LLIGA-CAMA

un gran any!

LLIGA-CAMA

EntradaAutor: Royber » dj. des. 09, 2010 3:03 pm

Hola bones!!!
Us volia fer una consulta, sobre quin protocol s'ha de seguir amb la lligacama???Qui li ha de treure a la nuvia??? A qui se li regala???

Espero les vostres respostes

Gracies
Royber

Entrades: 16
Membre des de: ds. març 20, 2010 11:44 pm

Re: LLIGA-CAMA

EntradaAutor: Sita_yo » dj. des. 09, 2010 10:17 pm

aixo del protocol...va en funcio dels nuvis. Hi ha casaments en que es el nuvi qui li treu la lliga, en un casament on jo vaig anar era un noi solter que li treia a la nuvia, i dspres se la quedava ell....Es com el fet de donar-la a una persona o una altra...jo pe rexemple portaré més d'una lliga i els hi donaré a algunes amigues solteres k tinc. Això si, les lligues son per les persones solteres...la resta jo crec que es com tu vulguis enfocar el teu casament, no sé, almnys així ho farem nosaltres!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 10, 2010 1:16 pm

Hola guapes!

A mi me les treurà el meu xicot i després junts anirem a donar-li al meu germà i al meu cunyat!

Petonetsssss
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: cuki_25 » dv. des. 10, 2010 3:13 pm

Hola Chicas!!!

Yo regalo tres ligas a uns amigas; y mi marido x entonces me la quitara a mi y se las pondra a ellas.
Imatge
cuki_25
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 10, 2010 6:19 pm

a mi me la treurà el meu futur marit i després li anirem a entregar al seu segon germà, que té un parell d'anys menys que jo i esta solter i sense interes per a deixar d'estar-ne (té ja 33 anyets)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: arodrigu » dv. des. 10, 2010 6:50 pm

jejeje, hombre...el protocolo no creo que diga nada de la liga, porque realmente no es nada "protocolario"... :-))

Además, cada uno lo hace como le da la gana que para eso es nuestra boda no? Yo de hecho no lo voy a hacer porque no me va, pero tenéis que hacer las cosas como queráis!! La verdad es que nosotros no nos estamos guiando nada en cómo se hacen las cosas, creo que lo estamos haciendo todo a nuestro rollo, saltándonos las "reglas"...
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Sita_yo » ds. des. 11, 2010 6:38 pm

arodrigu si tens raó, jo de fet el protocol al 100% ni mel sé....jajaja hi ha coses que si que son com son sobretot lo relacionat amb l'esglesia, pero la resta........ho estem fent com nosaltres volem, segons els nostres gustos!

De fet, abans per exemple la lliga i la corbata es tallava a trossets petits i es passava, i la gent et "comprava" un tros i de pas recollies diners...almnys jo en molts casaments això ho havia vist, sobretot els de fora de catalunya. Així que imaginat! si hi ha coses per fer amb les lligues.! jajajajaja

a mi me la treurà el meu futur pero perque em fa ilusió que sigui ell, pero sino.....
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. des. 13, 2010 3:03 pm

Hola!!!jo encara nse a qui regalare la lliga..xo jo tinc un amic que no sta solter xo es moolt moolt amic aixi que li vull fer algo especial i rollo conya!!!..uns amics que van anar a una boda van veure el que us explicare i ja tinc idea al sac!!!
donks es veu que la parella van anar cap on stava el seu amic i la nuvia es va aixecar el vestit xq li tragues la lliga..li va treure i la sorpresa era: que eren unes calçes talla XXXLLLL super ben enrotllada!!!!tothom va riure molt !!!com que el meu amic es dela conya 100% i nse que ferli de diferent..donks fare això!!!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 13, 2010 3:07 pm

j&r01102011 ha escrit:Hola!!!jo encara nse a qui regalare la lliga..xo jo tinc un amic que no sta solter xo es moolt moolt amic aixi que li vull fer algo especial i rollo conya!!!..uns amics que van anar a una boda van veure el que us explicare i ja tinc idea al sac!!!
donks es veu que la parella van anar cap on stava el seu amic i la nuvia es va aixecar el vestit xq li tragues la lliga..li va treure i la sorpresa era: que eren unes calçes talla XXXLLLL super ben enrotllada!!!!tothom va riure molt !!!com que el meu amic es dela conya 100% i nse que ferli de diferent..donks fare això!!!!! :mu:: :mu:: :mu::

ostres quina sorpresa per al xicot que les traies no??? jjajaja deuria ser divertit veure la cara d'aquesta persona
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants