INVITACIONS!!!!

un gran any!

INVITACIONS!!!!

EntradaAutor: mimosin79 » dt. nov. 02, 2010 9:23 pm

HOLA NOIES!!!
SÓC NOVA PER AQUI I EM VULL PRESENTAR,

SÓC LA LYDIA I EM CASO EL 30 DE JULIOL DE L'ANY VINENT!!!!

TENIM EL RESTAURANT APARAULAT: CASTELL ARNAU (s'adapta molt al que necessitem i si no passa res demà anirem a donar la paga i senyal) I HEM DECIDIT TAMBÉ QUE EL REPORTATGE DE FOTOS I VÍDEO ENS ELS FARAN LA GENT DE GRUP IMATGE (vam anar a veure 4 o 5 fotografs i aconsellats per amics els hem triat!!!)

ARA BÉ, ESTEM ENCALLATS AMB EL TEMA INVITACIONS!!!!!

NO ENS ACABEM DE DECIDIR PER L'ESTIL: MODERN O CLÀSSIC.

ENS AGRADEN LES TÍPIQUES INVITACIONS DE PAPER ANTIC PERÒ TAMBÉ ENS HAN ENCANTAT LES QUE ENS HAN ENSENYAT A GRUP IMATGE, QUE SÓN MODERNES I DESENFADADES!!!

ALGO EM PODRIA ORIENTAR? QUINA IDEA PORTEU?

GRACIES!!!
31 de juliol 2011
mimosin79

Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 11:07 pm

Re: INVITACIONS!!!!

EntradaAutor: gemmapeke » dt. nov. 02, 2010 9:53 pm

Hola guapa!!!
Benvinguda i felicitats!!!
Jo em caso el 17 de setembre...
a veure...jo he fet una cimobinacio amb unes de Busquets...són com caixetes, dins porten les explicacions pero a mi per uns quants dinerets més m'han afeguit coses que volia...més modernes i originals...
Jo el problema el tinc amb l'idioma; n'haig de fer mitat i mitat...castella, catala...

Jo crec que una invitacio diu molt de la boda, jo les faig combinades, però crec que si vols una celebració desenfadada...estaria bé que la invitació també ho sigues!!!

Espero haver-te ajudat en el possible
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dt. nov. 02, 2010 10:34 pm

Nosotros todavia no lo tenemos claro como lo queremos ,,,,,
Espero acabar de decidir ahora pasado navidades que es cuando ya nos pondremos en serio con todo todo !!!!!!
Bienvenida Mimosin y Felicidades por tu boda !!!!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: Bie » dt. nov. 02, 2010 10:37 pm

Benvinguda guapa, jo també em caso a castellarnau el dia 9 de juliol, una miqueta abans que tú :-)ok:

no tinc ni idea de com farem les invitacions, em sembla que li diré al meu futur que esculli ell i així no es queixa jaja
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: mimosin79 » dc. nov. 03, 2010 8:16 am

Bon dia a totes i GRACIES!!

Gemmapeke, tenen pàgina web de les invitacions els de Buscquets? com es diuen les que has triat? n'hi ha de varios tipus? ho dic per tafanejar i agafar més idees!

Bie, a quin saló ho celebres? nosaltres al modern de fora de la masia, com porteu el tema? feu cerimonia civil allà? nosaltres segurament sí, però la meva sogra és molt religiosa i potser per a no donar-li un disgust... no sé, és complicat! Heu agafat ja fotògraf? nosaltres vam anar-los a veure i ens han encantat, saben treure molt profit del restaurant!!

Bueno, noies, em poso a treballar que ja és hora!!!

PETONS!
31 de juliol 2011
mimosin79

EntradaAutor: gemmapeke » dc. nov. 03, 2010 8:22 am

Bon dia a totes i GRACIES!!

Gemmapeke, tenen pàgina web de les invitacions els de Buscquets? com es diuen les que has triat? n'hi ha de varios tipus? ho dic per tafanejar i agafar més idees!

Bie, a quin saló ho celebres? nosaltres al modern de fora de la masia, com porteu el tema? feu cerimonia civil allà? nosaltres segurament sí, però la meva sogra és molt religiosa i potser per a no donar-li un disgust... no sé, és complicat! Heu agafat ja fotògraf? nosaltres vam anar-los a veure i ens han encantat, saben treure molt profit del restaurant!!

Bueno, noies, em poso a treballar que ja és hora!!!

Hola mimosin!!!

Et paso la pagina de busquets pero hi ha molta més coses els catalegs, et donc la pagina on hi ha una caixa semblant a la meva.

http://www.busquets-eu.com/productes4.asp
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: Bie » dc. nov. 03, 2010 8:59 am

mimosin79 ha escrit:Bon dia a totes i GRACIES!!

PETONS!

Nosaltres a l'altre, a la masia, m'agrada més i no som tants com per omplir el saló Arnau jaja
Nosaltres volem cerimònia religiosa i vam pensar en fer-la a la capella d'allà, que és molt bonica però és tan petita que la gent hauria d'estar fora, i al final la farem al monestir de Sant Cugat que hi cabem tots com 5 vegades jeje

No agafarem fotògraf, les fotos ens les farà la meva germana, així tampoc hem de pagar l'exclusivitat que són 300€ pero si tenen web els del restaurant o hi ha fotos m'agradaria veure-les per cotillejar!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: mimosin79 » dc. nov. 03, 2010 2:02 pm

Hola Bie!!!

El fotògraf que ells et recomanen paguen ells l'exclusivitat, no ens hem de preocupar de res, ens van dir que era un cost que assumien ells i els preus que ens donen són preus finals!
la web és www.grupimatge.com
ens van comentar que estan fent una web nova però que de moment encara tenen penjada l'antiga, i no sé els preus normals com a tot arreu, amb la diferència que t'oblides del canon i que es coneixen el restaurant i els seus racons com ningú i ens va donar confiança!

Jo si de cas, si aconsegueixo algun catàleg ja te'l passaré per a què ho vegis, si vols!
;)

PETONS!!
31 de juliol 2011
mimosin79

EntradaAutor: Bie » dc. nov. 03, 2010 2:33 pm

gràcies bonica,

Que bé que algú altre es casi a Castellarnau, em sentia sola jaja
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: gemmapeke » dc. nov. 03, 2010 3:32 pm

vale, ara que ja ho tenia assumit..hem truca el Dani( el meu novio) i em diu que s'esta pensant si agafar les altres...perque em fa aixo???

JAJAJAJA
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 04, 2010 8:18 am

Buenas noies,

Ahir finalment vaig escollir les invitacions i vaig pagar la mitad...quina pupa fa això!!!!
al final es un desplegable amb 4 fulles...de color granate!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: mimosin79 » dv. nov. 05, 2010 7:48 am

gemmapeke tens fotos de les invitacions? com són? és que nosaltres estem molt encallats, NO ENS POSEM D'ACORD!!!
uff, gairebé no hem tingut problemes per a posar-nos d'acord amb les coses, però en aquest punt... la seva família és molt tradicional i ell no vol quedar malament, però vaja jo no ho veig taaaaan greu voler fer invitacions modernes, noooo??
31 de juliol 2011
mimosin79

EntradaAutor: gemmapeke » dv. nov. 05, 2010 7:51 am

buenas!!!!mimosin79.

No tinc fotos perque encara han de fer la prova, pero son de busquets i en principi ell volia una més classica, pero com ja he dit algun cop, la nostra boda va enfocada als amics, amb lo qual...és moderna. a més la classica era del nou cataleg d'aquest any i si feiem mitad castella, mitad català ens sortia molt car!!!

Quan tingui les fotos les penjo!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: mimosin79 » ds. nov. 06, 2010 6:18 pm

pamfleto davant.jpg
fora.jpg
HOLA!!!

BIE, HE TROBAT UN PAMFLETO QUE ENS VAN DONAR A GRUPIMATGE, ES CLAR QUE NO ÉS GRAN COSA I LA QUALITAT NO ÉS BONA, PERÒ POTSER ET SERVEIX D'ORIENTACIÓ. ARA A VEURE SI HO SE PENJAR...! (;

PENSAVA QUE NO ME'N SORTIRIA, PERÒ AQUÍ ESTÀ!!!

PETONS!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
31 de juliol 2011
mimosin79

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. nov. 06, 2010 6:29 pm

Hola chicas!!!
las invitaciones d busquets son xulisimas, sobretodo las dlas cajitas k komentabais.Nosotros estubimos a punto d coger esas, pero al final, nuestro fotografo nos dio una idea divertida, que al fin y al cabo es lo k buscamos.
Komo bien decis, la invitacion es la presentacion dla boda y dice muxo, asi k como keremos una boda divertida y alegre, nos hemos exo unas fotos divertidas, pondremos un texto divertido y la proxima semana las montaremos con ayuda dl fotografo... ya os diré k tal kedan!!!!!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: Bie » ds. nov. 06, 2010 8:42 pm

gràcies mimosin!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: snake35 » dj. nov. 11, 2010 6:13 pm

Hola!
les invitaciones són molt personals i diuen molt dels nuvis. Per exemple, nosaltres som motoristes i ens encaten les motos per això les nostres participacions eran el nuvi i la núvia en moto, ell portava cabell i el meu marit va rapat així que li vam fer treure el pèl que li sortia pq sigués el més real a nosaltres. Del tub d'escap sortia fum que anava fins al darrera de la invitació i el text de dins estava fet en dibuix per exemple: tant si (van dibuixar un núvol i gotes) com si fa (van dibuixar un sol) etc...La gent li va fer molta gràcia. El sobre era vermell i els noms els posàvem amb un rotulador platejat que quedava molt xul.lo.
Per si algú l'interesa li deixo l'adreça: www.grap-pa.com estàn a Barcelona.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 11, 2010 7:13 pm

Noies!!!ja m'han trucat!!!
demà tinc la prova de les invitacions!!!ja les penjare al meu compte enrere!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: mimosin79 » dj. nov. 11, 2010 7:44 pm

HOLA snake35
He estat mirant la web que has deixat, però no hi trobo res, saps si és normal??
31 de juliol 2011
mimosin79

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 8:26 am

mimosin79 ha escrit:HOLA snake35
He estat mirant la web que has deixat, però no hi trobo res, saps si és normal??

Ups, res de res???? si jo ho veig el que passa és que han fet una tria, de fet tenen dos albums plens d'invitacions, un de clàssics i l'altre de més modern. Has de posar-te a catala i a sobre de invitacions casaments i allà cliques a sobre, però jo t'aconsello que hi aneu personalment, ja et dic, tenen un munt de participacions i de molt xul.les.Estan al c/ rogent, 11.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants