Pero bueno, mejor que ellos estén tranquilos así no nos ponen más nerviosas a nosotras, sino eso podría ser un caos total!!!

Autor: JesusyBerta » dv. jul. 30, 2010 9:13 am

Autor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 9:19 am

Autor: JesusyBerta » dv. jul. 30, 2010 9:23 am
marsal75 ha escrit:la verdad es que si.. que a veces estan mejor calladitos. Anoche, estavamos en la cama y yo quería ver una serie en la tele, pues dale que si los anillos esto, que si el viaje, que si las mesas a quien sentamos con quien, que si la despedida de soltero.... realmente nosotras tambien podemos llegar a ser tan cansinas?

Autor: geisha » dv. jul. 30, 2010 9:29 am

Autor: Lanati » dv. jul. 30, 2010 9:52 am

Autor: letse » dv. jul. 30, 2010 1:56 pm
aairinn ha escrit:Mira, jo estic igual Letse. Aquesta setmana he mirat tots els restaurants que ens agradaven i a les nits li transmetia a ell la informació. Ahir a la nit, quan estàvem al sofà, vam estar parlat de la meva eficiència buscadora i ell em deia que ja ho sabia, que a mi quan se'm posava algo al cap no perdia el temps. Encara no s'ha fet a la idea de que hem decidit casar-nos i jo ja ho tinc tot encaminat, som diferents... La setmana vinent tancarem data i restaurant i l'altra marxem de viatge, diu que quan tinguem això ell s'oblida del casament fins a finals d'any, i jo estaria parlant tot el dia del mateix, jajjajaj
Jo marxo demà cap a França a passar-hi uns dies i estic entre el forum i les maletes :P
Autor: snake35 » dv. jul. 30, 2010 4:51 pm
marisergi ha escrit:Noies, aquest és el post pq us desafogueu una mica.![]()
Creieu que ells s'impliquen i s'involucren tant com nosaltres? A nosaltres, que ens queda un anyet (o menys) i estem histèriques amb els preparatius...creieu que ells ho porten igual?
Quines són les reaccions i frases dels vostres respectius que us treuen de polleguera?Ara és el moment de desafogar-nos i aplicar aquell refran que diu..."Mal de muchos, consuelo de tontos!"
S'obre tandaaaaaaa!!!

Autor: marsal75 » dv. jul. 30, 2010 5:57 pm

Autor: marisergi » dl. ago. 02, 2010 3:38 pm

Autor: marsal75 » dl. ago. 02, 2010 3:53 pm

Autor: Mari (MJM) » dl. ago. 02, 2010 8:11 pm

Autor: cris85 » dc. ago. 04, 2010 11:39 pm

Autor: marisergi » dj. ago. 05, 2010 8:48 am

Autor: JesusyBerta » dj. ago. 05, 2010 9:39 am

Autor: marsal75 » dj. ago. 05, 2010 10:02 am

Autor: montse_87 » dt. ago. 10, 2010 9:41 am
Autor: BIXITO84 » dc. set. 01, 2010 11:04 pm

Autor: cadui » dt. set. 07, 2010 12:10 pm
així que veient el passotisme general dels nois, aprofitaré que el meu s'ha posat les piles

Autor: Crisxyz » dt. set. 07, 2010 12:16 pm
cadui ha escrit:doncs jo he de dir que fins fa no res, la que tirava del carro era jo... ell s'interesava i si li demanava ajuda, m'ajudava però no tenia iniciativa. Però des de que s'ha comprat el seu vestit (a finals d'agost) he de dir-vos que ha canviat!!! Ara no hi ha dia que no em parli del tema boda, m'ajuda per iniciativa pròpia i diu que de la organització del viatge s'ocupa ell!!! va ser increíble perquè quan va tornar d'encarregar el seu vestit venia super emocionat i tota l'estona em deia "que ens casem!!! que el nuvi sóc jo!!! mare meva, 8 mesos!!!!" jajajaja!així que veient el passotisme general dels nois, aprofitaré que el meu s'ha posat les piles
![]()