BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » ds. feb. 27, 2010 8:18 pm

hola noies,

avui he estat al Comercial Víctor i he fet alguna compra jejeje!! m'he mirat els detallets i tenen coses moooolt mones, crec que tornaré un altre dia amb el meu futur a veure si ens convenç alguna cosa a tots dos. Avui estic a casa dels papis, demà quan arribi a la meva us penjo alguna foteta del que he comprat avui que riureu de valent!

Nuvolet, la botiga està al carrer Miquel de Cortiada, a Pardinyes. En principi és una botiga per comprar a l'engròi per empresses o associacions, però jo crec que si veuen que compres quantitat no et diuen res. Us deixo l'enllaç del google maps:

http://maps.google.es/maps?q=comercial+victor+lleida,+maps&hl=es&cd=2&ei=6m6JS5zCMt3KjAeYhoG9Bg&ie=UTF8&view=map&cid=13334764693587265560&ved=0CBcQpQY&hq=comercial+victor+lleida,+maps&hnear=&ll=41.624473,0.640426&spn=0.010955,0.01929&t=h&z=16&iwloc=A
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dt. març 02, 2010 2:46 pm

JA TENIM FOTÒGRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!

Al final ja està decidit... EL MARCO ROJO. Al meu compte enrera teniu més informació.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 3:01 pm

Enhorabona Buniketa!!!!!!!! una cosa menys, ja saps el que penso que son espectaculars!!!! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. març 02, 2010 4:49 pm

Enhorabona buniketa!!!!! MOLT BONA ELECCIÓ!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. març 02, 2010 5:04 pm

que bé!!!! ara ja podeu tatxar un altre ítem del llistat de coses pendents!!! crec que heu fet una molt bona elecció!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » ds. març 06, 2010 7:31 pm

NOIES... HE DE PARLAR AMB VOSALTRES SERIOSAMENT...

No, no passa res... És perquè se'ns ha acudit que per als nens, volem donar unes tasses pissarra: són unes tasses que tenen un recobriment de pissarra que es pot escriure i esborrar. La qüestió és que els de solostocks no m'han dit res més després de 3 missatges, i m'he començat a buscar la vida. Les he trobat al mateix preu (2€/tassa) a www.decotazas.com, però resulta que la comanda mínima és de 80 unitats. I com que jo en necessito unes 16 o 20, màxim, he pensat "ho comentaré a les nenes del foro, per si a algú li interessa"... especialment a les de Lleida, jejejejejeje (seria més fàcil per repartir-les, però si sou d'algun altre lloc es pot fer igual, eh?). Els preus que m'han dit són 2€/unitat (si la comanda és de 80; segurament menys si es demanen més tasses) + 14€ de despeses d'enviament a Lleida.

Ja em direu a veure què... Aquí us deixo l'enllaç on les podeu veure.

http://www.decotazas.com/Productos/Cata ... 202009.pdf
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. març 08, 2010 10:11 pm

Doncs nosaltres no tenim res pensat per la canalla. No sé ben bé quin numero hi haurà i l'edat però crec que n'hi haurà força de petits, ja només començant per la fillola del Jordi, que aquest diumenge la bategem (el Jordi està que no cap en si mateix) i ara a l'Abril farà un anyet, i l'altra neboda aquest estiu farà 3 anys, o sigui que penso que per taces no estaran que es trencaran! Nosé que farem!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. març 14, 2010 8:57 pm

NOIES!!!!!
El dissabte vam anar amb el Jordi a veure el mossén de Mollerussa per comentar-li que ens voliem casar el 30 d'Abril del 2011, i ens va dir que sense problemes i que ja ens deixava l'església reservada per nosaltres!!!!!
O sigui que ja està el bàsic (església, restaurant, fotograf i video) reservat pel 30 d'Abril!!!!!
ARA SI QEU COMENÇA EL COMPTE ENRRERA, aviat ja només un anyet!!!!!
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dg. març 14, 2010 11:15 pm

oléeeee què bé Gemma!!! m'alegro molt de que ja tingueu el bàsic i que hagueu pogut reservar-ho tot per la data que volíeu!!

Nosaltres estem esperant que el fotógraf Ivo Dekovik (el que li va fer als nostres amics) ens digui quin dia li va bé per quedar... ja us comentaré! Us deixo la web per si voleu fer-hi un cop d'ull http://www.ivodekovicbodas.com, hi han vàries fotos en les que surten els nostres amics jiji!

Com ha anat el finde?? nosaltres en pla relaaaax total!! dissabte pel matí vam dormir fins tard, a la tarde vam anar a un spa i vam fer un circuit termal + massatge relaxant durant 2h 30' i vam sortir a sopar fóra i a fer un beuret. I avui hem dormit un munt -teníem son endarrerida- i hem fet sessió de cinema a casa. Ja necessitàvem descansar com hem fet aquest cap de setmana.... ::snpy::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. març 15, 2010 7:44 am

Finde tranquilet també!!!! fen dinarets per casa, vaig fer una recepta d'internet per diumenge bonissima, amb el seu vinet i tal... que casi ens hem d'anar directes al sofà amb el colocon del vi jejejejejeje
I ahir a veure al barça!! AL fina aquest finde no vam quedar, a veure si busquem una altra data no noies???

Bé, con començament de setmana!!!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. març 15, 2010 10:10 am

jajajaja!! a nosaltres ens va passar això divendres que vaig fer una sangria de les meves per sopar!!

Ara ho tinc una mica difícil per quedar perquè el 24 d'abril hi han opos per infermeria a Lleida i he d'aprofitar els pocs findes de festa per estudiar a tope fins la data... si de cas, poseu vosaltres una data que us vagi bé i si puc m'apunto i sinó doncs a la propera, us sembla??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dl. març 15, 2010 9:21 pm

Hola noies he trobat una web que fan coses precioses amb caramels:
http://www.papabubble.com/es/index.html
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 16, 2010 7:49 am

Carlina!!! fan coses super buniques de caramels, però crec que el preu també serà bunic... sas algo tu????
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: carlina » dt. març 16, 2010 12:44 pm

jajaja si segur que el preu també és bonic. No en sé el preu però bueno tot és que els hi preguntis nuvolet,potser no és tant car com crèiem, no sé.
carlina

EntradaAutor: arbecub » dc. març 17, 2010 6:43 pm

Wpissimes!!!!

com esteu????
ara feia dies q n entrava i ara he pensat...vaig a saludarles!!!

ja teniu compte enrere????
ja no us queda res!!!

anims i ja sabeu q si necessiteu alguna cosa aki estik!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » dc. març 17, 2010 7:00 pm

hola guapa!! ens tens abandonades eeeeh??!!! jiji! tot bé?? espero que si!!

Jo avui estic una mica xof... fa uns dies que em fa mal l'esquena i avui em dóna alguna rampa el ciàtic... li estic tement quedar-me enganxada!!! :--(

Siii tenim totes compte enrere, així que si tens un ratet passat que trobaràs com avancen els nostres preparatius!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: arbecub » dc. març 17, 2010 7:13 pm

cadui ha escrit:hola guapa!! ens tens abandonades eeeeh??!!! jiji! tot bé?? espero que si!!

Jo avui estic una mica xof... fa uns dies que em fa mal l'esquena i avui em dóna alguna rampa el ciàtic... li estic tement quedar-me enganxada!!! :--(

Siii tenim totes compte enrere, així que si tens un ratet passat que trobaràs com avancen els nostres preparatius!!

jo también estik mig enganxada xo de les cervicals....xo q i farem...poc apoc i bona lletra....

tot bastan be....i ja ho pots tenir ben segu q si tinc una mik dde temps jo me passo pels vostres comptes enrere....

anims i cuidat mooolt!!!!!!!

he escrit una mik a la meva cronik...q la tenia abandonada del tot!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dc. març 17, 2010 7:20 pm

doncs ens hi haurem de passar també... jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dj. març 18, 2010 1:48 am

Cadui cuidat molt aquesta esquena no facis esforços que ja veus com vaig acabar jo 3setmanes hem va costar de curar la contractura.Deixat mimar pel teu promès. I tu arbecub cuidat les cervicals.
Nanit!
carlina

EntradaAutor: cadui » dj. març 18, 2010 3:21 pm

sisi carlina ja sé el que és passar una ciàtica... el problema és que a la feina vulguis o no, sempre acabo movent a algú i és inevitable. Les companyes saben totes que estic tocada i ja procuren ajudar-me al màxim... però clar, el risc hi és!
per cert, no m'oblido dels preus eeh carlina, després te'ls passo per mail!

Arbecup compte tu també amb les cervicals!!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants