BODAMARKET GRANOLLERS

un gran any!

BODAMARKET GRANOLLERS

EntradaAutor: susanaixavi » dg. gen. 09, 2011 8:52 pm

Hola noies, voldria saber si algu va anar al Bodamarket de Granollers de 2010. Visc fora de catalunya pero ens casem a barcelona i estem pensant en fer una escapada per anar a la fira, pero m'agradaria saber si val la pena o no, gracies per la vostra ajuda!!!
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: BODAMARKET GRANOLLERS

EntradaAutor: Nuria7988 » dg. gen. 09, 2011 9:10 pm

Hola Susana!!

Jo vaig anar a la fira hi no hi havia gran cosa, apart em van cobrar 5€ per entrar. Un fracas total....

Com aquest any no cambïn les coses i hi hagin mes standns, jo no te'l recomano!!!

Una abraçada!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: BODAMARKET GRANOLLERS

EntradaAutor: marsal75 » dg. gen. 09, 2011 9:59 pm

jo també hi vaig anar l'any passat. La fira és petitona, la majoria dels stands són de llocs d'aquí al voltant de Granollers: hi havien dues botigues de vestits de nuvies (boutique atelier i nuvies d'or), una de botiga de nuvis (porta), havien restaurants (ciutat de granollers, can cirili, can biel... i algun que altre més restaurant), també hi havien fotografs i agencies de viatges... crec que en total potser havien 30 stands... tirant llarg!

ahh i per cert, pots treure invitacions (amb ho qual no cal que paguis entrada) a través de guia nupcial. Uns quants dies abans de la fira treuen invitacions per aquí, estan en l'apartat de fires nupcials de la pag del foro
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant