regals mames, papes i iaies

un gran any!

regals mames, papes i iaies

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 10, 2010 1:23 pm

estem en el moment de començar a pensar que els hi regalarem a aquestes persones especials i importantíssimes a la nostra vida un dels dies més feliços de la nostra vida (perque segur que hi hauran més al costat de la nostra persona estimada) i ens venen moltes coses al cap, pero no sortim del típic ram de flors per a les iaies i una foto nostra, o de la botella d'un bon vi per als pares o de una safata molt maca de plata o vidre per a la mare.....

algú té bones idees?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: regals mames, papes i iaies

EntradaAutor: esteruchy » dv. set. 10, 2010 1:42 pm

Aqui us deixo les nostres idees hem de decidir quines farem:

*Nosaltres a les mares els regalarem el ram de flors i al meu pare el vi del casament en una caixa.

*Pels papis Findes de relax (spa, paradors,...) però ho més segur que no ho donarem el dia del casament. Sino al dia seguent perque no es faci tant i tant pesat i es per agrair tot el que han i estan fent per nosaltres es mereixen això i molt més. ::love::

*Al meu avi no sabem que fer-li però és l'unic que em queda i el Sergio se l'estima com si fos seu. un marc de fotos (de les parelles de la familia: la del seu casament, la del de mons pares, de mons tiets, el meu i una de ma cosina i el novio) o un marc de fotos amb una nostre només (hem de decidir que)
esteruchy l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 11:02 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: fetnah » dv. set. 10, 2010 3:23 pm

Yo todavía no lo he pensado...
Imatge
fetnah
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: Liebe » dv. set. 10, 2010 4:48 pm

Nosaltres els volem regal als nostres pares un cap de setmana a un parador o un hotel xulo perque vaguin junts o per separat, això ja ho decidiran ells, ja que la veritat no surten gaire.
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: KYARA25 » dv. set. 10, 2010 10:37 pm

Pues todavía no lo he pensado..... Pero quizás haga un montaje de video con fotos de su noviazgo, su boda, sus hijos, como crecimos.... Y como me caso. Estaría gua aunque tiene mucho curro. Pero bueno ya pensare algo.
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

EntradaAutor: MORSITA » ds. set. 11, 2010 8:33 am

Bon dia Noies,
Molt bona idea la d'aquest post. Jo habia pensat fer dos rams com el meu (més petit) y donar-li un a la meva mare i un altre a la meva sogra. Ho veig més personalitzat i especial que el tipic ram. Com ho veieu???????
Imatge
Imatge
MORSITA

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: L&R2011 » ds. set. 11, 2010 10:41 am

Doncs jo suposo que faré lo clàssic....rams a les mares i a les iaies havia pensat de fer-los o un altre ram diferent o alguna planta bonica, a més a més del marc amb alguna foto xula del preboda....no ho sé....a veure si entre totes treiem bones idees!
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: cadui » dg. set. 12, 2010 12:37 pm

nosaltres possiblement no ens complicarem massa la vida... en un principi havíem pensat de fer-los-hi un àlbum amb fotos des de que eren joves fins arribar al nostre casament, però els meus sogres quasi no tenen fotos!! També havíem pensat de regalar-los un finde en algun lloc amb encant però altre cop sabem que els meus sogres no ho acceptarien, ma sogra s'angoixa moltíssim quan de sortir de casa :-/ i com que no queda gens bé fer aquest tipus de regal als meus pares només, doncs el més segur que caurà una planta ben mona per cada mare i pels pares una botella de bon vi o bon licor. I als avis del meu nen (jo no en tinc cap ja) doncs regalar-los-hi el mateix.

He pensat que aquest tipus de regal li faré als meus pares pel gener que és el seu aniversari de bodes :-)ok: com un avanç del meu regal de boda per ells ::love::

A les meves germanes lis vull regalar una rèplica exacta del meu ram. Al meu germà li compraré una samarreta de l'Iker Casillas (el seu jugador favorit) i li donaré una lliga. I al meu cunyat li hem fet el pòster de "El Padrino", també li donaré una lliga i potser li comprem algun detallet més. El que tenim molt clar és que als nostres germans els hi volem donar algo "meu" i què millor que les lligues i els rams (no dono el meu perquè me'l vull quedar jo *.O.-O* i per això els faré rèplica).
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 13, 2010 10:09 am

cadui ha escrit:nosaltres possiblement no ens complicarem massa la vida... en un principi havíem pensat de fer-los-hi un àlbum amb fotos des de que eren joves fins arribar al nostre casament, però els meus sogres quasi no tenen fotos!! També havíem pensat de regalar-los un finde en algun lloc amb encant però altre cop sabem que els meus sogres no ho acceptarien, ma sogra s'angoixa moltíssim quan de sortir de casa :-/ i com que no queda gens bé fer aquest tipus de regal als meus pares només, doncs el més segur que caurà una planta ben mona per cada mare i pels pares una botella de bon vi o bon licor. I als avis del meu nen (jo no en tinc cap ja) doncs regalar-los-hi el mateix.

He pensat que aquest tipus de regal li faré als meus pares pel gener que és el seu aniversari de bodes :-)ok: com un avanç del meu regal de boda per ells ::love::

A les meves germanes lis vull regalar una rèplica exacta del meu ram. Al meu germà li compraré una samarreta de l'Iker Casillas (el seu jugador favorit) i li donaré una lliga. I al meu cunyat li hem fet el pòster de "El Padrino", també li donaré una lliga i potser li comprem algun detallet més. El que tenim molt clar és que als nostres germans els hi volem donar algo "meu" i què millor que les lligues i els rams (no dono el meu perquè me'l vull quedar jo *.O.-O* i per això els faré rèplica).

Ostres Cadui!...lo de la samarreta al germà em sembla molt bona idea!!....jo havia pensat en fer-li un smartbox (que no sabia ni que era...ho he anat llegint per aquí), però això de la samarreta también li faria molta il.lusió!!

La veritat es que va molt bé aquest fòrum per anar agafant idees!!!
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 13, 2010 11:40 am

mon germà té 15 anys pel que no li puc fer una smartbox!! jajaja!!! Em penso que es quedarà ben al·lucinat perquè fa molt temps que demana tenir una samarreta del Madrid jeje!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lanati » dl. set. 13, 2010 11:51 am

Molt bona idea, aquest post! Nosaltres, en principi, no farem regal a les mares, perquè ho veiem molt ñoño i les nostres mares són molt canyeres i pasen d'això. Però als pares si que els hi volem fer, perquè no s'ho esperaran i aquest component de sorpresa serà un afegit. Ara bé, no tenim ni idea de què fer. Així que us aniré llegint a veure si m'inspireu. Els nostres pares no beuen, així que licor o vi, descartat. Un cap de setmana, tenint en compte que tan mons pares com mons sogres no paren de viatjar, tampoc ens servirà. A veure, a veure...
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: iredavid » dc. set. 15, 2010 10:14 am

Huola!!!
Bona idea la d'aquest post. Nosaltres ho estem meditan ara i encara no ho tenim decidit del tot però poder els hi regalarem a les mares un marc amb el grabat dels nostres noms i la data de l'enllaç amb una foto nostre del casament i als pares poder els regalem una placa amb un escrit. Com ho veieu? es que no sabem si es bona idea i encara no ho tenim clar del tot.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: meryt » dv. set. 17, 2010 8:56 pm

hola chicas alguien me puede contar que es un smartbox? no tengo ni idea jajaja , nosotros empezamos ahora a pensar en todas estas cosas pero la verdad esque no lo tenemos muy claro, yo pormi me lo saltaria y despues les haria un reportaje de la boda con las fotos que tengamos, porque la cosa es que a mi me falta mi madre y a el su padre, pero el dice que por la falta de ellos no estaria bien que se quedaran sin su momento de agradecimiento, asique tendremos que pensar algo, pero espero hacer algo que no sea demasiado emotivo, porque sino el lloro esta asegurado, auque para ser onesta en algunos momentos va a ser inevitable pero bueno es normal y hay que acordarse de la gente importante que ya no esta asi es como los mantenemos vivas para siempre un beso a todas
Imatge[url][/url]
meryt

Entrades: 52
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 9:22 pm

EntradaAutor: MORSITA » dv. set. 17, 2010 9:47 pm

Hola Meryt,
Un smartbox son unos packs para regalar que se dividen en gastronomía, bienesetar, ocio, aventura y estancias. Tu eliges el que quieres para regalar y dentro de cada cajita te viene un libro poniendo los sitios donde los hacen. Para que te quede más claro metete en esta pagina web http://www.smartbox.com/es/.
Espero haberte ayudado.
Imatge
Imatge
MORSITA

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: veronik18 » ds. set. 18, 2010 10:05 am

hola nenas

la ver itat que això de fer regalets és una mica complicat. nosaltres només tenim clar que:

als meus pares els hi regalarem un cap de setmana on sigui per desestresar-se del bodorio, jjjaj

a la meva sogra con és una mica especial tenim dues idees; una regalar-li un gatet ( així que si algú sap on puc trobar gats de raça a bon preu aviseu-me) o també un anell gravat .

al meu fill de 2 anys com li xiflen les motos li portarem al restaurant una de bateria típica pels nens ( fliparà)

AQUÍ TINC EL PROBLEMA: EL MEU GERMÀ i els cunyats ( rstic super perdudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: meryt » dg. set. 19, 2010 12:19 pm

MORSITA ha escrit:Hola Meryt,
Un smartbox son unos packs para regalar que se dividen en gastronomía, bienesetar, ocio, aventura y estancias. Tu eliges el que quieres para regalar y dentro de cada cajita te viene un libro poniendo los sitios donde los hacen. Para que te quede más claro metete en esta pagina web http://www.smartbox.com/es/.
Espero haberte ayudado.

muchas gracias guapa lo mirare que aun no se que regalar a los hermanos jaja un beso
Imatge[url][/url]
meryt

Entrades: 52
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 9:22 pm

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 22, 2010 10:05 am

Nosotros empezamos a darle vueltas a la olla hace mucho.... Porque a mi no me gusta nada las flores cortadas, así que no quiero un ramo para mi madre y mi suegra.... Pensamos en un finde, pero ya lo hicimos una vez y fue más un castigo que un regalo: mi suegro que no queria salir, mi suegra que no lo gusta el sitio, que que van a hacer allí, que mi suegro no quería salir del hotel, que mi suegra solo quiere caminar.... Tortura!!! :star::
Mis padres no problem, pero es feo regalar a unos y a otros otra cosa...
Refinitivo: Planta para las madres, vino para los padres (que no beben pero les encanta guardarlo :-/ ) Además, les vamos a hacer un mini-album para los padres, y igual una foto del pre-boda, así que a pesar de ser lo típico, si no se me viene otra idea ya los tengo servidos creo
Las yayas me generan dudas, porque yo tengo los 4, pero Fernan ninguno.... y me sabe mal porque además ese día se acordará mucho de ellos... Hace apenas 1 año que falleció el yayo que le quedaba....

Lo de las camisetas de club deportivo es muy chulo!!! Mi hermano y mi cuñado son los testigos, así que estaría guay regalarles la camiseta de su equipo, o la de España con la estrella del Mundial...

A todo esto le sumas entregfas de novios, ligas, damas de honor, chuches, recordatorio....

Ya me he agobiado jopeta jajajajaja!!!
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: agnesi82 » dc. set. 22, 2010 9:21 pm

Nosaltres a les iaies els hi regalarem un arbre dels records.
M'explico: comprarem un mini taronger i posarem fulles que serán fotos: quan es van casar elles, dels néts, de quan els papis es van casar. En fin... fotos de moments importants durant la seva vida (i és molt llarga, segur que en trobem moltes!!! :-) ).
Ens fa molta il·lusió fer-li's i més ara que la meva, pubreta, cada cop se li va més la memòria

I a les mames i papes... a ma mare una rèplica del seu ram de núvia, a la seva un ram (están separats...) i als pares un bon vi. PErò per aquests últims estem esperant que ens arribi la inspiració i se'ns acudeixi algo ben original... estem a l'espera de l'arribada d'idees als nostres caparrons... jajajajajaja!!! :-/ :-/ :-/
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 23, 2010 6:23 pm

Pues nosotros no nos vamos a liar con nada, nuestro regalo es la boda en si que seguro que les va a encantar. El ramo a las madres pues bueno es un detallito que, aunque no nos termine de convencer, lo daremos, y a mi abuela también por que es la única que tenemos. A los padres nada en principio, yo por mi cuenta he pensado en regalarle algo al mio pero cuando me venga a recoger a casa, no delante de todo el mundo. A los hermanos, hermanas, cuñados, cuñadas y sobrinos nada especial. A mi hermana le daré mi ramo pero vale. El regalo ya se lo haremos el mes que viene cuando les digamos que nos casamos, van a volverse locos de contentos!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Salaok » dj. set. 23, 2010 6:32 pm

Yo tampoco quiero complicarme mucho la vida con los regalos.
Me pondré 2 ligas y le regalaré 1 a mi hermano y la otra al primo soltero de mi novio.
A mi abuela quiero regalar le la mitad de mi ramo, alguien sabe si se puede hacer???? Es que la otra mitad o almenos unas flores las tengo reservadas para otro tema.
El resto ya lopensaré, pero mo creo que haga mucho mas.
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants