BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. des. 24, 2009 11:35 am

Hola Noies, apunt per la nit??
Celebreu la "noche buena"???, Nosaltres sopem a casa meva i demà cadascú a casa seva i per sant esteve a casa seva (ja ho tenim així de distribuit) suposo que quan estiguem casats o convivint ja farem diferent el nadal però per ara així.
I per cap d'any no en tenim ni idea, en principi voliem anar a una casa rural, però ja etaven totes agafades i una que hem trobat es lluny i cara, o sigui que fianlment ho farem a casa d'uns amics i després potser ens quedem una estona a jugar a la Wii o a cantar al singstar (tenen totes les cònsoles) i com a motl després a fer un beure per Mollerussa, que es on sopem, que el plan d'agafar cotxes aquesta nit no agrada!
BBBnadal:-) xxsta:: xxsta::
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dj. des. 24, 2009 12:27 pm

hola de nou, doncs si Gemma quan convius i/o estàs casat els dies es reparteixen de diferent forma, perquè procures fer com a mínim un a casa de cada un i en comptes d'anar algun dia sols sempre procures d'anar junts allà on sigui xxo.0.o
Nosaltres som de celebrar-la, però com que de moment estem per Barcelona, soparem els dos a casa - com que treballo aquesta tarde ja m'he deixat el sopar preparat i el dinar de demà també (que demà treballo de 9 a 15h!!)- i al no haver de matinar massa demà (normalment entro a les 7h) doncs sortirem amb els amics a fer una copeta... és l'avantatge de poder agafar el metro jejeje que t'oblides del cotxe i si apeteix una copa la pots fer amb calma!! neujor:-)
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 24, 2009 1:06 pm

Ei!

Doncs nosaltres l'any passat que ja vam passar les festes vivint junts, vam decidir que el 24 a la nit la passem amb els seus pares; el 25 al migdia anem a casa meva perquè és un d'aquells dies que ens hi trobem tots, a casa. El 26 no sabem què farem, potser ens quedem a casa nostra. Per cap d'any alternem: l'any passat vam sopar a casa d'ell i aquest toca a casa meva. el dia 1, com que acostumem a sortir el 31, doncs ens quedem a casa i dinem quan ens llevem. Normalment em deixo el dinar preparat el dia abans... Ah! el 5 de gener vénen a sopar els nostres pares a casa i el 6 anem a casa de ma mare.

Avui celebrem la "nit bona" al migdia a casa meva (ja vaig fer ahir els canelons -en tinc per un futimer de dies, me'n van sortir 40!!!-) i ara acabaré de parar la taula. Com que el meu nen arriba a les 15, primer dinarem i després farem cagar el tió, jejeje!!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 24, 2009 1:09 pm

Pel que fa a la sortida de Cap d'any... doncs encara no sabem què farem, però celebrarem l'any nou i una altra cosa... el dia 1 de gener farà dos anys que vivim junts! Sembla mentida... com passa el temps! I a mi que em sembla que era ahir que vam venir a viure aquí...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 24, 2009 2:09 pm

Buniketa que fort!! jo el 1 de gener farà 1 any que vivim junts, jejeje i balanç superpositiu percert!!
Naltres avui ens separem ja que les nostres families celebren molt la nochebuena i la meva apart caguem el tronc de nadal així que jo no puc faltar, em donaría algo...Avui vaig a casa de la meva tieta amb tots tiets i cusins. I dema si que ve ell a casa meva i per sant esteve també a casa dels tiets paterns per pàrt meva, llavors cap dany, any nou a casa d'ell amb la seva famili, i per reis aquest serà el primer any que faré dinaret a casa nostra i vindrà la seva familia... Vaja quin embolic de cases que os he fotut jejejejej

BON NADAL I QUE EL TRONC OS CAGUI DE TOT WAPES

wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 24, 2009 7:13 pm

Per cert, que avans m'oblidat de contar-vos que ahir ja li vaig dir lo de la boda a una de les meves millors amigues sol ho saben dos, i es que estavem les tres sopants i va ser super emocionant, ufff ja no paren de preguntar pero de moment m'agrada ehh veureles ilusionades, ja parlaven de despedida de nose que jejejejejej bueno buenooo que bee dintre de 6 dies ja direm lo de !l'any que be em caso!"

Nenessssss em repeteixoo pero BONES FESTES!!!!
wikiwiki::-) BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 25, 2009 11:31 am

Molt bé, Nuvolet! Felicitats per poder anar explicant-ho, ja... jejejeje d'aquí no res ho direu a la familia d'ell, no? quines ganes, quines ganes!!!!!!

MOOOOLT BON NADAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!

Molts petonets per totes, guapes! M'encanta el forooooooooooooooooo! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. des. 25, 2009 1:30 pm

Hola Noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enhorabona nuvolet per la resposta de les teves amigues!!Buniketa segur que t'han sortit uns canelons BONISSIMS!!!

BON NADAL A TOTES

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dv. des. 25, 2009 8:05 pm

Nuvolet m'alegro de que les teves amigues ja comencin a preparar la despedida!! jajajaja!!! les meves amigues i ma germana ja m'han dit que quan faci la llista de convidats, que faci una altra de paralel·la amb els números de telèfon de tothom per organitzar la despedida, jejeje!!
Nosaltres al setembre fa fer fos anys que convivim i la experiència és més que bona... de fet sempre havíem dit que volíem conviure abans de casar-nos, per tant si la decisió de casar-nos hi és, vol dir que la convivència és genial xx:-D

MOLT BON NADAL A TOTES!!!! Espero que Santa i el Tió us portin moooooolts regaleeeeets!!!! BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » ds. des. 26, 2009 1:25 pm

Hola noies!

Què tal la ressaca nadalenca? Jo m'he portat bé i no he begut ni menjat en excés... fins i tot em sembla mentida! Els canelons van sortir bons, els àpats amb les families genials... i avui, Sant Esteve, dinarem a caseta, tranquil·lets, un platet de sopa (de galets i amb pilota, això sí) i pollastre a la planxa amb verduretes, jejeje... per fer purga!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » ds. des. 26, 2009 5:36 pm

hola, nosaltres no vam poder sucumbir a la temptació de fer i beure'ns una sangria de les meves jajaja!! és que em surt bonísima i no ho dic jo... ho diu tothom que l'ha tastat! Avui tinc al xiquet de guàrdia així que he aprofitat per menjar light que després estarem prop d'una setmana a Lleida i ens afartaran de menjar a tot arreu! Per cert, buniketa m'alegro que et sortissin bons els canelons :-)ok:

com es nota que estem en època de sortir i d'anar de casa en casa eeh? tenim el fòrum abandonat! neu:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dg. des. 27, 2009 9:44 am

Bueno nenes s'ha acabat la primera tanda de festes jejeje fins a cap d'any que hi ha tornarem a ser... balanç: un kg de més ja!!! no pot ser això!!!Per cert el dia de sant esteve ja li vam dir a tots els tiets paterne, tots molt contents quina ilu!!!!!!!
M'encanta dir la noticia!!!!! jejejejee
Noies que tal tot vosaltres???

::bna//
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dg. des. 27, 2009 1:31 pm

Per nosaltres la primera tongada festiva ha anat molt bé... m'encanten aquestes festes! Sí que es nota, sí, que anem de casa en casa i que quan arribem a la nostra o no són hores de connectar-se o en queden poques ganes! jejeje però bueno, veig que poc o molt ens passem alguna vegada per anar veient les novetats...

M'alegro que ja comenceu a dir-ho, nuvolet... i m'alegro encara més que tots reaccionin bé i amb alegria! jejejeje Nosaltres ahir vam dir-li a la nena que ens portarà els anells i sembla que li va fer il·lusió.... ja veurem de cara a la boda, perquè la mare és una mica particular...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dg. des. 27, 2009 3:15 pm

Un petit apunt; l'altre dia em van parlar del fotogra David del Val i he fet un cop d'ull a la seva pàgina web, i m'ha agradat molt el que vist... així que potser li faig una visiteta, mireu la seva pàgina web es aquesta: www.daviddelval.com
xxkiss::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dg. des. 27, 2009 3:20 pm

hola noies, m'alegro que la primera tongada de festes us hagin anat bé i nuvolet m'alegro de que ja ho hagis començat a dir que les reaccions siguin bones! nosaltres aquests dies hem estat treballant els dos, és el que té la sanitat..., però demà tinc festa que aprofitaré per anar a comprar regalets que em falten, treballo dimarts i després vacances fins passat reis!!!
Bona tarde de diumenge a totes!! M'encanta el bon rotllo que es respira en aquest fòrum!!! xx:-D
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 28, 2009 12:55 am

Hola Noies!!!
Doncs si que ja hem passat la primera part de dinars, sopars.... uf uf!! Sembla que no n'hi ha mai prou!!!
Jo no he ni passat aprop de la bàscula, per si de cas marca de lluny!!jejeje!! Tot i que he fet bondat, però és que no es menja igual!
Nuvolet ENHORABONA!!!
Ara ja apunt per cap d'Any, a mi encara hem queda l'última guàrdia de l'any que és el 30, espero que sigui bona i poder descansar que sino el 31, no sé quin Fi d'Any passaré!
::010:: ::010::
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 28, 2009 9:17 pm

Noiesss que us ha segrestat santa claus que no dieu reeee jejejejejej suposo que enfeinadetes no ?? jo també ultiman detalls de cap dany, reis i tal!!! xxkiss::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 28, 2009 11:13 pm

Holaaaaaaaaaa!

Jo encara sóc viva i per Lleida, no me n'he anat a Lapònia, no, jejejeje

vaig una mica de bòlit perquè avui he tingut amb mi la meva neboda a casa i és clar, he estat per ella i no he fet res més. I quan dic res, vull dir res del curset, tampoc. Ai ai ai... em veig corrent, com sempre!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 30, 2009 7:48 pm

Noies!!! Feliç 2010!!! presento que aquest nou any serà un any mooolt mogut per tots els preparatius que ens esperen però alhora moolt feliç perquè el nostre dia estarà mooolt a prop ja i la il·lusió creixerà dia a dia!! Uff què filosòfica m'he posat ara :-)ok:

Demà marxem cap a les Terres de Ponent, dinem a casa dels sogres i soparem a la dels meus pares i després sortirem amb la colla però encara no sabem a on?!! Aquest any improvisació jeje! I vosaltres, ja sabeu què fareu??

Nenes que demà un cop passades les 24h ja podrem dir l'esperat: "ENS CASEM L'ANY QUE VE!!!" neu:-D

::010::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 30, 2009 9:16 pm

Jo amb la colla al poble!!!! si si nenes demà ja cap d'any i passat ja podem dir em caso a l'any que be!!!!! quinaaa iluuuu!!!!! Bueno a les que sortiu dema poseu-se ben guapes i a passar-ho molt requetebé xxkiss:: xxkiss::
::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat