Agenda de la núvia

El millor any de la nostra vida!

Re: Agenda de la núvia

EntradaAutor: Anniki8 » dj. nov. 03, 2011 8:39 pm

Eiii!!! k guay aquesta agenda,havia anat veient el post però no hi havia entrat i ara,ja tinc guardada l'agenda!!! gràcies MiM :-))) a mi q m'encanta tenir-ho tot super ben apuntadet i organitzadet. Per cert MiM,he llegit que parlaves d'anar a Francesca Marlop a que et fes el vestit...em pots explicar que tal aquesta dissenyadora??són gaire cars els seus vesits??jo me'n he enterat d'ella perque busco un vestit estil ibizenc,i en té de molt xulus i segurament no deu ser tan cara com Charo Ruiz que es una dissenyadora reconeguda. Gracies!
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: MyK » dg. nov. 13, 2011 3:11 pm

Tot i que no és el mateix, hi ha una aplicació a l'iphone de PRONOVIAS (planifica tu boda) on hi ha una agenda molt similar, i vas marcant amb un tic les cosetes que tens fetes. També és molt pràctic, ja que està planificat per mesos, i així no se'ns oblida res!!! Però com he dit a l'inici, jo també sóc partidària de tenir-ho en paper...
Imatge
MyK
:: núvia experta

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 13, 2011 4:17 pm

Jo he quedat encantada amb aquesta agenda. La vaig agafar com a base, hi vaig treure allò que creia que no necessitaria i hi vaig afegir algunes pàgines amb informacions que a mi em va bé tenir juntes. Ho vaig anar a enquadernar l'altre dia i ha quedat molt resutlón.

I el que és més important: molt pràctic. Tota la informació del casament la tindré en un sol lloc.
:-)ok:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MiM » dj. nov. 24, 2011 9:42 pm

Hola noies!
Moltes gràcies per comentar i estic contenta que l'agenda us faci profit ::love:: a mi la veritat és que m'ha anat molt bé!

Perdoneu la meva absència, feia moooooooooooolts dies que no podia passar-me per aquí! Primer, quan era just abans del casament, quasi bé només entrava per comentar cosetes a la meva pre-crònica i mirar alguna altre pre-crònica de les noies del meu any i llavors ja, després del casament quasi qu eno m'he pogut deixar caure!

Per mi, el meu casament, ha significat un canvi molt important a la meva vida, ja que jo vivia a casa dels meus pares i el meu marit a casa dels seus. A partir del dia que ens vam casar vam anar a viure junts, i és clar, ara és un altre ritme de vida i m'està costant una mica organitzar-me per arribar a tot arreu! Però bé, suposu que al principi a totes ens passa i a poc a poc ja m'aniré adaptant.

I ara avui, com que tenia una mcia de temps, doncs mira m'he passat per aquí. Alguna de vosaltres vol que li enviï l'angenda? Digeu-m'ho i us la faig arribar, no hi ha problema!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: MiM » dj. nov. 24, 2011 9:58 pm

Anniki8 ha escrit:Eiii!!! k guay aquesta agenda,havia anat veient el post però no hi havia entrat i ara,ja tinc guardada l'agenda!!! gràcies MiM :-))) a mi q m'encanta tenir-ho tot super ben apuntadet i organitzadet. Per cert MiM,he llegit que parlaves d'anar a Francesca Marlop a que et fes el vestit...em pots explicar que tal aquesta dissenyadora??són gaire cars els seus vesits??jo me'n he enterat d'ella perque busco un vestit estil ibizenc,i en té de molt xulus i segurament no deu ser tan cara com Charo Ruiz que es una dissenyadora reconeguda. Gracies!

Hola guapa!

Espero que no et contesti massa tard. Aviam jo porto des dels 6 anys fent col·lecció de revistes que parlen de casaments (bé, des del casament de la Chábeli Iglesias amb en Ricardito Bofill, tinc quasi totes les revistes comprades) i per tant jo fa molts anys que tenia claríssim com volia que fos el meu vestit de núvia, per tant jo no em conformava amb un prêt-à-porter, sinó que en volia un de fer només per a mi. Per això, quan el meu marit em va demanar per casar-nos, vaig enviar un correu a totes les cases de vestits de núvia que se'm van ocòrrer (incloent-hi pronovias, rosa clarà...) demanant doncs aviam si em podien fer un vestit dissenyat per mi i per quin preu se'm podia anar.

De totes els mails enviats, només em va contestar la Francesca Marlop i em va dir que cap problema, i em vaig guardar el correu. Al cap de 3 anys, vam posar data per casar-nos o sigui que ja tocava pendra-m'ho en sèrio lo del vestit i la vaig anar a veure (ja ens haviem vist abans també, perquè un dia em vaig anar a presentar). Vam fer tot el disseny i li vaig anar explicant la idea que tenia i tal i em va dir que amb 15 dies ho tiraven endavant.

Però com que el meu somni sempre havia estat el meu casament i veure'm vestida de núvia, no vaig perdre la ocasió i vaig demanar cita a totes les botigues de Girona de vestits de núvia. Amb aquestes, que em vaig probar un vestit de la col·lecció Aire (3a. línia de Rosa Clarà), que em va començar a fer entrar amb dubte de que aquell podia ser el meu vestit i no el que jo havia pensat tota la vida. Em va començar a venir al cap que és clar, jo aquest vestit l'ahvai tingut ideolotrat tota la meva vida... i si una vegada fet no m'agradava? O no era tan perfecte com jo me l'havia imaginat?

Li vaig comentar a la meva mare com em sentia i a les nenes d'aquí al fòrum i totes van coincidir en què valia més un vestit ja fet, que no pas un que s'havia de fer i que mai sabies com quedaria un cop fet i sino t'agradava t'havies d'aguantar i portar aquell vestit. O sigui que vaig tirar enradera el tema de la Francesca, però el de Aire tampoc me'l vaig comprar, sinó que me'n vaig comprar un de Two de Rosa Clarà i t'haig de dir que no me n'arrepenteixo gens!

Aviam, la Francesca és una bellíssima persona i si a tu t'agrada els dissenys que ella fa, doncs ves-hi. Jo tinc una amiga que s'hi va casar amb un vestit comprat a al seva botiga (no sé si és de la seva col·lecció o no) i ella n'està encantada. El meu problema també va ser (i potser això també em va fer dubtar una mica) és que el vestit que jo li demanava no s'assemblava GENS al que ella dissenya normalment i és clar, podia ser que quedès malament.

També és veritat que quan vas a probar-te vestits, veus molt clarament la diferència que hi ha entre uns i els altres (en tema preus, materials i confecció). Per exemple, tot i que els vestits de Aire i Two es fan allà mateix, no tenen res a veure uns amb els altres. Els de Two es veuen molt més perfectes, amb més faldilles amb els teixits més suaus... I evidentment tampoc pots comparar, per exemple, els dissenys de la Francesca amb els de Rosa Clarà. Tot i que els de la Francesca estan SUPER ben confeccionats, es nota que la RC en fa 5 o 6 vegades més que ella.

Bé, aquí et deixo la meva reflexió, espero no haver arribat massa tard i que et serveixi d'ajuda!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 24, 2011 10:31 pm

MiM ha escrit:Per mi, el meu casament, ha significat un canvi molt important a la meva vida, ja que jo vivia a casa dels meus pares i el meu marit a casa dels seus. A partir del dia que ens vam casar vam anar a viure junts, i és clar, ara és un altre ritme de vida i m'està costant una mica organitzar-me per arribar a tot arreu! Però bé, suposu que al principi a totes ens passa i a poc a poc ja m'aniré adaptant.

Hola MiM! Això sí que és un canvi al cent per cent: passar de viure amb la família a viure amb la parella i, a sobre, casats! Uau... nosaltres hem anat fent els canvis mica en mica: primer vam anar a viure de lloguer, ara ens hem arreglat un pis que tenien els meus pares i després, al juny, ens casarem. Ets una valenta!

Muak
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 24, 2011 10:36 pm

Anniki8 ha escrit:Eiii!!! k guay aquesta agenda,havia anat veient el post però no hi havia entrat i ara,ja tinc guardada l'agenda!!! gràcies MiM :-))) a mi q m'encanta tenir-ho tot super ben apuntadet i organitzadet. Per cert MiM,he llegit que parlaves d'anar a Francesca Marlop a que et fes el vestit...em pots explicar que tal aquesta dissenyadora??són gaire cars els seus vesits??jo me'n he enterat d'ella perque busco un vestit estil ibizenc,i en té de molt xulus i segurament no deu ser tan cara com Charo Ruiz que es una dissenyadora reconeguda. Gracies!

Hola!

Jo també hi vaig anar amb la Francesca Marlop. Em vaig emprovar un vestit que quedava moníssim posat (i mira que era ben senzill). El problema és que em va explicar que d'aquella roba (era com arrugada, molt curiosa) em va dir que ja no en trobava i que me l'hauria de fer d'una altra roba. I aquesta ja no era gaire maca. Em va dir que de l'altra roba ja no en tornaria a tenir.

Això sí, els preus eren molt assequibles comparats amb altres llocs que t'ho fan a mida. Però a mi no em va acabar de convèncer.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: MiM » dv. nov. 25, 2011 2:27 pm

Olguiky ha escrit:
MiM ha escrit:Per mi, el meu casament, ha significat un canvi molt important a la meva vida, ja que jo vivia a casa dels meus pares i el meu marit a casa dels seus. A partir del dia que ens vam casar vam anar a viure junts, i és clar, ara és un altre ritme de vida i m'està costant una mica organitzar-me per arribar a tot arreu! Però bé, suposu que al principi a totes ens passa i a poc a poc ja m'aniré adaptant.

Hola MiM! Això sí que és un canvi al cent per cent: passar de viure amb la família a viure amb la parella i, a sobre, casats! Uau... nosaltres hem anat fent els canvis mica en mica: primer vam anar a viure de lloguer, ara ens hem arreglat un pis que tenien els meus pares i després, al juny, ens casarem. Ets una valenta!

Muak

Hola guapa!
Sí, la verita és uqe ha esta tun canvi important. Que bé que vosaltres ara us estigueu arreglant la casa ::love:: . Per cert si necessites res... ja saps a on sóc!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Llunàtica » dg. des. 04, 2011 4:52 pm

MiM ha escrit:
Olguiky ha escrit:

Muak

Hola guapa!
Sí, la verita és uqe ha esta tun canvi important. Que bé que vosaltres ara us estigueu arreglant la casa ::love:: . Per cert si necessites res... ja saps a on sóc!

MiM! jo estic fent igual que tu! Anirem a viure definitivament despres del casament. El ritme de vida canvia però segur que no deu costar tant.
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants