TASSES PISSARRA

un gran any!

Re: TASSES PISSARRA

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:39 am

A ver... las amarillas no me acaban de gustar
las verdes y las naranjas son bonitas y son las más neutras en cuanto a lo de igual para nene que para nena...
las azules también son muy bonitas; lo único que me tira más para atrás es eso de que es el color propio de los niños (ya sé que es una gi li po llez, pero me parecía importante regalar algo que no se preste a la distinción de sexos, aunque si se les da a todos lo mismo tampoco es una distinción sexista, no?), además es el color favorito de mi nene.

En conclusión, para mí, cualquiera menos el amarillo (aunque lo podemos hablar, eh?)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 10:41 am

buniketa ha escrit:A ver... las amarillas no me acaban de gustar
las verdes y las naranjas son bonitas y son las más neutras en cuanto a lo de igual para nene que para nena...
las azules también son muy bonitas; lo único que me tira más para atrás es eso de que es el color propio de los niños (ya sé que es una gi li po llez, pero me parecía importante regalar algo que no se preste a la distinción de sexos, aunque si se les da a todos lo mismo tampoco es una distinción sexista, no?), además es el color favorito de mi nene.

En conclusión, para mí, cualquiera menos el amarillo (aunque lo podemos hablar, eh?)

Jajajajajaja si tiene que decir algo mi nene, te dirá que el naranja, a mí lo cierto es que casi me da igual el color que sea, a ver si alguien más quiere comprar y vemos qué opina :)
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:46 am

Aiiiiiiiiiiixxxxxx... que he contestado el anterior mensaje y no sé por qué XXXXXXXX me he saltado tres mensajes vuestros... jejejejejejeje

Pos la suma de momento es la que sigue (hablo de tazas pizarra, eh?)

BUNIKETA : 25 unidades

SHURA: 20 unidades

Pos resultado final: 45 tazas (de momento hemos conseguido superar la mitad! que ya es algo...)jejjejejejej

Marsal, en cuanto a lo de encontrarnos... pos depende, porque como tenemos a Cadui exiliada y va viniendo a Lleida, pos a una mala, si en mayo o en otro momento volvemos a hacer una quedada pues me las pasa; o si no creo que me dijo Agnés que ella también viene a menudo a Lleida, o sea que me las podria acercar... por eso no hay mucho problema. A una mala, están las agencias tipo NACEX (no me fio mucho de SEUR) y yo correría con los gastos. No problema!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 10:51 am

por eso no hay problema el acercarlas.. tenemos pendiente ir a Lleida de todas formas, porque las otras capitales nos las conocemos (en Girona yo estuve estudiando un año y hemos ido varias veces a pasar el dia, a Barcelona.. bueno esta aquí al lado, Tarragona, pues quien no ha ido con el cole o hemos ido a Tarraco Viva, con lo cual Lleida es la que nos queda pendiente a los dos). Todo es cuestión de plantearnoslo y acercarnos un dia de excursión, que lo solemos hacer de vez en cuando, pero cuando mejore el tiempo claro.. y aprovechar que de momento él no trabaja los findes.
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 10:53 am

Entonces perfecto! Basta con que me digáis que venís y nos damos una vuelta o quedamos para comer, cenar o tomarnos algo!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 10:57 am

quan el pugui convencer d'anar-hi jajaja perque jo en tinc moltes ganes, que l'hivern ha sigut molt llarg i ja hi han ganes de sortir una mica

pero millor primer fer la comanda i quan la tinguem aleshores ja farem el repartiment de premis!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:00 am

marsal75 ha escrit:quan el pugui convencer d'anar-hi jajaja perque jo en tinc moltes ganes, que l'hivern ha sigut molt llarg i ja hi han ganes de sortir una mica

pero millor primer fer la comanda i quan la tinguem aleshores ja farem el repartiment de premis!!!

I taaaaaaaaaaaaaaant! Què saps més o menys quan trigarien? Suposo que això ho diran quan tinguin la comanda feta, no?
Per venir a Lleida no t'aconsello tampoc l'estiu, que fa moooooooooooolta calor, però la primavera està bé. Sobretot si no ets alèrgic, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:25 am

Buenos días Marta,
Si se incluyeran las 30 tazas pizarra en vuestro pedido no habría problema, pero para pedidos de menos de 75 tazas pizarra
el color interior tiene que ser blanco. Precio unidad 2 Euros + IVA.
Quedamos a vuestra disposición para cualquier otra consulta.
Un Saludo,

bueno aixó es el que m'acaben de contestar sobre les tasses de pissarra, ara ja sabe que si voleu incloure-ho a la meva comanda i són menys de 75 no hi ha problema...bé només el de tenir els diners quan es faci la comanda, perque amb tot no puc jajjaa
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:26 am

buniketa ha escrit:
marsal75 ha escrit:quan el pugui convencer d'anar-hi jajaja perque jo en tinc moltes ganes, que l'hivern ha sigut molt llarg i ja hi han ganes de sortir una mica

I taaaaaaaaaaaaaaant! Què saps més o menys quan trigarien? Suposo que això ho diran quan tinguin la comanda feta, no?
Per venir a Lleida no t'aconsello tampoc l'estiu, que fa moooooooooooolta calor, però la primavera està bé. Sobretot si no ets alèrgic, eh?

suposo que en menys d'un mes deu estar feta la comanda, encara que les que porten més feina són les meves, que he d'escollir la lletra i tot (i encara que jo ja sé més o menys quina lletra vull, falta l'altre parte contratante).
Per sort, cap dels dos és al·lergic.. pero realment l'estiu per la terra ferma ha de ser duret...encara que si vem aguantar uns dies a Sevilla a l'agost... tot s'aguanta
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: agnesi82 » dj. març 25, 2010 11:29 am

He respost abans i no s'ha publicat...
bueno, no tinc problemes per pujar-les a Lleida, precisament dijous que ve hi vaig!
Encara no tinc controlats els crios que em vindràn, però per lo menos tinc que donar la invitació a uns 15, encara que sincerament espero que es quedin a casa seva amb els seus iaios... que els crios d'avui dia només fan que emprenyar en coses així!!! jajajajajaja!!! :-)
Així que no sé... jo us ho diré. I si no feu l'encàrrec i ja m'espavilaré quan tingui el número una mica més clar.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:35 am

marsal75 ha escrit:Buenos días Marta,
Si se incluyeran las 30 tazas pizarra en vuestro pedido no habría problema, pero para pedidos de menos de 75 tazas pizarra
Un Saludo,

bueno aixó es el que m'acaben de contestar sobre les tasses de pissarra, ara ja sabe que si voleu incloure-ho a la meva comanda i són menys de 75 no hi ha problema...bé només el de tenir els diners quan es faci la comanda, perque amb tot no puc jajjaa

Ok, si ningú més vol les tasses ja sabem que podem fer la comanda igual i ens estalviaríem el "maldecap" (per dir-ho d'alguna manera) dels colors. De totes maneres, podem esperar uns dies a veure si algú més s'interessa i podem arribar a les 75 i demanar algun color, que són més divertides.

Per cert, moltes gràcies, Marta...

I si has superat l'agost a Sevilla, sí, pots superar l'agost a Lleida.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:38 am

buniketa ha escrit:
Un Saludo,

Ok, si ningú més vol les tasses ja sabem que podem fer la comanda igual i ens estalviaríem el "maldecap" (per dir-ho d'alguna manera) dels colors. De totes maneres, podem esperar uns dies a veure si algú més s'interessa i podem arribar a les 75 i demanar algun color, que són més divertides.

Per cert, moltes gràcies, Marta...

I si has superat l'agost a Sevilla, sí, pots superar l'agost a Lleida.

No entiendo eso de los colores.
¿es que si pedimos menos de 75 son sin colores? jajaja o me estoy liando????
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:39 am

agnesi82 ha escrit:He respost abans i no s'ha publicat...
bueno, no tinc problemes per pujar-les a Lleida, precisament dijous que ve hi vaig!
Encara no tinc controlats els crios que em vindràn, però per lo menos tinc que donar la invitació a uns 15, encara que sincerament espero que es quedin a casa seva amb els seus iaios... que els crios d'avui dia només fan que emprenyar en coses així!!! jajajajajaja!!! :-)
Així que no sé... jo us ho diré. I si no feu l'encàrrec i ja m'espavilaré quan tingui el número una mica més clar.

I si no vénen no els donaràs res? Jo als que no vénen o és possible que no vinguin (ja que, per exemple, la filla gran del meu cosí fa la comunió al dia següent) els faré el mateix regal que a la resta, per això els compto igualment... i estic convençuda que em sobraran tasses perquè, de fet, és el millor... sempre se te'n pot trencar alguna o haver-hi algú en qui no has pensat, o algú d'última hora... adolescents, nanos d'edat intermitja... no sé...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 25, 2010 11:43 am

Nosaltres tenim pensat fer la comanda després de setmana santa, així que tenim encara ben bé uns 15 per anar pensant i comptant qui en necessita i quantes.
Després vindria el tema money... perque s'ha de pagar tot per adelantat al fer-ho amb caracter personal...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:44 am

ShuRa ha escrit:
buniketa ha escrit:
Un Saludo,

ShuRa, significa que si pedimos menos de 75 tazas el interior de la taza no será de colores, sino que será de color blanco. Eso nos evita tener que elegir un color, que si azul, verde, amarillo o naranja. Serán más sosillas, pero tazas pizarra al fin y al cabo. Por eso digo de dejar unos días más para ver si a alguien le interesa y llegamos a las 75. En realidad nos faltan unas 30... con dos o tres personas más ya llegamos. O más si van pidiendo de dos en dos o de 5... no sé... como todavía nos queda algo de tiempo...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:45 am

buniketa ha escrit:

[/quote]

ShuRa, significa que si pedimos menos de 75 tazas el interior de la taza no será de colores, sino que será de color blanco. Eso nos evita tener que elegir un color, que si azul, verde, amarillo o naranja. Serán más sosillas, pero tazas pizarra al fin y al cabo. Por eso digo de dejar unos días más para ver si a alguien le interesa y llegamos a las 75. En realidad nos faltan unas 30... con dos o tres personas más ya llegamos. O más si van pidiendo de dos en dos o de 5... no sé... como todavía nos queda algo de tiempo...[/quote]

Uy, pues esperamos, pq yo blancas no las quiero, son muy sosainas sniffff
Hay que animar a la gente jajajajajajajaja
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:46 am

marsal75 ha escrit:Nosaltres tenim pensat fer la comanda després de setmana santa, així que tenim encara ben bé uns 15 per anar pensant i comptant qui en necessita i quantes.
Després vindria el tema money... perque s'ha de pagar tot per adelantat al fer-ho amb caracter personal...

Pel que fa a mi, no pateixis pels diners. Si te'n refies, per privat ens envies el número del teu compte corrent per tal de fer-t'hi l'ingrès i ja està... jo ja els tinc preparats...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 11:49 am

Bueno, menos mal que yo las quiero sí o sí, jejejejejejeje

De momento esperamos hasta que Marta diga que quiere hacer el pedido ya, a ver si alguien más se anima. Y en el caso de que ShuRa al final no las quiera, ya las pediré yo sola. Por ahora se lo comentaré a una chica que sé que se casa el mismo año que yo, y como los críos seguro que no coinciden, pues a ver si se anima y las pide conmigo... jejejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ShuRa » dj. març 25, 2010 11:57 am

A ver....no me aclaro...

Acabo de llamar a Decotazas, para el tema de tazas de pizzara, y me comentan lo siguiente:

- pedido mínimo de tazas de pizarra personalizas (es decir, todas iguales, pero con fecha de novios, nombres o lo que sea) : 100 unidades.

- Pedido mínimo de tazas de pizarra SIN personalizar (de colores, pero a escoger un color) : 150 euros de gasto (sale la taza a 1'09 ), así que serían casi 150 tazas...

He preguntado si sólo fueran 75 o así, y me han dicho que no, imposible, que el pedido mínimo son 150 euros...y eso son casi 100 tazas.

:-( :-( :-(

No entiendo nada... :(
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: buniketa » dj. març 25, 2010 12:01 pm

Igual al recibir tantos mails en relación a lo mismo se han decidido a modificar las condiciones... voy a buscar el mail que me enviaron a mí y os lo copio aquí mismo, ok?

Bona tarda,

La comanda mínima per a les tasses pisarra amb interior color és de 80 ud. x color.

Preu – 2 Euros/ud. + IVA (per a comanda de 80 ud.)

Cost de l’enviament a Lleida – 14 Euros + IVA

Quedem a la seva disposició per a qualsevol altra consulta.

Salutacions,

Roser Martínez

www.decotazas.com

Pol. Ind. Montguit

C/ Moià, s/n Nave C2

08480 L'Ametlla del Vallès
buniketa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants