NOMBRE: QUE HARÍAIS?

El millor any de la nostra vida!

Re: NOMBRE: QUE HARÍAIS?

EntradaAutor: ANAPAR » dg. gen. 22, 2012 1:05 pm

Loli&Albert ha escrit:Hola!
Tengo un dilema mi nombre completo es Maria Dolores, pero todos me llaman Loli...que nombre utilizaríais para las invitaciones y demás? el de pila o el real? supongo que en la iglesia me llamarán por el nombre real....
A lo mejor es una tontería pero no se que hacer...

Ptons.

Yo pondría Loli si es así como te llaman todos. Yo también tengo nombre compuesto, Ana Isabel, muy poca gente me llama Anabel y la mayoría Ana, así que para ese día también Ana.
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 1:19 pm

Veient aquest post m'heu fet pensar... quan posem el destinatari de les invitacions ens trobarem amb el mateix problema. Nosaltres tenim un amic que sempre li diem Miki, em sembla que no li he dit mai Miquel... quedarà massa informal si ho posem així en l'etiqueta de les invitacions?

No hi havia caigut abans!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: shanise » dg. gen. 22, 2012 2:13 pm

Olguiky ha escrit:Veient aquest post m'heu fet pensar... quan posem el destinatari de les invitacions ens trobarem amb el mateix problema. Nosaltres tenim un amic que sempre li diem Miki, em sembla que no li he dit mai Miquel... quedarà massa informal si ho posem així en l'etiqueta de les invitacions?

No hi havia caigut abans!

Guapi, aquí millor posar el nom amb el qual us dirigiu a ell. El millor amic del meu xicot es diu Arturo, però tothom li diu Artxy, i a més a ell li agrada més, i en la invitació li vàrem posar Artxy. També tenim casos de Franciscos, però que tothom els coneix per Paco i vàrem posar aquest últim. No crec que quedi informal.
Petons!
Imatge
shanise
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 634
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 10:35 am

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 7:04 pm

Jo posaria el nom amb el que et sents identificada. Sense cap dubte. :-)ok:
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 7:30 pm

Potser sí que és millor posar els noms amb què cadascú se sent més identificat... Teniu raó noies!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 8:22 pm

Ai, Olguiky, m'havia passat per al el teu comentari... jo sí, fins i tot sí és amb els convidats! Però això només és una opinió. Jo de vegades sóc una mica punky, però vaja, amb això dels noms ho tindria clar.
Can

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: cris&pol » dl. gen. 23, 2012 9:34 am

Hola chicas!!

A ver que opináis yo me llamo Cristina pero casi todo el mundo me llama Cris un 90% de la gente, jejejeje incluso mi nombre aki en el foro es Cris pues no se que poner en las invitaciones y tal.

Por una parte pienso utilizaré Cristina que me gusta mucho el nombre entero que por algo me lo han puesto mis padres, jejejeje pero por otra también pienso en poner Cris que es como todo el mundo me concoce pero no se que hacer... en fin que lío!! A ver si vuestras opiniones me ayudan a decidirme!!

Feliz lunes!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants