Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: Sybil » dt. nov. 23, 2010 3:47 pm

Dolçeta tiene razón, la verdad que te sorprendes a ti misma!! Yo iba buscando algo tiradito, pensando que no me marcara michelín y luego me di cuenta que los que mejor me quedaban eran los estrechitos!!
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: promisa1 » dt. nov. 23, 2010 11:43 pm

Bueno, a ver si es verdad que me queda algo bien. Pero igualmente, esperaré a perder los 9 kilos que me faltan, total despues de perder tantos, no me va de ahi.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. nov. 25, 2010 6:43 pm

Yo no tengo un modelo predilecto asi que espero que mi madre cuando lleguemos a la tienda me vaya aconsejando pk me gustan los de JD del 2010 pero la coleccion 2011 no me acaba de convencer (para mi, eh! que son preciosos), en cambio hay unos Cymbeline muy sencillos que me enamoran, pero como no lo tengo nada claro pues me esperare a febrero que me habre adelgazado un poquitin, que me hace mucha falta. Ademas yo soy muy indecisa y solo tendre fines de semana para mirar vestidos, pero de perdidos al rio si tardo 2 meses pues ire mas justita, pero seguramente en los diseñadores como JD ya empezaran a ver la luz modelos 2012... tengo esa esperanza.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Pepins » dj. nov. 25, 2010 7:39 pm

ei hola, sóc nova per aki!!!!
no us enfadeu , no em caso a l'octubre!! sino el novembre!!!!!!! :-)ok: aixis k no sereu les últimes, i jo segur k tampoc! segur que n'hi ha alguna més d'iluminada que es volguin casar m fred :-)
la veritat que llegint els vostres escrits s'apren moltissim de tot el k es necessita i fa falta, k no és poc!
Jo sóc de vic, encara no tenim el lloc triat però si que ja ens estem definint una mica, sobretot per la quantitat de convidats que poden venir!
Si tinc algun dubte, que segur k en tindré, ja us ho faré saber!!
Ah! i enhorabona a totes!!!!!!!!!!
Una abraçada :-///:
Pepins

Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 5:31 pm

EntradaAutor: Sybil » dv. nov. 26, 2010 1:29 pm

Pepins ha escrit:ei hola, sóc nova per aki!!!!
no us enfadeu , no em caso a l'octubre!! sino el novembre!!!!!!! :-)ok: aixis k no sereu les últimes, i jo segur k tampoc! segur que n'hi ha alguna més d'iluminada que es volguin casar m fred :-)
la veritat que llegint els vostres escrits s'apren moltissim de tot el k es necessita i fa falta, k no és poc!
Jo sóc de vic, encara no tenim el lloc triat però si que ja ens estem definint una mica, sobretot per la quantitat de convidats que poden venir!

Hola Pepins!!
Moltes felicitats pel teu casament!! Doncs si la veritat es que s'apren molt!! Si tens qualsevol pregunta tu llençala que aquí ja anirem contestant!!

benvingudaaaaaaa
Imatge
Sybil

EntradaAutor: promisa1 » dv. nov. 26, 2010 6:21 pm

Felicitats pepins.
Imatge
promisa1

EntradaAutor: Isabeli » dv. nov. 26, 2010 9:02 pm

Hola guapas,como se presenta el finde??que ganas tenia de que llegará esta semanita porq tenía de trabajo!!!!por finnnnnn!!!!!!!
Antes de nada, benvinguda Pepins!!quin dia de novembre vols casar-te??quins restaurants vols mirar??ja ens explicaras!!!!
Hoy hablaba con mi madre de ir a mirar vestidos y seguramente que me espere a Enero también...yo también deberia adelgazar, dejé de fumar hace tres meses y no paro de comer!!!deberia ponerme pero me da un palo, además ahoraq llega navidad y uffffff!!!!no creo que pueda...que luego nos quedan 10 meses por delante!!!yo esque a dieta aguanto nada, un par de meses como mucho!!!
Yo sigo liada con el fotógrafo...este finde no vamos a ver ninguno pero espero que despues del puente nos decidamos de una vez.....
Vosotras que tal?''algun movimiento??invitaciones??alguna más con vestido???
Que paseis un super finde guapas!!!!!!!!!!!
Imatge
Isabeli
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: Jessjavi » dg. nov. 28, 2010 1:12 am

Pepins ha escrit:ei hola, sóc nova per aki!!!!

Muchisimas felicidades Pepins!!!! Aunque te cases en noviembre, entra todas las veces que quieras, así nos vas contanto que tal todo!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
Jessjavi

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 12:59 pm

EntradaAutor: Pampita » dg. nov. 28, 2010 1:02 pm

JOOOOOOOO que pasada com ha crescut el grup...jkajkaakajka!!!! Feia moltissim temps que no entrava y només hi havien dues conversacions la de mar MJM y la meva jajaajajaa!!! com ha cambiat la cosa, que tal noies!!??? jo també em caso l'1 d'octubre, a can Alzina, l'esglesia a Santa Maria a Igualada, els fotografs DVS, y desde aquest cap de setmana JA TINC VESTIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!! Que wayyyyyyyyyyyyy!!!!! m'encantaaaa, ja ho se que quedava molt, jo volia anar al març pero me germana em va dir per adelantar-ho perque está en estat i li toca al febrer o sigui que la cosa ja esta fetaaaaa.... quina emocio!!!! m'encantaaa que bonic!!!!
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. nov. 28, 2010 5:30 pm

Pampita, podias poner alguna fotillo? te has codigo alguna rebeca o algo para tapar los brazos.
Imatge
promisa1

EntradaAutor: Pampita » dg. nov. 28, 2010 7:13 pm

Pues rebeca no, llevo velo y es suficiente lo complementa muy bien el vestido, la verdad es que es impresionante el efecto que tiene todo en conjunto...uouuuu!!! cuando me lo probé me emocioné y todo joooo que pasada!! que ganas tengo que llegue el día de la prueba pero hasta julio no me toca nada o sea que a esperar...jejejeje :-( .
Ahora lo que estoy mirando son zapatos, porque los que tenían no me convencían... pero no se chicas si me pudierais dar ideas os lo agradecería un montón, me gustan con tacón y algo extremados, haber no una exageración pero algo con encaje o piedrecitas...no se decirme guapas!!!!
Pampita

Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 6:25 pm

EntradaAutor: Sybil » dl. nov. 29, 2010 8:55 am

Muy buenas chicas!!! Pues yo este fin de semana no he parado... El viernes tarde y sábado por la mañana probándome vestidos... Definitivamente me quedaré un modelo de la Sposa!! También estuve hablando con una amiga que es ilustradora y le hemos pedido que nos haga la invitaciónes, así que ya tenemos otra cosa más o menos encaminada..
Además ayer por la mañana habíamos quedado con un fotográfo que también creo que será el que nos quedemos... así que la verdad creo que ha sido un fin de semana bastante productivo!!
Imatge
Sybil

EntradaAutor: Laurabcn » dl. nov. 29, 2010 8:15 pm

Sybil ha escrit:Muy buenas chicas!!! Pues yo este fin de semana no he parado... El viernes tarde y sábado por la mañana probándome vestidos... Definitivamente me quedaré un modelo de la Sposa!! También estuve hablando con una amiga que es ilustradora y le hemos pedido que nos haga la invitaciónes, así que ya tenemos otra cosa más o menos encaminada..
Además ayer por la mañana habíamos quedado con un fotográfo que también creo que será el que nos quedemos... así que la verdad creo que ha sido un fin de semana bastante productivo!!

Que bién, si que te ha cundido.... eso es ir por faena.
Me alegro.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: Sybil » dt. nov. 30, 2010 11:24 am

Laurabcn ha escrit:
Sybil ha escrit:Muy buenas chicas!!! Pues yo este fin de semana no he parado... El viernes tarde y sábado por la mañana probándome vestidos... Definitivamente me quedaré un modelo de la Sposa!! También estuve hablando con una amiga que es ilustradora y le hemos pedido que nos haga la invitaciónes, así que ya tenemos otra cosa más o menos encaminada..

Que bién, si que te ha cundido.... eso es ir por faena.
Me alegro.

Vaya al menos lo intentamos... cuanto menos nos quede por hacer mejor... así uno no se estresa tanto cuando se acerca la fecha...
Imatge
Sybil

EntradaAutor: Pepins » dt. nov. 30, 2010 9:27 pm

bon nit noies!!!!
Veig que teniu les coses molt clares jaaaaa!!! :-)
Jo no ser ni per on començar!
Hi ha algun guió per seguir per no oblidarnos de cap detall????? jejeje
"wenu" tenim més o menys la gent k vindrà, esperem no ser més de 100 que ja són uns quants!!! masses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

El dia escollit en un dia d'inspiració... és l' 11.11.11 curiós i fácil de recordar no creieu? tot i que es un divendres no ens posen cap problema el lloc on em mirat jejeje i menys el novembre, em la boira i el fred que hi fa per Vic!

Suposo que un cop tens el lloc on fer la celebració ja esterem més traquilets!
Algú és d'Osona???
Pepins

Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 5:31 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. nov. 30, 2010 9:58 pm

Pepins ha escrit:bon nit noies!!!!
"wenu" tenim més o menys la gent k vindrà, esperem no ser més de 100 que ja són uns quants!!! masses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

El dia escollit en un dia d'inspiració... és l' 11.11.11 curiós i fácil de recordar no creieu? tot i que es un divendres no ens posen cap problema el lloc on em mirat jejeje i menys el novembre, em la boira i el fred que hi fa per Vic!

Algú és d'Osona???

Seguir un guió? Això és una mica impossible. Jo al març-abril vaig decidir que volia casar-me abans de que acabés l'any 2010 i ho vam fer el passat mes d'octubre. :-))
El primer que jo vaig fer va ser encarregar el meu vestit perque com et demanen uns 6 mesos d'antelació per el tema de les proves, doncs anava molt justa de temps. Després vam escollir restaurant i a continuació el meu marit va encarregar el seu traje.
Un consell = quantes més coses pogueu avançar ara, més tranquils anireu les setmanes prèvies al casament. Ho dic per experiència!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: promisa1 » dt. nov. 30, 2010 10:57 pm

Algú és d'Osona???

Una fecha muy bonita, nosotros empezamos el 1-1-2001 y siempre me ha hecho gracia la fecha, ademas lo que tu dices, facil de recordar.
Imatge
promisa1

EntradaAutor: dalmuti » dc. des. 08, 2010 8:08 pm

Jessjavi ha escrit:Chicas como tenia un poquillo de tiempo, me he dedicado a poner nuestra fechas!!!jejeje!!! La cosa queda así:

Dolçeta ---------------------- 01/10/2011 (Mas de San Lleí)
j&r01112011 ---------------------- 01/10/2011 (En Lleida)
Jessjavi ---------------------- 01/10/2011 (El Celler de Can Torrens)
Sybil ---------------------- 08/10/2011 (El Lledoner)
Laura bcn --------------------- 14/10/2011 (Can Ribas)
Promisa 1 ---------------------- 22/10/2011 (Ca N' Alzina)
Mari (MJM) ---------------------- 29/10/2011 (Hotel Can Puig)
Isabeli ----------------------- 29/10/2011 (Vil·la Minerva)
Nik1186 ---------------------- ???
dalmuti ... Esperemos que seas de las octubreras del 2011

Si hay alguna modificación ponerlo, vostras mismas si quereis...
No se si añadir algo mas... :-/
Ueeeeeeeeeeeeee!!!!! cuantas octubreras, de aquí al año que viene mas!!!!!
Muchos besitos preciosas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Hola!! Con un poco de retraso y ahora que ya hemos mirado unos pocos sitios, por fin nos hemos decidido y puedo decir que nos casamos el 15 de Octubre!! Yujuu!!! Jejeje :-///: En Lleida, en el Resquitx de Mollerussa.
Voy a pasarme por el post de Bodes a Lleida, jejej, pero me activo en este post porque por fecha van a venir muy bien ideas y consejos!!
Felicidades a todas!!! >.-<:
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: dalmuti » dc. des. 08, 2010 8:25 pm

Algú és d'Osona???

Hola! Doncs a mi com a guió m'agrada molt aquestes dues pàgines, perquè estava súper perduda (ara amb el foro ja no! jejej) i em va desestressar el pensar: vale, falta un any, sol he de buscar restaurant i església i després fins al cap de x mesos estic tranquila...es que tinc molta feina aquest any, i encara que la boda em fa molta il.lusió, no vull que em faci perdre més temps del necessari, els preparatius. Te les empego:

http://canarias.preboda.com/muku/servle ... amUniv=126

http://www.miboda.com/

A veure si et serveixen! :-)
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: Pepins » dj. des. 09, 2010 11:00 am

moltissimes gracies dalmuti!!!!!!!!!!!!
es perfecte!!! jejeje