BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 18, 2009 8:57 pm

No hi ha cap problema, podeu venir quan vulgueu i hi estarem l'estona que calgui perquè pugueu mirar i remenar-ho tot!!!!
Els homes hi estan més que convidats!!! De fet jo crec que és súper positiu que vinguin ells... que així es faran al càrrec de les coses que s'han de fer i preparar... jejeje

disculpeu, no us he dit l'adreça... La Casa de la Núvia és al carrer Cavallers, 7, al costat de la botiga d'electrodomèstics Confort.

Una abraçada!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. des. 18, 2009 9:45 pm

carai noies no us puc deixar massa estona soles que m'ompliu el fòrum de missatges!!

buniketa en quina zona heu agafat l'hotel a Madrid?? tinc família allà i hi vaig cada any des de ben petita, tal i com t'ha dit la nuvolet la zona que més m'agrada per anar de tapeo és entre la plaça del Sol i la Major, en qualsevol d'aquells carrerons trobaràs coses molt bones! Nosaltres sempre que hi anem, és tradició menjar en algun restaurant de la cadena "el museo del jamón", n'hi ha per tot Madrid, però normalment anem al de la carrera de San Jerónimo (entre puerta del sol i paseo del prado, molt a prop del congrés dels diputats) o al que hi ha tocant a plaza de Callao. :-)ok: si vols info sobre la ciutat dis-m'ho que te'n puc explicar mooooltes coses neu:-D

pel que fa al debat que me tingut aquests dies, al final em pensat que potser post-posem la data al 14 de maig per tal de facilitar a la família de Madrid i Toledo que puguin venir (allà són les festes de San Isidro i passen la festa al dilluns). També hem decidit que farem el banquet en algun hotel per tal de contractar habitacions per als convidats -ja que TOTS venen de fóra- i així fer el banquet, festa + barra lliure i dormir al mateix lloc i evitar fer agafar cotxes havent begut. Ja en tenim 3-4 prese·lecionats per anar a veure'ls de seguida que tinguem la data concertada. Què us sembla??

Bon cap de setmana!!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » ds. des. 19, 2009 3:10 am

Cadui em sembla una graaaaaaaan idea... està molt bé això de reservar les habitacions i el saló pel banquet al mateix lloc. Us eviteu maldecaps i patiments, i també els els eviteu als convidats. Ara, us pot costar una pasta, no? Per cert... la data... és la millor! un dia preciós! (ves, què t'havia de dir, jo?)

Pel que fa a Madrid... l'hotel que hem reservat és l'hotel Rex (de 3*, al centre, Gran Vía 43). Si em pots recomanar algun lloc per allí, seria perfecte!!! Havíem pensat d'anar al Café Gijón (per allò de les tertúlies literàries i tal), però no sé què farem, al final, perquè serà una visita relàmpago, jejeje... Arribarem a Madrid amb l'AVE a les 9:30, suposo que anirem a veure els fotògrafs a la tarda, per tant, hem de trobar un lloc on dinar i sopar. L'esmorzar el tenim pagat amb l'oferta de l'habitació, i tornem amb l'AVE que surt de Madrid a les 11:30. També havíem pensat d'anar a veure algun espectacle teatral a la nit, però no sé, depén dels preus. La veritat és que encara que no ho sembli fem un gran esforç per anar a veure'ls. A veure què tal...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: NUVOLET » ds. des. 19, 2009 8:44 am

Interessant això de la Casa de la nuvia, cualsevol dia m'hi passo a veure que hi ha el dua tres no se si estaré encara!!!
Cadui motl be es lo millor i més comode per tota la famili!!!

Noies quin freeeeeeddddddd
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: arbecub » ds. des. 19, 2009 10:01 am

Wpes!!!!

vaig de cul!!!

com esteu???
ja ho heu començat a dir a la familY?????ho sento mooolt xo n tiinc temps de llegirme tantes pag. aixi que si ja ho heu explikt abans ho sento!!!

alguna novetat?????
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » ds. des. 19, 2009 11:55 am

arbecub ha escrit:Wpes!!!!

vaig de cul!!!

com esteu???
ja ho heu començat a dir a la familY?????ho sento mooolt xo n tiinc temps de llegirme tantes pag. aixi que si ja ho heu explikt abans ho sento!!!

alguna novetat?????

Hola Arbecub!

Doncs nosaltres ja ho hem dit a la familia i als amics. Als meus germans ja els vaig regalar els bolis perquè ens facin de testimonis, quan els vam dir que ens casem. Jo ja m'he posat amb el disseny de les invitacions i d'alguns detallets... Tinc els detalls dels homes a casa i ja hem encarregat els de les dones (passades festes els tindrem a casa); el cap de setmana del 8 anirem a parlar amb els fotògrafs que més ens interessen, tot i que també en volem veure alguns d'aquí a Lleida. Ens falta decidir-nos per l'església (m'encantaria la Catedral i fer el matrimoni a l'altar de la Moreneta, però som dos els que ens casem...) però encara queda anar a parlar a algun parell d'esglésies més. Tenim el restaurant, també.

Tu em podries dir EXACTAMENT quins passos hem de seguir per casar-nos per l'església? Parlo de la paperassa... si hem d'anar també al jutjat o no, quan de temps... no sé, tot, des del principi. És per veure si realment estic ben informada. I qui millor que algú que ja ha passat pel mateix procediment, no?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » ds. des. 19, 2009 8:10 pm

el dia és fantàstic oi buniketa??? :-)ok:

Lo d'agafar un hotel amb possibilitat de reservar habitacions ho fem per facilitar a la família i als amics de fóra l'estada a Barcelona, però la intenció és que cadascú es pagui la seva habitació. De fet, va ser idea de la família més directa i dels pares, i per tant hi estan tots d'acord. El fet de fer-ho així és perquè normalment els hotels rebaixen molt els preus si s'agafen diverses habitacions, i en el nostre cas serien unes 70-80!). Això ho hem vist en el sopar familiar que vam fer aquest any a Zamora, vam contractar el sopar (era tipus banquet), la discoteca i 20 habitacions i amb el sopar i esmorzar inclosos ens va sortir tot per 55€ en un hotel de 4*. Evidentment, en tractar-se de Barcelona i d'un banquet de boda, el preu serà una mica superior, però ells ja estan encantats si els facilitem la recerca d'hotel i molt més, si a sobre no han d'agafar cotxe després de beure per anar a qualsevol hotel a dormir. A més, així estem tots junts en el mateix hotel i ens podrem reunir de nou al dia següent.

Pel que fa al tema de Madrid, l'últim cop que vam estar -al mes de maig- vam estar just al costat de l'hotel que heu escollit. Aquella zona està molt bé, l'únic que vigileu una mica si sortiu per la nit, doncs ja veureu que per tota la Gran Via hi ha molts xinos venent menjar fins que es fa de dia i ja han avisat molts cops per la tele que la qualitat és 0 i avisant que no es compri res a aquesta gent. A Gran Via 27, tens el Museo del Jamón del que et parlava on podràs dinar, sopar o fer una tapa de molt bona qualitat i a bon preu, però si preferiu un altre tipus de menjar, no patiu perquè us trobareu en una zona de molts teatres (com el de Callao, el Capitol), el Palacio de la Música, moooltes botigues i empreses... es tracta d'una de les grans artèries de Madrid. A més teniu molt a prop, el carrer de Preciados i el carrer del Carmen -que baixen des de la Plaza de Callao fins a la Puerta del Sol- i el carrer Arenal -que surt de la Puerta del Sol- que són els principals carrers de botigues del centre de Madrid (algo així com el carrer Major, Sant Antoni i Carme de Lleida). Per veure per aquella zona, teniu Plaza España (al mateix gran Via anant cap a la Plaza de Cibeles), el Paseo del Prado amb els seus museus -Thyssen, Prado...- (si no heu anat mai al Prado mereix la pena entrar-hi) i també la zona del Palacio Real i la Catedral de la Almudena ho teniu bastant aprop si baixeu cap a la Puerta del Sol i després tireu cap a la Plaza Mayor.
Us podeu moure molt fàcilment amb bus o amb metro, us recomano que si penseu usar el transport públic agafeu una T10 per als dos i així podeu usar tant bus com metro i us sortirà millor de preu que anar comprant bitllets senzills cada vegada que pugeu :-)ok:

Si necessites més informació demana eeh? Madrid sempre ha sigut una ciutat especial per a mi, així que jo encantada de poder ajudar-te!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dg. des. 20, 2009 1:15 pm

Ostres Cadui, entre BCN i Madrid t'hauré de declarar la meva guía turística particular, eh?

Mira, ja anem distribuint rols al grupet: algú em va dir que jo era la "manetes-artista", tu seràs la "guia turista", la nuvolet... no puc dir res de moment, no fos cas que posés la pota... (ei, anava a dir el què però m'he portat bé per no donar pistes, eh?) i la gemmaijordi encara no sabem tampoc, però bueno, poc a poc... jejeje

Ara en serio, moltes gràcies per les indicacions, et farem cas. Com que encara em queden dies, anirem planificant segons l'horari que ens donin els fotògrafs. Lo del transport sí que ho tenim clar: a BCN també agafem aquest tipus de targetes quan hi anem per més d'un dia o sabem que hem d'agafar el metro moltes vegades. Una cosa: haurem d'agafar una T-10 per cadascú o una val pels dos? Suposo que és una per a cadascú, clar, però jo pregunto...

Una cosa... has estat mai al Café Gijón? Si és així què me'n pots dir?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dg. des. 20, 2009 2:06 pm

hola, hi ha molta gent que em diu "guia turística" jajaja! tant a Barcelona com a Madrid podeu agafar una T10 per als dos, doncs són títols multipersonals, això vol dir que el mateix títol el pot utilitzar més d'una persona. Nosaltres sempre ho fem així i quan ens acabem un, en comprem un altre i així t'assegures que no et quedaran massa bitllets per usar. No he estat mai al Café Gijón perquè l'única vegada que hi volíem anar estava tancat, així que és un dels llocs pendents que tinc per veure en la propera escapada, ja em contaràs!
Jo sempre consulto aquestes dues webs abans d'anar per preparar una mica l'escapada i per consultar els horaris dels diferents espais: http://www.turismomadrid.es i http://www.esmadrid.com.

No sé si us interessa tot el relacionat amb l'Antic Egipte, però a Madrid hi ha un temple egipci que van traslladar des d'Egipte, peça a peça, quan van moure tots els petits temples per tal de construir el Lago Nasser al sud del país. Si us interessa, està molt a prop d'on estareu allotjats, arribant al Parque del Retiro, en el carrer Pintor Rosales. El temple és el Temple Debod. Jo com a bona egiptòmana vaig anar a veure'l una vegada. Si mai has vist cap temple egipci, és interessant.

Per a més dubtes, demana! jejeje!

Bon diumenge a totes!!!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. des. 20, 2009 9:50 pm

NUVOLET ha escrit:Interessant això de la Casa de la nuvia, cualsevol dia m'hi passo a veure que hi ha el dua tres no se si estaré encara!!!
Cadui motl be es lo millor i més comode per tota la famili!!!

Noies quin freeeeeeddddddd

Quan vulguis nuvolet!!! hi ha detalls, invitacions, tot d'idees per a la cerimònia i per al banquet, joieria de núvia, tocados i altres complements com vanos, paraigües, vels, guants, lligacames... roba interior de núvia i sabates de núvia!!!! De sabates ara tinc doriani i d'aquí a res... 10 models de Pura López especials de núvia... són una passada!!!!

Si veniu, aviseu-me que sou del foro, eh!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 8:25 am

Hola estic malalteta a casa, i menos mal pk amb el temps que fa xx0.0x>

Com ha anat el finde??? jo per caseta, que ja estava no gaire fina!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. des. 21, 2009 10:31 am

hola,
Nuvolet jo també he estat molt refredada aquests dies, amb aquest fred ja se sap..., però avui ja m'he aixecat una mica millor. Cuida't molt i deixa't mimar molt més :-)ok: Alguna novetat??

Apa nenes que ara ja sí que podem dir que tenim els Nadals a sobre!!! BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 11:02 am

NUVOLET ha escrit:Hola estic malalteta a casa, i menos mal pk amb el temps que fa xx0.0x>

Com ha anat el finde??? jo per caseta, que ja estava no gaire fina!!!

Wooooooooooooow! Nuvolet, així al final res de soparets ni res, no? quin rollo!

Ja tenim els nadals i el fred aquí, realment! Fot un fred! els carrers estan glaçats i sembla que siguin una pista de gel, jejeje!

Cuida't molt, Nuvolet! Com t'han dit per aquí... deixa't mimar encara més pel teu nen i pels que t'envolten... a més, són les dates perfectes per a això!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 11:10 am

El meu cap de setmana ha estat força tranquil. Divendres va ser l'aniversari de ma mare i vaig anar a sopar a casa amb els meus pares i la meva neboda. El meu nen tenia sopar d'empresa, així que hi vaig anar jo sola. M'hi va dur per donar-li el regal ell també i va anar al sopar. Després, dissabte i diumenge en va pagar les conseqüències, així que no vam fer gran cosa més diferent: dissabte a dinar a casa els seus pares (al final també hi vam sopar) i diumenge a casa dels meus, com sempre...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 11:48 am

Vam anar al sopar per compromís pero després de sortir res de res, cap a casa que ja em trovava fatal... jo cap novetat cadui, bueno aquest dimecres li diré a una de les meves millors amigues que de moment sol ho sap una, però vol que li expliqui a l'altra per prepara coses ja me diu jejejej pero jo també li vull dir ja!!! I el dia de reis a tota la familia del meu nen, quines ganes.... bueno nenes que començi be la setmaneta que aquesta es curtaaa i carregadeta 'emocions!!! -:.-:.__0.0_
BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 12:01 pm

siiiiiiiiiii! ja queda menys! que bé que ja li diguis a una altra de les amigues... és que per a elles també és difícil callar-ho, jejejeje... i el dia de reis serà un bon regal per a tota la familia, jejeje

Jo ara vaig a comprar coses de menjar i tal per a les festes, que s'acosten molts dies de botigues tancades i jo també hauria de preparar menjars per no haver de córrer... el 24 al migdia, quan arribi el meu nen dinarem i farem cagar el tió, que a la nit anem a sopar a casa seva, el 25 a dinar a la meva, però sopar i el 26 espero que estem a casa nostra per fer purga i tal... sopeta i amanida i tal... fins cap d'any, apa! a pujar els quilos que ja havia perdut... nooooooo! xx:-( xx:-(

per si no us n'heu adonat, en dues setmanetes ja podrem dir allò de "ENS CASEM L'ANY QUE VE!!!!!!!!" jejejejeje. Ja en tinc unes ganeeeeeeeees... ::bna// ::bna// :-)// :-)// xx;-.) wikiwiki::-) xx;-.) wikiwiki::-) xx;-.) wikiwiki::-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 21, 2009 6:23 pm

Hola Noies!!!!
Nuvolet fica't bona aviat!!! Pensa que el refredat/grip s'ha de passar sigui A/Estacional..... Està ple ple (a urgències cada dia n'hi ha! Imagina't que quan sembla que ja no moquejo, altre cop!)
Doncs nosaltres per un cap de setmana que jo no tenia guàrdia, hem treballat igual i ens hem dedicat a pintar parets!!Però molt bé, tot i que hem acabat cansats, però al fer-ho amb il·lusió sembla menys!!!
Eis!! Que jo no havia pensat que d'aquí 10 dies diem que ens casem l'any que ve!!!!!!!!!!!! QUE FORT!!!!
Perque ara encara vas dient (o almenys nosaltres) no no fins l'Abril del 2011, i tots bueno bueno doncs encara queda, però ja no queda TANT!!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 7:05 pm

QUe beee, es veritat ja podrem dir l'any que be ens casem!!! xx:-DD mira a primes d'any picare a la fotografa per reservar la data ja segura. I una altra coseta lligada!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 9:27 pm

Per cert que demà es el día de la lotería nenes!!!! a veure si tenim sort i fem el BODORRIO DEL SEGLE amb el que ens toqui, i si no SALUD per totes jejeje wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 9:33 pm

NUVOLET ha escrit:Per cert que demà es el día de la lotería nenes!!!! a veure si tenim sort i fem el BODORRIO DEL SEGLE amb el que ens toqui, i si no SALUD per totes jejeje wikiwiki::-)

què fort! jejeje! és el que acabo de escriure en un altre post... jejeje Visca els tòpics! No crec que caigui gaire res, només portem dos dècims i alguna coseta més, però és més probable que em toqui una panera de nadal que el gordo, però ojalà, eh? que ens resoldria moooooooooooooolts maldecaps! Que caigui una mica repartideta per les lleidatanes del foro,ok?
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants