Sabates núvia (Barcelona)

un gran any!

Sabates núvia (Barcelona)

EntradaAutor: Nath » dg. oct. 17, 2010 7:09 pm

Hola! Vull començar a mirar-me les sabates, però no sé a on anar! :-/
Sé que hi han pàgines web on es poden comprar les sabates per internet, però a mi m'interessa trobar un lloc (de Barcelona) on pugui anar a provar-me-les. Coneixeu alguna sabateria on en venguin? Jo de moment n'he vist a una sabateria del Passeig Fabra i Puig, però no hi ha gaire varietat.
Algú em pot ajudar? Mil gràcies!!
Nath

Entrades: 42
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 7:35 pm

Re: Sabates núvia (Barcelona)

EntradaAutor: esteruchy » dg. oct. 17, 2010 7:25 pm

Jo et puc recomenar el tocador de la novia (on me les he agafat jo) en tens moltissimes!!!
I tens 2 botigues una al carrer muntaner per sobre de trav. de gracia i l'altre per roger de lluria cantonada provença o mallorca (no ho recordo)

http://www.eltocadordelanovia.com/

Jo vaig mirar per internet si tenien models que m'agradessin i com n'hi havien hi vaig anar i vaig sortir amb les sabates i més cosetes!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. oct. 17, 2010 9:11 pm

jo tambe me les vaig comprar alla, mirant per internet previament, a mes era epoca d rebaixes i genial!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: ker » dg. oct. 17, 2010 9:59 pm

Hola!
Mirat la pagina web de enepe, i a bcn tambe hi ha Mademoiselle Rose... aquesta ultima tambe te pag web, personalment no he anat pero m'han comentat que estan molt be i n'hi ha moltes... Jo tenia pensat en tant tingui el vestit començar a mirar-ne!!!
A veure que et semblen, per la web tenen molt bona pinta!
També m'han comentat sabateries ALvarez, he mirat la pag web pero el tema fotos no sembla que els funcioni...
Ja ens diras l'experiencia!! *.-o-o.*
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

EntradaAutor: Rosa82 » dg. oct. 17, 2010 10:01 pm

Hola

també hi ha dos sabateries al bulevar rosa a passeig de gràcia
Rosa82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: montse_eu » dg. oct. 17, 2010 11:24 pm

Hola!!!

Jo segurament me les comprare a FOSCO, he vist que tenen col·lecció de nuvies, vaig enviar un mail i em van comentar que tenen 12 models per triar, i pots "personalitzar-les" al teu gust, deixes paga i senyal i en dos, tres setmanes les tens a la botiga.
No totes les botigues tenen aquest servei, però a Barcelona n'hi ha unes quantes.
A mi la veritat és que m'encanten les sabates de Fosco, són molt comodes, i la noia em va comentar que les més cares sortien per 100 euros!!
montse_eu

Entrades: 20
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 11:53 pm

EntradaAutor: eritrea84 » dl. oct. 18, 2010 8:19 am

a el corte ingles también n'hi ha sabates per a nuvies! la col.leccio de fosco es molt xula!!! com diuen a el tocador de la nuvia también ...a Gran de gracia (una botiga q es diu ALFONSO) también hi tenen!!!!!
eritrea84
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: Nath » dl. oct. 18, 2010 12:52 pm

Noies mooooltes gràcies a totes! :-)ok: Ara ja tinc llocs a on anar a mirar!
Montse_eu, aquesta botiga que dius tu, la FOSCO, sembla que ho tenen bé de preu oi? Es que la idea és no gastar-me un dineral per les sabates (o almenys ho intentaré jeje)!
Quan les tingui (encara tinc temps, les necessito per a principis de gener, que és quan tinc la prova del vestit), ja us diré on les he comprat al final! Gràcies a totes altre cop! :-)
Nath

EntradaAutor: stellum » dl. oct. 18, 2010 6:51 pm

Yo me los he comprado en un tienda por internet, que puedes ir a probartelos si eres de barcelona. llamas y pides cita previa y te atienden muy bien

www.enepe.com
Imatge
stellum
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: HELENIAH » dl. oct. 18, 2010 7:33 pm

Hola noies, sabeu si a la col·lecció de núvies de Fosco hi ha también sabates amb plataforma tipus peep toe? Es que jo necessito que siguin altets *.O.-O*
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dl. oct. 18, 2010 7:38 pm

Crec que si que hi han, les he estat mirant fa un moment. Jo también tinc aquesta mateixa idea, que el prometido fa 1,90cm!! jejeje
El que no sé, si totes les botigues fosco en tenen. Pelayo?

Una abraçada.
Imatge
ANNAIXAVI

Entrades: 23
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 2:39 pm

EntradaAutor: esteruchy » dl. oct. 18, 2010 10:19 pm

Al tocador de la novia tenien pep toes amb plataforma ;)
A Fosco no ho se.
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Nath » dl. oct. 18, 2010 10:37 pm

Noies, buscant per internet he trobat això:

"...Fosco ha creado “Novias by Fosco”. Temporada tras temporada, las novias podrán elegir el modelo de zapato que quieren y además, darle un toque muy personal con un adorno que ofrece Fosco.

Fosco ha seleccionado ocho hormas de su colección de verano, en blanco o crema y con un acabado nacarado, a las que puedes poner el adorno que quieras: con brillos, con perlitas o un broche de cristal.

En lo que se refiere al modelo de zapato, seguro que encuentras algo que te guste, ya que tienes zapato de punta, sandalias, platadormas, peep toe...

Eso sí, este servicio no está disponible en todas las tiendas de Fosco, solo en 31 y bajo pedido. ¿El precio? Desde los 69 hasta los 104 euros
."

Per el que posa no totes les tendes FOSCO tenen les sabates de núvia, no? He vist algunes de les sabates que tenen, i la veritat es que son molt xules!
Nath

EntradaAutor: MaBer » dt. oct. 19, 2010 3:07 pm

ANNAIXAVI ha escrit:Crec que si que hi han, les he estat mirant fa un moment. Jo también tinc aquesta mateixa idea, que el prometido fa 1,90cm!! jejeje
El que no sé, si totes les botigues fosco en tenen. Pelayo?

Una abraçada.

Wapaaaaaa !!

El Xavi fa 1,90 ?? jijijiji

saps ki sóc, oi??

Muaaaaaaaaaaaaa
MaBer

Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

EntradaAutor: Nath » dg. nov. 07, 2010 11:44 pm

Crec que al final optaré per unes sabates de la marca LODI que vaig veure. Algú se les ha comprat d'aquesta marca? No estan gens malament de preu, i tenen bastants models per escollir. L'únic que em fa por amb això de les sabates, és que no siguin cómodes...!
Nath

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. nov. 08, 2010 12:04 pm

hola jo també he vist unes Sara Navarro ... molt maques i me les vaig provar i son molt comodes i de preu es accesible.... un peto a totes
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Lehara » dl. nov. 08, 2010 12:51 pm

Yo estube en FOSCO de St. Cugat, y me atendieron de escándalo!!! Mogollón de facilidades para todo, super bien de precio, y lo que más me gustó: personalizados. Así que la chica me dihjo que fuera a partir de febrero para ver la nueva colección, a esperar un poco todavia...
Imatge
Imatge
Lehara

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. nov. 08, 2010 3:04 pm

Lehara ha escrit:Yo estube en FOSCO de St. Cugat, y me atendieron de escándalo!!! Mogollón de facilidades para todo, super bien de precio, y lo que más me gustó: personalizados. Así que la chica me dihjo que fuera a partir de febrero para ver la nueva colección, a esperar un poco todavia...

gracias por la informacion... entonces me espero en comprar los zapatos.... un beso
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 11:09 am

Hola noies!!
Crec que les sabates és la part més complicada, més que el vestit!!!! les sabates me les vaig comprar al Tocador de la Novia, tenen totes les marques desde Sara Navarro, Lodi, etc....desde baixetes fins a plataforma. Jo us recomano que aneu a la sabateria i us les emproveu, que a internet estan molt bé de preu però penseu que us les heu de posar durant moltes hores, que haureu de caminar, que haureu de ballar, saltar i són moltes hores. Compreu-les bones que val la pena, pq després es poden tenyir com jo he fet. Les meves són de la Sara Navarro i són amb plataforma, el taló fa uns 10 cm però són molt còmodes és clar que un mes abans vaig començar a practicar a casa posant-me-les i donant-me-les, la veína estava contenta amb mi jejejeje, i també és important que us poseu al darrera unes tirites de silicona que van molt bé pq no us facin butllofes.
A part d'aquesta botiga teniu el corte inglés de Diagonal, us recomano aquest que és on tenen més sabates més que el de Pl. Catalunya, també al Boulevard Rosa hi ha una botiga i si vas per la Rambla de Catalunya us en trobeu unes quantes.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 11:17 am

snake35 ha escrit:Hola noies!!
Crec que les sabates és la part més complicada, més que el vestit!!!! les sabates me les vaig comprar al Tocador de la Novia, tenen totes les marques desde Sara Navarro, Lodi, etc....desde baixetes fins a plataforma. Jo us recomano que aneu a la sabateria i us les emproveu, que a internet estan molt bé de preu però penseu que us les heu de posar durant moltes hores, que haureu de caminar, que haureu de ballar, saltar i són moltes hores. Compreu-les bones que val la pena, pq després es poden tenyir com jo he fet. Les meves són de la Sara Navarro i són amb plataforma, el taló fa uns 10 cm però són molt còmodes és clar que un mes abans vaig començar a practicar a casa posant-me-les i donant-me-les, la veína estava contenta amb mi jejejeje, i també és important que us poseu al darrera unes tirites de silicona que van molt bé pq no us facin butllofes.
A part d'aquesta botiga teniu el corte inglés de Diagonal, us recomano aquest que és on tenen més sabates més que el de Pl. Catalunya, també al Boulevard Rosa hi ha una botiga i si vas per la Rambla de Catalunya us en trobeu unes quantes.

moltes gracies per el consell.... amb sembla que les que m'he enprovat poden ser com les teves... i la veritat es que les vaig trobar molt comodes... i el preu tampoc era exegerat... a mi me les regala el meu germa.... si aixo ja les anire a comprar i ja les tinc... un peto...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants