Autor: buniketa » dl. maig 31, 2010 5:45 pm
Hola guapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssss!
Doncs jo he tingut un final i un cap de setmana mogudet... anem a pams:
1. Dimecres em van trucar d'Educació i, encara que sembli mentida... estic treballant! just a final de curs i quan em pensava que em quedaria en blanc... doncs au! Aquesta és la cara... la creu és que m'ha tocat a una Aula Taller, i allí hi van "lo milloret de cada casa"... reconec que per a aquestes situacions no serveixo... però bé, serà poc temps i almenys ja he treballat. Ja no puc anar més avall de la borsa... Ara, tinc moltes moltes ganes d'acabar.
2. A tot això, estava fent un curset per internet, i dissabte era l'últim dia per poder presentar els exercicis pràctics. Amb la moguda del final de la setmana, em va tocar córrer, perquè a més, tot i que feia més d'un mes que l'avisava, vam anar divendres a la tarda, corrents, a comprar una camisa i la corbata que necessitava per al cap de setmana... aix, els homes!
A més, vaig haver de passar per un lloc amb els propietaris dels quals m'havia compromès a impartir un curs de català per dir-los que un dels dies no podia ser perquè em coincideix l'horari... malament! Sempre a córrer!!!!
3. Dissabte a la tarda-nit teníem una comunió. Ja vam anar a dinar a casa la mama per no haver de fer tard i no córrer. Havíem d'anar a buscar el germà del David i, com sempre, a esperar. Malament. Vam arribar justos de temps, però menys mal, a temps! Vam anar a sopar al Petit Català. Us he de dir que en vam sortir farts i encantats. Totalment recomanable. I a més la mare de la criatura s'ho va currar de mala manera... em va recordar a no sé qui... jejejejejeje
4. Diumenge al matí. No n'havíem tingut prou amb la comunió que anem de casament. Però aquest ens motivava perquè anàvem al Palau de Margalef; veuríem el nostre restaurant en acció! I en vam sortir meravellats, totalment encantats i ens hem quedat molt i molt tranquils. El menjar, plats generosos i ben presentats... i encara més bons; a més, amb possibilitat que la gent repeteixi. El pica-pica espectacular, variat i abundant (bé, com els plats, suficients perquè la gent no es quedi amb gana i pugui triar i retriar el que li agrada i el que no). La decoració, genial, senzilla i elegant; l'atenció dels cambrers molt i molt bona... sense ser pesats, mai ens va faltar de res, no vam haver de demanar ni aigua! I això que no deixaven cap ampolla a la taula, però no calia! L'orquestra també ens va agradar molt, bones veus, un repertori variat, tot i que dominava el modern, podien ballar petits, joves i grans, bon gust en el vestir (és a dir, que les noies no ensenyaven més del que calia...).
Com podeu veure, en vam quedar encantats... també hi ha cosetes que procurarem millorar, és clar, però el que ens semblava més rellevant són aquestes coses. Vam quedar encantats, sí... però ja no vàrem sopar... entre un dia i l'altre estava tan plena que no m'hi cabia res més, i fins i tot em trobava malament, però al descansar una mica es va passar. I aquest matí altre cop a la batalla... mai millor dit! Qui dia passa... any empeny!!!