Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 31, 2010 10:03 pm

Hola noies!

Gweny, les cartulines per les fotos les fareu vosaltres? És que jo estic pensant com fer-ho (vull fer el mateix que tú, posar l'agraïment allà perquè la taula no es vegi massa carregada) i no se'm acut res! :-/ Vaig ben perduda amb aquest tema... :-(

Jo no he anat a fires... ahir vam tenir mandra de baixar a Girona i avui fa mal temps, així que res... ja m'explicareu com ha anat noies! :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: geisha » dl. nov. 01, 2010 9:54 am

Hola Gweny!! doncs la veritat es que tens tota la rao, per regalar coses que es quedin en un calaix, res de res, jo igual!! nosaltres fem una mini cesta amb productes tipics de catalunya, oli de pau,galetes ca l'enric, arros de pals, etc... mira son coses que almenys la gent ho aprofitara, i tampok ens surt tan car, si et mous trobes coses be de preu, i mes si apretes a la gent!!! jajajja

Per el tema nuvis, nosaltres en tenim 6 per egalar, i faig el mateix que tu, personatges que els hi agraden de peluxe, en mario i la princesa, la cenicienta, parella de gossets, ell es adiestrador, trancas-barrancas, etc,,,, una feinada perque els vull vestir jo, algun ja l'he trobat vestit, altres no!!! a mes cada detall portara una nota personalitzada, darrera la trageta d'agraiment!

Shaik jo abans d'ahir vaig anar a fires, no hi cabiem, moltissima gent, igual que ha barraques, hi havia tanta gent que no vaig veure casi a ningu conegut, i tots hi eren!!! jajajaj

Bueno noies, demà vai en busca i captura de ninots haviam si els trobo.....

Petonets

Quedada ja noietes!!!!
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: gweny » dl. nov. 01, 2010 10:42 am

Shaik ha escrit:Hola noies!

Gweny, les cartulines per les fotos les fareu vosaltres? És que jo estic pensant com fer-ho (vull fer el mateix que tú, posar l'agraïment allà perquè la taula no es vegi massa carregada) i no se'm acut res! :-/ Vaig ben perduda amb aquest tema... :-(

Jo no he anat a fires... ahir vam tenir mandra de baixar a Girona i avui fa mal temps, així que res... ja m'explicareu com ha anat noies! :-)ok:

Hoola wapi! no, les cartulines ens les dona el fotògraf, però ens entra posar-hi els nostres noms i l'agraïment, en comptes de que surti el logo del fotògraf. Però tampoc és mala ideia fer-ho un mateix...
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: gweny » dl. nov. 01, 2010 10:45 am

geisha ha escrit:Hola Gweny!! doncs la veritat es que tens tota la rao, per regalar coses que es quedin en un calaix, res de res, jo igual!! nosaltres fem una mini cesta amb productes tipics de catalunya, oli de pau,galetes ca l'enric, arros de pals, etc... mira son coses que almenys la gent ho aprofitara, i tampok ens surt tan car, si et mous trobes coses be de preu, i mes si apretes a la gent!!! jajajja

Per el tema nuvis, nosaltres en tenim 6 per egalar, i faig el mateix que tu, personatges que els hi agraden de peluxe, en mario i la princesa, la cenicienta, parella de gossets, ell es adiestrador, trancas-barrancas, etc,,,, una feinada perque els vull vestir jo, algun ja l'he trobat vestit, altres no!!! a mes cada detall portara una nota personalitzada, darrera la trageta d'agraiment!

Shaik jo abans d'ahir vaig anar a fires, no hi cabiem, moltissima gent, igual que ha barraques, hi havia tanta gent que no vaig veure casi a ningu conegut, i tots hi eren!!! jajajaj

Bueno noies, demà vai en busca i captura de ninots haviam si els trobo.....

Petonets

Quedada ja noietes!!!!

Què guai això dels detalls!!! Nosaltres havíem mirat una ampolla d'oli, però el que fas tu és impressionant!!! I els ninus on els has anat a comprar??? Nosaltres de moment hem de buscar una parella de huskies (gossos), una de porquets i una altra de monos, que són els animals preferits dels amics que els hi fem els nuvis. Per vestir-los, crec que ho faré jo mateixa, o li diré a una modista que tinc de veïna aviam si ella m'ho pot fer!

Una abraçada!!!
gweny

EntradaAutor: geisha » dl. nov. 01, 2010 5:24 pm

Ei guapissima!!! doncs per internet trobes de tot, però dema a la tarda vaig a casa male a girona, a comensar a buscar!! >.-<: haviam que trobo, ja us dire....
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » dt. nov. 02, 2010 9:05 am

Geisha a mi el teu "surtit" de productes de la terra e msembla una idea fantàstica, ja t'ho vaig dir!!!!! ::love:: ::love::
Nosaltres amb els detalls encara no ens hi hem posat, el que sí ens agradaria és que la parella de nuvis del pastís, que no la volem regalar, fós especial, o bé de St Jordi, o bé personalitzada amb les nostres cares... com que som els primers de casar-nos mai ens han regalat caps nuvis i ens fa gràcia quedar-nos els nostres de record!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Després per regalar-los ja en triarem uns altres. De moment de parelles que segur que en tenen, 1, perquè ja sabem que es casen. Però ens fa il.lusió donar-ne a d'altres que com que no es casen segur que no s'ho esperen >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Gweny això de les cartolines també està molt bé. A nosaltres també ens entra amb el pack poder-les regalar als convidats, però encara no hem pensat com... Pfffff falten tantes coses per fer i el temps passa volant!!!!

Apa Gironines, passades les Fires i Festes de St Narcís, sant tornem-hi, cap a treballar!!!!

Allò de la quedada... com ho tenim????????
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: geisha » dt. nov. 02, 2010 9:20 am

Ei JiG!!! doncs jo tant si fas la figura de sant jordi, (uns amics en van regalar unes super xules, amb sant jordi i la princesa!!!! molt bonikes i tambe se la van kedar una, o si fas la personalitzada tambe son una pasada, jo estic super contenta amb les nostres!!!!
SIIIIIIIII SIIIIIIIIII si fem quedada us ensenyo tot el que tinc ja!!!! doncs per mi em va be normalment tots els findes pero el del 13 de novembre no hi soc, estik a madrid, a poguer ser un altre finde porfa!!!!!

Nena esque el teu comptador ja surt un 5, i d'aki res el 4!!! ja hi etsssssss!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: gweny » dt. nov. 02, 2010 8:31 pm

Hola wapes!!!

Com ho teniu el tema flors??? Heu anat a mirar a algun lloc de Girona??? La meva sogra diu que a la Jumel ho fan molt bé... No sé, teniu alguna idea???

Que disfruteu de la setmana curtaaaaaaaa >.-<:
gweny

EntradaAutor: JiG » dt. nov. 02, 2010 8:49 pm

Hola guapes!!!!! Jo tema flors, aquest dissabte vaig a parlar amb els de la Mimosa. M'han comentat que està molt bé i alguna ex-forera gironina els va contractar pel casament i en va quedar molt contenta. Jo hi vaig anar i em van donar hora pel dissabte. Així que quan hi hagi anat us faig crònica al CE !!!!

Tema quedada... aquesta setmana és una mica just, el 13 la Geisha no pot i el 27 és la fira Tot nuvis i suposo que totes ens hi acostarem amb els nois (almenys jo ho tinc previst jejeje) o sigui que per quedar aquest mes, només veig que queda el Dissabte dia 20!!!! Com us aniria???? Vinga aneu contestant i jo aniré fent llista!!!!

QUEDADA GIRONINES (I QUI S'APUNTI)

Dia: Dissabte 20 de novembre
Hora: alguna de la tarda...
Lloc: el que digueu...
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » dc. nov. 03, 2010 4:11 pm

Hola J i G a mi en principi em va bè el dia 20!!! ja anireu dient!!

tema flors m'ho fara la tia del meu home que te una botiga a diagonal de barcelona quer es diu DENDROS,fan moltissimes coses per casaments i al ser familia es te que aprofitar ;)
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: cucuruxu » dc. nov. 03, 2010 7:36 pm

Hola gironines meves!!!!!!
Jo tema flors encara no he mirat res de res! Ni tan sols sé quin tipus de ram vull.. jeje potser que m'hi posa ja no? Nosaltres volem demanar-li a una noia que coneixem que és fantàstica amb el tema decoracions a veure si ens ho faria! Però com que li ha de dir el meu home que és el que la coneix millor poden passar dies..jejejeje

Jo en principi crec k hem va bé la quedada del dia 20!!!! Quines ganes de tornar-vos a veure i xerrar de + cosetes!! I conèixer les noves incorporacions clar!!!!! *.-o-o.* >.-<: :-()-)
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: JiG » dc. nov. 03, 2010 8:47 pm

Fantàstic noies!!!!!
Doncs de moment ja hi tindriem la geisha i la cucuruxu!!!!!

(Cucuruxu, tot el que depèn dels nostres homes al casament, va amb una santa calama.... a casa també passa això, jo me veig sense invitació i trucant per telèfon o enviant e-mails... jajajaja)
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dc. nov. 03, 2010 11:37 pm

Reines, jo aquest cop no us ho asseguro! Dissabte ja pujo a Girona, després també voldria anar a la Fira nuvis (ja veurem si podrem) i no em quedaria cap dissabte lliure aquest mes! :star:: Si m'ho pugués muntar vinc, però no ho dic en ferm, ok? A la propera sí! : ban :
Imatge
Shaik

EntradaAutor: geisha » dj. nov. 04, 2010 3:19 pm

Shayk no pots faltar tu!!! si voleu ho fem el diumenge 21!!! que potser us va millor??'' bueno ja direu ninetes! :..:
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » dj. nov. 04, 2010 10:50 pm

Siiiiii ens podem adaptar!!!!! Shaik que farem sense tu???? poquetes que som les gironines, ens hem de fer costat!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

I les altres Gironines??????????? on sou????????? :-) :-) :-) :-)
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dj. nov. 04, 2010 11:58 pm

No, no, ni de conya! Ni se us ocurreixi canviar el dia per mi!! : sgra : : sgra : Vosaltres enteneu-vos, i jo intento venir, ni de broma vull que ho modifiqueu, ok? O m'enfado, eh!! :--( :--(
Imatge
Shaik

EntradaAutor: geisha » dj. nov. 04, 2010 11:59 pm

jajajajja!! shaik per les gironines ets molt important nineta!!! ja veig ke les dos estem aprofitant les horetes!!! jijiji
petonetsssssssssss
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: iredavid » dv. nov. 05, 2010 12:05 pm

Hola noies!!!
Després d'uns dies incomunicada perquè tenia l'ordinador espatllat torno a l'ataque!!!jeje
Bueno veig que es tanteja una quedada jo en principi crec que em va bé el 20.
Quin dia és la fira tot nuvis? No sé que fer si anar-hi o no perquè la veritat ara jo ho tenim tot una mica enllestit.
Església, catering, vestit, fotògraf, dj, cantant a l'església.
Els detallets també lo de les fotos.
El marcallocs les papallones que hi ha pel foro que són guapíssimes.
Les flors les reservarem cap al febrer amb una familiar que treballa en una floristeria.
De fet ara ens queda decidir la música per tot els moments especials, decidir si fer uns sabonets o xocolatines pq se'ls trobin al seure en el plat amb una nota d'agraiment i començar a mirar roba interior i sabates per la pròxima prova i bueno els anells però això seria més endavant no?
Espero que hagi anat molt ver les fires de Girona nosaltres vàrem anar a donar un vol el dissabte però res poca estona pq com el meu xicot està amb les muletes no estava per voltar gaire.
Bueno a veure si la quedada va agafant forma i us puc coneixer en persona!!!
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: geisha » dv. nov. 05, 2010 4:00 pm

Ostres Iredavid! si ho teniu tot enllestit ja!! cuanta feinada avançada!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Doncs nosaltres al firanuvis si que anirem, mes que res perque els del restaurant i van i ens varen dir que hi passessim per començar a mirar menus etc.... que de cas gener febrer ja farem la prova del menu!!!! El Tot nuvis es el cap de setmana del 26 de novembre!!! home nosaltres mirarem tambe el dj, que es l'unic que ens falta per contractar! Doncs Gironines animeuvos que el dia 20 ja esta aqui!!! vinga que ens veurem, xerrarerm i ens ho passarem bomba-1
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: cucuruxu » dv. nov. 05, 2010 4:47 pm

geisha ha escrit:Shayk no pots faltar tu!!! si voleu ho fem el diumenge 21!!! que potser us va millor??'' bueno ja direu ninetes! :..:

X mi cap problema per canviar el dia reinetes meves!!!! Poques que som hem d'intentar ser-hi totes!!! Doncs a veure si trobem un dia encara que sigui més endavant! : besito : :mu::
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants