La terraza de Gava

El millor any de la nostra vida!

La terraza de Gava

EntradaAutor: selvaggia » ds. jul. 30, 2011 11:08 pm

Hola noies,

Despres de visitar molts i molts restaurants, ens hem quedat amb tres, el que més ens agrada es aquest (la carpa). El problema es que ens demanen un minim de 80 invitats adults, i a la llista de qui volem que vingui som 75 adults (volem una boda amb la gent especial, només amics i no coneguts).
M'agradaria que em donessiu opinions sobre el restaurant (que no n'he vist) i també si algú s'ha troabt en aquesta situació i li han deixat fer alguna cosa per canviar-ho (de moment ho hem consultat per e-mail i ens han dit que tenim que pagar 80 menus igual)

Gracies!!
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: La terraza de Gava

EntradaAutor: Airyn » ds. oct. 08, 2011 1:02 am

Hola selvaggia!

Yo soy de gavà y he ido a comer alguna vez a la Terraza, se come muy bien, y los jardines son muy grandes!!! pero la verdad que nunca he estado en una boda asi que no te puedo ayudar mucho mas!!

Mucha suerteee
Imatge
Airyn
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: cristales » dc. feb. 08, 2012 11:04 pm

A mi me encantó la Terraza, la pena es que estaba ocupada para mi día pero es especial. Además creo que tienen un menú super bien de precio todo incluido para este año.
Imatge
cristales
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. gen. 22, 2012 10:40 am

EntradaAutor: susanaieric » dj. feb. 09, 2012 7:51 pm

holaaa

Respecte al restaurant; personalment no he anat, però l´any passat es van casar uns amics allà i em van arribar comentaris que tot molt bé, així que per això tranquils.

Per lo dels 80 invitats, doncs si, per norma fan cubrir el nombre de 80...no podeu afegir ningú més com invitat? home potser val la pena buscar entre els dubtosos, i sobretot vigilar que dels 75 invitats no et fallin... intenteu negociar lo dels 80, si sou 75 segurs doncs per 5 no crec que deixin escapar la celebració " que la cosa está mu mal"...jejeje

Ja anireu informant... i sort, però sobretot durs a les negociacions....
Imatge
susanaieric

Entrades: 137
Membre des de: dj. gen. 26, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: AnaPatri » dv. feb. 10, 2012 12:38 am

Hola! Jo em caso alla el dia 7 de juliol! El restaurant es precios! Ens casem a la carpa.
Per lo del nombre de convidats a nosaltres ens han dit que no be de uns quants menos, preguntal'hi!
AnaPatri

Entrades: 4
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 12:32 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants