glamour ha escrit:Ostres i tant... jo sempre hi penso en la nevada del març d'aquest any!! Espero que no sigui igual.... Portaré dos dotzenes d'ous a les Clarisses: una perquè no plogui i l'altre perquè no nevi!! je,je!! per si de cas... La primera vegada que em vaig casar els hi vaig portar i em van donar sort... era ple mes d'agost i el dia es va aixecar super núvol i molt lleig... i a l'hora d'arribar a l'església es va aclarir i ja vam poder gaudir d'un dia magnífic o sigui que... per si les mosques ho tornaré a fer... a més a mi m'agraden força aquestes tradicions.
Referent al que em preguntes d'alguna cosa per tapar-me i tant que ho portaré, ja que fem la cerimònia civil a l'exterior. Quan vaig anar a reservar el vestit em van fer proves amb un bolero d'encaix a conjunt amb el vestit, però no em va agradar perquè no abrigava gens. Després em van emprovar com una pell per sobre els hombros que aniria agafada amb una agulla de brillantets, i em va agradar força i era molt fina i molt suau. Quan vagi a fer-me la primera prova ho acabaré de decidir. I tú què portaràs Susana?
Encara no ho se, em queda molt... jejjejeje. T'ho preguntava perque tot el que he vist es molt fi, com tu dius boleros d'encaix, etc... i no sabía ben bé que portar, pero el que tinc clar es que per l'esglesia vull anar una mica tapada i no vull pasar fred (ostres, es que es al Març, que molta gent esncar s'en va a esquiar!!!) per aixó vull anar agafant idees, la veritat es que per els casaments a l'hivern no donen tantes opcions com a l'estiu (per exemple, no he vist gaires vestit macos de mániga llarga, será perque llueixen millor els paraula d'honor...) Pero bueno, s'hauran de buscar alternatives... Quan tinguis el vestit ja posarás fotos, eh!!!