Junio 2011

un gran any!

Re: Junio 2011

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 3:39 pm

A POR LOS 300!!!!!!!
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 3:40 pm

LOS TENGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!1 >.-<: *.-o-o.* :-)ok: :mu:: : ban : :-///: ale ya estoy agusto jijiji
Dreams0411

EntradaAutor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 4:59 pm

eritrea84 ha escrit:yo tengo unas ganad de tener cuenta atras....puff y ame queda poquito!!!

No te queda nada!!!! Ánimos!!!!!
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 5:01 pm

Rosa82 ha escrit:Vane FELICIDADES por la cuenta atrás *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Gracias Rosa!!!!
Imatge
VaneMenorca

EntradaAutor: pitukabcn » dj. oct. 14, 2010 5:45 pm

Pues nosotros cogimos Junio más o menos por las mismas razones que Dreams!!! festivo el día anterior, ya empieza hacer calorcito.... y bueno pq se supone que ya estaré libre de la universidad..... en principio una semana antes habré terminado el ultimo examen...
OS PODÉIS IMAGINAR LO NERVIOSA QUE ESTARÉ???????????????????????????????????????????????????????????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh
Imatge
pitukabcn
:: núvia rookie

Entrades: 92
Membre des de: dg. maig 02, 2010 8:08 pm

EntradaAutor: Fancy » dj. oct. 14, 2010 7:18 pm

Ah si??? Son las mismas?? Que bien!!!!! Y de donde has comprado las botellitas?? Y como haras el pergamino?? Yo el pergamino he pensado coger folios de color plateado que he visto en una papelería de aqui y hacer de cada uno dos invitaciones... Tu como los haces?? Aiiixxx, que bien!!!! Así me puedes ayudar un poquito!!!! Gracias!!!![/quote]

Hola Vane, pues el tema botella me ha costado mucho conseguir una, ya que no daba con ninguna que me gustara, y quería que la botella luego la pudieran utilizar, así que he cogido una botella de agua, de cristal transparente, asi luego pueden poner agua y utilizarla para rellenar. El pergamino, finalmente no le hare, será una hoja enrollada, hice una prueba con una hoja roja, pero no me quedaba bien, y finalmente lo hare en blanco, sino encuentro otra hoja más bonita, ya que dentor tiene un dibujo y quiero que se vea bien, ya que es muy importante para nosotros, haber si me espabilo y lo enseño. :-))
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 7:21 pm

pitukabcn ha escrit:Pues nosotros cogimos Junio más o menos por las mismas razones que Dreams!!! festivo el día anterior, ya empieza hacer calorcito.... y bueno pq se supone que ya estaré libre de la universidad..... en principio una semana antes habré terminado el ultimo examen...
OS PODÉIS IMAGINAR LO NERVIOSA QUE ESTARÉ???????????????????????????????????????????????????????????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ke bonico nuestro dia madreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mu::
Dreams0411

EntradaAutor: Fancy » dj. oct. 14, 2010 7:22 pm

Nosotro cogimos Junio, porque es un mes bonito y por el tema del frio y calor, ya que este tema le tenia muy preocupado a mi futuro, para no agoviarse con el traje, jeje, y el 18 porque es un número bonito, nosotros el 18 agosto del 2007 fue cuando nos fuemos a vivir juntos, así que mejor número. :-))
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: kittysan » dj. oct. 14, 2010 8:07 pm

pues nosotros elegimos el 24 de junio porque era San Juan y Viernes así la gente tiene dos dias para recuperarse peró no pensé en que está todo cerrado incluido peluquerías así que a la gente le he echo un poco de put..... pero ya hemos hablado con tres peluqueras que conocemos y de momento dicen que abriran para los invitados, menos mal que una de mis mejores amigas es mi peluquera y maquilladora y conmigo no hay problema :star::
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: pdmc » dj. oct. 14, 2010 8:14 pm

Hola noies
Com ho porteu? A mi em porta de cap el tema de la perruqueria i el maquillatge. Com que ens casem a la tarda-vespre no trobo cap perruqueria que obrin el dissabte al migdia o a la tarda (a part de les dels centres comercials que em queden molt lluny de casa)
Que et vinguin a casa he vist que costa uns 300 euros (a part de l'Eva Sanz en coneixeu alguna altra?) i avui he descobert una web que et venen a casa www.peluencasa.com i el maquillatge,el pentinat i les proves et cobren 150 euros. En teniu referències? és que costa la meitat de preu que les altres i no sé si és fiable. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies
pdmc

Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 07, 2010 7:38 am

EntradaAutor: Rosa82 » dj. oct. 14, 2010 8:59 pm

pdmc ha escrit:Hola noies
Com ho porteu? A mi em porta de cap el tema de la perruqueria i el maquillatge. Com que ens casem a la tarda-vespre no trobo cap perruqueria que obrin el dissabte al migdia o a la tarda (a part de les dels centres comercials que em queden molt lluny de casa)
Que et vinguin a casa he vist que costa uns 300 euros (a part de l'Eva Sanz en coneixeu alguna altra?) i avui he descobert una web que et venen a casa http://www.peluencasa.com i el maquillatge,el pentinat i les proves et cobren 150 euros. En teniu referències? és que costa la meitat de preu que les altres i no sé si és fiable. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies

Hola!!
Però per quina zona busques?

Pq jo les perruqueries que coneixo obren, sinó és tot el dia... dissabte a les 3 de la tarde estan obertes....
Jo es que confio molt en la meva perruquera,i més per aquest dia!.. sempre que necesito que hem maquillin també vaig a ella, ho fa super bé i és molt actual!
Rosa82

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 9:14 pm

Fancy ha escrit:Ah si??? Son las mismas?? Que bien!!!!! Y de donde has comprado las botellitas?? Y como haras el pergamino?? Yo el pergamino he pensado coger folios de color plateado que he visto en una papelería de aqui y hacer de cada uno dos invitaciones... Tu como los haces?? Aiiixxx, que bien!!!! Así me puedes ayudar un poquito!!!! Gracias!!!!

Hola Vane, pues el tema botella me ha costado mucho conseguir una, ya que no daba con ninguna que me gustara, y quería que la botella luego la pudieran utilizar, así que he cogido una botella de agua, de cristal transparente, asi luego pueden poner agua y utilizarla para rellenar. El pergamino, finalmente no le hare, será una hoja enrollada, hice una prueba con una hoja roja, pero no me quedaba bien, y finalmente lo hare en blanco, sino encuentro otra hoja más bonita, ya que dentor tiene un dibujo y quiero que se vea bien, ya que es muy importante para nosotros, haber si me espabilo y lo enseño. :-))[/quote]

Ah si??? Y las botellas las has comprado por internet? Nosotreos hemos mirado en www.juvasa.com y la verdad es que hay uno o dos modelos que nos han gustado, pero no sé si son muy caros, cada uno nos sale por casi un euro, y con los gastos de envío a Menorca 1.15, como lo ves??

Y lo del pergamino no sé si lo haremos, creo que cogeremos unas hojas de color plateado, muy sencillas y en ellas pondremos lo que es la iunvitación en sí.

Las conchas de fuera serán probablemente estrellitas de mar pequeñas, que por ebay salen muy bien.

Lo que no tenenmos claro es cómo atarlas y con qué tipo de lazo hacerlo.
Imatge
VaneMenorca

EntradaAutor: pdmc » dv. oct. 15, 2010 7:32 am

Gràcies per respondre Rosa 82
jo busco per la zona de la sagrada familia i fa relativament poc que hi visc i no tinc cap perruqueria on tingui confiança. He estat mirant i com a molt tanquen a les 2. I pel pentinat no m'importa massa, però el maquillatge no m'aguantarà fins a les 7. Si en sabeu d'alguna que estigui oberta fins més tard em faríeu un favor. És que pagar més de 300 euros perquè em vinguin a casa és una mica massa per la meva economia i els de www.peluencasa.com si no tinc referències em fa por arriscar-me
Gràcies
pdmc

Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 07, 2010 7:38 am

EntradaAutor: kittysan » dv. oct. 15, 2010 8:37 am

pdmc ha escrit:Hola noies
Que et vinguin a casa he vist que costa uns 300 euros (a part de l'Eva Sanz en coneixeu alguna altra?) i avui he descobert una web que et venen a casa http://www.peluencasa.com i el maquillatge,el pentinat i les proves et cobren 150 euros. En teniu referències? és que costa la meitat de preu que les altres i no sé si és fiable. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies

En la feria de novios de hace dos semanas en el Moll de la Fusta con el stand de guianupcial estavan What Image? maquillando a las chicas que dejaban mensajes y la verdad que hablaban muy bien de ellas, tienen página web por si quieres entrar y pedir presupuesto porque no tengo ni idea de lo que cuestan.
A ver si tienes suerte :-)ok:
Imatge
kittysan

Entrades: 900
Membre des de: dl. març 08, 2010 10:25 am

EntradaAutor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:48 am

pdmc ha escrit:Gràcies per respondre Rosa 82
jo busco per la zona de la sagrada familia i fa relativament poc que hi visc i no tinc cap perruqueria on tingui confiança. He estat mirant i com a molt tanquen a les 2. I pel pentinat no m'importa massa, però el maquillatge no m'aguantarà fins a les 7. Si en sabeu d'alguna que estigui oberta fins més tard em faríeu un favor. És que pagar més de 300 euros perquè em vinguin a casa és una mica massa per la meva economia i els de http://www.peluencasa.com si no tinc referències em fa por arriscar-me
Gràcies

Els de what image a mi em van maquillar pel video de guia nupcial a la pasada fira i molt bé! el presu de maquillatge i pentinat son 290 euros. Em van donar un paper on ho posa. La unica pega que hi trobo jo és que son de sabadell i entren 3 proves i has danar a sabadell a fer-les; després, el dia del casament et venen a casa.
Jo potser els truco pero em tira enrere que perdre molt de temps anant a sabadell cada cop que tingui prova..
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:48 am

Dreamss jejejeje has passat la barrera del 300 ueeeeeee
Imatge
dory

EntradaAutor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:51 am

Neniiiis aquest mati lhe usat per anar al registre civil per obrir lexpedient!!! MHAN DONAT HORA PEL 9 DE NOVEMBRE!!!!! Ueee la cosa tira endevant! no us preocupeu qui encara no hagi fet paperassa, la noia mha dit que vaig sobrada de temps ( parlo del registre civil de barcelona ehh) i tot allo de que si caducan los papeles etc... CREC QUE ES UN BULO!!!! Sempre parlo del cas de barcelona. Jo fa gairebé 2 mesos que ho vaig demanar tot i no mhan dit res! a part, als papers no posava res de que caducava!!

Tot el matí de recaditos ::love:: ::love:: després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje

I nenes! ara mhe de centrar ja en els estudis que en 2 mesos podria acabar la carrera pero amb el ritme que porto..... :-)ok: així que ara toca centrar-se!!
Imatge
dory

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 12:55 pm

dory ha escrit:Neniiiis aquest mati lhe usat per anar al registre civil per obrir lexpedient!!! MHAN DONAT HORA PEL 9 DE NOVEMBRE!!!!! Ueee la cosa tira endevant! no us preocupeu qui encara no hagi fet paperassa, la noia mha dit que vaig sobrada de temps ( parlo del registre civil de barcelona ehh) i tot allo de que si caducan los papeles etc... CREC QUE ES UN BULO!!!! Sempre parlo del cas de barcelona. Jo fa gairebé 2 mesos que ho vaig demanar tot i no mhan dit res! a part, als papers no posava res de que caducava!!

Tot el matí de recaditos ::love:: ::love:: després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje

I nenes! ara mhe de centrar ja en els estudis que en 2 mesos podria acabar la carrera pero amb el ritme que porto..... :-)ok: així que ara toca centrar-se!!

Yo hace 1 mes y medio que abri el expediente en el registro de Figueres...y aun no me llaman conforme ya se traslada al expediente a Gavá que es donde nos casamos...me dijero que tardaria en aprobarse pues esto...mes y medio mas o menos...haver que tal, pero los tiempos suelen rondar esto si no es más!
Dreams0411

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 15, 2010 1:42 pm

ostres, una q marxa el pont fora i a la tornada mil i mil missatges, jajaja. benvingudes a les noves junieres!

No us preocupeu per les proves dels vestits, normalment se'n fan dues o tres, pero si cal retocar us citaran mes dies, per aixo no patiu.

Dreams, jo em vaig comprar el vestit a Pronovias i tambe em van posar el can-can a la factura, pero com despres me'l van deixar doncs el van treure i llestos, els hi dius i fora, sense problemes!

Dory, m'ho apunto eh? mira q al proper video espero la teva salutacio, jajaja.
Aixi q va anar be a Jordi dalmau? M'he d passar pel teu compte enrere! pero eco ecooooooooooooooooo
Ja has tramitat l'expedient? com van d rapid les coses, yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Pituka, que guay la prova el 14 de febrer, dia dels enamorats, mmmmmmmmmmmmm

Rosa, i quin es el teu vestit exactament?

Que passeu totes un bon cap d setmana
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 2:37 pm

jo amb els papers encar ami haig de posar1!!!!anem justots??no , noo??aixxx quins nervis..xo jo ara estic treballant entre setmana a un poblet del costat de figueres...i nomes hi soc a casona (maresme) els findes...quins estress!!!!pufff
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant