BODES LLEIDA

un gran any!

LA BOSCANA

EntradaAutor: Abrils » dj. gen. 28, 2010 1:46 pm

Hola, acabo d’incorporar-me al fòrum i veig que això pot ser una eina molt útil per preparar tot el que ens espera: restaurant, flors, detalls.... la nostra boda serà al 2011, a principis d’estiu, i ens estem mirant el restaurant La Boscana, si algú hi ha anat em podria fer cinc cèntims de la seva experiència, sobretot gastronòmica, ja que per les fotos ja es veu que és un lloc genial, gràcies i enhorabona a tots i totes!
Abrils

Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 5:57 pm

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dj. gen. 28, 2010 2:07 pm

Hola I benvinguda Abrils!!!! aquí tens algunes novies de Lleida del 2011 per ajudar-te en lo que sigui!!! De moment dir-te que mai he anat a la Boscana però que si que he estat al Resquitx (son dels mateixos si no m'equivoco) i el menja molt be, em va agradar molt la veritat!!!
Bueno ja ens aniràs contant mes cosetes!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dj. gen. 28, 2010 3:28 pm

benviguda al fòrum abrils i enhorabona pel vostre casament! jo no hi he estat mai a la Boscana però tinc una amiga que hi va anar l'any passat a la boda d'un familiar seu i van sortir super contents, em va dir que es menja fenomenal, però desconec quin dels menús devien escollir els nuvis...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dj. gen. 28, 2010 4:25 pm

abril jo hem vaig casar a la boscana, ja t´he respost per privat.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 28, 2010 5:13 pm

Abrils... benvinguda al foro de les lleidatanes i moooooooooooltes felicitats pel teu casament!

De la Boscana només n'he sentit coses bones, però no hi he estat mai... Sembla una bona elecció!!!!

Passa't també pel post de les dates de les lleidatanes. Sembla que cada cop som més! Que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. gen. 30, 2010 1:41 pm

Hola Abrils i la resta! Benvinguda!!!!!

doncs la boscana pel qeu fa tema a qualitat, no hi ha massa queixa amb el menjar, jo crec que les quexies hi són a l'hora dels preus i tractes...; tampoc et puc dir gran cosa, jo personalment no hi he tractat mai per fer cap event especial. Però és la rumorologia del poble (Mollerussa) tot i que actualment diuen que molt millor que el seu fervent competidor a nivell local.

No sé si t'ajudo gaire.

Que tal al resta? el cap de setmana os va bé??
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. gen. 30, 2010 9:20 pm

Nenessssssssssssssss!!! Accepto soborns!!! HE VIST UNA COL·LECCIO QUE TREU SANT PATRICK PER LA PRIMAVERA DEL 2010!!!!!!! esas noviaaaaaaaaaaas!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cadui » ds. gen. 30, 2010 9:45 pm

i quina col·lecció és aquesta nuvia2010??? jajajaja!! ostres nena us queda res i menos eeeh??!! conta'ns conta'ns, com van els nervis dels últims preparatius???

Gemma el finde de moment bé. Avui hem anat a veure l'hotel Diagonal Port que era el que més ens agradava dels que teníem pressupostats i la veritat és que molt bé. L'únic les cadires que les hem trobat cutrilles... però parlarem amb la noia a veure si ens les poden forrar o algo... de totes formes anirem a veure el segon que teníem a la llista per no quedar-nos amb l'únic que em vist i així poder contrastar, però vaja que té paperetes!

I aquesta nit toca sortir de festa per Gràcia amb la colla!! vosaltres què tal? com va el finde??
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dg. gen. 31, 2010 12:13 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenessssssssssssssss!!! Accepto soborns!!! HE VIST UNA COL·LECCIO QUE TREU SANT PATRICK PER LA PRIMAVERA DEL 2010!!!!!!! esas noviaaaaaaaaaaas!!!!!

FOTOS FOTOS FOTOS FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dg. gen. 31, 2010 5:19 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenessssssssssssssss!!! Accepto soborns!!! HE VIST UNA COL·LECCIO QUE TREU SANT PATRICK PER LA PRIMAVERA DEL 2010!!!!!!! esas noviaaaaaaaaaaas!!!!!

Pero es la del 2011????!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. gen. 31, 2010 6:00 pm

La treuen per la primavera daquest any, moltes foreres del 2010 no crec que tinguin temps a triarnen cap!!! Pero les del 2011 si :) Mai havien tret una colleccio a la primavera, es el primer cop :-) Mes endavant treuran lavanç de colleccio 2011 i al setembre la colleccio del 2011
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: buniketa » dg. gen. 31, 2010 9:47 pm

nuvia2010 ha escrit:La treuen per la primavera daquest any, moltes foreres del 2010 no crec que tinguin temps a triarnen cap!!! Pero les del 2011 si :) Mai havien tret una colleccio a la primavera, es el primer cop :-) Mes endavant treuran lavanç de colleccio 2011 i al setembre la colleccio del 2011

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo em pensava que era l'avenç de la col·lecció del 2011! Així doncs, vols dir que treuran novetats 3 vegades els de San Patrick? Al maig del 2010 (col·lecció Primavera 2010), avanç col·lecció 2011 (també era al maig, no?) i col·lecció oficial i definitiva 2011?

Saps si altres cases també ho fan? O només aquesta?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. gen. 31, 2010 10:11 pm

buniketa ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:La treuen per la primavera daquest any, moltes foreres del 2010 no crec que tinguin temps a triarnen cap!!! Pero les del 2011 si :) Mai havien tret una colleccio a la primavera, es el primer cop :-) Mes endavant treuran lavanç de colleccio 2011 i al setembre la colleccio del 2011

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo em pensava que era l'avenç de la col·lecció del 2011! Així doncs, vols dir que treuran novetats 3 vegades els de San Patrick? Al maig del 2010 (col·lecció Primavera 2010), avanç col·lecció 2011 (també era al maig, no?) i col·lecció oficial i definitiva 2011?

Saps si altres cases també ho fan? O només aquesta?

A la meva tieta nomes li han passat els de Sant Patrick per la botiga :) Per aixo ho se :) sino res de res
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: buniketa » dg. gen. 31, 2010 10:15 pm

ja, ja m'he pensat que era per lo de la botiga de la teva tieta, però per si li havien arribat notícies d'altres dissenyadors, imagino que deu tenir vestits d'altres cases a part dels Sant Patrick... era curiositat, més que res...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. feb. 01, 2010 10:59 pm

La botiga de la teva tieta, nuvia 2010? Quina és? Jo es que amb això dels vestits encara vaig super perduda, hem pensava esperar-me a la col·lecció de l'Octubre!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. feb. 02, 2010 1:22 pm

Noies mireu!!! els avenços de les coleccions del 2011 ja començen a ensenyar el nasset!!! *.-o-o.* >.-<:

Imatge
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 02, 2010 1:50 pm

Aix! Quins nervis! Només de veure-ho ja m'he posat nerviosa!

jejejejeje

Per cert, Nuvolet, tu que has estat a París... quan un restaurant indica que es necessita vestit formal, fins a quin punt de formalitat? Pot ser una pregunta tonta, però... Per mi és fàcil, perquè et poses un vestit negre i ja està, però m'imagino que per a ell vol dir res de texans... però sense americana, no? Per exemple, uns pantalons no texans i una camisa o un jersei?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. feb. 02, 2010 2:06 pm

Buniketa, sobre lo de París, jo crec que sobretot res de xandals, kets i tal... arregladets, que tampoc vol dir vestit de llarg de festa.

I si nenes quins nervis jo crec que a la primavera ja haurem fet un cop d'ull per internet a moltes de les col.leccions del 2011!!!! :-))
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 02, 2010 2:45 pm

Sí, en això pensava... ja et dic que per les noies és més fàcil... un vestidet d'aquests negres fins al genoll, ni que sigui de cotó o algo així, ben senzillet... i ja vas formal. Ja pensava que no cal anar de tiros largos, tampoc...!

Pel que fa als vestits... se suposa que al maig surt l'avanç de temporada, així que ja estarem engaxades a les webs per veure què és el que més ens agrada...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. feb. 02, 2010 2:54 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:La botiga de la teva tieta, nuvia 2010? Quina és? Jo es que amb això dels vestits encara vaig super perduda, hem pensava esperar-me a la col·lecció de l'Octubre!

www.boutiquelanovia.com
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat