JULIERAS 2011!!!!!

un gran any!

Re: JULIERAS 2011!!!!!

EntradaAutor: anna1979 » dt. set. 14, 2010 8:02 am

Bones!!!

Ja tinc mono de veure'm tota emperifollada de vestits!!!jajajja

Molt bona idea el tema de la quedada!!!!
anna1979

Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 10, 2010 10:54 am

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 14, 2010 8:53 am

Jo també!!!!!!!! :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 14, 2010 10:22 am

Es genial la ruta vestidil. Jo estic disfrutant moltíssim!!! Prácticament tinc tota aquesta setmana amb cites!!! M'ENCANTA!!! jijijiji
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: anna1979 » dt. set. 14, 2010 10:34 am

Quina sort i quina enveja!!!, això que al principi no estava gaire animada..

Bé doncs jo amb apos, casa nova, feina i demés... espero passar aquesta temporada i posarm'hi amb temps i tranquilitat..

me'n moro de ganes yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-///: :-///: :-///:
anna1979

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 14, 2010 10:38 am

anna1979 ha escrit:Quina sort i quina enveja!!!, això que al principi no estava gaire animada..

Bé doncs jo amb apos, casa nova, feina i demés... espero passar aquesta temporada i posarm'hi amb temps i tranquilitat..

me'n moro de ganes yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-///: :-///: :-///:

Ja veuras que al principi fa una mica de pal, però després t'animes ràpidament!!!jajajaja!! Jo vull provar-me el màxim de vestits posibles per així saber quin es el que em queda millor.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: anna1979 » dt. set. 14, 2010 10:46 am

jo elq ue tinc clar és que potser el vull amb paraula d'honor i volantets per la part de baix per dissimular les caderes amples que tinc, m'emprovaré tots els de la provincia de tarragona i barcelona, així que es preparin les botigueres jajajajjajaj :-///: :-///: :-///:

VISCA LES NÚVIES!!
anna1979

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 14, 2010 11:01 am

jajaja PELIGROOOOOOOOO que les nenes del foro anem de ruta vestidil! Que tremolin les botigues i les dependentes, els dissenyadors i les modistes. Que tremoli to'quisqui que jo també em penso emprovar moltíssims vestidets!!!!!!!!!! :-))
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: anna1979 » dt. set. 14, 2010 11:28 am

JAJJAJA

ja que ho fem un cop a la vida que es visqui intensament !!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
anna1979

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 14, 2010 11:52 am

anna1979 ha escrit:JAJJAJA

ja que ho fem un cop a la vida que es visqui intensament !!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja tens pensat quin estil t'agrada o quin dissenyador vols visitar?

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: anna1979 » dt. set. 14, 2010 6:24 pm

Doncs el dissenyador és una d les coses que mes indiferent, no sóc "pija"jajajaj
però l'estil si que el tinc més o menys clar... em van agradar un parell de pronovias i uns quants de Aire Barcelona..
Quan tingui una estoneta més miraré més catàlegs...!!!

Ja tinc ganes de saber quin em quedaré finalment jajajaj : ban : : ban : : ban :
anna1979

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 17, 2010 12:30 pm

Ostres, he anat a buscar els catàlegs d'Aire, Cymbeline, Rosa Clará i Pronovias i dels dos últims no m'agrada cap vestit. Tinc un problema, n'hi ha que m'agraden però no els veig per mi i els altres directament no em diuen res. A Aire sí que he vist algun i a Cymbeline uns quants, i també m'encanten els de Jordi Dalmau que he vist pel web, però els altres res de res... I mireu que sempre m'havien agradat els vestits de núvia i me'ls mirava sempre i ara que arriba el moment de mirar-lo doncs ja no ho veig tan clar... Us passa a vosaltres o sóc la rara del grup? :-(
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: anna1979 » dv. set. 17, 2010 12:41 pm

A mi també em passa qan veig algun que m'agrada q encavar penso.... amb el cul q tinc se'm marcara tot... pero bé... fent una mica de dieta.. sino fins que no me'ls emprovi mai puc saber si em queda bé o no...

A vegades no ens agrada alguna cosa a simple vista i després posat canvia al 100%

ànims!!!! no som rares, són gustos!!! ajja
anna1979

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 17, 2010 12:44 pm

aairinn ha escrit:Ostres, he anat a buscar els catàlegs d'Aire, Cymbeline, Rosa Clará i Pronovias i dels dos últims no m'agrada cap vestit. Tinc un problema, n'hi ha que m'agraden però no els veig per mi i els altres directament no em diuen res. A Aire sí que he vist algun i a Cymbeline uns quants, i també m'encanten els de Jordi Dalmau que he vist pel web, però els altres res de res... I mireu que sempre m'havien agradat els vestits de núvia i me'ls mirava sempre i ara que arriba el moment de mirar-lo doncs ja no ho veig tan clar... Us passa a vosaltres o sóc la rara del grup? :-(

Quan vaig começar a mirar vestits de núvia, hi vaig anar per primera vegada a Novíssima. Em vaig provar 2 o 3 models i em veia horrorosa!!! Suposo que al principi cap et fa el pes perquè costa veure's amb un vestit de núvia, però a mida que hi vagis provant vestits et veuràs diferent!!! També pensa que els que t'agraden potser no son els que et queden millor, t'ho dic perquè jo odiava el paraula d'honor i no en volia cap, i ara segurament m'agafaré un amb aquest escot. Per això et recomano que hagafis hora i t'en provis vestits i ja veuràs com cambiaràs d'idea!!! :-)ok:

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: anna1979 » dv. set. 17, 2010 1:07 pm

JesusyBerta ha escrit:
aairinn ha escrit:Ostres, he anat a buscar els catàlegs d'Aire, Cymbeline, Rosa Clará i Pronovias i dels dos últims no m'agrada cap vestit. Tinc un problema, n'hi ha que m'agraden però no els veig per mi i els altres directament no em diuen res. A Aire sí que he vist algun i a Cymbeline uns quants, i també m'encanten els de Jordi Dalmau que he vist pel web, però els altres res de res... I mireu que sempre m'havien agradat els vestits de núvia i me'ls mirava sempre i ara que arriba el moment de mirar-lo doncs ja no ho veig tan clar... Us passa a vosaltres o sóc la rara del grup? :-(

Quan vaig começar a mirar vestits de núvia, hi vaig anar per primera vegada a Novíssima. Em vaig provar 2 o 3 models i em veia horrorosa!!! Suposo que al principi cap et fa el pes perquè costa veure's amb un vestit de núvia, però a mida que hi vagis provant vestits et veuràs diferent!!! També pensa que els que t'agraden potser no son els que et queden millor, t'ho dic perquè jo odiava el paraula d'honor i no en volia cap, i ara segurament m'agafaré un amb aquest escot. Per això et recomano que hagafis hora i t'en provis vestits i ja veuràs com cambiaràs d'idea!!! :-)ok:

Com ho portes?ja t'has decidit o encara no?'? no paro de escriure pq vull q em sorti el meu compte enrere!!!!!

*.O.-O*
anna1979

EntradaAutor: PATYALE » dg. set. 19, 2010 1:01 pm

Nenes!! JO tmb he començat amb la ruta vestidil dijous vaig fer pronovias i tinc una mini cronica de com va ana jejej a ara la proxima es 1 d'octubre a rosa clara i ja no paro!!

Si estaria b la quedada!! Aviam d'on sou ?? Jo de Barcelona!
Suposu que tindra que ser un punt intermig i ben comunicat!!
PATYALE
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 434
Membre des de: dg. març 15, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: esteruchy » dg. set. 19, 2010 3:34 pm

Jo també sóc de Barcelona!
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 19, 2010 7:35 pm

Jo de Lleida!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: anna1979 » dl. set. 20, 2010 7:46 am

Bon dia!!!!

Jo de Tarragona....

Estic una confusa.... :-/ :-/ :-/ potser he de canviar la data!!!!! ecs!!! ara ja m'havia fet ilusions!!!!

Apa a començar la setmaneta!!!
anna1979

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 8:00 am

anna1979 ha escrit:Bon dia!!!!

Jo de Tarragona....

Estic una confusa.... :-/ :-/ :-/ potser he de canviar la data!!!!! ecs!!! ara ja m'havia fet ilusions!!!!

Apa a començar la setmaneta!!!

Canviar la data per què?
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: anna1979 » dl. set. 20, 2010 8:10 am

El primer inconvenient es pq són les festes del poble del meu futur marit i en el qual vivim... i hi ha familiars per part d'ell que no podran venir...

El segons es pq ell va a torns i no va mirar si els seus companys tenien festa aquella setmana o els tocava treballar...

Aix..!!!! no se que fer, em sap greu per ell.... mirarem si hi ha alguna data al restaurant, sino s'hauran de fer fotre.... encara que em dolgui molt!"!!! :star:: :star:: :star::

En fi, no ho vull veure com un problema!!! si pot ser bé, sino tambe´!!!!
anna1979

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants