'acord, prenc nota. Nosaltres d'aqui poc farem oficial qui és el padri, un bon amic que tenim en comu!!! aixi que parlaré amb ella o la seva parella (millor parlar amb les dones a vegades) i a veure si volen que els guii amb la tria. He vist la seva pagina web, i és xulissima!!! gràcies pels preus!!!
te'n carregues tu dels petals de roses per la sortida de lesglesia? tho farà ella?
Imatge
vanessamay

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 08, 2011 10:38 pm

lo dels pètals ho he rumiar... com que aniré parlant amb ella ja ho decidiré. Però en principi ella te'ls prepara i llavors has d'encarregar a algú que s'ocupi de repartir.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Alexita012 » dt. feb. 08, 2011 11:05 pm

Hola noies! m'han comentat que la Bloomie sempre té força feina i que només agafa 2 bodes per dia..així doncs..amb quant de temps penseu que ens hem de posar en contacte amb ella? potser lo més fácil es trucar i preguntar quan obra agenda però era per si sabiau alguna coseta més les bloomie-nuvies del 2011 : ) Gracies!
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Bambanegra » dc. feb. 09, 2011 1:34 am

Yo voy a las 17:30h!!! Ya os contaré a ver que tal!! Aunque tengo muy claro que quiero que séa blanco...
Imatge
Imatge
Todo empezó en París...
Bambanegra
:: núvia experimentada

Entrades: 458
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: dory » dc. feb. 09, 2011 11:55 am

Alexita012 ha escrit:Hola noies! m'han comentat que la Bloomie sempre té força feina i que només agafa 2 bodes per dia..així doncs..amb quant de temps penseu que ens hem de posar en contacte amb ella? potser lo més fácil es trucar i preguntar quan obra agenda però era per si sabiau alguna coseta més les bloomie-nuvies del 2011 : ) Gracies!

Hola guapa!! a les nuvies del 2011 ens va citar fa poquet al esmorzar anual blomie! va ser el 16 de gener... pensa que fins al gener del 2012 nada de nada!! fareu llista per lesmorzar i allà ella és quan comença a donar cites!!
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Alexita012 » dc. feb. 09, 2011 1:42 pm

dory ha escrit:
Alexita012 ha escrit:Hola noies! m'han comentat que la Bloomie sempre té força feina i que només agafa 2 bodes per dia..així doncs..amb quant de temps penseu que ens hem de posar en contacte amb ella? potser lo més fácil es trucar i preguntar quan obra agenda però era per si sabiau alguna coseta més les bloomie-nuvies del 2011 : ) Gracies!

Hola guapa!! a les nuvies del 2011 ens va citar fa poquet al esmorzar anual blomie! va ser el 16 de gener... pensa que fins al gener del 2012 nada de nada!! fareu llista per lesmorzar i allà ella és quan comença a donar cites!!

Gracias Dory!!! eres una megacrack contestando dudas jejeje XDDDD
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: fiona84 » dj. feb. 10, 2011 6:32 pm

Chicas no hay manera de contactar con ella, le he enviado un mail, la llamo cada dia, le he dejado un mensaje y nada, es normal??

Çççmuak
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants