Novias del Bages 2011

un gran any!

Novias del Bages 2011

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. gen. 12, 2010 2:22 pm

Eeeeeoooooooooooooo, que no hay novias del 2011 del Bages??????
Este año pasado habia unas cuantas!!!!
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: Novias del Bages 2011

EntradaAutor: Nexta » dv. feb. 05, 2010 5:14 pm

A mi ya me conoces jejejeje.
Como queramos hacer una quedada no se donde vamos a meter tanta gente :P jejejee *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

[bCADA DIA UN DIA MENYS !!!!!!!![/b]
Nexta
:: núvia experimentada

Entrades: 492
Membre des de: dt. feb. 02, 2010 3:13 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. feb. 05, 2010 5:58 pm

jajajaja ei wapa!!!!!!
la verdad esque asusta tanta multitud xDDDDDD
Yaiza202

EntradaAutor: Nexta » dl. feb. 08, 2010 11:05 am

Buenas niña,
Te informo de las novedades de este finde, hemos echo los deberes,
Hemos ido al bruc, que esta descartado desde el primer momento que salimos por la puerta.
Despues fuimos al Ramon Park, la verdad que nos gusto bastante, no me lo esperaba asi, es muy bonito.
Despues fuimos al Xaloc y me enamore, es verdad cuando dicen que cuando entras en el salon sientes algo y yo ahi lo senti jejejeje.
Asi que estabamos super convencidos de que ese iva a ser nuestro restaurante y de repente, la suegra nos dice que pq no miramos la masia can Joan de canet de fals.
No es un restaurante de lujo ni mucho menos, pero te ofrece lo mismo pagando menos de 6.000 euros... asi que me parece que lo tenemos bastante decidido ya :D
Imatge

Nexta

EntradaAutor: soniag » dl. feb. 08, 2010 5:01 pm

hola!!! yo soy del 2010 pero me he colado por aqui, soy de navarcles muy cerquita de manresa. me caso el 22 de mayo en la cova de sant ignasi y lo celebramos en clariana de cardener cerca de solsona.
soniag

Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 6:21 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 08, 2010 5:08 pm

Me alegro wapa!!
Yo de ti cogeria el que realmente te haga sentir, eso quiere decir que es tu sitio, el mio lo sentí e incluso me imagine todo como lo pondria etc etc y se que es el correcto.
Por cirto a mi el Xaloc por la web me gusto muchisimo, lo que pasa que pedi presupuesto y nunca me mandaron nada, asi que lo descarté porque no se molestaron en contestarme y eso que mandé varios emails.
Sobre todo mirate bien el tema precios, porque a vces parece que no te van a cobrar demasiado y luego te cobran por todo, sobre todo miratelo muy bien.....siempre que dependas de un presupuesto mas o menos ajustado
Yaiza202

EntradaAutor: Nexta » dj. feb. 11, 2010 9:34 am

El Xaloc esta bien de 85 a 100 "todo incluido"
Menos la barra libre y la ceremonia
Ceremonia 700 y barra libre 6 euros por persona.
Esta muy bien pq despues tienen cama para 100 invitados a 25 euros, si pagas 500 euros mas cenas en la calle, en los jardines que tienen, solo hay una boda por dia, y el baile también se hace en el exterior...
Ya pero mira que la Masi Can Joan no esta tampoco mal no son lujos, pero se que me lo puedo permitir de la otra manera todo muy bonito pero si me pillo los dedos me quedo hasta sin viaje de novios a la India y pasoooooo
Prefiero algo mas normalito y tener mi viajeeeeeeeeeeeeeee
Imatge

Nexta

EntradaAutor: Nexta » dj. feb. 11, 2010 9:35 am

porcierto soniag Felicidades ya nos iras contando que de momento nosotras estamos muy trankilas, todavia estamos debatiendo con los restaurantes imaginate jejejeje
Imatge

Nexta

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. abr. 21, 2010 9:14 pm

Hola!!! Yo soy de Manresa, pero me caso en el castillo de balsareny, bueno si me pasan los precios... y me fui a mirar una masia que esta en Gironella... me gustó bastante se llama Cal Puntes, lo vi en la fira Celebrem. Pero bueno como mi fecha es muy rara y falta tanto nos lo estamos tomando con muuucha calma!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. abr. 21, 2010 9:20 pm

Podriamos hacer una quedada en la Xixo!! Mas adelante que hara calorcito y se estara muy a gustito con el heladito, o la orchata, o el granizado!!!

Vosotras de donde sois?? Soniag tu ya dices que eres de Navarcles! pero Nexta y Yaiza202??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: letse » dj. abr. 22, 2010 7:28 am

Hola, jo sóc de Barcelona, però el meu xicot és del Bages, per tant m'hi sento una mica d'allà! ;)
Nosaltres també tenim pendent anar a visitar Cal Puntes! Encara estem a la recerca de lloc i ens estem mirant aquesta i altres cases...
El Xaloc és la casa de colònies? Sóc profe i fa anys hi vaig estar de colònies, el lloc és preciós!
letse
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

EntradaAutor: ireth » dt. maig 11, 2010 9:01 pm

Hla a totes! M'ha fet molta gràcia trobar aquest apartat, la veritat es que si puc parlar amb vosaltres em sareu de gran ajuda perque vaig una mica perduda i necesito un cop de mà. Sóc de Manresa, i si tot va bé em casaré l'any que bé. Falta temps però jo ja he començat a mirar restaurants i un que m'ha agradat bestant ha sigut el Xaloc però el tracte que em van donar m'ha fet dubtar i necesitaria d'algú que sagui casat i em pugui donar informació. Doncs bé, seguim en contacte. Merci! :mu::
ireth

Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 08, 2010 2:17 pm

EntradaAutor: Nexta » dc. maig 12, 2010 2:56 pm

Hola
Doncs nosaltres som de Manresa pero ens casem a Montcada ja que jo soc de Mollet pero ja i visc aqui...
Ireth ja vaig anar a veure el Xaloc i la veritat que em va agradar molt pero despres vaig comparar preus i vaig trobar uns altres que m'agradaven mes y estaven molt be de preu...
La sort que nosaltres podiem triar entre manresa i Mollet llavors vem estar mirant restaurants i al final vem trobar un que ens va enamorar...

Heu mirat ca N'alcina????????????'

Esta en Igualada es molt wapo o Ca'N macia que es del mateix.
El que tambe em va agradar va ser el Ramon-park sembla una mica cutre pero despres dintre esta bastant be...
I bueno tambe vem anar a la Masia can Joan que esta a Fals la veritat que cualitat preu el millor de tots... vem estar fara 2 anys en una boda i molt be ho que pasa que no era el restaurant que jo volia...
I el que no hos recomano es el Hotel Bruc....

Bueno nenes estem en contacte petonsssssss
Imatge

Nexta

EntradaAutor: toñy » dg. maig 16, 2010 3:08 pm

Hola a todas yo fui al fotografo TOMAINSTANT de Sant Fruitos de Bages y me aconsejo varios restaurantes y a mi me gusto Bogar solo hacen una boda al dia y miman a los nobios alli una boda es una gran fiesta,y ademas os recomiendo el fotografo que tiene unos precios muy asequibles y hace unos reportages muy guapos ,id a verlo hos sorprenderá,bueno espero aver ayudado un pco besitos a todas.
toñy

Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 06, 2010 7:57 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. maig 16, 2010 3:41 pm

Yo estoy mirando Cal Puntes en Gironella, habeis mirado también en Món Sant Benet??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: Al&Bel » dg. maig 16, 2010 5:59 pm

Hola! Nosaltres vem estar a Mon Sant Benet demanant informació i la veritat que el lloc és espectacular. Els salons, l'ermita, el celler, tot plegat és un entorn idiílic per celebrar una boda. Al final nosaltres ens vem decidir per un altre restaurant però estèvem entre els dos, i vem dubtar bastant. També de la zona del Bages vem visitar Torre Busquet que també ens va encantar. la noia que ho porta és una passada, en sap moltíssim i et tracta super bé i ademés tenen cuina pròpia i els menús que ens van passar tenia una pinta,...!!!El saló és també preciós i tenen una habitació de descans amb bany pels nuvis que és una moneria.
De la zona vem ser els que vem visitar.
Al&Bel

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: annaiesteve » dl. maig 17, 2010 12:52 pm

NOIES, JO NO HEM CASO A LA VOSTRA ZONA, PERÓ RECOMANO 100 % LA GARRIGA DE CASTELLADRAL, INCREIBLE..... PQ JA TENIM RESTAURANT I ENS QDA UN MES ... Q SI NO.... DE DEBÒ! VAM ESTAR PER LA BODA DE UNA MOLT BONA AMIGA ARA FARA CASI UN MES I NO PAREM DE PARLAR DE LA BODA, DEL ENTORN, LES FOTOS VAN QDAR INCREIBLES, LA GENT....EL MENJAR TOT .... HO DIC PQ SI LI VOLEU DONAR UNA ULLADA VAL LA PENA.

I FELICITATS A TOTES !!!!!!!!!!!!!!!!!! :mu::
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Marta2929 » dc. maig 19, 2010 4:41 pm

Visca el Bages!!!!!!
Segur que el 2011, sera un bon any per totes nosaltres!!!
Marta2929 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 15, 2010 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Marta2929

Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 19, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 19, 2010 10:33 pm

Tu vas anar a la boda de dissabte a les 5 de la tarda???

Esque com no se que fer, ens van convidar per passar-nos a veure com estava tot decorat, pero per problemes de temps no vam poder anar i anirem el dia 5 de juny que hi ha una altra boda. Espero poder anar. Vam anar per la jornada de portes obertes i ens va agradar molt!!

De dinar quin catering hi havia ho saps?

Esque no m'agraden els de la barca i vull mirar d'altres.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Nuvia del Bages 2011

EntradaAutor: Marta2929 » dv. maig 21, 2010 4:57 pm

Molta sort a totes les nuvis !!!!
Marta2929 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 15, 2010 8:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Marta2929

Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 19, 2010 4:32 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant