Autor: lluna2000 » dg. des. 06, 2009 7:31 pm
Hola Buniketa, nuvolet,cadui,lluneta,nuvia i resta de navegadores!
Ja feia una setmaneta que no podia ni escriure, de fet he anat de bòlid, encara estic mirant vestits! he descartat tots els de la lluna de drap, en tinc 2 que m'enamoren de pronovias (per cert hem van tractar estupendament i a la meva mare, sogra i amigues els hi van oferir un cafe mentres jo hem passejave vestida de nuvia!jejeje! Dijous que ve toca Aire, no tenien els vestits que surten al cataleg de dressbori i n'he tingut que encomanar 2 que hem vull provar!
Estic força feta un lio, i com que estic tan dubtosa s'apunta ajudarme tothom! i nosé que es millor!jejeje!
aquestes festes no podre ni respirar pq hem d'anar a veure tiets i cosins, i tenim pendent fotograf, flors, etc. per cert m'han parlat molt bé de flors Deli, aniré a mirar.
A veure si afluixen els compromisos de feina i puc començar a dedicar-m'hi i a fer safareix amb vosaltres!!!
Sabeu que? aixo que he llegit de no coincidir amb amics i veins es un rotllo, pq al final ho has de dir amb presses, es com...qui ho diu primer guanya, jo casi coincideixo amb la de la meva cosina, i amb la de la germana d'una de les meves millors amigues i encara tinc gent important per mi que no sap que hem caso pq no els hi vull dir per telefon i resulta impossible quadrar agendes pq treballen fora de Lleida! Ai! ai!
Una altra cosa que no m'agrada es pensar a qui convidar de la feina, pq tinc clar a qui vull convidar pero també tinc clar qui s'ho prendra malament....es un rotllo! pero es cert, que sempre hi haura alguna cosa que es podra criticar per la meva manera de fer! aixi donc, he de fer el que vulgui!!
I amb el vestit, estic feta un embolic pq m'agrada com hem queden TOTS!!!!!!!!!!!!!!!! I dos que son molt diferents!!!
En fi poquet a poquet I BONES FESTES!!!!!!
PD: nosaltres tambe ens portem be aquest pont i de relax a caseta a estimarnos i planificar, convidar amics, etc.