Què "hi ha d'haver" en un casament?

un gran any!

Què "hi ha d'haver" en un casament?

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 30, 2010 11:41 am

Avui és dia 9 de desembre de 2010, i ja fa uns dies que vaig obrir aquest tema.

De llavors ençà he anat prenent nota de tot el que les companyes han anat apuntant i també d'altres coses que jo he anat veient anar buscant per internet. Aquí teniu la "revisió 1.0" perquè segur que n'hi haurà més.

Ho he organitzat per blocs i les coses més o menys imprescindibles, estan assenyalades amb (*). Algunes són obvies però més val passar-se que oblidar-se'n!

El primer que s'hauria de triar són els llocs on celebrar la cerimònia i l'àpat, ja que algunes dates poden estar ja ocupades.

PAPERERIA:

Invitacions *
Plànol * (cerimònica i àpat)
Llibretó-guió del casament (cerimònia i àpat)
Textos (dels nuvis*, d'altres...)
Plafó distribuïdor taules *
Nom/referència de les taules
Marca-llocs
Detall convidats
Targeta d'agraïment

CERIMÒNIA:

Esglèsia/ajuntament/altres *
Mestre de cerimònies/capellà *
Testimonis * (mínim 1 per cada nuvi)
Aliances *
Porta-aliances

ÀPAT:

Restaurant *
Cangur
Distribució taules
Banys (manteniment, serveis, etc.)
Sala de ball
Il·luminació
Barra lliure
Guarda-roba

NÚVIA:

Vestit * (amb 6 mesos d'antelació per anar bé)
Sabates *
Toia *
Mitges
Lliga
Roba interior
Cabell
Vel
Xal/Estola
Maquillatge
Esteticista (pèls, pell i ungles...)

NUVI:

Vestit o equivalent *
Camisa *
Corbata
Sabates *
Roba interior
Mitjons
Cabell
Esteticista (pèls, pell i ungles...)

FOTÒGRAF:

Preboda
Preparatius
Cerimònia
Àpat
Ball
Post-boda
Àlbum

MÚSICA:

Cerimònia
Aperitiu
Àpat
Pastís
Entrega de regals (figuretes pastís, toia, pares, germans, cosins, amics, embarassades, aniversaris, etc)
Ball
Classes de ball
Coreografia-sorpresa

FLORS:

Toia
Decoració cotxes
Flors nuvis i familiars
Decoració cerimònia
Decoració menjador
Decoració taules

ALTRES:
Padrí
Bus pels convidats
Cotxe per la núvia/pels nuvis

Què us sembla? *.-o-o.*
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 15, 2010 3:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: Què "hi ha d'haver" en un casament?

EntradaAutor: MerR » dt. nov. 30, 2010 12:39 pm

Nena!si ja ho tens quasi tot!!!!!Et falta una part important!l'esglèsia o el jutjat! i la data!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: stellum » dt. nov. 30, 2010 12:43 pm

hola,
Mi oponios es que el fotografo ya es decisión de cada uno, a mi me gusta mucho las fotos y piensa la las fotos que te haga un fotografo no sera lo mismo que te las aga la gente, es un recuerdo paar toda la vida. Los precios son muy variados, hay desde 1000€ para lante.

Tienes muchas cosas, decidida *.-o-o.* : sol : : sol :
Imatge
stellum
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. nov. 30, 2010 2:30 pm

hola!!!
les aliances!!!i les flors!!!qui fa que ...(padri, testimonis...)crec que ja ho tens tot..autobus xls convidats si vols...jo en llogo un xq som 90 joves i aquell dia no vull sustos!!!xo ja sta!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 30, 2010 2:38 pm

ah que bé!!!

Gràcies MerR i stellum!!! Veig que vaig ben encaminada!!! >.-<: >.-<:

Estic intentant fer un pressupost del que ens costaria casar-nos "com volem" i si d'aquí a llavors podem estalviar els diners ho tirarem endavant, sinó, no :-/

Però si que al·lucino de la pasta que puja tooooooooootttttttttt :star::

En lloc de casar-nos hauríem d'estalviar-ho i fer la reforma de casa!!!!

Però és que ens ve de gust casar-nos!!! ::love::

i els vots o la promesa? com ho fareu?

nosaltres ens casaríem al restaurant i ens agradaria fer una promesa que cadascú hagi preparat... ahir en vàrem veure una que es llegia una mica en una foto i vaig plorar com una bledaaaaaaa *.O.-O*

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lisbeth » dt. nov. 30, 2010 2:46 pm

j&r01102011 ha escrit:hola!!!
les aliances!!!i les flors!!!qui fa que ...(padri, testimonis...)crec que ja ho tens tot..autobus xls convidats si vols...jo en llogo un xq som 90 joves i aquell dia no vull sustos!!!xo ja sta!!! :-)ok: :-)ok:

ai si si iiiiiiiii les aliances, encara no sé si el meu xicot en vol o no!!! ja li val! què haurem d'inventar-nos???? jajaja aliances i va que arde, home!

padri, no en tindrem...
testimonis, no n'hem parlat, però jo crec que els germans ja li semblarà bé a ell també...

autobús... no sé... no crec que sigui necessari perquè els nostres amics ja tenen una edat i criatures i tot, però si que pensava en poder recomanar-los allotjament (ja que no els ho puc pagar :-( ) per si algú vol passar la nit allà, ja que ens casem a prop de casa nostra i això és sinònim de “on déu va perdre l’espardenya”...

gràcies!!!

per cert, hi ha èpoques de rebaixes a les coses de nuvis?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Laia-elmasnou » dt. nov. 30, 2010 3:16 pm

Crec k el fotògraf-video es important, ja que es el record físic k et kedara x sempre....
I crec també, k si ke es vritat k hi ha coses k pensem k son indispensables x k un casament sigui perfecta, xo n et precupis....També el pots fer a la vostre mida i a la vostre manera.
Imatge
Laia-elmasnou

Entrades: 286
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dt. nov. 30, 2010 5:21 pm

Jo penso q fotograf es molt important. Nosaltres al bateig ho vam fer amb hoffmann i les fotos de la gent, però la qualitat d'algunes... bufff I del moment crucial només una! Aixi q per la boda no m'arriscaria. Si vols hi ha fotografs q et cobren uns 600 només per les fotos en cd y tú et montes l'album.
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 30, 2010 5:55 pm

Lisbeth ha escrit:Hola a totes,

Amb el meu xicot fa un parell de setmanes que ens hem plantejat seriosament de preparar el nostre casament, i malgrat que tenim moltes idees de com volem que sigui, ara que ja fa uns dies que us llegeixo veig que hi ha moltes coses que a mi ni se m'havien acudit o que si que hi havia pensat però no tinc clar si ho vull.

Em podeu donar un cop de mà amb aquest llistat?

Restaurant: el tenim
Dia: el tenim
Vestit: encara no el tinc però si sé de quines dues marques m'agraden
vestit nuvi: el tenim
Fotògraf/vídeo: en quins preus van aproximadament? cal? i si aprofito les fotos que faci la gent i després em faig un àlbum hoffman? serà molta feina, no?
Música: grup? dj? un cd amb la música preparada per nosaltres mateixos i lligada amb la metre? Jo ja tinc mooolltes cançons que vull sentir aquell dia!
Plafó dels convidats i taules: fotografies, fetes per nosaltres, dels nostres llocs preferits on hem estat o on anem sovint.
Perruqueria i maquillatge: crec que ho tinc
Regals pares: allotjament al restaurant i àlbum de fotos
Regals germans: allotjament al restaurant i alguna cosa més...
Detalls convidats: (uns 80) Una participació de loteria, un llapis personalitzat (jo en faig col·lecció)... Al meu xicot lo de la loteria li ha fet el pes.
Marcador de llocs: dubto si posar-ne o no...
Viatge de noces: tenim claríssim el destí, encara que no sapiguem quan podrem fer-lo...
Paper de wc/mocadors nuvis, cistella pels lavabos, una fondue de xocolata pel ball... dubtes dubtes i més dubtes... :mu::

què més??????? :-///: :-///: :-///:

Gràcies! estic aprenent molt!
susanna

Reina meva, et falta la floristeria el ram de núvia, el cotxe si el vols adornar, les solapes dels homes i els pètals de roses si en vols tirar.
Lo de les cançons això ha d'anar lligat amb el DJ que és el que coordina amb el maitre, o sigui que tu ho has de parlar amb el DJ, jo li vaig posar en un full totes les cançons que volia a cada moment i després les de la discoteca.
Ja ho tens quasi tot!!! Felicitats!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 30, 2010 5:57 pm

snake35 ha escrit:

Amb el meu xicot fa un parell de setmanes que ens hem plantejat seriosament de preparar el nostre casament, i malgrat que tenim moltes idees de com volem que sigui, ara que ja fa uns dies que us llegeixo veig que hi ha moltes coses que a mi ni se m'havien acudit o que si que hi havia pensat però no tinc clar si ho vull.

Fotògraf/vídeo: en quins preus van aproximadament? cal? i si aprofito les fotos que faci la gent i després em faig un àlbum hoffman? serà molta feina, no?
Música: grup? dj? un cd amb la música preparada per nosaltres mateixos i lligada amb la metre? Jo ja tinc mooolltes cançons que vull sentir aquell dia!
Plafó dels convidats i taules: fotografies, fetes per nosaltres, dels nostres llocs preferits on hem estat o on anem sovint.
Detalls convidats: (uns 80) Una participació de loteria, un llapis personalitzat (jo en faig col·lecció)... Al meu xicot lo de la loteria li ha fet el pes.
Viatge de noces: tenim claríssim el destí, encara que no sapiguem quan podrem fer-lo...
Paper de wc/mocadors nuvis, cistella pels lavabos, una fondue de xocolata pel ball... dubtes dubtes i més dubtes... :mu::

susanna

Reina meva, et falta la floristeria el ram de núvia, el cotxe si el vols adornar, les solapes dels homes i els pètals de roses si en vols tirar.
Lo de les cançons això ha d'anar lligat amb el DJ que és el que coordina amb el maitre, o sigui que tu ho has de parlar amb el DJ, jo li vaig posar en un full totes les cançons que volia a cada moment i després les de la discoteca.
Ja ho tens quasi tot!!! Felicitats!!!

Ah i les aliançes i qui ha de ser el padrí!!!
snake35

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. des. 03, 2010 1:54 am

Snake, tu si que saps, estava fent una llista del que pot fer falta i encara has posat més coses que no m'enrecordava, que divertit!!!

Sobre el tema de la musica amb el dj's, deixa clar què vols que soni al ball i què no vols (quina música no voleu que es posi, hi ha nuvis per exemple que no volen res de música tipus Operación Triunfo, per exemple), si ho tens en un pen molt millor que en un cd, així el dj's es passa tota la música en una carpeta vostra i nomès l'ha d'anar seleccionant segons el moment.
Però no et passis, que tenim parelles que ens pasen unes 400 cançons, i la boda no dura 3 dies !!!!!
Hem vist dj's que els hi demanen per exemple un merengue (Juan Luis Guerra) per ballar, i el dj's no la posa, per què no li agrada el merengue....... nooooooooooo, és un error que cauen molts dj's, el dj's ha de posar la música que us agrada a vosaltres i als convidtas, no la que li agrada a ell, és un tema que els hi costa i no se per què.

També la música ambient, nosaltres fem una selecció de chill out, també agafem diferents grups musicals (Police, Spandau Ballet, Bon Jovi, per exemple, etc) i totes les lentes d'un munt de grups, les seleccionem que vagin sonant a l'aperitiu i durant el banquet, hi ha parelles que ells mateixos ens fan la selecció, però pensa que és música ambient, que la gent no estarà per escoltar-la. Normalment la música ambient ho deixen en mans del dj's i ell mateix va seleccionant.

Apa, aqui tens més feina.

Ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. des. 03, 2010 8:33 am

silvia i jordi dj's ha escrit:Snake, tu si que saps, estava fent una llista del que pot fer falta i encara has posat més coses que no m'enrecordava, que divertit!!!

Sobre el tema de la musica amb el dj's, deixa clar què vols que soni al ball i què no vols (quina música no voleu que es posi, hi ha nuvis per exemple que no volen res de música tipus Operación Triunfo, per exemple), si ho tens en un pen molt millor que en un cd, així el dj's es passa tota la música en una carpeta vostra i nomès l'ha d'anar seleccionant segons el moment.
Però no et passis, que tenim parelles que ens pasen unes 400 cançons, i la boda no dura 3 dies !!!!!
Hem vist dj's que els hi demanen per exemple un merengue (Juan Luis Guerra) per ballar, i el dj's no la posa, per què no li agrada el merengue....... nooooooooooo, és un error que cauen molts dj's, el dj's ha de posar la música que us agrada a vosaltres i als convidtas, no la que li agrada a ell, és un tema que els hi costa i no se per què.

També la música ambient, nosaltres fem una selecció de chill out, també agafem diferents grups musicals (Police, Spandau Ballet, Bon Jovi, per exemple, etc) i totes les lentes d'un munt de grups, les seleccionem que vagin sonant a l'aperitiu i durant el banquet, hi ha parelles que ells mateixos ens fan la selecció, però pensa que és música ambient, que la gent no estarà per escoltar-la. Normalment la música ambient ho deixen en mans del dj's i ell mateix va seleccionant.

Apa, aqui tens més feina.

Ens Ballem!!!!

Jajajaja Jordi, l'experiència és un grau!!!! jejejejeje doncs tens raó amb tot això de la música i és que nosaltres vam posar (no 400 cançons) però bastantes i si alguna voliem sentir en aquell moment com per exemple el boig per tu de Sau, doncs li vam dir al DJ i cap problema.
snake35

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 1:30 pm

susanna

Hola Lisbeth!

Voldràs llançar el ram o donar-li a algú en concret?
A qui li donaràs la parella o parelles de nuvis?
A qui donaràs la lliga?
Has mirat si hi ha algun convidat que faci els anys el mateix dia que us caseu?
Ja tens les invitacions? Li has afegit un plànol de com arribar al lloc on feu el banquet?

Aquestes són altres cosetes a mirar!!! :-)ok:

Petonets guapa!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 08, 2010 6:43 pm

Haig de refer la llista! Veiam si tinc una estona i ho faig!

Gràcies!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 7:42 pm

Hola guapa!

Quan le tinguis feta de nou penjala!!! Així ens servirà de guia a unes quantes!!! :mu::
Petonetssss!!
SUYI

EntradaAutor: Lisbeth » dj. des. 09, 2010 10:49 pm

: ban : : ban : Ja està!!!! : ban : : ban :

He editat el primer missatge! a veiam què us sembla!!!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Salaok » dv. des. 10, 2010 9:25 am

Y el nuvi? Je je!!!
Imatge
Salaok

Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dv. des. 10, 2010 9:56 am

Salaok ha escrit:Y el nuvi? Je je!!!

jajaja això ho has de tenir gestionat abans de res!!!!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 10, 2010 1:11 pm

Lisbeth ha escrit:: ban : : ban : Ja està!!!! : ban : : ban :

He editat el primer missatge! a veiam què us sembla!!!

Hola guapa!

Em sembla que està....... GENIAL!!!!! :-)ok:

Moltes gràcies ara ho podem anar seguint com a guia!!!

Petonetsssssss
SUYI

EntradaAutor: FLOR RJ » dc. des. 15, 2010 10:44 am

Ohhh que buena idea!! Esto va genail para que no se nos escape nada !!

Yo te digo una cosa mas para añadir: COCHE DE ALQUILER !! Cuenta que siempre queremos un cochazo... o si el nuestro es de 3 puertas buscar otro para que la novia pueda entrar mejor con el vestido... o si no es de alquiler pues alguno prestado por un familiar o etc !! y tambien siempre queda un carro de caballos o un coche antiguo etc etc
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants