ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 09, 2010 9:17 am

Bie ha escrit:Syl 8 kg no es nada... yo llevo 20 y la mayor parte fueron los primeros 2 meses :-) seguro que lo consigues

Bie, ya llevas 20 kg??? Que fuerta de voluntat!!!!! Te admiro!!! Muy biennnn!!!
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 09, 2010 10:19 am

VaneMenorca ha escrit:
Bie ha escrit:Syl 8 kg no es nada... yo llevo 20 y la mayor parte fueron los primeros 2 meses :-) seguro que lo consigues

Bie, ya llevas 20 kg??? Que fuerta de voluntat!!!!! Te admiro!!! Muy biennnn!!!

sí guapa, però abans vaig passar molt temps fracassant dieta rere dieta, va passar temps fins que vaig fer un click mental per començar en serio!
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: VaneMenorca » dg. oct. 10, 2010 8:22 pm

Clar que sí.. fins que no estas prou mentalitzada i trobes la dieta que et va i veus resultats no s'anima la cosa...

A mi per exemple, que em deixen menjar de tot en poques quantitats no em va, prefereixo que em diguin exactament el que puc menjar i el que no, i ja sé que si es que no és que NO, aiíx directament no ho compro!!
Imatge
VaneMenorca

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 11, 2010 1:38 pm

jo porto unes setmanes de fracàs total, així que he decidit tornar a la meva dieta original que sembla que és la única que m'ha funcionat :-(
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 11, 2010 2:10 pm

jo ahir vaig ser una bona minyona... pero molt bona ehhh
al matí vaig quedar amb unes antiges companyes del cole en una creperia... jo un suc de pinya (les altres una crepe de xocolata cada una)
i a la tarda repartint ja les invitacions, a casa dels meus tiets i cosins que si voliem bombons de xocolata (el meu nen es va menjar els seus i els meus) que si galetes de xocolata... i jo aguantant el tipus.... ahir em vaig guanyar un trosset de cel
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 11, 2010 4:17 pm

marsal75 ha escrit:jo ahir vaig ser una bona minyona... pero molt bona ehhh
al matí vaig quedar amb unes antiges companyes del cole en una creperia... jo un suc de pinya (les altres una crepe de xocolata cada una)
i a la tarda repartint ja les invitacions, a casa dels meus tiets i cosins que si voliem bombons de xocolata (el meu nen es va menjar els seus i els meus) que si galetes de xocolata... i jo aguantant el tipus.... ahir em vaig guanyar un trosset de cel

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
si senyora, estàs feta tota una campiona!!! això és força de voluntat i el demés són tonteries!! felicitats guapetona!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: VaneMenorca » dt. oct. 12, 2010 7:09 pm

marsal75 ha escrit:jo ahir vaig ser una bona minyona... pero molt bona ehhh

Molt bé Marsal!!! jajajaa, jo no sé si hagues pogut... en un moment tant emocionant com repartint invitacions.. ole! Quina força de voluntat!!!!
Imatge
VaneMenorca

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. oct. 15, 2010 11:44 am

jolin pues yo estic super tristaaaaa.... :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Torno a pesar lo del principi..........em sembla que fare la dieta que vaig fer abans que es la que em funciona..xk si no cada vegada que menjo algo diferent m'engreixooo...
Bueno i a part que no tinc gens de força de voluntat... :--(
jolin no se que fer xk em vaig apostar amb el meu futur que perdria 10 kilos!! i em vaig jugar un solarium...ho tinc que aconseguir com sigui!! :mu::
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Bie » dv. oct. 15, 2010 12:38 pm

Syl si vols ajuda ens pots dir quant peses, medeixes, quant vols perdre, si has fet moltes dietes abans, quin ha sigut el teu pes màxim, quina dieta és la que t'ha funcionat i quina no, intentaré ajudar-te el millor que pugui ::love::
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dv. oct. 15, 2010 2:34 pm

Bie ha escrit:Syl si vols ajuda ens pots dir quant peses, medeixes, quant vols perdre, si has fet moltes dietes abans, quin ha sigut el teu pes màxim, quina dieta és la que t'ha funcionat i quina no, intentaré ajudar-te el millor que pugui ::love::

ostres molteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees graaaaaaaaaaaaaaaaacieeeeeees!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara et passo un privi amb tota la informacio ok?? ::love:: ::love::
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Mar_85 » ds. oct. 16, 2010 12:14 am

Noietessssssssss!! Jo en aquet moment no estic a dieta, xo fa 1 temps vaig fer la dieta de la farmacia biomanan i amb va anar molt be, la veritat es que amb menys del pensat vaig perdre lo q volia perdre , i ara nomes estic de manteniment, menjo una mica de tot xo amb controlo. I si algun dia faig un extra doncs els dies seguents vaig dieta, aixos si tinc molta voluntat i sempre le tingut. He entrat aquet post x explicar-hos q faig despues de un dia d'exces, o de un aniveresari, o de un sopar amb amics.... I fins ara m'ha anat molt be pq amb mantenc fins i tot he perdut una mica mes i tot!

Doncs mira faig la dieta del presec amb almibar, yogurt, i pit de pollastre. Hos explico primer puntualitzar q es durilla sobretot si ets de molt de menjar, Segon nomes es pot fer 3 dies segits ja que si ho fas molts mes dies tindreu carencies de algunes vitamines. I res per ultim la dieta! Es molt façil s'ha de menjar x esmorzar un yogurt, a mig mati tres trosets de presec amb almibar, x dinar presec amb almibar, pexuga a la plancha ( la cantitat q volgeu) i el yogurt ( amb aquet ordre) x berenar un altre yogurt i x sopar igual que x dinar.
El yogurt 0% I molt important veure 2 litros d'aigua xo entre hores no a la hora de menjar. I un truco talleu la pexugeta moooolt fina i aixis doncs sembla que hi ha mes cantitat i com la majoria de la gent menjem x els ulls... quan veiem que el plat esta tant ple doncs ens atipem.

Bueno noies si alguna s'anima mooolta sort!! ptonets!!!
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 9:47 am

Mar tot i que és possible que la dieta et funcioni perquè menges poc a mi no em sembla gens adequada com a dieta de xoc, préssec en almívar? això és sucre pur, no seria millor una peça de fruita natural?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: marsal75 » ds. oct. 16, 2010 11:13 am

jo estic d'acord amb la Bie, és molt heavy aixo i a més l'almivar es sucre pur i dur
jo no la podria fer, més que res per la intolerància que tinc al préssec....
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Mayo » ds. oct. 16, 2010 12:41 pm

Hola noies!
Veig que feu dieta i us va genial! Us admiro no sabeu quant perque jo de força de voluntat.... aixxx justet justet
L'any passat vaig fer dieta amb metge i cada setmana anant a fer revisió a vere que tal la setmana i la veritat que hem va anar genial. Vaig aconseguir baixar quasi 10 quilos però, aquest any no estic fent res i ja he recuperat 5...
A veure si aconsegueixo baixarlos en aquests mesos, ja us aniré dient!!!
Ànim a totes que pel que veig sou unes campiones!
Imatge
21-05-2011
Mayo
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 75
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:57 am

EntradaAutor: Mar_85 » ds. oct. 16, 2010 4:56 pm

Hola noies!! Jo no hos deia la dieta com una dieta.. sino com una manera de convatir si algun dia feu un exces... amb aixos no engordes et quedes ple ( almenos jo) es com la del estiu de melo, o de piña natural i peix o pit de pollastre, o la de la sindria. PEr cert si que pot ser presec natural, o tambe piña natural... Xo odio el presec i jo la faig amb presec amb almibar i t'asseguro que amb va be, pq no nomes perdo si he agafat algun kilet, sino que al perdre liquids doncs amb va be es com x fer una neteja.
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 7:36 pm

Mar_85 ha escrit:Hola noies!! Jo no hos deia la dieta com una dieta.. sino com una manera de convatir si algun dia feu un exces... amb aixos no engordes et quedes ple ( almenos jo) es com la del estiu de melo, o de piña natural i peix o pit de pollastre, o la de la sindria. PEr cert si que pot ser presec natural, o tambe piña natural... Xo odio el presec i jo la faig amb presec amb almibar i t'asseguro que amb va be, pq no nomes perdo si he agafat algun kilet, sino que al perdre liquids doncs amb va be es com x fer una neteja.

a mi aquestes dietes de ultraxoc no m'agraden gens perquè entres en dèficit de nutrients encara que només la facis dos-tres dies... a pesar d'estar en contra, lo de l'almívar ho trobo lògic doncs és la única forma de que la dieta sigui mínimament calòrica com per aguantar un dia de feina.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 7:42 pm

Mar és que aquestes dietes de compensació no són adequades, si has guanyat 1 kg és millor fer una dieta hipocalòrica però amb un cert aport nutritiu, i segur que en una setmana ja l'has perdut, entendria que un dia ho fessis de forma puntual després d'un banquet o un gran sopar, però no més. Però pegar-se l'atracón i després "compensar" amb aquest tipus de coses és un comportament compulsiu i gens bo per l'equilibri nutricional del cos. El millor és trobar l'equilibri amb la dieta diària de cadascú
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. oct. 18, 2010 10:22 am

i després dius que no ets dietista.....jajajjajajajajaj ::love::
nena como se nota k entiendes!! >.-<: >.-<:
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 18, 2010 6:41 pm

chicas hoy estoy contenta!!! he ido a pesarme y a visita con la dietista y después de 15 días sin ir al gym me mantengo igual de peso y de perímetros!!! lo cual quiere decir que con la dieta me he portado super bien!! >.-<: >.-<: ya le he dicho que en cuanto pase esta semana que haré el examen, ya vuelvo a mi ritmo de entreno de 2-3 días a la semana. Me ha cambiado la dieta, me ha puesto una con verdura, proteína e hidratos de carbono para los días que vaya a entrenar y suprimiendo los hidratos de carbono para los días que no entreno :-)ok: ya os contaré qué tal, el objetivo es mínimo -1kg el 8/11 *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 18, 2010 6:53 pm

jo avui també he anat a la dietista, i la veritat despres de 15 fent gairebé el que he volgut amb el menjar (excepte menjar allo que al meu estomac no li agrada) doncs estic igual de pes, no baixo, pero tampoc pujo. Ara anem a fer un dia a la setmana a base d'amanides, verdures i fruita, pero només un dia a la setmana. A veure si així per a Nadal perdo de vista el 8 i em situo amb el 7
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant