BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 2:58 pm

Si si, m'han agradat bastan, he estant mirant per alguna web i crec que ronden als 2000 euros... de moment els que m'agraden mes son els d'aire, pero m'agradaria veure la tela perque no se molt be com és, i aquestos!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 3:11 pm

jejeje, doncs mira't també els de pepe botella... n'hi ha de molt macos i tampoc et pensis que siguin taaaaaaaaaaaaan cars. N'hi ha de 2000 i pico, però també n'hi ha de menys (1700...) no sé, em penso que es poden mirar. He vist que els tenen a Lluna de Drap (la web de PB diu que a la de Mollerussa, però suposo que també n'hi haurà a la de Lleida, no?)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dc. nov. 25, 2009 7:05 pm

Hola nenetes!! com va tot???

Estat dies sense connectar-meeeee!! però per fi tinc bona notícia!!! ja tenim restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ho farem a Masia Salat de les Borges!!! quina il.lusió més graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!ª!!!!1

bé ja anirem comentant conforme anem tenint....
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 25, 2009 7:52 pm

hola noies, vaig bastant enfeinada aquesta setmana amb treballs i la feina però us he anat seguint de totes formes... jo de moment he decidit fer com el meu xiquet, esperar a tenir la data i llavors mirar-ho tot. Ja tinc força idees, totes apuntades en una llibreta per no perdre-les i de moment aniré seguint el fòrum per si surt alguna novetat :-) però de moment, no em vull estressar jo sola amb el tema boda jeje!

Noies una cosina meva de Madrid va donar les minilligues com a detall per les dones al banquet, eren super mones i jo havia pensat donar-les a les amigues, ja que no tinc pensat fer cap entrega especial tret de la dels pares, testimonis i germans.

buniketa si necessites orientació sobre parades de metro a Barcelona per demà, estaré connectada un ratet encara, així que tu pregunta que si et puc ajudar en alguna cosa, ja saps que es fa de gust! llàstima que jo demà treballo matí i tarde, sinó podríem haver mirat de trobar-nos ... quina pena! :-/

jomateixa benvinguda de nou i enhorabona pel restaurant!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 9:55 pm

jo mateixa ha escrit:Hola nenetes!! com va tot???

Estat dies sense connectar-meeeee!! però per fi tinc bona notícia!!! ja tenim restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ho farem a Masia Salat de les Borges!!! quina il.lusió més graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!ª!!!!1

bé ja anirem comentant conforme anem tenint....

ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAA! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: Comenta, comenta... Per cert, podríeu passar-vos pel post que he obert de les dates lleidatanes del 2011 i us hi inscriviu, ok?

ja se us trobava a faltar noies... aquí la nuvolet i jo acaparant foro... no pot seeeeeeeeeeeeeeeeeer!
buniketa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 10:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:00 pm

Em sembla molt bé, Cadui, cadascú sap el que ha de fer... però sobretot, no ens abandonis i continúa connectada al foro i comentant-nos cosetes, eh? Us pot semblar mentida, però a mi em sembla que les opinions i els comentaris que puguem aportar ens ajudaran molt a totes... no és el mateix vist des de dins que una opinió més objectiva... no sé, és la meva impressió, eh?

Per cert, Cadui, moltes gràcies per l'oferiment, però al final hi ha hagut canvi de plans i no aniré a BCN demà. El meu nen diu que millor hi anem els dos els dies que tindrà festa (a principis d'any) i com que el lloc on he d'anar a buscar el títol estarà obert, doncs hi anirem els dos... De totes maneres, quan hi anem us tornaré a avisar, i si estàs per BCN no tinc cap problema que ens coneguem i fem un cafè, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. nov. 25, 2009 11:16 pm

no dubtis que em continuaré passant per aquí!! el bon rotllo que s'hi respira en aquest post no hi és en d'altres!!! :-)ok: jo també penso que les idees i opinions que aquí es parlen poden ser molt profitoses per a totes, com dius, molts cops s'agraeix una versió objectiva i impersonal!

ens llegiiiim noies!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 8:52 am

Hola a totes noies *.-o-o.* *.-o-o.*
jo mateixa Benvinguda de nou, ara no tardis tan en tornar a passar-te ehh que si no com diu la buniketa tenim acaparat el post, i no es la nostra intenciió... pero som tan xarrameques :..: que es inevitable jejejej
Cadui tu ja saps que encara que et casis a Bcn es com si ho fessis aquí :-///: no tens escapes!!!!!
I anda que no s'apren coses per aquí, i escoltar opinios del demés es algo que t'ajuda molt, encara que l'última paraula sempre la tingui una mateixa, és clar...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 26, 2009 10:23 am

clar que no m'escapo Nuvolet!!!! córre sang lleidatana per les meves venes i les terres de ponent sempre tiren :-)ok: uis que profunda jajaja!

noies he estat uns dies una mica xof perquè l'altra nit el meu nen em va dir que estava molt agobiat i que no sabia si era bona idea seguir amb els preparatius. Us imagineu la meva cara???? :star:: Per sort, vam estar parlant amb calma i es va quedar més tranquil... però anit em va donar una sorpresa molt gran perquè em va veure que us escrivia aquí al fòrum i em va dir: "m'he d'implicar molt més i t'he d'ajudar a buscar idees i amb tots els preparatius... i aquest fòrum fa bona pinta". Llavors li vaig dir que de vegades entren nuvis als post per comentar ells també, als altres anys inclús he vist algun post de només nois i em va dir: "ah si? doncs enviam l'adreça d'aquest fòrum al correu que així de tant en tant entraré i jo també m'informaré, perquè he vist que no hi ha res que em faci més feliç que veure't a tu feliç i ja s'han acabat els agobios d'una vegada i ara toca emocionar-me amb tu i amb la nostra boda". Em va fer molt feliç sentir dir-me això!!!! ::love:: així que jo també m'he tret de sobre els agobios i encara que fins al gener no puguem fer gran cosa, la il·lusió pel casament continua!! >.-<:

sento haver-vos soltat tot aquest rotllo!!!! gràcies nenetes sou totes un solet!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 10:51 am

Som aquí pel que convingui, guapa!

Pensa que sovint fem servir el foro per recollir idees, per comentar les que tenim, per parlar de la boda amb algú ja que potser encara no ho podem fer amb altra gent... A mi m'encanta, perquè em sembla que s'està fent un grupet ben maco, i segur que si el teu nen es passa per aquí, acabarà encara més contagiat d'il·lusió caseril, jejeje

M'alegro molt que estiguis més animada... podeu deixar de banda els preparatius fins l'any vinent, no cal fer cap pas més decisiu fins tenir la data, però no hi ha cap mal en recollir idees, pensar coses que podeu preparar o fer pel casament, anar mirant les cançons i la música per la cerimònia o el convit... hi ha moltes cosetes que podeu anar fent poc a poc, primer una i després una altra... nosaltres rai, que tenim temps!!!!

Un petó molt fort, guapíssima, i un altre al teu nen... que quan vulgui entrar serà benvingut!! jejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. nov. 26, 2009 10:58 am

gràcies buniketa!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 11:14 am

cadui ha escrit:gràcies buniketa!!!!

De res, guapa! A disposar! :-)ok: :-)ok: ::love:: ::love:: :-) :-) :-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 11:23 am

Cadui, es normal que avegades si nem agobiats, ens destorba tot... però està clar que el teu xicot va recapacitar, i està encantat en ajudar-te a tots els preparatius, i com que hi ha temps de sobres no passa res que comenceu al gener o quan sigui, pero com diu buniketa no passa res per na recolectan idees... I si escriu el teu nen :-.:·:: doncs també serà benvingut!!!

Besitos a totes i anims!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: lluna2000 » dj. nov. 26, 2009 11:59 am

buniketa ha escrit:jejeje, doncs mira't també els de pepe botella... n'hi ha de molt macos i tampoc et pensis que siguin taaaaaaaaaaaaan cars. N'hi ha de 2000 i pico, però també n'hi ha de menys (1700...) no sé, em penso que es poden mirar. He vist que els tenen a Lluna de Drap (la web de PB diu que a la de Mollerussa, però suposo que també n'hi haurà a la de Lleida, no?)

Hola futures nuvies!!!

Fa segles que no hem conecto, pero malauradament vaig de bòlid i no per la boda, visca el pluriempleo!! Tinc ganes de tancar algun front obert i poder dedicar-me a llegir tots els vostres comentaris i a somiar desperta amb la Boda!!

Bonika, Demà vaig a la Lluna de Drap! Ja us comentaré, a mi l'estil de Pepe Botella també m'agrada molt pero com nosé que hem quedara bé estic oberta a tot!!!

Ahir vaig anar a parlar amb el Mossen Joan de l¡esglesia Sant Joan, es supermaco!! Sabieu que no cal confirmar-se per casar-se per l'esglesia?? Ens va fer signar allò de la fidelitat....molt romantic!! Vam sortir contents i empegalosos!!

Estic nerviosa pel vestit! de moment començo per la Lluna i sinó el trobo no hem vull desanimar! tambe vull anar a la boutique i al pronovias!

Petonets!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. nov. 26, 2009 3:38 pm

Doncs si cosiderat afortunada de ser pluriempleada lluna!! aveure si tens mes temps i passes per aquí així ens vas explcant les cosetes noves, vestits que te probis i tot!!!
Quina sort amb lo del mossen majet, perque deu n'hi do lo que te trobes porai de mossens... m'alegro molt!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 26, 2009 3:56 pm

Hola Noies!!
Els vestits de Pepe Botella estan força bé, una companya de feina que s'ha casat aquest any era de Pepe Botella i estava molt bé!!!
I pel que fa a la quantitat de vestits es veu que només porten dos o tres vestits iguals de la mateixa firma per lloc o sigui dos o tres a lleida, dos o tres a Saragossa. Es veu perque no els hi convé ni a la firma/botiga de nuvies, ni a les núvies, perque així no et trobes amb dos nuvies igual, o dis-li que hi ha menys probabilitats de coincidir, ja està fet espressament (es que està tot pensat)
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 3:59 pm

Buffffff! Pos vaya rollo, perquè com te'ls hagis mirat abans i te n'agradi un en qüestió i aquest sigui el que han portat a l'altra punta del país, doncs ja m'explicaràs!!!

Per cert, guapes, teniu un privat... jejjejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 26, 2009 7:55 pm

No no!! Però si l'han portat a l'latra punta de país i tu no l'has vist no passa res.
Potser no m'explicat el tema es que potser fan 40 vestits iguals del mateix model, això cada dissenyador, doncs llavors reparteix els vestits en deixa 3 a BCN, 2 a LLeida 3 a Saragossa però sempre dins del 40 que son iguals, però es per no repetir a la mateixa zona un vestit, peruqe no l'interessa ni a la botiga ni a tu que no et farà gràcia anar vestida igual que una altra persona.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 26, 2009 7:55 pm

He rebut el privi
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: arbecub » dj. nov. 26, 2009 9:03 pm

wpes!!!!

com esteu????fa moooolts dies que no em conecto...he dacabar la cronik i me de fik al dia de tots els post!!!!

no tinc temps de llegir tot el que eu escrit..... :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

com o porteu tot????
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

AnteriorSegüent