Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: JiG » dt. ago. 31, 2010 11:51 am

Sí cucuruxu!!!!! dimecres torno a la rutina, però com dius tu, no ens n'adonarem i ja tindrem ponts, festes, el Nadal i apa festa altra vegadaaaaa!!!!!

Bona setmana a totes guapes!!!!!

PD: per cert, he hagut de trobar el post de Gironines a la pàgina 2!!!! no m'havia passat mai!!!!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. ago. 31, 2010 1:10 pm

Nenes!

La JiG té raó, no pot ser això d'abandonar aquest post... >.-<: >.-<:

Gironines al poder!! Jajaja!!

Avui ja és el segon dia de retorn al treball, ja em vaig adaptant, jejeje! Ara toca pensar en les vacances de nadal, que de seguida hi serem!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: nima » dt. ago. 31, 2010 4:52 pm

Bones noies

Sento no haver-me conectat des de fa molts dies, però no sé què passava q no hi havia manera q funciones la pagina, he estat dies intentant entrar però quedava penjada no sé una cosa molt rara.
He llegit algunes de les preguntes que m'heu fet i a veure si ho recordo tot jejeje

Sóc de Riudellots de la Selva i em caso el 17 de juny, és dir un divendres, aquest és el motiu pel qual hem començat a repartir algunes invitacions per tal q la gent ho pugui comunicar a la feina i no hi hagin problemes :)
Respecte a dinar i sopar a palau lo mirador a mi em van dir que només feien un casament al dia pk només tenen un menjador en una carpa al jardí, sembla ser que durant el mes d'abril i maig se'ls va emplenar a tope el lloc pel que em van dir i ara no els queda gaire res, per això nosaltres vam agafar un divendres pk ja no kdaven dissabtes disponibles.

Bfff quin rollo us estic clavant després de tants dies sense conectar-me ara m'he explaiat jejeje

Va anar bé la trobada??
nima

Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 12:09 am

EntradaAutor: JiG » dt. ago. 31, 2010 5:04 pm

Hola guapa!!!
La trobada va anar molt bé Nima!!! però a la propera no pots faltar, eh????? jejeje Tot i que al principi a l'hora de trobar-nos va ser molt graciós, després va ser molt divertit!!!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dt. ago. 31, 2010 10:04 pm

Hola nima, que extrany això que no et deixés entrar, coses dels ordinadors, jejeje!

Quan jo vaig anar al Palau lo mirador ens van dir que feien dos banquets per dia, un dinar i un sopar, potser ara han canviat (hi varem anar fa un parell de mesos). En el nostre cas, va ser una de les coses que ens va fer enrera, ja que el lloc és preciós! Segur que anirà perfecte! A més, la Sònia és molt maca (has vist que té la crònica aquí penjada? Ella es va casar al Palau) i us ho portarà molt bé perquè es veu molt trempada.

La JiG té raó, a la propera t'has d'apuntar, en ho varem passar molt bé! *.-o-o.*
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Pinkeen » dc. set. 01, 2010 9:12 am

geisha ha escrit:Hola PInkeen!!!! Felicitats!!! ueeee la primera que veig que tambe es casa a mas marroch, jo m'hi caso al maig!!! volia el juny pero ja no hi havien dates!!! no se jo tinc que trucar a la encarna perque em doni els noms dels que ella sol treballar ja que no en conec a cap!!!!

A mi em va donar els noms dels que sempre treballen amb ells, però no em van bé perque vull algú que m'ho pugui fer amb anglès i català.
Bé ja ens anirem veient per el forum i moltes felicitats a tu també!!!
Pinkeen

Entrades: 17
Membre des de: dt. juny 08, 2010 3:14 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dv. set. 03, 2010 6:08 pm

Noies!!!!
Que tenim el post abandonadet!! Jo també l'he hagut d'anar a buscar a la pàgina 2!

Sembla que l'estiu s'acaba i començarem a tenir pressa.. Almenys jo! Ja li he dit a en Jordi que a partir de ja es comenci a posar les piles! Bueno si més no hem de parlar un munt de coses i a partir d'aquí començar a fer... Quina feinada!! Però quina il·lusió! :-))

Ànims a les que torneu a la feina després de vacances! A mi hem queda un meset just! Hem canviat de destí i segurament anirem per la zona d'Astúries! Ja us ho explicaré!

Bon cap de setmana reinetes! *.-o-o.* >.-<: : besito :
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: JiG » dv. set. 03, 2010 6:50 pm

Ooooohhh Astúries és molt bonic!!!!!! wenu diuen, perquè jo no hi he estat mai jejeje però tothom hi va i jo també en tinc moltes ganes d'anar-hi algun estiu...

Comparteixo amb tu aquesta sensació de que ens vindran les presses i després correm-hi tots!!!! perquè de moment estic molt happy flowers jo!!! però de fet hi ha temps, no??? el problema és si van passant els mesos i no s'avança... :-(

Bon cap de setmana guapissimes!!!!!! >.-<: *.-o-o.* :-()-) ::love:: :-)) :mu:: : ban : : sol : : besito :
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » dg. set. 05, 2010 12:22 am

Nenessss!!! ja sok aqui!!! el pais vasc una pasada!!! pero no vegis el fart de caminar k ens em fet!!! pero val la pena!!! vinga ja sok 100 x 100 altre ccop x aqui!! k us explikeu??? muaaaaaaaa
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: JiG » dl. set. 06, 2010 5:31 pm

Geisha benvinguda!!!!! espero que hagis descansat molt perquè nenes ens vénen uns mesos enfeinadets!!!!!

Jo almenys cap novetat important, estic en procés de reflexió sobre el vestit...a part d'això res més!!!! jejejej >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » dl. set. 06, 2010 8:23 pm

Ei J i G!!! gracies xula!!! doncs jo en busca de fotograf!!! buff, ara m'han dit un de girona que es diu oscar vall, la setmana que be tenim que anar a parlar amb ell i sino tambe anirem al paco foto d bcn!!!buff.......
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 06, 2010 9:54 pm

Geisha! Oscar Vall el tinc també fitxat, per si fallés l'Ivo per alguna cosa. També hi ha en Xavier Torra de Figueres, que és molt bo (o a mi m'ho sembla). Els dos han estat molt amables, i tampoc s'enfilen massa de preu!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dt. set. 07, 2010 10:59 am

Hola wapes!!
Benvinguda altra cop geisha!
Doncs jo tampoc tinc cap novetat.. Quin desastre! jeje
Aquest dimecres tinc festa i potser m'apropo a una botiga que hi ha a Platja d'Aro que tenen vestits de núvia diferents, sense ser de núvia núvia vaja! Ara si que m'hi he de posar si o si que el temps passa volant!

Ah! I ja ens hi posarem en serio també per a començar a fer comunicats a testimonis i a tothom que volem que participi al nostre casament! *.-o-o.* >.-<: :-///: :mu:: : ban : : sol : :-))
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: JiG » dt. set. 07, 2010 6:05 pm

Oohhh cucu!!!! esperarem en candeletes la teva crònica eh doncs!!!!!!
Nosaltres també ja volem comunicar-li al padrí i als testimonis que ho han de ser... ::love:: ::love:: ::love::
Sobre fotògraf, nosaltres n'hem agafats uns de Banyoles que el preu també estava molt bé per tot el que inclou. En Xavier Torra també el vam anar a veure i l'Oscar Vall també estava a la llista però tenia el dia ocupat... :-) :-) :-) :-)
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » dc. set. 08, 2010 1:42 pm

ei shaik no saps pas quin preu te l¡oscar vall, el dilluns tenim cita ja que ens ha dit k el dia el te lliure!!! ostres cucu ja et toka el tema del vestit eh!!! haviam si en trobes algun!!! quina ilu, nenes ja falta poket!!!!!!!!

tinc nervis!!! :mu::
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Shaik » dc. set. 08, 2010 2:24 pm

geisha ha escrit:ei shaik no saps pas quin preu te l¡oscar vall, el dilluns tenim cita ja que ens ha dit k el dia el te lliure!!! ostres cucu ja et toka el tema del vestit eh!!! haviam si en trobes algun!!! quina ilu, nenes ja falta poket!!!!!!!!

tinc nervis!!! :mu::

Et passo privi!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: nima » dc. set. 08, 2010 7:18 pm

Bones noies!

Veig que algunes de vosaltres parleu d'un fotograf que es diu Oscar Vall, he entrat a la seva pàgina web per informar-me una miketa i m'ha fet gràcia que moltes de les fotografies i videos q té de mostra estan fets de casaments al Palau Lo Mirador, és a dir on em caso. Per això, m'agradaria saber d'on és akest fotograf i quines referencies en teniu? JiG tu dius que ja hi has parlat saps quins preus tenia i què hi entrava?

Merci wapes :)
nima

Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 12:09 am

EntradaAutor: geisha » dc. set. 08, 2010 7:39 pm

Hola Nima, es de Girona!!!! jo tinc visita amb ell el dilluns!!! ja t'explicare haviam que tal!!! per diuen que molt be!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » dc. set. 08, 2010 8:42 pm

Hola Nima!!!

Nosaltres el vam trucar, perquè una companya de feina del meu xicot es va casar al juliol i ell li va fer el reportatge i en va quedar molt contenta i com que nosaltres també en buscàvem el vam trucar, però al dir-nos que tenia el dia 23 d'abril ocupat ja no vam parlar de preus ni res més. És de la zona de Girona o Salt, o sigui de les nostres contrades!!!! Fes-li un truc i segur que et diu que li facis una visita per veure com treballa!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
JiG

EntradaAutor: inhus » dc. set. 08, 2010 9:23 pm

jo soc de lleida pero em caso a porqueres pq el meu xicot es d'alli!! :D acabo de descobrir el vostre foro... us anire seguint :D
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants