granolles i els voltants, hi ha algú?

un gran any!

Re: granolles i els voltants, hi ha algú?

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 02, 2009 2:26 pm

eiii molt bé!!! moltes felicitats!!!!

nosaltres aquest cap de setmana hem decidit que ens casem el 5 de Març de 2011 (de moment establim aquest dia) i una llisteta dels restaurants que volem veure en persona
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: anetta » dl. nov. 02, 2009 8:58 pm

Muchas felicidadesss chicas k guay!!!

Un besitooooooooo
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 02, 2009 9:24 pm

aquest dissabte comencem amb el rondo de restaurants: el primer a visitar serà el de la Porxada de can Sidro... a veure que tal està i quina opinió en traiem (aprofitarem per anar-hi quan hi ha un casament... així de pas, si puc, miro el vestit de la nuvia)

i a més.... ens ha tocat amb Guia Nupcial, el cap de setmana a l'hotel de Tossa de Mar... qué més es pot demanar?

des de que estic amb el meu xicot tot va cap endavant... en tres anyets he fet moltes coses que no hagués fet estant jo sola.. ains com me l'estimo... és l'Homo Potombicus (així li diuen alguns amics seus)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: anetta » dl. nov. 02, 2009 9:29 pm

marsal75 ha escrit:aquest dissabte comencem amb el rondo de restaurants: el primer a visitar serà el de la Porxada de can Sidro... a veure que tal està i quina opinió en traiem (aprofitarem per anar-hi quan hi ha un casament... així de pas, si puc, miro el vestit de la nuvia)

i a més.... ens ha tocat amb Guia Nupcial, el cap de setmana a l'hotel de Tossa de Mar... qué més es pot demanar?

des de que estic amb el meu xicot tot va cap endavant... en tres anyets he fet moltes coses que no hagués fet estant jo sola.. ains com me l'estimo... és l'Homo Potombicus (així li diuen alguns amics seus)

OHHHHHHHHHHHHHHHH k bonitoooooooooooooooooooooooo!!
M alegruuu molt guapi,y a mes a mes kina sort k us a tocat el cap de setmana k guay!!!!!!!!!!
J en s explikaras k tal per Tossa :-)

aHy k tal la visita a la Porxada...
:-)ok:
Imatge
anetta

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 04, 2009 8:06 pm

jo faig una pregunta en general, perque a mi m'esta passant i em començo a agobiar i el que es pitjor que agobio a la meva parella...
he demanat informació via mail a diferents restaurants, per a fer una primera selecció amb el xicot a casa tranquilament, ja que només tenim dissabte tarda i diumenge per anar a veure restaurants, i ara a molts dels llocs on he demanat la informació m'estant trucant demanant per a concertar una visita i veure'ls en persona. Els meus caps de setmana son curts, hem de fer la feina de casa que durant la semana no ens dóna temps, hem de fer vida social durant el cap de setmana... i a sobre fent visites a restaurants....

jo no em vull agobiar.. pero us passa a alguna de vosaltres?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Criok » dj. nov. 05, 2009 12:55 pm

Nena es que sino , no hi ha cap opcio!! nosaltres tambe tenim nomes els findes , i ens ho hem organitzat com hem pogut.

Sort i no t'estressis!!
Criok
:: núvia experta

Entrades: 827
Membre des de: dt. juny 16, 2009 3:45 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 1:14 pm

ja m'he comprat una agenda per anar organitzant els findes jaja tinc la d'aquest any i ja la del 2010, perque està aqui a la cantonada (ahir el meu sogre ja em va preguntar com ho fariem aquestes festes de Nadal)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: gliff » dj. nov. 05, 2009 1:22 pm

marsal75 ha escrit:jo faig una pregunta en general, perque a mi m'esta passant i em començo a agobiar i el que es pitjor que agobio a la meva parella...
he demanat informació via mail a diferents restaurants, per a fer una primera selecció amb el xicot a casa tranquilament, ja que només tenim dissabte tarda i diumenge per anar a veure restaurants, i ara a molts dels llocs on he demanat la informació m'estant trucant demanant per a concertar una visita i veure'ls en persona. Els meus caps de setmana son curts, hem de fer la feina de casa que durant la semana no ens dóna temps, hem de fer vida social durant el cap de setmana... i a sobre fent visites a restaurants....

marsal75, eso me parece q x desgracia nos ha pasado a tod@s. yo he visto casi unos 30 restaurantes y solo en fines de smana. lo q hice fue una lista de los q mas me gustaron y dsp llame para concertar citas. hemos llegado a ver 3 en la misma mañana de un sabado o domingo. cogia cita con unos cuantos de la misma ciudad o cercanos. incluso los q staban cerca de ksa los dejamos para entre semana, xro claro no se si podreis vosotros.
la verdad es q hasta yo con la ilusion q lo hacia, los estaba aborreciendo. hasta q vi el mio y no hizo falta ver mas! jeje. sabes lo q dicen de lo de tu vestido de novia, q cuando lo ves sabes q es ese, pos a nosotros dsp de tantos restaurantes supimos q era ese! jeje.
tomaroslo con calma q aun teneis tiempo!!! nosotros x tener mas tiempo nos decidimos para el 2011, sino hubiese sido el 2010. ir a las firas y alli encontrareis mas informacion para poder descartar algunos restaurantes mas.
yo también hice lo de los meils xro a mi se q me contestaban, y me sirvio poder descartar alguno x caro o x condiciones...
si kieres preguntar x algunos yo me los conozco casi todos! jejeje asi q si te puedo ayudar tu pregunta!
un besito wapa y no desesperes q x ahi hemos pasado casi todas! :-)ok:
gliff
:: núvia rookie

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: Criok » dj. nov. 05, 2009 3:10 pm

hola gliff , para que fecha te casas?? *.-o-o.*
Criok

EntradaAutor: gliff » dj. nov. 05, 2009 4:04 pm

Criok ha escrit:hola gliff , para que fecha te casas?? *.-o-o.*

hola wapa! pos tiene todas las papeletas el 16 de julio del 2011. tenemos q ir a dar la paga y señal al restaurante y en principio nos digeron q staba libre, todo sea q cuando lleguemos ya lo hayan cogido, xro mientras sea julio...
y tu?
gliff

Entrades: 59
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 8:23 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 4:24 pm

me parece que del 2011 voy a ser la primera en casarme, al ritmo que vamos
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Criok » dj. nov. 05, 2009 4:26 pm

Yo me caso oficialmente el 18/06/2011
que poquito queda ya ... jejeje

marsal , si que seras la primera si!! jejeje
Criok

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 05, 2009 4:39 pm

tendré que buscar a alguna valiente que se case en enero o febrero jajaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Criok » dv. nov. 06, 2009 8:19 am

Marzo aun , pero enero o febrero que friooooo!!! jajajaja
todos los invitados tiritando en la ceremonia!! jejejeje >.-<: >.-<: aunque de los nervios se te quita el frío y todas las tonterias
Criok

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 06, 2009 9:02 am

eso incluso lo pienso yo..que en marzo, según como sea, nos vamos a helar un poquitin cuando caiga el sol
nada, me llevo un polar jaja y ya esta...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Criok » dv. nov. 06, 2009 9:05 am

Tienes una idea de el vestido marsal?
Criok

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 06, 2009 9:55 am

tengo una idea más o menos de como lo quiero (lo que tengo claro es lo que no quiero jaja): me gustan con un toque de color, con tirantes y que me disimule la barriga bastante (es que estoy muy hermosa), no pido mucho...
donde yo sé que voy a tener los problemas será con los zapatos, porque no los puedo llevar de tacón... y planos completamente no los voy a encontrar, así que cederé un poquito y llevaré algo de tacon, máximo 3 cm

y tu ya tienes vestido, o al menos alguna idea de él?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Criok » dv. nov. 06, 2009 9:58 am

Seguro que encuentras uno que te gusta.

Si , ya lo tengo!jajaj y me queda un año y siete meses.
Es uno de pepe botella espectacular ( para mi claro ) , no te especifico mucho por si tengo espias ;)
Pero me gustaria enseñartelo para que opinaras ;)
Criok

EntradaAutor: mimosa » dv. nov. 06, 2009 10:28 am

marsal75 ha escrit:jo faig una pregunta en general, perque a mi m'esta passant i em començo a agobiar i el que es pitjor que agobio a la meva parella...

marsal nosotros teniamos una lista de 20 restaurantes y lo hicimos al contrario, empezamos por los descartes haciendo limpieza hasta que nos quedamos con los tres finalistas, te aseguro que cuando vimos el nuestro tanto mi nene como yo supimos que era aquel, fue la misma sensación de cuando tres años atrás nos pasó con el piso, era un lugar increible, superaba las espectativas, es el único sitio que hemos visto que en la realidad supera las fotos, si cuando visitas alguno no sientes esa sensación sigue buscando......
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 06, 2009 10:40 am

eso haremos, ya hemos descartado algunos sobre papel (pedimos info via mail) porque o estaban relativamente lejos del lugar de donde es la mayoria de la familia, o bien alguna de las condiciones nos parecia abusiva o no nos acaba de gustar por algun otro motivo
este finde vamos a ver 3 restaurantes, uno de ellos nos interesa y los otros dos es para ver si nos ofrecen algo en persona que no nos dijeron en el mail, y así de paso tambien ver algo para confirmar su descarte (yo ya tengo preparada mi libretita para ir apuntando pros y contras). El dia 22 iremos a las jornadas de puertas abiertas del Mas de Can Riera, porque nos hizo gracia a los dos desde que lo vimos en la fira, y ademas yo conozco el grupo Victoria de hace años. Me huele que acabaremos ahí.. .pero primero tambien es mejor mirar y comparar... y como decia el anuncia de hace años, y si encuentra algo mejor, quedarnoslo
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant