PREU MENUS RESTAURANT

un gran any!

PREU MENUS RESTAURANT

EntradaAutor: miriamS » dg. des. 12, 2010 9:20 am

Hola noies,

la meva parella i jo tot just acabem de començar a mirar restaurants on fer el convit (en portem 3) i, de moment, els preus dels menus que ens han ensenyat van de 100 a 140 euros aproximadament per persona.

La meva germana diu que això és molt car, que quan ella es va casar els va costar 85 per persona comptant la barra lliure i tot. I el lloc era maquíssim, un hotel al costat d'un penyasegat, on tenies una vista preciosa del mar. Però d'això ja fa 5 anys i el lloc ara està tancat. I jo ja no sé si és que nosaltres estem mirant llocs on és car o si ara els preus són aquests.

Vosaltres que ja porteu més temps mirant, em podrieu dir més o menys per on volten els preus per comensal?

Moltes gràcies!
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

Re: PREU MENUS RESTAURANT

EntradaAutor: adriana27 » dg. des. 12, 2010 9:48 am

Per mi 100 esta super bé i a partir de 150 ja començá a picar pero jo ho veig be de preu! VAIG ANAR A MOLTS RESTAURANTS! i alguns el menu per persona valia 180 i 200! aixo si incloses 2 horesbarra lliure, flors,la nit d'hotel i alguna cosa mes.
Si no vols gastar tant hi ha llocs q per casar-te en divendres o fora de temporada , x exemple octubre o a l'abril q es un mes precios! pues la tarifa baixa. I sobretot q s'ha de negociar amb ells!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: miriamS » dg. des. 12, 2010 10:14 am

Moltes gràcies Adriana!

Suposo que continuarem mirant per a comparar una mica més, però sinó trobem res més barar i que ens agradi, ens quedarema amb algun dels que hem visitat, que la veritat és que n'hi ha algun que el lloc ens encanta.

El tema de fer-ho en temporada baixa ho tenim complicat, perquè el meu xicot, per temes de feina, només pot agafar-se l'agost lliure, així que no tenim gaire opció de dates. I pel que fa a fer-ho en divendres, ens ve molta gent de fora i ens fa pal que s'hagin de demanar el divendres de festa per a poder arribar, així que...

Però moltes gràcies per l'ajuda! :)
miriamS

EntradaAutor: SUYI » dg. des. 12, 2010 10:52 am

Hola guapa!

Jo tots els que vaig mirar també oscil·laven aquests preus!! I si hi havia algun més barat el comput final sortia pel mateix preu!!! Així que jo trobo que està força bé, al igual que l'Adriane a partir de 150 ja ho considero car!!!

Quins restaurants has mirat? Potser et podem donar alguna referència!!! :-)ok:

Petonetsssss
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Laury_82 » dl. des. 13, 2010 12:08 am

HOla wapis,

Miriams, yo pedi varia informacion via email antes de elegir el mio ( ViIla vallvona que fue el unico q vi en persona y ya lo reserve ejeje)

Hay restaurantes con menus desde 70€ q estan muy bien y en sitios muy bonitos, sobre q casarte un viernes o temporada baja, creo q es hasta marzo, ya q yo me caso en Abril y ya te cobran normal por lo menos en los que pedi info.

Hay varios q me enviaron informacion y por 75-100€ los teneis todo incluido hasta la barra libre.

De los que me suenan q eran mas asequibles, tienes :

EL Lledoner en vallirana, muy bien de precio, mi tio se caso ahí hace un par de años. creo q por menos de 80E todo incluido.

Selva negra, desde 74E, 2 horas de baile gratis, 2 horas de barra libre, las minutas y las flores. ( este te lo confirmo ya q tengo aun la info)

Turo del Sol, trambien bien de precio
San lluis de Ristol , similar a los demas.
Los tres molinos por 65€ .

Y ya no me acuerdo de más, pero vamos que esos estaban muy bien de precio.

Ahora con el tema de la crisis hay ofertas muy muy buenas, todo es ponerse a mirar y preguntar.

Saludos
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: queralts » dl. des. 13, 2010 3:55 am

hola guapa por que zona buscas pq tengo algunos precios de restaurantes por sant cugat, y por badalona, argentona y bueno bastantes mas ya diras algo si quieres algun precio besitos, nosotros miramos hay alguno que por unos 125 euros lo tienes todo, noche de bodas en hotel, aperitivo completo sorbete postres etc... es buscar y mirar yo por lo menos llevo unos 16 o mas jajaj estoy loca pero me gusta besitos a todas
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. des. 13, 2010 8:20 am

hola guapi! primer de tot quina zona busqueu? perque tinc alguns per la zona del garraf que estan entre el 85 i 120 euros, també de més cars, evidentmente. Esta clar que es un abús el preu pero.....mira s'aprofiten com tot al ser un "casament", així ja fan prous calers en un sol dia. La meva germana es va casar fa 8 anys i si ho transofrmem en euros...oscilava ja els 120 euros...hi ha restaurants k continuen igual de cars k sempre!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. des. 13, 2010 1:02 pm

Hola wapa!!!! El mio me cuesta 86€ con 2 horas de barra libre, decoración mesas y Dj en Sabado de Junio 2011. Esta en el Baix Llobregat (Gavà) y el restaurante es muy chulo y con varias hectarias de jardines. :mu:: (lo reservamos en Junio y ahora lo han subido a 90€ )
Dreams0411 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 6:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dl. des. 13, 2010 1:14 pm

Veig que els preus són molt variables... En tot cas, coses que poden estar incloses en el preu o que de no estar incloses s'hauran de sumar després són:

- Coberts (distingint adults i nens)
- Coberts del fotògraf, vídeo, música...
- Barra lliure i ball (temps?)
- allotjament per la nit de noces
- Servei (núm. de cambrers per taula)
- Cangur/servei de ludoteca/entreteniment mainada

Coses que el poden "abaratir":

- Època de l'any
- Dia de la setmana

I a mi em sembla que hi ha altres coses que s'han de valorar però que no es poden quantificar com són:

- El lloc
- Facilitats per "tunejar" el casament (caldrà pensar en els costos del "tuneig" i qui els assumirà)

Se us acut alguna cosa més?
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 9:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: miriamS » dl. des. 13, 2010 7:48 pm

Hola noies!

Moltes gràcies a totes per les respostes! Però em sembla que els restaurants que em proposeu ens queden una mica lluny ja que, tot i que vivim a Barcelona des de ja fa uns quants anys, som de Tortosa i ho volem celebrar per les nostres terres.

Suposo que és qüestió de seguir mirant. Aprofitarem el nadal, que estarem uns quants dies per allà baix i tindrem més temps per anar a veure llocs. Encara que també vull aprofitar per a començar a mirar el vestit de núvia per allà, que em fa molta ilusió!!! :) Ai, ai, ai, quantes coses a decidir encara!!! Em passaria el dia planificant coses per al casament i ja està, jejejeje
miriamS

EntradaAutor: Lisbeth » dt. des. 14, 2010 11:07 am

he editat el post per afegir una cosa sobre els coberts...

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. des. 14, 2010 4:03 pm

Hola!!!a mi em costa 180eur pero m'hi van inclos barra lliure 3h, Dj,flors, minutes i una nit a una super casa per nsaltres sols!!!ho trobo carillo xo wenu..m'encanta el lloc, el menu infantil ens costa 50eur xo hi ha inclos una cangur per tota la bda i uns inflables!!!als fotografs els hi fare menu infantil que amb el que cobren..al igual els regalo 300i pico d'euros de mes!!!!que fareu vosaltres amb els fotografs???
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. des. 14, 2010 5:40 pm

Pues, nosotros cuando fuimos a mirar restaurantes, vimos precios de todos los colores, desde 90€ a 180€. El precio te puede orientar pero también el lugar te debe entrar por el ojo. Nosotros buscábamos algo económico pero al final acabamos con un menú de 130€ porque el sitio nos encantó!!!

Adjunto un excel que colgó Nikyara en otro post. Saludos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: miriamS » dc. des. 15, 2010 3:11 pm

Deu ni do! Quin excel més currat! llàstima que no hi hagi cap restaurant de la meva zona... però igualment, moltes gràcies per compartir-lo :)
miriamS

EntradaAutor: azue » dc. des. 15, 2010 8:09 pm

muchachas si lo que quereis en un menú bueno y economico no busqueis un todo hotel, barra libre, dj y todo incluido .
Lo que teneis que hacer es centraros en el menú y dejaros de lo de es que me regalan la habitación y la barra.. no os engañeis os lo estan cobrando y eso engorda la factura. este año me he casado, el menú me ha costado 68€ con iva y un menú muy muy completo hacerme caso y no os compliqueis que ya bastante complicado es organizar esto y no os gasteis ese dineral que no vale la pena que estamos en crisis.
un saludo y enhorabuena por vuestra boda!!! neu:-)
Imatge
azue

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 15, 2010 10:10 pm

azue ha escrit:muchachas si lo que quereis en un menú bueno y economico no busqueis un todo hotel, barra libre, dj y todo incluido (...)

¿Quieres decir enctonces que sale mejor por separado? En qué mes te casaste?

Yo si creo que hay que apretar a los distintos servicios que debemos contratar porque la semana pasada escuché en la radio que habían bajado en un 70 % las bodas...... Digo yo que eso tendrá que notarse en los precios, no?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: adriana27 » dc. des. 15, 2010 10:35 pm

j&r01102011 ha escrit:Hola!!!a mi em costa 180eur pero m'hi van inclos barra lliure 3h, Dj,flors, minutes i una nit a una super casa per nsaltres sols!!!ho trobo carillo xo wenu..m'encanta el lloc, el menu infantil ens costa 50eur xo hi ha inclos una cangur per tota la bda i uns inflables!!!als fotografs els hi fare menu infantil que amb el que cobren..al igual els regalo 300i pico d'euros de mes!!!!que fareu vosaltres amb els fotografs???

Guapi el meu cobert també va x aki! es un paston jo cada vegada q penso m'espanto, pero a mi también esta tot inclos, inclus también el menu dels fotografs. on et cases?
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: arodrigu » dc. des. 15, 2010 11:15 pm

Hola!

Pregunta en el restaurante porque a mi solo me cobran el 50% del menú de los fotógrafos, video y canguros.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: dalmuti » dc. des. 15, 2010 11:30 pm

Això que dieu del mes...jo em caso a l'Ocubre i el preu a tots els restaurants on vam mirar és el mateix que els altres mesos. No sé si algú es casa al Desembre i sap si baixa ja que hi ha menys bodes, però a l'Octubre, que encara fa bo...no ho abarateixen pas. Ho havia llegit en algun article d'aquests de bodes que hi ha, però no és pas veritat. Almenys a Lleida.
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 15, 2010 11:58 pm

La nostra intenció és casar-nos al novembre... però encara no sabem el preu perquè han obert fa poc i hem quedat que hi anirem després de festes per parlar-ne. Però potser si que hauria de mirar de demanar preus a altres restaurants per tenir una idea... no sé...

Imatge
Lisbeth

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants