Vestits nuvia boda civil economics

un gran any!

Vestits nuvia boda civil economics

EntradaAutor: Wellis » dl. gen. 03, 2011 11:54 am

Bon dia a totes !
Em caso aquest 2011:- ) ...si tot va bé: a finals de Juliol; i encara no he començat ni a mirar vestit...ai ai ai que anem tard !
Ens casem pel civil en una cerimonia molt intima i informal : la familia i 4 amics...i el cas es que voldria un vestit maco, pero que no fos de nuvia nuvia...havia pensat que no fos un vestit llarg, he vist que a Pronovias en tenen, però m'agradaria saber si sabeu d'alguna altra botiga a Girona, o Barcelona on pogués trobar un verstis BBB: Bo, Bonic i a poder ser Barat o si més no: no gaire car .
Per cert..sabeu si per rebaixes també fan rebaixes amb vestits de nuvia/festa?

Gràcies!!!!!!!
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

Re: Vestits nuvia boda civil economics

EntradaAutor: jgl » dl. gen. 03, 2011 1:55 pm

Wellis ha escrit:Bon dia a totes !
Em caso aquest 2011:- ) ...si tot va bé: a finals de Juliol; i encara no he començat ni a mirar vestit...ai ai ai que anem tard !
Ens casem pel civil en una cerimonia molt intima i informal : la familia i 4 amics...i el cas es que voldria un vestit maco, pero que no fos de nuvia nuvia...havia pensat que no fos un vestit llarg, he vist que a Pronovias en tenen, però m'agradaria saber si sabeu d'alguna altra botiga a Girona, o Barcelona on pogués trobar un verstis BBB: Bo, Bonic i a poder ser Barat o si més no: no gaire car .
Per cert..sabeu si per rebaixes també fan rebaixes amb vestits de nuvia/festa?

Gràcies!!!!!!!

hola, yo me he cogido un vestido mas o menos como tu buscas., tambien somos slo familia y amigos y no queria muy recargado. lo he cogido en casa juana y es de fara fiesta. es un vestido de fiesta pero en blanco. es como los de novia pero no lleva cola, ni pedreria ni nada asi. solo lleva un fajin en granate que le da un toque mas informal. el precio, super bien . unos 500 euros con arreglos incluidos... la tienda esta en barbera del valles. yo de ti pasaria porque tienen vestidos en outlet, tanto de novia como de fiesta a 395, 495 €... mirate la web a ver si ves alguno...http://www.noviascasajuana.com

espero haberte ayudado, un saludo y suerte con la eleccion del vestido
Imatge
jgl

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 12, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. gen. 03, 2011 2:48 pm

Celia Vela de Figueres, té una línia de vestits més econòmics ideals per casaments informals.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Wellis » dt. gen. 04, 2011 7:29 am

Gràcies jgl , tot i que em queda un xic lluny (soc de Girona), ho tindré en compte..mai se sap on trobaras el vestit!

Shaik, merci per la info...Figueres ja em cau més aprop...ara em tocarà anar-hi un dissabte d'excursió... :-)
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants