Anniki8 ha escrit:Eiii!!! k guay aquesta agenda,havia anat veient el post però no hi havia entrat i ara,ja tinc guardada l'agenda!!! gràcies MiM

) a mi q m'encanta tenir-ho tot super ben apuntadet i organitzadet. Per cert MiM,he llegit que parlaves d'anar a Francesca Marlop a que et fes el vestit...em pots explicar que tal aquesta dissenyadora??són gaire cars els seus vesits??jo me'n he enterat d'ella perque busco un vestit estil ibizenc,i en té de molt xulus i segurament no deu ser tan cara com Charo Ruiz que es una dissenyadora reconeguda. Gracies!
Hola guapa!
Espero que no et contesti massa tard. Aviam jo porto des dels 6 anys fent col·lecció de revistes que parlen de casaments (bé, des del casament de la Chábeli Iglesias amb en Ricardito Bofill, tinc quasi totes les revistes comprades) i per tant jo fa molts anys que tenia claríssim com volia que fos el meu vestit de núvia, per tant jo no em conformava amb un prêt-à-porter, sinó que en volia un de fer només per a mi. Per això, quan el meu marit em va demanar per casar-nos, vaig enviar un correu a totes les cases de vestits de núvia que se'm van ocòrrer (incloent-hi pronovias, rosa clarà...) demanant doncs aviam si em podien fer un vestit dissenyat per mi i per quin preu se'm podia anar.
De totes els mails enviats, només em va contestar la Francesca Marlop i em va dir que cap problema, i em vaig guardar el correu. Al cap de 3 anys, vam posar data per casar-nos o sigui que ja tocava pendra-m'ho en sèrio lo del vestit i la vaig anar a veure (ja ens haviem vist abans també, perquè un dia em vaig anar a presentar). Vam fer tot el disseny i li vaig anar explicant la idea que tenia i tal i em va dir que amb 15 dies ho tiraven endavant.
Però com que el meu somni sempre havia estat el meu casament i veure'm vestida de núvia, no vaig perdre la ocasió i vaig demanar cita a totes les botigues de Girona de vestits de núvia. Amb aquestes, que em vaig probar un vestit de la col·lecció Aire (3a. línia de Rosa Clarà), que em va començar a fer entrar amb dubte de que aquell podia ser el meu vestit i no el que jo havia pensat tota la vida. Em va començar a venir al cap que és clar, jo aquest vestit l'ahvai tingut ideolotrat tota la meva vida... i si una vegada fet no m'agradava? O no era tan perfecte com jo me l'havia imaginat?
Li vaig comentar a la meva mare com em sentia i a les nenes d'aquí al fòrum i totes van coincidir en què valia més un vestit ja fet, que no pas un que s'havia de fer i que mai sabies com quedaria un cop fet i sino t'agradava t'havies d'aguantar i portar aquell vestit. O sigui que vaig tirar enradera el tema de la Francesca, però el de Aire tampoc me'l vaig comprar, sinó que me'n vaig comprar un de Two de Rosa Clarà i t'haig de dir que no me n'arrepenteixo gens!
Aviam, la Francesca és una bellíssima persona i si a tu t'agrada els dissenys que ella fa, doncs ves-hi. Jo tinc una amiga que s'hi va casar amb un vestit comprat a al seva botiga (no sé si és de la seva col·lecció o no) i ella n'està encantada. El meu problema també va ser (i potser això també em va fer dubtar una mica) és que el vestit que jo li demanava no s'assemblava GENS al que ella dissenya normalment i és clar, podia ser que quedès malament.
També és veritat que quan vas a probar-te vestits, veus molt clarament la diferència que hi ha entre uns i els altres (en tema preus, materials i confecció). Per exemple, tot i que els vestits de Aire i Two es fan allà mateix, no tenen res a veure uns amb els altres. Els de Two es veuen molt més perfectes, amb més faldilles amb els teixits més suaus... I evidentment tampoc pots comparar, per exemple, els dissenys de la Francesca amb els de Rosa Clarà. Tot i que els de la Francesca estan SUPER ben confeccionats, es nota que la RC en fa 5 o 6 vegades més que ella.
Bé, aquí et deixo la meva reflexió, espero no haver arribat massa tard i que et serveixi d'ajuda!