Autor: ISTAR82 » dt. gen. 12, 2010 1:42 pm
FELICITAAAAAAAAAAAAAAATS A TOTES!!! Em colo al vostre post,jejejeje...jo em caso el 13 /03/2010...en 2 mesos!!! però si necessiteu algun consell o lo que sigui per això estem, ja que jo he passat lo que passeu vosaltres ara mateix.
Mireu jo em caso a l'Ajuntament de Lleida i per les qui es casin allí i no hagin vist la sala, es espectacular, molt bonica així que tranquiles.
Si mireu restaurants, n'hi ha un de molt xulo a Les Borges Blanques que es diu la Masia de les Garrigues o algo així i es molt maco, el que està molt bé de preu es Masia Salat també i el Petit Català. Nosaltres ho fem a La Masia del carrer democràcia,ja que sempre he tingut molt bones referències, tenen molta experiència en bodes i son super meticulosos per a que no falli res...estic molt tranquila. Després si que potser no té jardí, però jo opino que per les que sou més pràctiques , que ja les fotos les fan fora en jardins ,etc...i total al jardí hi esteu una estona i després us passareu tota la boda a la carpa...això va a gustos es una opinió,la Prats m'han dit bastantes queixes ja que la jefa es una mica tiquismiquis i segon lo que vulgueu fer a lo millor no us deixa fer-ho perquè es poc " glamurós ", el tracte per mi és bàsic i que et deixin fer la boda a la teva manera ja que serà el vostre dia. Intento ajudar.
Que més : ah! mireu fotògraf fora d'aquí, jo l'he agafat a Hospitalet de Llobregat, el treball que fan és de la mateixa qualitat que els que et demanen 3000 o 4000 euros però amb la diferència que es més barat ( bé aquest any tenen ofertes, es pregunta-ho ), jo tinc 1 hora de video, les fotos, àlbum de 35 ( que son 70 pàgines ) pàgines, 1 blue ray, 4 DVD amb les fotos,1 DVD amb la gravació ( ja amb muntatge fet ), 1DVD amb tot lo gravat,foto ràpida al restaurant , i un munt de coses més...i el preu d'aquest any 1195 euros la primera boda ( només en fan 2 per dia ) i 1595 crec, la segona. Nusé si alguna us interesa, i si busqueu bé en trobareu de bons igual i econòmics...Bé si voleu ajuda o el que sigui, aquí estic.
Petons a totes.