BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 10, 2009 12:13 pm

Doncs si està paradet... pero ja se sap s'atansa nadal i la feina es multiplica jejejejej
sort que ja som dijous!! aquest finde tinc un dinar amb antigues companyes de residencia tinc ilu!!!!!!!! neujor:-) d'aquestes sol tres conviadaré a la boda, que son les més properes però encara no ho saben.. m'hauré de mossegar la llengua!!!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. des. 10, 2009 4:20 pm

Hola!!!
PARISSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! que guay!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D
I he de dir una cosa que ja he escrit en un post de les fotos!! Que no sabia que existis! Si hi ha algun altre forumq ue participeu activament que està guay aviseu!!!!
Total que qhe visitat el de les fotos i la meva sorpresa, apart que tots monissims, que em resulta familiar la foto de la Cadui, que hem sona MOLTISSIM la cara del teu xicot!!!! Després he estat repassant i potser deu ser la facultat de medicina, en quin any va acabar ell la carrera!? No se si debiem coincidir (de curs ja dic jo que NO!!!)
I tu buniketa, per fi he vist qui es la nois de les MANS D'OR de l'equip i la MILLOR manetes de l'equip, hem repetixo però és la realitat!!!! Però hem sap greu greu que no hem sona la teva cara!!!
He intentat penjar la nostra foto però no he pogut, ja m'explicareu com es fa!

Petons a TOTES!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dj. des. 10, 2009 9:30 pm

ufff jo de bòlid!!! aquesta setmana cada dia d'un torn i a més s'apropen entregues de treballs i per rematar, estic super gossa!!! el meu futur està de vacances fins primers de gener -tret d'alguna guàrdia- i això em fa apalancar-me més quan arribo de la feina... no sé pas d'on trauré les ganes!! la setmana que ve tornarà a ser curta per a mi perquè avui la "super" m'ha sorprès i m'ha dit que tinc festa dilluns, dimarts i dimecres i després em dóna festa del 30 al 6 de gener!!!!

Així que aquest cap d'any a Lleida!!! ufff m'he de posar les piles per saber preus per la festa... em podeu ajudar??? vosaltres que fareu???? xx:-D
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 11, 2009 11:54 am

no et puc ajudar Cadui, fa motl temps que no vaig de revetlla per lleida, marxo al poble amb la colla que fem el sopar al local i ens montem la festeta així que... però si m'assabento d'alguna cosa et dire..

Nenes que ja som divendres!!!! i quin fred que fa avuiiiiii neu:-) neu:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 11, 2009 12:50 pm

Definitivament... ja és hivern! està clar que s'apropa Nadaaaaaaaaaaaaaal! xx:-DD xx:-DD wikiwiki::-) wikiwiki::-) xx;-.) xx;-.)

Jo encara no sé res per Cap d'Any. Els darrers anys que he sortit de revetlla hem anat a l'Antic, al River Cafè i també al que fins ara era la Pachá (crec que ara es diu Chic), però encara no sé res ni de preus ni de llocs... acostumen a sortir les ofertes a partir d'ara i normalment comprem les entrades per Nadal. Quan sàpigui alguna cosa t'aviso... potser ens arribem a trobar! jejeje faria gràcia, això!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. des. 11, 2009 4:56 pm

gràcies noies... quan sabeu alguna cosa aviseu! bon finde!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 11, 2009 6:10 pm

Bon cap de setmana, guapes!

Al final, demà anirem al Palau de Margalef, a la gravació del Fi d'Any, tot i que encara no sé a quina hora s'hi ha de ser... jejeje ja us contaré. Segurament faré alguna foto, ja us les ensenyaré...

Ara vaig a veure si em puc comprar una jaqueteta per combinar amb el vestit negre que segurament duré tant demà com el 31 de veritat... al final no vaig a la pelu, m'ho faré jo, igual que el maquillatge... no tinc temps per reservar hora, em penso...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 11, 2009 9:48 pm

snif snif, al final no hi ha Palau de Margalef... com que el meu nen va trigar tant a decidir-se, ens hem quedat sense entrades... grrrrrrrrrrr xx:-( xx:-( ... Li tocarà pagar-me el cinema demà... jejeje xx:-D

Al menys, m'he comprat alguna coseta de roba... joooooooooooo, jo volia...!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. des. 11, 2009 10:01 pm

Quin greu!! Hagues estat una tarda genial i podies haver aprofitat per xafardejar per allí!!!!
Doncs el cinema també es una bona opció! QUina pel·licula triaràs!? Perque per molt que et pagui el cine tries tu no!?jejeje!!
Aquí el pobres no tenim tanta sort, el jordi segur que treballa TOT el matí (tarda ja ha descansar!) i jo 24 hores non-stop!! O sigui que ja veieu el plan del cap de setmana.... Sempre quedarà diumenge (esperem que no estiguem fets pols, és que no es bo tant treballar!)
I vosaltres que fareu!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 11, 2009 10:08 pm

Doncs nosaltres els caps de setmana parem poc per casa, realment... Dissabte anem a dinar a casa dels pares d'ell i ja passem força estona allà, a la nit depén, a vegades sortim, de vegades cinema, o soparet (baratufo, eh?), de vegades pel·li o sèrie o partit a la tele... i diumenge acostumem a baixar a esmorzar al bar (per gosseria, més que res) i anem a dinar a casa dels meus pares. I allí sí que acostumem a passar-hi tota la tarda, perquè també ve la meva nena (la meva neboda) i som allí jugant a cartes, xerrant... planificant la boda... jejeje ara és el tema...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. des. 11, 2009 10:19 pm

Ha casa meva, els cap de setmana que i vaig, també només tenim dos temes la boda o les obres del pis (que ens estem fent, que hauria d'estar acabat a finals de gener... aveure com sortirà) i a casa del meu xicot doncs es parla de les obres i per ara més de la boda del meu cunyat que es casa l'any que ve a nosaltres ens toca parlar després que encara ens quedarà un any. Ara ja dic que el tema obra allí ens ocupa molt molt, ja que porta l'obra el meu sogre.
I sortir crec que poc o el just, nosé, es que com només vaig a casa per un dia i mig (sino treballo o treballa ell) doncs sembla que vols fer molt molt i no fas res i el que fem es feina per nosaltres.... En breus toca pintar...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 11, 2009 11:27 pm

Bueno, llavors parlar de la boda del teu cunyat et donarà idees per la teva... ara, si hi ha una idea que t'agradi molt no se t'acudeixi dir-la o te la prendran! jejeje

Les obres i els pisos avui en dia són temes complicats... bueno, esperem que tot vagi bé.

D'on sou? I on viviu?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. des. 13, 2009 1:31 pm

Jo de Mollerussa i ell de Térmens, i anirem a viure a Térmens.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dg. des. 13, 2009 9:07 pm

Noies!!! com ha anat el finde?? jo molt be ja se sap s'apropa nadal i tot son dinars de retrobament, festes i tal... jejejeje
Bueno abrigueu-se be que ve la ola de fred siberià!!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 11:07 am

¡Hola noies! Com ha anat el cap de setmana? Jo al final no vaig poder anar al Palau a lo de la grabació de fi d'any, i al final tampoc vam anar al cinema... ens vam quedar a caseta, perquè no em trobava gaire fina... és el preu de ser dona!

Jo he estat treballant en les meves manualitats... vaig donant tombs a les invitacions, vaig fent més sabonets i bossetes... bueno, fins que se m'acudeixi alguna altra coseta a fer, jejeje....

Expliqueu cosetes!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 1:44 pm

Uooooooooo! Neneeeeeeeees! On sooooooooooou???? snif snif snif... xx:-( xx:-( xx:-(
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 14, 2009 1:48 pm

jo a partir d'ara pels hem podré conectar poc, tinc cursos i histories, però en pic puga a llegir-vos!!! tinc ganes que arribi nadal, tinc que dir la noticia de la boda a una cuanta gent i em fa molta iluuuu!!!!!! xx:-DD
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 1:51 pm

jejeje, jo també tinc feina, però com que faig un curs on line a casa i estic soleta ho tinc més fàcil... jejeje, de tant en tant em faig una passadeta i miro als post que entro habitualment a veure si alguna diu alguna coseta... és que això de no haver d'anar a treballar és un rollo... tinc ganes de treballar!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 14, 2009 1:54 pm

Per cert que wuai el foro fins i tot amb neueta!!!! jejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. des. 14, 2009 3:35 pm

hola noies, quina sort de que els vostres findes hagin estat tranquils... nosaltres vam haver de sortir divendres pitant cap a Toledo pq ens van avisar de que s'havia mort un tiet meu... així que finde de carretera i molt molt gris... Vam arribar anit -ens perseguia la neu!!!!- i avui encara estarem per Lleida, així que aquesta tarde he quedat amb unes amigues que fa molts mesos que no veig i demà al matí tornem cap a Barcelona a descansar una mica -tinc festa fins dijous i el meu futur està de vacances, tret d'alguna guàrdia que té-, i aprofitaré per posar-me mans a la obra amb els últims treballs del semestre... això d'estudiar i treballar és un rebentón!

Gemma anit et vaig contestar per privi... és de medicina que et sona el meu nen, si és que Lleida és un mocador!!!!

Noies ja tenim els Nadals a sobre!!! ais com m'agraden aquestes dates, excepte el fred que l'odio!! BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants