Roba per a nens

un gran any!

Roba per a nens

EntradaAutor: ker » dt. oct. 12, 2010 11:57 pm

Hola!
Voldria saber si alguna de vosaltres té idea d'on poder comprar roba, més formal pero sense arribar a ser de cerimonia, per a nens. Tinc un nen de 16 mesos, i tota la roba que he vist ho es massa de cerimonia o es massa casual.
Alguna idea??
Moltes gràcies :-()-)
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

Re: Roba per a nens

EntradaAutor: Sita_yo » dc. oct. 13, 2010 6:39 am

hola guapi, que es el que busques mes o menys? laltre dia amb la meva germana vam anar a comprar ropa pel meu nebot per un casament que tenen aquest mes. I li vam mirar al zara uns pantalons foscos que semblaven de "pinça" molt monos i una camisa, despres ella li afegirà una corbata daquestes finetes que es porten ara així li dona el toque de mes cerimonia pero al mateix temps informal...Nose! Vam estar mirant altres botigues, pero com tu dius o eren massa casual o era massa de cerimonia...Per quina epoca de l'any es la roba?! Quan son pekes tambè els queda molt bé (si es ja en epoca de mes caloreta) algun conjunt de tipo lino...jo em guio pel que veig als ultims casamenst que he anat i pel meu nebot! jeje no se si t'he ajudat pero... :star:: ja li preguntaré si sap alguna botiga més que no sigui unica en el meu poble i estigui per tot arreu!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Mar_85 » dc. oct. 13, 2010 3:38 pm

Yo tambe tinc un nen petit, i tinc alguna conjuntent comprat al zara y tambe un altre comprat al okaidi q la veritat es que esta molt be y crec q pot servir x una ceremonia, la veritat es que lo important son els detalls y si li ficas unes bonicas sabates, una curbata, un chaleco...i un bon pentinat... ja van monisims!!! SORT! Jo tambe li tinc q comprar...algu pq com falta un anyet els dos q tinc no li podre ficar!
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: ker » dc. oct. 13, 2010 7:21 pm

Hola noies! Gracies a totes dues, de zara si havia mirat alguna cosa, pero de l' okaidi no.... Inclus havia pensat bennetton... Teniu rao amb ho dels detalls, i q están ben bufons!!!! Volia vestir-lo formal sense ser de supercerimonia!! Moltes gracies de nou!!!
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant