DIA D

El millor any de la nostra vida!

Re: DIA D

EntradaAutor: toni-silvia » ds. feb. 04, 2012 1:52 pm

A mi també em preocupa el no dormir bé la nit d'abans i el no poder parar de plorar en tot el dia perque sóc molt ploranera!!!
Pero mirarem d'estar tranquils i disfrutar al màxim el dia!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: miriamtoni » dv. feb. 10, 2012 10:27 am

Jo no paro de imaginar i pensar en aquell dia. M'agrada ser molt puntual i tenir-ho tot organitzat,,,, em posa dels nervis pensar que no em donará temps i que arribo tard a la cerimonia jejejej Pero bueno, aquell día estaré lo més tranquila que pugui i a pasar-mo be!!!
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: joni_laura » dv. feb. 10, 2012 10:41 am

Jo crec q xl tema d'arribar tard no em preocupare xk am el mun d gent que hi haura per alla estaran tots pendents de l'hora i d no fer tard. A més abans de anar a la ceremonia vull anar a veure a la meva padrina a la residencia aixi que encara sortirem de casa amb més antelació.
jo crec que el pitjor moment serà entrar a l'esglesia, encara que es petita xo tots els ulls estaran am el vestit, el pentinat, les sabates, els complements... es a dir amb mi, i com a k no estic molt acostumada!
Pero ho superarem
Imatge
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: miriamtoni » dv. feb. 10, 2012 10:56 am

Buff... en aixó no habia pensat jajajajajaj bueno, amb la facilitat que tinc per posar-me vermella,,, aniré vermella tot el día
miriamtoni

EntradaAutor: Olguiky » ds. feb. 11, 2012 9:49 am

miriamtoni ha escrit:Buff... en aixó no habia pensat jajajajajaj bueno, amb la facilitat que tinc per posar-me vermella,,, aniré vermella tot el día

A mi em passa el mateix! ::0ov0o::
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: laureta85 » ds. feb. 11, 2012 9:59 am

I a mi!!!,crec que es el pitjor moment de tot el dia! L'entrada de la núvia i tots els ulls posats en ella.... Uuuffff ja em cago nomes de pensar-ho!!!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. feb. 11, 2012 10:20 am

laureta85 ha escrit:I a mi!!!,crec que es el pitjor moment de tot el dia! L'entrada de la núvia i tots els ulls posats en ella.... Uuuffff ja em cago nomes de pensar-ho!!!!

Per a mi aquest també és el moment pitjor... saber que tothom t'està mirant! Sort que la nostra església és molt petitona: només hi ha 8 bancs per banda... o sigui que aquest recorregut serà curtet. Però em fa molta vergonya! A vegades penso que m'agradaria teletransportar-me des de la porta de l'entrada fins a l'altar :-):-):-):
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: miriamtoni » ds. feb. 11, 2012 10:25 am

Jo no habia pensat en aquest moment, jo em posaba nerviosa pels preparatius de tot el dia. :hmm:: ara estic més nerviosa per l'entrada que per la resta de dia. Encara que, no se si estará més nervios el meu pare jejejeje
miriamtoni

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 12:10 pm

A mi també em passa el mateix i em preocupa no dormir bé el dia abans i fer mala cara el dia del casament..
Jo crec que si que em prendré alguna valeriana.
I amb lo d'emocionar-se... jo també m'emociono fàcilment i ploro per tot, però he parlat amb moltes amigues que tenien la mateixa preocupació i totes em diuen el mateix: que un cop comences a entrar a l'església se't passa l'emocio i només pots somriure.. així que espero que sigui així! Pq no vull entrar plorant! ;P
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants