HORARI INVITACIONES

El millor any de la nostra vida!

Re: HORARI INVITACIONES

EntradaAutor: Olguiky » dv. des. 16, 2011 12:57 pm

Ara he mirat les últimes invitacions que ens han donat i veig que tothom posa l'hora d'inici de la cerimònia... se suposa que la gent és previsora i intenta arribar una mica abans.

Sempre pots posar alguna cosa tipus "es prega puntualitat"...

Espero haver ajudat.

Petons guapi
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: cris&pol » dv. des. 16, 2011 12:57 pm

Jo posaré la hora real, entenc que la gent ja donarà per clar que el nuvi estarà a l'esglèsia o lloc de la cerimònia una mica abans wikiwiki::-) wikiwiki::-) Per tant sota el meu punt de vista si posem una mica abans es liaran no? jejejejej

Espero haver-te ajudat!!

BBBnadal:-)
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 16, 2011 2:36 pm

Jajajaja m'ha fet molta gràcia veure aquest post perquè la veritat és que és un tema que jo també hi he pensat!

Jo em caso a les 13:00h, llavors he pensat que potser hauria de posar 12:30h ... però teniu raó, normalment la gent arriba abans (tots hem sigut convidats de boda y hem arribat abans per veure al nuvi, per entrar a l'esglèsia o a la cerimònia abans, etc)

Jo penso que el que em passa es que tinc por que la gent no estigui quan jo arribi... a que ho heu pensat?? :.0.-0.:
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: Olguiky » dv. des. 16, 2011 2:42 pm

Mesa ha escrit:Jo penso que el que em passa es que tinc por que la gent no estigui quan jo arribi... a que ho heu pensat?? :.0.-0.:

Per això tranquil·la... les núvies tenim permès arribar tard. wikiwiki::-) Per primera vegada a la meva vida tindré carta blanca per no ser puntual >.-<: >.-<: i ningú em podrà fotre la bronca >.-<: >.-<: >.-<:

A més, ara amb els mòbils, sempre et pots parar una mica abans d'arribar al lloc de celebració, fas una trucada a algú de confiança i dones l'ordre que tothom vagi entrant i si passa alguna cosa sempre et pots esperar una mica.

Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Lisbeth » dv. des. 16, 2011 2:48 pm

no he acabat de llegir però jo posaria:

La cerimònia se celebrarà a les 00:00 h.

I la gent ja farà

(no vaig posar perquè nosaltres volíem arribar abans que els convidats)
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Mesa » dv. des. 16, 2011 3:29 pm

Si, jo penso el mateix, q akell dia podrem arribar una mica mes tard, pero si la cerimonia es a l'ajuntament tambe es pot o be son mes estrictes amb l'hora?
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: escanilla2000 » dv. des. 16, 2011 6:04 pm

Nosotros pondremso la hora de la boda no antes. Aunque si ponemos autocar... la mayoría llegarán juntos y será más fácil controlar la hora a la que llegan.
escanilla2000
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 16, 2011 6:54 pm

jo em casava a les 13h. i en les invitacions els hi vaig posar a les 12.30h.... i al final vaig arribar jo cap a les 13.20 més o menys (aixó passa quan el que condueix no es sap el camí i a sobre no et deixa conduir)
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Nono » dv. des. 16, 2011 7:43 pm

DiL ha escrit:Hola noiessss

Quina hora heu posat a les invitacions? HORA REAL DE CERIMONIA O UNA MICA ABANS?
Jo em caso a les 4,30pm i no sé si posar aquesta hora o bé les 4,15.... però és que les 4,15 ho trobo raro.....

Perquè se suposa que a les 4,30 és quan arribo jo i el nuvi ja hi hauria de ser.... nose estic feta un lio! Em podeu ajudar???

Gràcies!!!

Eiiii molt bona la pregunta, jo no hi havia pensat!!!! moltes gracies!!!! nosaltres ens casem a las 18h i desprès de llegir totes les aportacions, clarament posaré l'hora real!!!!
Gracies noies!!!
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: toni-silvia » ds. des. 17, 2011 3:03 pm

Doncs jo ja les tinc impreses i hem posat l'hora real de la cerimonia. Com que es a l'ajuntament... entenc i espero que la gent arribarà abans... si no, procurarem convocar a la gent a casa de la sogra i al pis una estona abans, per anar tots junts amb puntualitat...
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: sonson » ds. des. 17, 2011 3:09 pm

Pues o es algo que también pensé!!!! Al final hemos puesto la hora real por 2 motivos,
primero porque ponemos autocar, y por lo tanto la mayoria de la gente se entiende que llegará puntual. Y segundo porque yo no creo que llegue puntual neujor:-) neujor:-) neujor:-) Hay que acerse un poquito de rogar jejejeje
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: buenri » ds. des. 17, 2011 5:34 pm

A mi, el restaurante me ha dicho que tengo que citar a la gente media hora antes del enlace...
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. des. 17, 2011 7:28 pm

Jajajaj! q bo aquest post! la veritat es que jo també m'ho havia plantejat sobretot per les meves amigues q sempres fan tard a tot arreu ::brr:: pero weno, com q encara falta molt ja decidirem més endavant, encara q jo ja tinc ganes de adelantar ficticiament un quart d'hora la cerimònia,jeje!
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 17, 2011 9:42 pm

Lalilo1 ha escrit:Jajajaj! q bo aquest post! la veritat es que jo també m'ho havia plantejat sobretot per les meves amigues q sempres fan tard a tot arreu ::brr:: pero weno, com q encara falta molt ja decidirem més endavant, encara q jo ja tinc ganes de adelantar ficticiament un quart d'hora la cerimònia,jeje!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: En el meu cas no hi ha problema, perquè les meves amigues són puntuals. La que és una tardona sóc jooooo :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nair » dg. des. 18, 2011 12:38 am

En todas las invitaciones que he recibido de las bodas de familiares y amigos, han puesto la hora real de la ceremonia y siempre ha estado la gente alli, normalmente ya calculas que tienes que estar unos 15-20 minutos antes de la ceremonia.

Nosotros pondremos la hora real
Nair

Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. des. 18, 2011 8:57 am

DiL ha escrit:Noies doncs jo al final posaré a les 4pm (és a dir mitja hora abans) perquè el primer restaruant que vam mirar ens ho van dir i perque ahir vam anar al nostre restaurant a mirar unes coses i em va dir que sobretot posés mitja hora abans!!!!

xxo.0.o

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

els has dit que al fòrum t'han dit que no, que s'ha de posar l'hora real???? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

que a lo millor aquesta gent no en saben tant com nosaltres??? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Lisbeth » dg. des. 18, 2011 9:16 pm

però maca, la cerimònia ha de començar quan tu i ell hi sigueu! ni abans ni després! i ja veuràs que tothom hi és xx:-D

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Angie18 » dv. des. 23, 2011 8:09 pm

Hola,
a nosotros en el restaurante nos recomendaron poner media hora antes. Siempre hay quien se retrasa, se pierde etc... les da tiempo de llegar, charlarun poco entre ellos, con el novio ir entrando y colocarse... Quien sí que no debe esperar es la novia. Os imaginais que vosotros estais y algunos invitados porque hayan tenido un percance??? según quienes sean no querreis que falten y bastantes nervios pasaremos ya nosotras para encima llegar y que te igan que hay un problema y tienes que esperar.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants