BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » ds. abr. 24, 2010 10:40 am

Molta sort Cadui!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: laieta2010 » ds. abr. 24, 2010 12:15 pm

hola noies! moltes gracies per les respostes, si ja tenim el restaurant decidit i ja em donat el señal i paga, ho fem a la boscana, el dia 17 de setembre del 2011, gracies per la informacio carlina, pero ja t'enviare un privat perque et vull preguntar alguns dubtes. Ens casem per l'esglesia.L'unic que us puc dir es que soc de lleida.
Ja us dires més endavant on hem caso, de que treballo...Perque nomes ho saben els pares i germans, i que no hi hagues algu que hem coneix per aqui al foro. I als amics i familiars ja o direm mes endavant que ens casem passa, perque ara es massa aviat.
Ara estem comensant a mirar els fotograf, la setmana que be comensarem a mirar.
laieta2010

Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 2:07 pm

EntradaAutor: NUVOLET » ds. abr. 24, 2010 12:51 pm

Molt be Laieta!!! ja ens contaràs més cosetes més endavant, jo també sòc de setembre, i tinc el restaurant el lloc de la ceremonia i el fotograf. JA veuràs quina alegria quan ho vagis dient a la familia i amics!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: carlina » ds. abr. 24, 2010 2:01 pm

Cadui molta sort!!!!!!!!!

Laieta ara et vaig a contestar.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dt. abr. 27, 2010 5:41 pm

noies ja m'han tallat internet a casa i fins que no facin el trasllat de línia cap al pis nou doncs no em podré connectar massa... l'examen em va anar força bé, el vam estar corregint amb el meu xiquet i diu que genial. Avui ha sortit la plantilla de correcció però m'he deixat la còpia del meu examen a casa (estic a la biblio) i fins que no arribi no sabré quantes preguntes tinc ben contestades... però tot i així, fins d'aquí a uns quants dies no us podré dir massa perquè encara no ha sortit la llista dels que passaran a la següent part de la opo...ja es sap que "las cosas de palacio van despacio"...

Vosaltres què tal, com va anar Sant Jordi??? espero que tot bé!!!

A veure si em tornen a connectar internet i us puc seguir la pista com sempre! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. abr. 27, 2010 11:48 pm

CAdui segur que t'ha anat bé l'examen!!!!
Que tal la mudança? Acabada, apart de l'internet!? i la contractura!?

Doncs jo per St Jordi vaig estar de Boda a Bellcaire, la boda genial (un altre moment o explico) el tema va estar és que va ploure a l'hora d'anar a missa i les fotos.... Hem va saber greu pels nuvis, sembña que si plou les fotos es xafen... Però l'endemà xerrant amb uns altres amics em van comentar que si et plou el dia de la boda pots quedar una ltre dia ambel fotograf i vestir-te novament de nuvis i fer-te les fotos un altre dia no afecte de pluja!? Vosaltres en sabieu alguna cosa d'això!?

Apa noies, m'en vaig a fer nonetes! Ja os explicaré de la boda GENIAL (vam ser els padrins i vam fer el verset, el tinc al compte enrrera!)!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. abr. 28, 2010 6:22 am

Gemma ja he llegit el verset, molt wuai!!!!! i bueno diuen allò de novia mullada novia afortunada... però si pot ser que no plogui no?? jejejeje...

Noies mireu que he trobat, m'han dit que es la col.lecció bueno un petit avanç de la col.lecció de Pepe Botella 2011, per si algún us fa el pes:

http://www.flickr.com/photos/diciembre2 ... 785482841/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. abr. 28, 2010 8:45 am

gemmaijordi2011 ha escrit:CAdui segur que t'ha anat bé l'examen!!!!
Que tal la mudança? Acabada, apart de l'internet!? i la contractura!?

Doncs jo per St Jordi vaig estar de Boda a Bellcaire, la boda genial (un altre moment o explico) el tema va estar és que va ploure a l'hora d'anar a missa i les fotos.... Hem va saber greu pels nuvis, sembña que si plou les fotos es xafen... Però l'endemà xerrant amb uns altres amics em van comentar que si et plou el dia de la boda pots quedar una ltre dia ambel fotograf i vestir-te novament de nuvis i fer-te les fotos un altre dia no afecte de pluja!? Vosaltres en sabieu alguna cosa d'això!?

Apa noies, m'en vaig a fer nonetes! Ja os explicaré de la boda GENIAL (vam ser els padrins i vam fer el verset, el tinc al compte enrrera!)!!!!

Fa un parell d'anys vam anar a un casament d'uns amics i va ploure a bots i barrals: és veritat que tens l'opció de quedar un altre dia per fer-te les fotos, suposo que és com el post-boda... però ells se les vant fer tot i ploure: els van quedar genials! Un àlbum molt i molt original i maco. Personalment, em sembla que és més incòmode, sí, però és que si no també és una mica un enrenou... el vestit brut, el pentinat i el maquillatge tampoc és el mateix... tornar a pagar per a tot això... no sé.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. abr. 30, 2010 1:47 pm

Noies que tal es prepara el cap de setmana!!! Jo vaig demà a una boda a la Boscana pel que Nuvolet i ara no se si a la laieta Ja os explicaré moltes cosetes!!!!! Estaré atenta a TOT!!!! A la resta també os aniré explicant!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. maig 03, 2010 11:20 am

hola gemmaijordi2011!!
jo em caso l'anys que bé, el 22 de juliol a La Boscana i he vist que vas anar a una boda, qué te va semblar? Et va agradar? Tema plats qué tal, per que he llegit per algún foro que són una mica escasos....

Grácies!!
noe2403

Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: NUVOLET » dl. maig 03, 2010 1:10 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Noies que tal es prepara el cap de setmana!!! Jo vaig demà a una boda a la Boscana pel que Nuvolet i ara no se si a la laieta Ja os explicaré moltes cosetes!!!!! Estaré atenta a TOT!!!! A la resta també os aniré explicant!!!

Gemmaijordi jo no ho faig a la Boscana, però de totes maneres gràcies per pensar en mi jejeje!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. maig 03, 2010 2:50 pm

Ais!! Nuvolet doncs hem vaig confondre i nosé perquè, ja sé que ho fas a la Prats!!!
Hola Noe2403!!! Doncs tan a tu com a la resta no sé que dir-vos de la Boscana, jo li donaria com a molt un 5 (aprovaria)
Però val a dir que pel preu que has de pagar (també nosaltres vam demanar pressupost) jo ho SUSPENDRIA!! Realment no ho recomanaria, a més a més vaig estar en una comunió l'any passat i en una cosa van fallar, jo no li vaig donar més importancia perquè feia poc que estaven allí, però un any després estan igual!!! I/O pitjor, nosé si perque aquest cop saps més coses, ja que és casava el meu cunyat i ara la cunyada, però mal. Tot i que repeteixo que si un no sap tantes coses o detalls de la boda, podries arribar a aprovar amb un 5!
A la nit os explico tot, que ara tinc pressa vaig a classes de Máster!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 2:56 pm

Ostres, quin greu, Gemma... jo n'havia sentit a parlar tan bé! Bueno, la veritat és que ningú estem lliures que alguna cosa vagi malament, o que el restaurant, tot i tenir-ne les més grans garanties, ens acabi decebent per alguna cosa... com que ningú és perfecte, sempre poden passar coses!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. maig 03, 2010 10:39 pm

Hola a totes de nou!! no et dic que no buniketa, però de la manera que ho he viscut jo no ho faria allí. Que potser ha estat casualitat en la boda de dissabte, i el fet de la comunió de l'an y passat, i altra gent té millor opinió doncs endavant!! Tot i això os comentaré l'esperiència.

El fet repetitiu de ambdos events: Jo tinc dues nebodetes petites, pel que estaven sentades a la taula amb nosaltres però mengen el menu infantil, es va avisar previament als cambrers (al moment d'entrar a menjar) que a la taula hi havia gent amb menú infantil, i ens van dir que per suposat que primer menjarien la canalla i després els grans, però és que ni la taula de la canalla ni els que estaven amb pares (cas de les meves nebodes entre altres). Doncs aquest cop, van entrar primer els plats de menu infantil (seguit del menu adults) però es van deixar a les nebodes (i nens en taules de grans) de portar el menu i s'havia tornat avisar a l'arribada (i els nuvis també ho havien dit).

Després pel que fa al a boda: Hi va haver problemes amb la música dels plats o de entregar regals als assistents o la ficaven massa forta o molt fluixa!!!!però no encertaven un terme mig, bé o feien després de dos o tres pujades i baixades de música.
Però es que un problema igual hi havia en les llums, val a dir que era una boda de tarda, però vam sopar a mitja llum, per contrarrestar unes llums que hi havia a fora (i que haviem de veure, debia ser) però la gent es queixava, però alhora d'entregar regals doncs pujaven en un click la llum llavors es donaven compte de que era massa baixaven la llum en sec i ens deixaven una mica més foscos que abans... Molt mal control.
DEsprés es van equivocar amb la cançó del pastís de nuvis, van ficar la que van voler i no la triada pels nuvis.
I pel que fa al ball: la cançó d'obrir el ball (la dels nuvis) que van triar BOIG PER TU doncs es va tallar la cançó a meitat!!!Que es van quedar tots... i els nuvis...Després entre cançó i cançó passava segons gairebé minut, i la gent es cansava i/o marxava o es sentava a xerrar, i mira que la noia que cantava intentava animar i fer seguir la gent però es que cada cop el mateix...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dl. maig 03, 2010 11:02 pm

Gemma, els foros estan per això, per comentar les experiències que hem tingut, així, cadascú pot valorar el que més li convé i sap a què atenir-se... de ben segur que altres parelles posaran pressió sobre aquests temes, que encara que sembli que no, estic d'acord amb tu, són importants. A partir d'aquí, cadascú és lliure de fer el que li convingui i de considerar si són fets importants o no.
Llàstima pels nuvis, sobretot.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: laieta2010 » dt. maig 04, 2010 10:07 am

hola gemma! jo tambe em caso al 2011 a la boscana, i la veritat es que la gent me n'ha parlat molt be, pero ja esta be que contos les coses que surten malament que per aixo estan al foro, i el tema del menjar, els plats? que tal?
laieta2010

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. maig 04, 2010 2:38 pm

Hola Laieta!
Doncs el menjar estava bé, jo no vaig menjar gaire, perque no sopo molt habitualment, però la gent que va menjar una mica més van dir que estava bé. I es que els plats els trien la parella, però el "sorbet" no va agradar gaire (un que hi havia pistatxo) i el pastís de noces, tampoc va ser gran cosa (no massa bo) però insisteixo que ho trien els nuvis.

I pel que fa a la presentació dels plats nula, nosé laieta si t'interessa això però no hi havia presentació de plat als nuvis i després a la resta, entraven tots els plats alhora i servien a totes les taules a la vegada, això si, ficaven la música al moment d'entrar el plat, menys al sorbet que ens el van plantar a la taula sense saber d'on sortia.

Comentar-vos que el pica pica el fan en un resinte tancat per vidre i el beure l'has d'anar a buscar a fora, i al costat del beure hi ha una barbacoa que van fent carn, jo crec que si hagués estat tot fora o l'espai interior una mica més gran hagués estat millor, ens van ficar allí perque es van escapar dos gotes de pluja (minuts) i suposo que per si de cas queia més, o perquè els nuvis no ho van agafar, només dir-te laieta (i la resta) que si fas el pica-pica diguem interior si tens molts convidats el recinte interior es petit.

Nosé realment si sóc massa critica, però es que jo també havia sentit bones referències, però hem va decepcionar.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: laieta2010 » dt. maig 04, 2010 4:25 pm

Moltes gracies per la informació, tots els peros que hem vas dient meu anire apuntant i els hi dire les coses clares i tal com ho vull, tinc la sort que aquests anys els meus pares tenen una boda a la boscana, a veure que tal anira.
I tu han quin lloc fas el convit?
laieta2010

EntradaAutor: carlina » dt. maig 04, 2010 9:51 pm

Hola Noies,

A veure m'he estat llegint tot el que s'ha dit de la Boscana i pensaba en no intervenir-hi pq primer jo no tinc pq defensar la Boscana pq no hem paguen per fer-ho jajajjaaja, simplement sóc una noia que es va casar allí i ha donat la seva experiència a les noies que m'ho han preguntat.
Voldria dir que tot el que diré a continuació ho dic de bona fe, amb cap mala intenció SIUSPLAU NO VOLDRIA que ningú S'OFENGUI NI S'ENFADI. També voldria dir que semxe e respectat les opinions d tota la gent dl foro ncra ke no mhagin agradat o no hagin coincidit am el k jo penso, igual que m'agrada que hem respectin les meves opinions el foro està per donar opinions/experiències pq altres núvies no li passa el mateix que a tu, bé dit això començo:

Gemma primer dir-te que m'he quedat molt sorpresa amb tot el que has dit, no hem puc creure que els hagi passat tot això a aquests nuvis, pq rés de tot això va passar al nostre casament, al nostre casament hi va haver uns petits errors que van ser més que compensats, després ja ho explicaré.

Analitzant la boda que tu m'expliqués t'he de dir:

Si la van cagar en això de les teves nebodes si estàven més que avisats.Una pregunta sinó es molt indiscreta:Com es que no van ficar les nebodes a la taula amb la resta dels nens?

Sobre el tema de música, llums, equivocació de músiques i l'orquesta:

Hem fa preguntar-me qui hi havia aquell dia dels amos?El Jordi, el Rubén o no hi havia ningú i van deixar a algun maître d'encarregat?

Quan ens vam casar nosaltres hi havia el Rubén i el Jordi i de maîtres el Carlos que es el jefe dels maîtres i cambrers(el del cabell pèl roig) i un altre més gran de cabells blancs que no recordo com es diu.

Tu saps si els nuvis van donar un paper al Rubén amb tot apuntat?
Jo crec que el que va fallar aquí poden ser dos coses:

Que els nuvis no li havien donat un paper amb tot el guio del casament al Rubén.
Si a la boscana et diuen k no et fan contracte i el ruben veus k es bastant despistat i s'ho apunta tot de qualsevol manera en un paper que ja està prou atapeït de lletra doncs els nuvis el ke han d fer es fer un guio on hi hagi per ordre(jo inclus vaig ficar les hores)k es fara a cada moment,kines cançons volen,kin menjar han triat,en definitiva vaig fer un contracte no legal.akst contracte sel van penja a la sala com a guio del maître i a la cuina com a guio x la resta d treballadors.
O pot haver pasat k akll dia no i fos ningu dels amos per supervisar el casament i haguessin deixat al carrec algun maitre, però dubto que si haguéssin deixat a càrrec al Carlos les coses fallessin.

Sobre el tema de lorquesta jo vai teni sort, quan vam anar a preguntar preus de fotografia Valls, ens van ensenyar un video d'uns nuvis que es van casar al Resquitx i no ens va agradar, hi havia una noia de color molt destapada i tocaven fatal, ens va semblar de molt mal gust que anés tant destapada la noia i vam parlar amb el meu marit que o ens o regalava el meu tiet(treballa tocant en una orquesta tota la vida) o contractavem una orquesta i vam parlar amb el meu tiet per preguntar preus d'orquestes i ens va dir que ens ho regalava ell com a regal de noces, la boscana ens o va restar del preu.

Continuo...
carlina

EntradaAutor: carlina » dt. maig 04, 2010 10:30 pm

Per cert noies encara guardo el guio que els hi vaig fer, la factura, els rebuts i full del pressupost, tot vaja, m'agrada guardar-ho de record i parlant de tot això del guió m'ha vingut al cap que ho tinc tot guardadet, potser us pot semblar una ximpleria, però m'agrada guardar-ho.

Sobre el menjar ja li he dit a tothom que m'ha preguntat que és boníssim,és més a la laieta li vaig ensenyar les fotos d'un dels plats, bé com tu dius depèn molt del menú que tria la parella.

El menjar i la presentació dels plats de la Boscana és molt tipus bulli, o t'agrada o no t'agrada, no hi ha terme mig, són molt innovadors i això es demostra en la manera de cuinar i presentar els plats. A nosaltres ens encanta la manera de cuinar, hi haurà gent que no però es que hi d'haver gustos de tot al món pq sinó tot seria molt monòton i no hi hauria varietat. Més us diré el meu pare que és el típic home de poble que no el treguis del seu entrecot enorme i els seus cargols quan va a menjar a fóra li va encantar i va repetir del molt que li va agradar. Pq el Rubén ens va dir que tothom que vulgués repetir podia repetir del que vulgués, a part nosaltres quan anàvem a entregar les invis ja ho dèiem als convidats.

Sobre la manera de presentar els plats trobo que són molt innovadors per exemple el còctel de meló el presenten en un cubito enorme de gel ultra congelat i a dins hi va el còctel i t'ho has de menjar amb una cullera.

Sobre això que dius Gemma que no hi havia presentació dels plats m'estranya molt pq a nosaltres(a part d'encertar-nos totes les cançons pel que et dic que els hi vaig ficar tot ben apuntadet) primer venia el maître amb la bandeja de la taula presidencial i ens ho ensenyaba a mi i al meu marit, ens dèïa què us sembla i nosaltres dèiem perfecte, i llavors ens ho repartien a la taula presidencial i després entràven la resta de cambrers i repartien als convidats.

Però tu què vols dir que els cambrers no ballaven al ritme de la música?

Sobre el pica-pica no entenc on dius que el vau fer?M'ho pots descriure una mica més siusplau?

El pica-pica dels convidats va ser al jardí davall del bosc, on vam fer la cerimònia. Estaba separat eh no estaba a tocar tocar de la cerimònia, estaba prop de l'estable.Nosaltres i el fotògraf i el càmera ens van ficar el pica-pica a la taula que hi fóra la casa, la que està tocant a la cuina.

Continuo...
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants