ALIANZAS DE 9 QUILATES O MEJOR DE 18?

El millor any de la nostra vida!

ALIANZAS DE 9 QUILATES O MEJOR DE 18?

EntradaAutor: AyH » dj. gen. 05, 2012 5:17 pm

En una joyeria nos ofrecian las mismas alianzas de 18 quilates en solo 9 quilates por menos de la mitad de precio, creeis que merece la pena ahorrarse ese dinero? aparentemente el anillo será igual.
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

Re: ALIANZAS DE 9 QUILATES O MEJOR DE 18?

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 1:33 pm

Mira... jo vaig anar a una joieria a fer arreglar les arrecades de casament de la meva àvia i li vaig dir al joier que no sabia segur si eren d'or, perquè havien quedat bastant lletges. Més o menys com el que li passa a la plata, que es posa negra. I em va dir que sí que era d'or, però era de pocs quilats. No em va dir quants, però podria ser que encara que no ho notis ara, a la llarga s'hi acabi notant la diferència.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: AyH » dg. gen. 15, 2012 4:47 pm

ja haviem decidit que de 18 pero ara que hem dius aixo sugur que de 18, total son per a tota la vida. moltes gracies
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: Llunàtica » dl. gen. 16, 2012 10:32 pm

Ja teniu les aliances? a on les heu comprat? jo he vist uns models en or rosat i són preciosos però estic dubtant si agafar d'aquest or o del tipic groc pq no sé si a la llarga es posarà lleig. Algú ho sap?
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 11:18 pm

Llunàtica ha escrit:Ja teniu les aliances? a on les heu comprat? jo he vist uns models en or rosat i són preciosos però estic dubtant si agafar d'aquest or o del tipic groc pq no sé si a la llarga es posarà lleig. Algú ho sap?

Pel que m'han explicat l'or groc (de qualitat) no queda lleig amb el temps. L'or blanc en canvi de tant en tant necessita que el portis a fer un "manteniment". Es veu que per aconseguir que sigui blanc, el que fan és treure-li el color groc i perquè quedi brillant i bonic li fan després un bany de rodi. Doncs, un cop cada dos anys (més o menys, i depenent de l'ús que se'n fa) se li ha de fer un altre bany de rodi, perquè perd brillantor.

Amb l'or rosa no en tinc ni idea!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AyH » dt. gen. 17, 2012 9:53 am

el meu anell de compromis es d'or blanc i dijous fara 3 anys que el teinc i esta molt be, els i pots fer una capeta que val 10€ que no fa malve l'anell perque brilli mes, que jo li fare cara al casament, pero no es possa de color lleig ni molt menys, jo les alianzes les agafare d'or blanc, perque l'or groc no m'acaba d'agradar molt, penjoll o arrecada si, pero anell no, i el meu promes pensa igual que jo, aixi que els agafarem d'or blanc
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:01 pm

Nosaltres també els volem fer d'or blanc, per això em vaig informar bé de com va la cosa.

Suposo que si els cuides bé, aquest "manteniment" que se li ha de fer, es deu poder espaiar una mica més.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ANAPAR » dt. gen. 17, 2012 10:16 pm

Olguiky ha escrit:Nosaltres també els volem fer d'or blanc, per això em vaig informar bé de com va la cosa.

Suposo que si els cuides bé, aquest "manteniment" que se li ha de fer, es deu poder espaiar una mica més.

yo tendré que informarme a la hora de ir a comprarlas pero supongo que seran mejor las de 18. ¿Cómo las habéis escogido? ¿Oro blanco o amarillo?
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 10:28 pm

ANAPAR ha escrit:
Olguiky ha escrit:Nosaltres també els volem fer d'or blanc, per això em vaig informar bé de com va la cosa.

yo tendré que informarme a la hora de ir a comprarlas pero supongo que seran mejor las de 18. ¿Cómo las habéis escogido? ¿Oro blanco o amarillo?

S'ha de pensar amb això del manteniment quan els compres. Si t'agrada tant l'or blanc com el groc, el groc és millor perquè no se li ha de fer mai més res. Però a nosaltres no ens agrada massa i els volem d'or blanc. Ja passarem "pel tubo" i farem el manteniment cada cert temps.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AyH » dc. gen. 18, 2012 10:14 am

jo demà fare 3 anys que tinc la de promessa ((dema fara 3 anys que m'ho va demanar i farem 4 anys junts) i no l'he fet manteniments, i nomes li penso fer per el casament, pero ja veureu que no li cal manteniment, potser dintre de 10 anys perque us fa gracias veure-la en plena brillantor un altre cop,ja que aixo una mica si que la perd, la brillantir. Igualment es penjo dos fotos, una el dia que me la va regalar i una altre d'ara mateix que li acabo de fer.

QUE US SEMBLA???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
AyH

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants