Convidar jefes i companys al casament !!!

un gran any!

Convidar jefes i companys al casament !!!

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dj. nov. 11, 2010 7:24 pm

Hola a totes!!!
Obro aquest post pq porto temps pensant en això i la veritat es que no ser que fer , com ja he dit el nostre casament es molt intim com ja sabeu algunes , de unes 30 persones , només va la família més propera i els amics més íntims i la meva pregunta és he de convidar a les meves jefas si el casament és per els més intims , quedaria malament sino ho fes? i a les companyes ? ja direu que en penseu i también que feu vosaltres ...
Espero la vostra ajuda per surtir de dubtes !!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Elisabet 1980
:: núvia experimentada

Entrades: 281
Membre des de: dj. març 18, 2010 8:30 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Convidar jefes i companys al casament !!!

EntradaAutor: Dolçeta » dj. nov. 11, 2010 7:26 pm

Jo convidaré al meu company... Pel simple motiu de que a l'oficina som nomès ell i jo! I pasem moltes hores junts i li espera un any d'aguantar-me amb el casament que es mereix que el convidi!!

El meu xicot, que treballa a un departament d'informàtica, nomès convidarà al seu company perquè son molt amics i prou, la resta amb el detallet ja en tenen : ban :
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dj. nov. 11, 2010 7:27 pm

Dolçeta ha escrit:Jo convidaré al meu company... Pel simple motiu de que a l'oficina som nomès ell i jo! I pasem moltes hores junts i li espera un any d'aguantar-me amb el casament que es mereix que el convidi!!

El meu xicot, que treballa a un departament d'informàtica, nomès convidarà al seu company perquè son molt amics i prou, la resta amb el detallet ja en tenen : ban :

i als jefes ??
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: glamour » dj. nov. 11, 2010 7:30 pm

Nosaltres no convidem als companys ni jefes perquè també serà un casament de pocs convidats i només amb família i amics. Cadascú pot fer el que cregui convenient, però personalment penso que no s'ha de convidar a ningú per compromís. Una altra cosa és que dins de la feina els teus companys a més de companys siguin amics o tinguis a algú que sigui molt amic...
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. nov. 11, 2010 7:30 pm

Por mi parte alguno caera pero bien poquitos, eso si...mi boda que sera de unos 80 invitados estara un gran porcentaje plagado de militares,policias nacionales y guardias civiles, haver quien se le ocurre hacer algo ai!!! son compañeros de mi niño
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 11, 2010 7:45 pm

el meu xicot vol convidar a tres companys seus de feina amb els que porta 15 anys treballant. Han passat els tres per l'absorció de tres empreses i posterior tancament d'aquestes, i a la que treballen ara també estan junts i la resta que treballaven amb ells doncs els van fer fora.
Jo porto només dos anys i algo treballant a on treballo i no tinc una especial relació amb ningú, em faig amb tothom, per algo sóc una de les secres... el que si que faré a la meva feina, ja que és una empresa petita, doncs és portar cava i pastes l'ultim dia de feina... i quan torni doncs potser els hi porti un detall a l'altra secre, a la jefa i a la noia de comptabilitat i ja esta
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Mistyc85 » dj. nov. 11, 2010 8:12 pm

Jo tinc un dilema moooolt gran...
Sóc secretària i a la meva oficina estic sola, però hi han dos seccions més i amb les secres de les altres oficines hi ha super bona relació! Els jefes son una pasada y amb els altres companys (profes d'autoescola) també hi ha molt bona relació, però segons amb qui... no hi ha tant bon rotllo... La idea era convidar a les mes properes (a mis niñas) però clar, si convido a uns, els altres els tindré de morros... Convidarieu a les parelles?? es que hi ha alguna que té fills...
Els meus jefes no són molt de bodorrios, i ja m'han dit que potser no vindrien, però jo els insisteixo... ai... no sée!!
Imatge
Mistyc85
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dj. nov. 11, 2010 8:19 pm

Si el casament és tan íntim jo no m'ho pensaria dos cops...no les convidaria!!!
Fa molt temps que treballeu junts???es que si comences així segur que hi ha gent més important que tampoc convides no???Nosaltres, som molts, i clar...has de mirar els més propers. Pensa els pros i contras!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: Elisabet 1980 » dj. nov. 11, 2010 9:25 pm

pinxo11 ha escrit:Si el casament és tan íntim jo no m'ho pensaria dos cops...no les convidaria!!!
Fa molt temps que treballeu junts???es que si comences així segur que hi ha gent més important que tampoc convides no???Nosaltres, som molts, i clar...has de mirar els més propers. Pensa els pros i contras!!

Doncs fa uns quants anys , aquest és el sisè curs que estic a aquesta escola , el que em fa dubtar es que és una escola petita i som poquetes i clar per un canto em fa pal que vinguin però per un altre em sap greu ja que és una escola petita i per un altre les companyes hi ha bon rotllo però fins el punt de convidar-les no sé !! hay quin dilema :star:: :star::
Imatge
Elisabet 1980

EntradaAutor: arodrigu » dj. nov. 11, 2010 10:27 pm

Hola chicas!

Yo parto de la base que invito a quien tengo claro. Esas personas que quiero que estén sí o sí en mi boda, sean familia o amigos. Para todos los demás, o cava y aperitivo como han dicho por aquí, o invitarles a una cenita sin son compañeros más próximos...

Si hay duda, es que no son tan importantes como para compartir ese día, no?
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. nov. 11, 2010 10:58 pm

Hola!!!
nosaltres srem 180 a la boda, no podem retallar x cap lloc mes, i els de la feina no els convidarem, això si, els hi pagarem un dinar aixi mes informal a algun restaurant que stigui b i jata!esk amb la gent que som...passem de sumar més!!que tot suma!!!
Imatge
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. nov. 11, 2010 11:09 pm

arodrigu ha escrit:Si hay duda, es que no son tan importantes como para compartir ese día, no?

Aquí has dado en el clavo :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dj. nov. 11, 2010 11:19 pm

Jo no els convidaria...pel què veig és més un compromís que res més oi??ja ho entendran si és tan íntim!!
Aj tampoc crec que els hagis de convidar a res...ja que després obligues a que et facin un regal!!I no mola!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: MerR » dj. nov. 11, 2010 11:38 pm

Yo sólo invito a una de mis antiguas compañeras (la empresa cerró) y mi novio sólo invita a un compañero...pa compromisos ya tengo bastante con los de mis padres!!!!
Si quieres que esten estarán pero desde el momento que tengas dudas....
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Mar_85 » dv. nov. 12, 2010 12:42 am

ola noietes!! aixxxxx tot son lios oi?? Bueno jo soc de la opinio que has de invitar a qui realment vols que vingui, x complir no val la pena. I menos si son bodes tant intimes, jo treballo en part de la meva famila, i amb una gran amiga meva, i amb queden dos companyes que hi estic tots els dies xo no se, no les trobare a faltar aquell dia saps..I clar x un canto penso vindra tota la empresa i elles dos no... xo x l'altre penso si es q amb elles nomes i treballo, no amb anat mai ha fer ni un cafe fora de la fena com aquell qui diu... Aixis q en principi no les tinc a la meva llista, a part crec q potser x elles tambe seria un compromis... q complicat!!
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 11:14 am

Hola noies!!!
Nosaltres treballem els dos junts a la mateixa empresa, és bastant gran però només vam convidar a qui de debó voliem que assistís al nostre casament, de fet només vam convidar a 3 que són els que més relació tenim, dos no van poder vindre, un pq se n'anava de vacances i l'altre la seva dona donava a llum total que vam convidar a la nostre companya que és qui amb qui realment conneixem i passem les 9 hores diaries amb ella. Convidar jefes i altres companys? això cadasqú decideix però penseu que es el VOSTRE casament i heu de CONVIDAR a la gent que realment us faci il.lusió que estiguin presents en aquest dia tan bonic. No convideu a gent que no us aporti ni us aportarà res a la vostre vida.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Laurabcn » dg. nov. 14, 2010 1:59 pm

Hola,

Nosotros trabajamos en diferentes empresas, cada uno en departamentos grandes, nosotros solo vamos a invitar con los que más relación tenemos.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: Lehara » dg. nov. 14, 2010 10:10 pm

Yo de mi empresa solo pienso invitar a 2 personas: mis dos amigas. Ni jefes ni nadie más. Estas dos chicas y sus parejas salimos los findes y hacemos cosas. Los demás son solo compañeros y en mi boda no los quiera, bastante tengo con encontrarlos por los pasillos..... Lo que si que haré, es que a la gente que me gusta o me cae bién,les daré un detallito de boda.
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 6:43 pm

Hola guapes!

Tot depen del vincle que hi tinguis, però estic d'acord en que si és una boda tan íntima no els hauries de convidar!!! Un dinaret desenfadat un altra dia ja és suficient!!!

Ja ens diràs que fas finalment!!

Petonetssss
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 03, 2010 10:32 pm

Personalmente, la respuesta es NO. Claro, luego cada uno es libre de hacer lo que quiera porque para eso es su boda pero yo lo tuve claro desde el principio, no invitaba a nadie del trabajo. Yo, lo que hice unos días antes fue organizar un pica-pica en la oficina para todos. Y mi marido, invitó a sus compañeros a unas cañas.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants