CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: DUNA_BCN » dt. juny 01, 2010 8:29 pm

Can Alzineres on soouuu?¿? això no pot ser!!!

Kasia deixa per cinc minuts de veure les pag de les noves col-leccions de vestits!!! no ens abandonisss!!! jajajajaajjaa
:-))
DUNA_BCN
:: núvia de bronze

Entrades: 1870
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: kasia25 » dc. juny 02, 2010 6:56 pm

jajajajajajjajaa! que bona!!! estic desesperada mirant els vestidets del 2011!!! amb el que m'ha costat no anar a provar-me el denise per por a no arribar a veure les noves col·leccions del 2011 m'ho mereixo, no? ;P
Teniu algunes novetats? ja tens dj duna?
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. juny 02, 2010 7:34 pm

si que t'ho mreixes !! jajjjajjajaa :-)ok:
que va, no tinc dj, ara stic amb les invitacions, avi'am que faig...
*.O.-O*
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dj. juny 03, 2010 1:00 pm

aix si!! tot és una feinada!!! per sort ens les fa DVS i un mal de cap menys, aviam quina idea ens dóna, sinó tenim la idea d'anar al barri gòtic de bcn i fer tipus fotos urbanes i un text ben divertit i apa, a repartir-les!!! jejejeje ens va dir que el truquesim a l'agost x quedar un dia al setembre que encara estarem morenets i fer les fotos! :-)ok:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dj. juny 03, 2010 6:46 pm

les fotos que fan al gótic son molt xules!!! :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dv. juny 04, 2010 1:30 pm

ja t'explicaré!!! que amb les invitacions engegarem la maquinària!!! llavors ja serà un no parar! jejejee *.-o-o.* : ban :
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dv. juny 04, 2010 1:31 pm

per cert, alguna idea pel tex de les invitacions en català? és que he mirat per internet i només en trobo en castellà, i fent la traducció literal no m'acaba de convencer... :-(
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. juny 04, 2010 1:33 pm

uufff, ni idea,quan mi posi t'ho comento :-)ok:
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dg. juny 06, 2010 8:31 pm

guapaaaaaaaaaaas. com ha anar el cap de setmana?¿ tenim novetats? Kasia ja tens hora per alguna botiga de nuvies?¿
DUNA_BCN

EntradaAutor: stellum » dt. juny 08, 2010 5:46 pm

Hola, esto no puede ser tenemos el post avandonado :-eh_:: :-eh_:: . como llevamos todo??
Imatge
stellum
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: kasia25 » dt. juny 08, 2010 10:49 pm

noooo duna! vaig anar ahir a RC x demanar el catàleg i anar mirant i em van dir que per emportarte'l no en tenen, i que nomes tenen avances de coleccions i que fins el setembre res de res, aixi que morros i paciencia, que ja que hi vaig vull provar-me tots els que m'agradin!!! :-)ok:
a veure si l'esterock penja fotillus, que em sembla que es casava aquesta setmana amb el denise!!! estarà preciosa!!!!!! ::love::
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. juny 09, 2010 8:54 am

crec que es casa avui, espero que no plogui a Rubió, sip estarà radiant el vestit es molt macu!!! :-))
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. juny 09, 2010 8:56 am

stellum ha escrit:Hola, esto no puede ser tenemos el post avandonado :-eh_:: :-eh_:: . como llevamos todo??

uooOOOooo como el post ta muerto habló en la cuenta atrás :-( . Novedades no muxas la verdad, esperando a q pase un poco el tiempo para empezar la caza de zapatos y ropa interior *.O.-O*. y tu guapa, como lo llevas?
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » dc. juny 09, 2010 6:33 pm

sabatetes, sabatetes!!!!! jejeje quines t'agraden?? ahir en vaig veure unes al casas de la marca "camilla" que estaven bé, pk tenien el taló bastant gruixudet i eren obertes de davant i eren comodissimes! no en vaig poder estar de provar-me-les i posar al meu novio al costat per assegurar-me que no li passo! jejejeje
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » dc. juny 09, 2010 6:38 pm

no tens fotos ? :star::
DUNA_BCN

EntradaAutor: esterock » dv. juny 11, 2010 2:23 pm

nenaaaaaaaaaaaaaaas!!!! me casé este miércoles!!!!!
todo fue genial....más que genial.....ya sabéis que cogí LGG FOTOGRAFIA...os voy a poner un enlace pq el día siguiente de la boda...osea ayer....colgaron el resumen de la boda!!! espero que os guste...yo estoy encantada!!!!!

http://fotografo-boda.blogspot.com/

el vestido espectacular...todo el mundo me lo decía...era a kasia a quien le gustaba también no????...pruebateloooooooooooo!!!!!

ca n'alzina....bufff.....de 10 nenas....no os preocupeis por nada...ya sé que es una tontería decirlo pq no paras de preocuparte...pero de verdad....fue perfecto...espectacular....y la lluvia me perdonó desde la salida de los novios...que dejó de llover....

la ceremonia en la masía fue preciosa....bueno...mirad las fotos y me decis.....yo creo que todo salió genial!!!!

un beso niñaaaaaaaaaas!!!
Imatge
esterock

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: DUNA_BCN » dv. juny 11, 2010 7:50 pm

esterock ha escrit:nenaaaaaaaaaaaaaaas!!!! me casé este miércoles!!!!!
todo fue genial....más que genial.....ya sabéis que cogí LGG FOTOGRAFIA...os voy a poner un enlace pq el día siguiente de la boda...osea ayer....colgaron el resumen de la boda!!! espero que os guste...yo estoy encantada!!!!!

el vestido espectacular...todo el mundo me lo decía...era a kasia a quien le gustaba también no????...pruebateloooooooooooo!!!!!

ca n'alzina....bufff.....de 10 nenas....no os preocupeis por nada...ya sé que es una tontería decirlo pq no paras de preocuparte...pero de verdad....fue perfecto...espectacular....y la lluvia me perdonó desde la salida de los novios...que dejó de llover....

la ceremonia en la masía fue preciosa....bueno...mirad las fotos y me decis.....yo creo que todo salió genial!!!!

FELICIDADES wapissima!!!
gracias por pasat por aqui, es todo un detalle.
Antes de ver las fotos ya se que estavas guapissima, el vestido es precioso!!!!
la ceremonia dentro tiene que quedar muy bonita!!
en fin, muxas FELICIDADES >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-)
DUNA_BCN

EntradaAutor: kasia25 » ds. juny 12, 2010 12:01 am

dunaaaaaaaa! he anat a novias lour a provar-me el denise, deprés de veure l'esterock no podia deixar de pensar-hi i m'ha encantat!!!!!! m'anava una mica gran el de mostra, però me l'han entrat pk veigues l'efecte i m'ha agradat molt com em quedava!!!! ::love:: m'han assegurat que l'any que ve el seguiran fent, aixi que al setembre hi tornare a provar-me els nous ( a part d'aire también tenen alma novias i n'hi ha un del 2011 que también m'agrada d'alma) i a tornar-me a provar el denise, quines ganetes de tornar-hi!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: DUNA_BCN » ds. juny 12, 2010 12:32 pm

esterock ha escrit:nenaaaaaaaaaaaaaaas!!!! me casé este miércoles!!!!!

Por fin he podido ver el video.
estabas ESPECTACULAR, el novio guapissimo, y las fotos en Can Alzina perfectas, MUCHISIMAS FELICIDADES, y mil gracias por acordarte de nosotras, no sabes cmo nos ha gustado ver el video y ver que tuviste una boda tant bonita
!!!
DUNA_BCN

EntradaAutor: DUNA_BCN » ds. juny 12, 2010 12:34 pm

kasia25 ha escrit:dunaaaaaaaa! he anat a novias lour a provar-me el denise, deprés de veure l'esterock no podia deixar de pensar-hi i m'ha encantat!!!!!! m'anava una mica gran el de mostra, però me l'han entrat pk veigues l'efecte i m'ha agradat molt com em quedava!!!! ::love:: m'han assegurat que l'any que ve el seguiran fent, aixi que al setembre hi tornare a provar-me els nous ( a part d'aire también tenen alma novias i n'hi ha un del 2011 que también m'agrada d'alma) i a tornar-me a provar el denise, quines ganetes de tornar-hi!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Kasia wapa, no m'estranya que t'agradi, es un vestit preciós, sencill i elegant, ho te tot :-)ok: :-))
DUNA_BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant