Autor: Sybil » dt. nov. 23, 2010 3:47 pm

Autor: promisa1 » dt. nov. 23, 2010 11:43 pm

Autor: Mari (MJM) » dj. nov. 25, 2010 6:43 pm

Autor: Pepins » dj. nov. 25, 2010 7:39 pm

Autor: Sybil » dv. nov. 26, 2010 1:29 pm
Pepins ha escrit:ei hola, sóc nova per aki!!!!
no us enfadeu , no em caso a l'octubre!! sino el novembre!!!!!!!aixis k no sereu les últimes, i jo segur k tampoc! segur que n'hi ha alguna més d'iluminada que es volguin casar m fred
![]()
la veritat que llegint els vostres escrits s'apren moltissim de tot el k es necessita i fa falta, k no és poc!
Jo sóc de vic, encara no tenim el lloc triat però si que ja ens estem definint una mica, sobretot per la quantitat de convidats que poden venir!
Si tinc algun dubte, que segur k en tindré, ja us ho faré saber!!
Ah! i enhorabona a totes!!!!!!!!!!
Una abraçada

Autor: Isabeli » dv. nov. 26, 2010 9:02 pm

Autor: Jessjavi » dg. nov. 28, 2010 1:12 am
Pepins ha escrit:ei hola, sóc nova per aki!!!!
no us enfadeu , no em caso a l'octubre!! sino el novembre!!!!!!!aixis k no sereu les últimes, i jo segur k tampoc! segur que n'hi ha alguna més d'iluminada que es volguin casar m fred
![]()
la veritat que llegint els vostres escrits s'apren moltissim de tot el k es necessita i fa falta, k no és poc!
Jo sóc de vic, encara no tenim el lloc triat però si que ja ens estem definint una mica, sobretot per la quantitat de convidats que poden venir!
Si tinc algun dubte, que segur k en tindré, ja us ho faré saber!!
Ah! i enhorabona a totes!!!!!!!!!!
Una abraçada

Autor: Pampita » dg. nov. 28, 2010 1:02 pm
Autor: promisa1 » dg. nov. 28, 2010 5:30 pm

Autor: Pampita » dg. nov. 28, 2010 7:13 pm
.
Autor: Sybil » dl. nov. 29, 2010 8:55 am

Autor: Laurabcn » dl. nov. 29, 2010 8:15 pm
Sybil ha escrit:Muy buenas chicas!!! Pues yo este fin de semana no he parado... El viernes tarde y sábado por la mañana probándome vestidos... Definitivamente me quedaré un modelo de la Sposa!! También estuve hablando con una amiga que es ilustradora y le hemos pedido que nos haga la invitaciónes, así que ya tenemos otra cosa más o menos encaminada..
Además ayer por la mañana habíamos quedado con un fotográfo que también creo que será el que nos quedemos... así que la verdad creo que ha sido un fin de semana bastante productivo!!

Autor: Sybil » dt. nov. 30, 2010 11:24 am
Laurabcn ha escrit:Sybil ha escrit:Muy buenas chicas!!! Pues yo este fin de semana no he parado... El viernes tarde y sábado por la mañana probándome vestidos... Definitivamente me quedaré un modelo de la Sposa!! También estuve hablando con una amiga que es ilustradora y le hemos pedido que nos haga la invitaciónes, así que ya tenemos otra cosa más o menos encaminada..
Además ayer por la mañana habíamos quedado con un fotográfo que también creo que será el que nos quedemos... así que la verdad creo que ha sido un fin de semana bastante productivo!!
Que bién, si que te ha cundido.... eso es ir por faena.
Me alegro.

Autor: Pepins » dt. nov. 30, 2010 9:27 pm
Autor: Javi-Neny » dt. nov. 30, 2010 9:58 pm
Pepins ha escrit:bon nit noies!!!!
Veig que teniu les coses molt clares jaaaaa!!!![]()
Jo no ser ni per on començar!
Hi ha algun guió per seguir per no oblidarnos de cap detall????? jejeje
"wenu" tenim més o menys la gent k vindrà, esperem no ser més de 100 que ja són uns quants!!! masses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
El dia escollit en un dia d'inspiració... és l' 11.11.11 curiós i fácil de recordar no creieu? tot i que es un divendres no ens posen cap problema el lloc on em mirat jejeje i menys el novembre, em la boira i el fred que hi fa per Vic!
Suposo que un cop tens el lloc on fer la celebració ja esterem més traquilets!
Algú és d'Osona???

Autor: promisa1 » dt. nov. 30, 2010 10:57 pm
"wenu" tenim més o menys la gent k vindrà, esperem no ser més de 100 que ja són uns quants!!! masses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
El dia escollit en un dia d'inspiració... és l' 11.11.11 curiós i fácil de recordar no creieu? tot i que es un divendres no ens posen cap problema el lloc on em mirat jejeje i menys el novembre, em la boira i el fred que hi fa per Vic!
Algú és d'Osona???

Autor: dalmuti » dc. des. 08, 2010 8:08 pm
Jessjavi ha escrit:Chicas como tenia un poquillo de tiempo, me he dedicado a poner nuestra fechas!!!jejeje!!! La cosa queda así:
Dolçeta ---------------------- 01/10/2011 (Mas de San Lleí)
j&r01112011 ---------------------- 01/10/2011 (En Lleida)
Jessjavi ---------------------- 01/10/2011 (El Celler de Can Torrens)
Sybil ---------------------- 08/10/2011 (El Lledoner)
Laura bcn --------------------- 14/10/2011 (Can Ribas)
Promisa 1 ---------------------- 22/10/2011 (Ca N' Alzina)
Mari (MJM) ---------------------- 29/10/2011 (Hotel Can Puig)
Isabeli ----------------------- 29/10/2011 (Vil·la Minerva)
Nik1186 ---------------------- ???
dalmuti ... Esperemos que seas de las octubreras del 2011
Si hay alguna modificación ponerlo, vostras mismas si quereis...
No se si añadir algo mas...![]()
Ueeeeeeeeeeeeee!!!!! cuantas octubreras, de aquí al año que viene mas!!!!!
Muchos besitos preciosas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
En Lleida, en el Resquitx de Mollerussa.

Autor: dalmuti » dc. des. 08, 2010 8:25 pm
Algú és d'Osona???

Autor: Pepins » dj. des. 09, 2010 11:00 am
jajaja