vestits nuvia talles grans/ novias talla grande

un gran any!

vestits nuvia talles grans/ novias talla grande

EntradaAutor: ticka78 » dg. nov. 28, 2010 12:26 am

Hola a totes!! a veure, he decidit obrir aquest foro per poder donar a un cop de ma a totes les noies que com jo tenim el que es denomina talles especials, es a dir més grans considerat normal. En el meu cas es una talla 54, com veieu gens malament.

Començar a buscar vestit de nuvia es genial, una de les parts que ha de ser més emocionant del que comporta preparar un casament, però per les talles grans la cosa pot tornar-se una mica depriment, però NOOOOOO, per aixó escric avui aquí, hi ha llum al final del túnel!! Animo a tothom que vulgui a col·laborar en la recerca de botigues de núvia on disposin de vestits en talla gran per poder provar i veure's com la princesa que serem el dia del casament.

Està molt be que et posin els vestits una mica per sobre i poder veure l'efecte que fan, però des de la meva experiència (avui per fi he triat un vestit!!!) el millor es almenys haver-ne provat uns quants, i saber realment quin és l'estil que més ens escau per aixó us deixo la pàgina web de tres botigues on podreu trobar vestits en talla gran, i que realment és corresponen a les talles reals, he llegit en alguns foros que el vestit de nuvia a vegades es 3 o 4 talles més gran que la que s'utilitza normalment en la roba, dons jo he probat els de la 54 i fins i tot de la 52 i m'han quedat genials, i això que de cuixes i cul segur que almenys faig una 56!!!

Espero que sigui d'utilitat per alguna nuvia, i ajudi a que triar el vestit no sigui una tortura sino un plaer!!!! coi, com ha de ser i punt!

NOVIAS CASA JUANA: Tenen botiga a barberà i a lleida. No tots els models els fan en talla gran però en tenen forces per probar.
http://www.noviascasajuana.com/

Barberà del Vallès:
T 93 718 49 11
Fax 93 719 10 16
Ronda Santa María, 281
(Frente Iglésia Románica).
Lleida:
T 973 20 52 75
c/ Empresario Josep Segura, 716
Pol.Industrial “El Segre”· Nave 4 (Junto Ctra. Balaguer-Andorra).

ASSUMPTA NÚVIES La botiga està a VIC, molt ben situada a l'inici de la rambla, pots aparcar perfectament al parking que hi ha sota la rambla. El millor es que tens vestits de "marca" per probar en talla gran, jo he probat vestits de Sant Patrick, la Sposa (el meu es d'aquest!!!), White One, Atelier diagonal, Aire (de Rosa Clarà), la botiga està super be i l'assumpta i la laia son super maques.

http://www.assumptanuvies.com/

STELLA MATUTINA NOVIAS La botiga està a Quart, a prop de Girona, es molt petitona i per tant atenen nomès amb cita previa, però les noies son molt amables i estàn en exclusiva per tu.

http://www.smnovias.com/

En tots els casos el preu dels vestits amb el recàrrec per talla especial estan entre 1000 i 1400 euros (almenys els que jo m'he provat)

Llavors, per si hi ha algú que sigui més atrevida o que s'indigni tant com jo amb els preus i que despreix cumpleixi amb la negativa de gastar-se gaires diners, us passo un parell de pàgines web, on trobar vestits de nuvia originals i diria que també imitacions o inspirats en marques molt conegudes a moooolt bon preu, sincerament no se qué tal surten ni si les fotos es el que realment tens però per 175 euros igual val la pena arriscar-se!!

http://www.fashionlande.com/sp/vestidos-de-novia-c-10002.html

http://www.lightinthebox.com/es/venta-al-por-mayor-Bodas-y-Fiestas_c1180

Si algú es decideix a utilitzar-ho seria genial si ens expliqués la seva experiencia.

Bueno, un petonas per totes les futures nuvies i que la força ens acompanyi que amb la de coses que s'han de preparar.... :)
ticka78

Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 1:05 pm
Ubicació: Lloret de mar

Re: vestits nuvia talles grans/ novias talla grande

EntradaAutor: Vilaweb » dg. nov. 28, 2010 12:10 pm

Ha vist la web de WODA?? la modlel te talla gran..i els vestits son preciossisims!! seria buscar les tendes on els distribuiexen!!!
Vilaweb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: ticka78 » dg. nov. 28, 2010 8:11 pm

Dons no l'he vist, pero ara mateix ho miro!! gràcies!!!
ticka78

EntradaAutor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 11:24 pm

Hola guapes!

A la botiga Mis Mag Núvies de Manresa tenen moltíssims models en talla gran! I el tracte és exquisit!!!

Petonetssss
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: shinkk » dv. des. 03, 2010 12:15 am

Gràcies noies!!

Això m'interessa...... jejejej
shinkk

Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 01, 2010 11:44 pm

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 10, 2010 1:55 pm

Hola guapa!

Ja ens diràs com et va la recerca de vestit! Molta sort!!! :-)ok:

Petonets!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 10, 2010 6:15 pm

Estava mirant vestits per una amiga amb una mica de color i he vist aquesta firma/botiga i he pensat que us podria interessar. Ànims!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: ticka78 » dv. des. 10, 2010 7:19 pm

moltes gràcies guapes, a veure si em decideixo!!!

un petò per totes
ticka78

EntradaAutor: ticka78 » dl. gen. 03, 2011 3:46 pm

Hola a totes!!!

Bueno al final vaig arriscarme amb el tema de internet, vaig pensar que per 200 eurillos s'havia de provar. A veure noies us explico, la veritat es que el servei super be, amb 1 mes he tingut el vestit. la roba i la costura estan molt be, i la talla la veritat es que donant les mides la fan perfecte, però havent provat l'original i aquest, realment no queden igual.
El vestit dels xinos ve sense els cancans que porta el vestit original el que li dona volum i al contrari del que semblaria no engreixa si no que (almenys en el meu cas) estilitzat un piló, i el cosit del drapejat tampoc era igual i no afavoria tant.

La veritat si el pressupost es limitat creec que es una bona opció, però com que jo podia comparar amb l'original al final agafaré l'original.

Espero que serveixi d'ajut

Un petonas
Esther
ticka78

EntradaAutor: sarapia » dc. gen. 05, 2011 8:52 am

ticka, jo com tu també tinc una talla una mica gran , 52 , que tampoc està malament i el final el vestit me l'he quedat a Vic, a Assumpte Núvies. La veritat és que et tracten molt bé i són molt curoses amb tot.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant