anetta ha escrit:Economic si que és.Ara tinc dues opinions molt properes a mi i ja no crec que hi vagi.La meva cunyada es va comprar el vestit allá y el ultim dia avans del casament cuan van anar a buscar-lo encara el tenien sense arreglar.Li van tindre que fer allá al moment y a tota presa,total el resultat fatal,el forro de la paraula d'honor se li sortia tot el rato,i en mes d'una foto se li veia...
Després la meva altre cunyada va anar un dia i em va explicar que el tracte molt malament,es podria dir que es podia comparar amb un zara,et portan els vestits que vols i vinga tu soleta ves emprobant,com qui va a comprar-se uns texans...
Potser algú que hagi comprat allá a quedqat content pero jo amb aquestes dues experiéncies,ja no hi aniré.
Gràcies,es que encara no he anat a enlloc a mirar, pero una amiga em va dir que ella se'l va comprar allà i que hi havia imitacions d'altres col·leccions, però a millor preu. La veritat és que el vestit que va portar ella no em va agradar gaire, però clar, no era el meu estil!!!
Per altra banda, jo sóc del camp de Tarragona i el desplaçar-me fins a Barberà cada cop que tingui que fer una prova no sé si em surtirà gaire a rentable, perquè potser m'estalvio amb el vestit i després acabo gastant-m'ho en viatges.
Si sabeu on trobar vestits preu- qualitat raonables per Tarragona ja em donareu un cop de mà!!!